επίκαιρα θέματα

Ξεκίνησε από Keep Growing, 01 Σεπ 2010, 04:29:17 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

poursali

Παράθεση από: Keep Growing στις 03 Ιουν 2011, 03:06:12 ΜΜ
Κωστή, αυτό το τελευταίο που είπες μήπως έχει και πολιτικές προεκτάσεις; Για να ξέρουμε δηλαδή.  ;D

έλα Παναγιώτη. πως κατάφερες και συνέδεσες τα δημοφιλή και αποτυχημένα με την πολιτική;  :police:
α παπαααα  >:D
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Sergio

Παράθεση από: Keep Growing στις 03 Ιουν 2011, 02:16:09 ΜΜ
Μου ήρθε την ώρα που διόρθωνα γραπτά.  :)

Πολύ καλό !!

Δε σκέφτεσαι να εισάγεις και παράλληλο μονοδιάστατο με σημαίες για να αποφύγεις την αρνητική βαθμολογία;;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Keep Growing

Το σκέφτηκα, αλλά ήθελα επίσης να σκεφτεί ο μαθητής τη χρήση λογικής μεταβλητής (προφορικά) κατά την εισαγωγή των βαθμών στον πίνακα exam.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).