ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ntzios kostas

http://www.esos.gr/arthra/36715/ta-nea-programmata-gia-exi-mathimata-toy-genikoy-lykeioy

Δείτε τι έχει μπει μαθηματικά.

Οψόμεθα για το δικό μας μάθημα.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

Αυτοί θα ξέρουν πώς να ξεκινήσουν το καλοκαίρι, ακόμα κι αν δεν έχουν βγει τα βιβλία τους
Εμείς...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: petrosp13 στις 24 Ιαν 2015, 02:04:44 ΜΜ
Αυτοί θα ξέρουν πώς να ξεκινήσουν το καλοκαίρι, ακόμα κι αν δεν έχουν βγει τα βιβλία τους
Εμείς...

καλησπέρα σε όλους...να ρωτήσω, υπάρχει περίπτωση το νέο μάθημα να μην έχει καμία σχέση με το παλιό ?? να μην έχει πχ δομές επανάληψης ή πίνακες ?? υποθέτω ίδιο δεν θα είναι κάποιο κομμάτι του ??? διαφορετικά το καλοκαίρι, έχει δίκιο ο συνάδελφος, θα είμαστε στα τυφλά .... αφήστε μην έχουμε και καμία νέα έκπληξη τώρα που θα αλλάξει όπως φαίνεται κυβέρνηση.....λέτε να αρχίσουμε να αγχονόμαστε πάλι ???


Katsadouros_Dhm

#138
Διαβάζοντας κάποια σχόλια για το μέγεθος της ύλης στα μαθήματα που δημοσιεύθηκαν, μιλούν για τερατούργημα. Δυστυχώς φαίνεται να επιβεβαιώνεται ότι οι πολλές ώρες (6-8) οδήγησαν σε μεγάλη αύξηση της ύλης. Μια τρύπα στο νερό δηλαδή τα περιβόητα 4 μαθήματα και οι πολλές ώρες για -υποτίθεται- ενίσχυση της διδασκαλίας.
Επιβεβαιώνεται και αυτό που πολλοί φωνάζουν εδώ και 1,5 χρόνο: Το νέο σύστημα δε θέλει βελτίωση γιατί δε βελτιώνεται με τίποτα. Μπάζει από παντού, δε θέλω να γράφω πάλι τα ίδια. Θέλει κατάργηση πριν εφαρμοστεί, για το καλό των παιδιών μας.
Και το τελευταίο το λέω ότι πρέπει να γίνει ανεξαρτήτως από το τι θα προκύψει στις εκλογές.

evry

Στα μαθηματικά (θετικής) πάντως μάλλον στα ίδια μου φαίνεται η ύλη με ΘΜΤ και Rolle εκτός που ήταν τα κατεξοχήν θεωρήματα των δύσκολων 4ων θεμάτων και κάποιες λίγες νέες προσθήκες.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: evry στις 25 Ιαν 2015, 09:57:01 ΠΜ
Στα μαθηματικά (θετικής) πάντως μάλλον στα ίδια μου φαίνεται η ύλη με ΘΜΤ και Rolle εκτός που ήταν τα κατεξοχήν θεωρήματα των δύσκολων 4ων θεμάτων και κάποιες λίγες νέες προσθήκες.
ok, στα Μαθηματικά Θετικής.
Έγραψα τα παραπάνω διαβάζοντας τα σχολια (και χωρίς να δω ο ίδιος την ύλη) στο:
http://www.esos.gr/arthra/36715/ta-nea-programmata-gia-exi-mathimata-toy-genikoy-lykeioy
όπου υπάρχουν αρνητικά σχόλια για την ύλη στα Μαθηματικά Οικονομικών, στη Βιολογία και στα Αρχαία.
Ας δούμε τι θα βγει και για τα άλλα μαθήματα.

seibei

Παράθεση από: gpapargi στις 16 Ιαν 2015, 12:18:14 ΜΜ
Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα. Λογικά στα μαθηματικά τμήματα δε θα υπάρξει διαφωνία, αλλά σχολές όπως οι μηχανολόγοι μηχανικοί των πολυτεχνείων χρειάζονται και πληροφορική και χημεία και μπορεί να έχουμε διαφωνίες. Σε αυτές τις περιπτώσεις η λογική λέει ότι θα υπάρξει κεντρική διαχείριση. Δηλαδή θα τους βάλουν όλους μαζί σε ένα τραπέζι να τα βρούνε πχ πλειοψηφικά. Αν δεν τα βρουν αποφασίζει η ΑΔΙΠ (έστω και φασιστικά) γιατί πρέπει να ληφθεί απόφαση.
Είναι πολύ θετικό πάντως το ότι ρωτήθηκαν τα τμήματα. Κανείς δεν έχει δικαίωμα να διαμαρτυρηθεί.  Και το ότι η απόφαση θα λαμβάνεται κάθε χρόνο είναι πολύ θετικό. Αν γίνει καμιά ματσολιά, δε θα διατηρηθεί για πολύ.

Παράθεση από: dpa2006 στις 19 Ιαν 2015, 03:59:18 ΜΜ
Οι Μηχανολόγοι εξειδικεύονται στην Μηχανική (αναφέρομαι ως κλάδος της Φυσικής) με αυξημένες απαιτήσεις σε μαθηματικά και γνώσεις Χημείας π.χ καύσεις για ΜΕΚ κλπ,
Οι κατευθύνσεις τους που ασχολούνται με οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων, ασχολούνται ουσιαστικά με μαθηματικά,η Μέθοδος Simplex κ.α. είναι μαθηματικά εργαλεία,όπως και η Μαθηματική Διοίκηση.
http://www.mech.ntua.gr/gr/studies/ugrads/studyguide/ME_GR_2013-2014.pdf
Ελπίζω να τα λάβουν υπόψιν τους

Δεν νομίζω να δηλώσουν Χημεία,θα έλεγα ότι τα τμήματα Μηχανολόγων  θα τους ταίριαζε να δηλώσουν τα Μαθηματικά,όπως άλλωστε τους είχε αποδωθεί ως βασικό μάθημα στις Δέσμες. Πλην Χημικών Μηχανικών που και επί Δεσμών η Χημεία ήταν το βασικό μάθημα-αν δεν κάνω λάθος.
Βέβαια άγνωσται αι βουλαί...
εκτός αν έχουμε κάποια πληροφόρηση για τα μαθήματα που θα δηλώσουν τα τμήματα αυτά.

Παιδια με όλον το σεβασμό, οι μηχανολόγοι δεν έχουν να κάνουν σχεδόν καθόλου με Χημεία. Δεν είναι αυτοί που παρασκευάζουν τα καύσιμα!
Ρωτήστε οποιονδήποτε μηχανολόγο, ειδικά όποιον έχει τελειωσει τα τελευταία χρόνια. Θα σας βεβαιώσει ότι η βαρύτητα πληροφορικής-χημείας για
τις σπουδές τους είναι της τάξης του 95-5 %.
Το γεγονός άλλωστε, ότι απουσιάζει από το πρόγραμμα σπουδών τους μάθημα τύπου "Χημεία Ι, ΙΙ, Οργανική, Ανόργανη, Εισαγωγή στην Χημεία κτλ κτλ "
δεν είναι καθόλου τυχαίο!

Δεν μπορώ να φανταστω πως θα βρέθει τμήμα Μηχανολόγων που θα προτείνει Χημεία και όχι Πληροφορική...

Aggelikoula


Eri

Παράθεση από: Aggelikoula στις 26 Ιαν 2015, 11:46:57 ΜΜ
https://docs.google.com/file/d/0B4550y5SvJsIM0JSdnVDd2pwTE0/edit?pli=1   Ηρθε και η δική μας σειρά :(
Θεέ και Κύριε! !!! Είμαστε σοβαροί; Το 6 ώρο μάθημα σήμαινε αυτο; Αυτό το ΠΣ απαιτει 6 ώρες στο σχολείο κ άλλες 6 ώρες φροντιστηριο για να βγει στοιχειώδως η ύλη... ΚΡΊΜΑ. ..

ntzios kostas

Πιστεύω ότι δεν θα είναι όλη αυτή η ύλη. Ίσως μερικά κεφάλαια να είναι τελείως περιληπτικά.  Επίσης σημαντικό κριτήριο της δυσκολίας θα είναι το βιβλίο που θα φτιαχτεί. Αν σε κάθε σελίδα του έχει στα πλάγια τόσο πολύ πληροφορία, όπως αυτό της Β', τότε τα πράγματα θα είναι δύσκολά.

Σε σχέση όμως με άλλα μαθήματα που είδα, όπως χημεία και φυσική,  η ύλη δεν είναι τόσο τραγική.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

sstergou

Για το πρόγραμμα σπουδών του νέου μαθήματος συζητάμε εδώ. https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=6092.0

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

vtsakan

Με δεδομένες τις τελευταίες δηλώσεις του νέου υπουργού σχετικά με τη πληροφορική στην Γ λυκείου(http://www.esos.gr/arthra/36755/ypoyrgos-paideias-katargeitai-apo-fetos-i-trapeza-thematon),  μήπως πρέπει ως κλάδος να "υπενθυμισουμε" τιςαπόψεις μας σχετικά με συντελεστές βαρύτητας κτλ.... Ποία η γνώμη σας;
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

nikosx

http://xenesglosses.eu/2015/01/perissoteres-epiloges-tha-exoun-oi-ypoxifioi-ton-panelladikon-2016/

Εγώ προσωπικά δεν καταλαβαίνω ούτε το παράδειγμα που αναφέρει το άρθρο με τη Χημεία, ούτε πως θα προκύψουν αυτά τα ανοίγματα στις επιλογές των σχολών.
Ελπίζω όμως ο σχεδιασμός για τη διεύρυνση των επιλογών των υποψηφίων να συμπεριλαμβάνει και τα παιδιά που θα επιλέξουν Πληροφορική.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr