Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Javert

Μόλις είδα το video. Ένας σχολικός σύμβουλος λοιπόν...
Αφού όλη η κουβέντα γίνεται για το οικονομικό, ας δεχτούμε ότι είμαστε "νούμερα". Θέλουν να απομακρύνουν 2.000 – 3.000 από τα λύκεια. Τους πάνε στα δημοτικά. Μα εκεί δεν παίρνουν αναπληρωτές με ΕΣΠΑ για 7-8 μήνες και μετά τους απολύουν. Ένας καθηγητής θα τους στοιχίζει δεκαπλάσια απ'ότι ένας αναπληρωτής. Συν ότι θα χρειαστεί εκατοντάδες χημικούς φυσικούς για τα λύκεια, που θα πρέπει να τους πληρώσει. Ακόμα και αναπληρωτές να πάρει εκεί, θα είναι από κρατικό προυπολογισμό.
Αν δεν ίσχυε το ΕΣΠΑ. Ναι τότε έχει "λογική" να μας διώξουν όλους. Τώρα γιατί έχουν φαγωθεί; Τι κερδίζουν; Αυτό δεν καταλαβαίνω. Τι κερδίζουν; Πως το εξηγεί αυτό το υπουργείο;

Καρκαμάνης Γεώργιος

Νομίζω πως ένα είδος πίεσης από την πλευρά των καθηγητών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης προς το υπουργείο, θα επέφερε καλύτερο αποτέλεσμα και θα βοηθούσε την όλη κατάσταση. Θεωρώ πως η γνώμη τους μετράει περισσότερο και έχει περισσότερη βαρύτητα.
Οπότε καλό είναι να βρούμε συμμάχους από την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

(Αυτά τα γράφω χωρίς να έχω διαβάσει όλα τα προηγούμενα μηνύματα, οπότε να με συγχωρέσετε έχει σχολιαστεί κάτι παρόμοιο)



kadafi

Παιδιά αν νομίζεται οτι έχουμε στο πλευρό μας τις υπόλοιπες ειδικότητες είστε γελασμένοι. Για το μόνο που χολοσκάνε είναι για το ποιος θα βγάζει τη διοικητική δουλεία. Κατά τα άλλα χαίρονται που είμαστε εμείς αυτοί που θα πιούμε το φαρμάκι της διαθεσημότητας και άρα μειώνονται οι πιθανότητες για εκείνους.
Για εμένα στο εξής συνάδελφοι είναι μόνο καθηγητές πληροφορικής και κανένας άλλος που μου το παίζει φωστήρας σε σχέση με την επιστήμη μου και που στην ουσία δεν νοιάζεται για το καλό της αλλά προσπαθεί με κάθε τρόπο να την μειώσει.
Αλήθεια για όλους αυτούς τους  "συναδέλφους" που έχουν πλασματικές πιστοποιήσεις 1ου επιπέδου και  βγάζουν μπιμπίκια βλέποντας υπολογιστή δεν θα έπρεπε να βγει κάτι προς τα έξω και να ακουστεί;;; Δυστυχώς ο λαός διψά για αίμα και λαμογιές. Γιαυτό και όλοι χύνουν φαρμάκι για τους καθηγητές πληροφορικής στα σχόλια διαφόρων άρθρων. Και πάντα προς τα έξω βγαίνει το χειρότερο και όχι το καλύτερο. Το ΑΕΠΠ είναι ένα μάθημα που το ξεχωρίζουν όλοι οι μαθητές για διάφορους λόγους. Προς τα έξω όμως βγαίνει οτι το μάθημα της πληροφορικής είναι σερφάρισμα στο internet.

Το καλό είναι οτι έχουμε περιθώριο 1 με 2 χρόνια μπροστά μας. Στη συγκέντρωση στο Υπουργείο δεν ήμουν γιατί είμαι απο επαρχία αλλά είναι ποτέ δυνατόν να ανακοινώνεται συγκέντρωση μέσα σε δύο 24ωρα και μάλιστα μέσα στον Αύγουστο και να έχουμε την απαίτηση να
μαζευτούν οι πάντες;;;
Πάντως χρειάζονται και περισσότερο δραστικές κινήσεις. Όπως οι της ΔΕΗ κατεβάζουν τους διακόπτες για να καταλάβουμε πόσο ανάγκη τους έχουμε γιατί να μην πέσουν οι σέρβερ του υπουργείου για κανένα μήνα. Συνάδελφοι πληροφορικής δεν τους ελέγχουν;;; Και μετά άντε βγάλε κενά πλεονάσματα μέσα απο το survey, κάνε μηχανογραφικά, στείλε mail κλπ. Ίσως ακούγονται ακραία αυτά που λέω αλλά όταν κάποιος κινδυνεύει να πνιγεί κάνει τα πάντα για να σωθεί.
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

vtsakan

Ας μας πει κάποιος εάν είναι θέμα απολύσεων ή θέμα εκπαιδευτικών αντικειμένων. Για να δούμε που θα επικεντρώσουμε τις προτάσεις μας. Υπάρχουν επιχειρήματα και για τις δύο κατηγορίες.
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

dtsilog

Αναδρομή... ιστορική...

2008: Κατάργηση όλων των Β΄ αναθέσεων των Πληροφορικών στα ΕΠΑ.Λ. Απόδοση Β΄ Ανάθεσης των Εφαρμογών Πληροφορικής της Α΄ ΕΠΑ.Λ. σε όλους ανεξαρτήτως ειδικότητας που κατέχουν πιστοποιητικό γνώσεων ΗΥ. (γιατί;)

2008: Αύξηση του ορίου μαθητών σε 17 και άνω για την παρουσία 2ου καθηγ. Πληροφορικής στα εργαστηριακά μαθήματα στα ΕΠΑ.Λ., όταν ταυτόχρονα σε όλες τις άλλες ειδικότητες μειώθηκε στους 13. (γιατί;)

2010: Είδηση ότι βγαίνει η Πληροφορική από το Γενικό Λύκειο. Χαμός από ανακοινώσεις για την επιστημονικότητα και αναγκαιότητα του διδακτικού αντικειμένου. Αποτέλεσμα: Καταργείται η Πληροφορική από την Α΄ τάξη. (γιατί;)

2011: Μείωση της διδασκαλίας στις Α΄ και Β΄ τάξεις Δημοτικών με ΕΑΕΠ από 2ωρο σε μονόωρο, πριν καλά καλά συμπληρωθεί ένας χρόνος λειτουργίας. (γιατί;)

2012: Μείωση από 3ωρο σε 2ωρο του μαθήματος Εφαρμογές Πληροφορικής στην Α΄ ΕΠΑ.Λ. (γιατί;)

2012: Ορισμός σε όλα τα Γυμνάσια και Γενικά Λύκεια ενός και μόνο Υπευθύνου ΣΕΠΕΗΥ, ασχέτως αν μιλάμε και για σχολεία που έχουν 2 εργαστήρια. (γιατί;)

Τι δεν καταλαβαίνεις φίλε μου; :P
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

Αθανάσιος Πέρδος

Το σχόλιο μου στη διαβούλευση.

http://www.opengov.gr/ypepth/?c=12304

Ας προσπαθήσουμε όλοι να κινητοποιήσουμε τους πανεπιστημιακούς μας δασκάλους ή γνωστούς μας να παρέμβουν φανερά ή παρασκηνιακά.

Είναι ώρα για ενότητα και όχι να μαλώνουμε για το ποιος είναι καλύτερος ή ποιος έπρεπε να διοριστεί ή όχι.



Katsadouros_Dhm

Παρατήρησα ότι από χθες το βράδυ και ώρα 20:00 περίπου σταμάτησε η ανάρτηση νέων σχολίων στο opengov. Η τελευταία ανάρτηση έχει ώρα 19:55. Το να μην υποβάλλονται καθόλου σχόλια αποκλείεται. Τι γίνεται; Το έκλεισαν το μαγαζί;

dim

Καθορισμός εξεταστέας − διδακτέας ύλης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2013−2014

Υπάρχει η ύλη για ΑΕΠΠ.
Εφημερίδα της Κυβερνήσεως
http://www.et.gr/index.php/2013-01-28-14-06-23/2013-01-29-08-13-13
Τέυχος Β
Αρ. Φύλλου 1936
9 Αυγούστου του 2013

;D

Katsadouros_Dhm

Δήμητρα, η ΑΕΠΠ θα διδάσκεται για τα επόμενα δύο χρόνια. Ελπίζουμε να συνεχίσει και πιο μετά.
Το νέο σχέδιο θα εφαρμοστεί μόνο για την Α' Λυκείου τη χρονιά που έρχεται.

dim

Βέβαια θα διδάσκεται το 2013 2014.
Άλλο να το ξέρεις και άλλο να το βλέπεις και να χαίρεσαι με την βιτρίνα.


;D ;D ;D ;D ;D

tomgeri

Παράθεση από: kadafi στις 13 Αυγ 2013, 12:30:55 ΠΜ
Πάντως χρειάζονται και περισσότερο δραστικές κινήσεις. Όπως οι της ΔΕΗ κατεβάζουν τους διακόπτες για να καταλάβουμε πόσο ανάγκη τους έχουμε γιατί να μην πέσουν οι σέρβερ του υπουργείου για κανένα μήνα. Συνάδελφοι πληροφορικής δεν τους ελέγχουν;;;


Ποιοι είναι αυτοί οι συνάδελφοι; Ονόματα ξέρουμε;
Η μονιμότητα των ΔΥ στις πραγματοπαγείς θέσεις προστατεύεται συνταγματικά, στις προσωποπαγείς μόνο νομικά.
Και ο νόμος αλλάζει πολύ εύκολα, από την μια στιγμή στην άλλη.

petrosp13

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 13 Αυγ 2013, 09:14:13 ΠΜ
Παρατήρησα ότι από χθες το βράδυ και ώρα 20:00 περίπου σταμάτησε η ανάρτηση νέων σχολίων στο opengov. Η τελευταία ανάρτηση έχει ώρα 19:55. Το να μην υποβάλλονται καθόλου σχόλια αποκλείεται. Τι γίνεται; Το έκλεισαν το μαγαζί;

Υπάρχει κάποιος-οι που κρίνει αν θα δημοσιευτούν τα σχόλια που ανεβαίνουν, αν είναι δηλαδή πρέποντα
Προφανώς ο κύριος αυτός πήγε για καφέ μετά τις 8 και σήμερα δεν έχει πιάσει δουλειά ακόμα
Η πιο μεγάλη πλάκα θα είναι να μην ανεβαίνουν σχόλια Πέμπτη-Παρασκευή-Σάββατο-Κυριακή λόγω του ότι ο κύριος θα πάει να κάνει τα μπάνια του 15Αύγουστου
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tomgeri

#1198
Παράθεση από: tomgeri στις 13 Αυγ 2013, 10:03:14 ΠΜ

Ποιοι είναι αυτοί οι συνάδελφοι; Ονόματα ξέρουμε;

μετά από λίγο ψάξιμο, τους βρήκα

www.minedu.gov.gr/publications/docs2012/20120718_ananeoseis_apospaseon_nees_apospaseis_2012_2013.xls

Για να αρχίσουμε να μαζεύουμε παραπάνω στοιχεία.....

Έτσι ώστε αν δεν μπορούμε να βρούμε τον υπουργό και να κάνουμε παράσταση διαμαρτυρίας, να κάνουμε παράσταση διαμαρτυρίας στον απεργοσπάστη συνάδελφο. Σε αυτόν που χειρίζεται τους υπολογιστές του υπουργείου, και που οφείλει αυτός και μόνο να απεργεί, ακόμα και αν όλοι οι άλλοι είμαστε απεργοσπάστες.

Η μονιμότητα των ΔΥ στις πραγματοπαγείς θέσεις προστατεύεται συνταγματικά, στις προσωποπαγείς μόνο νομικά.
Και ο νόμος αλλάζει πολύ εύκολα, από την μια στιγμή στην άλλη.

lkt

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 12 Αυγ 2013, 11:24:11 ΜΜ
Νομίζω πως ένα είδος πίεσης από την πλευρά των καθηγητών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης προς το υπουργείο, θα επέφερε καλύτερο αποτέλεσμα και θα βοηθούσε την όλη κατάσταση. Θεωρώ πως η γνώμη τους μετράει περισσότερο και έχει περισσότερη βαρύτητα.
Οπότε καλό είναι να βρούμε συμμάχους από την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

(Αυτά τα γράφω χωρίς να έχω διαβάσει όλα τα προηγούμενα μηνύματα, οπότε να με συγχωρέσετε έχει σχολιαστεί κάτι παρόμοιο)
Δυστυχώς προς το παρόν οι καθηγητές της τριτοβάθμιας σφυρίζουν αδιάφορα πλην μεμονωμένων εξαιρέσεων. Παράλογο κι απογοητευτικό αλλά έτσι είναι! Χωρίς τη δική τους δυναμική παρέμβαση δεν πιστεύω πως θα πετύχουμε το αυτονόητο...