Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Javert

Μια εναλλακτική πρόταση και με προϋπόθεση της ύπαρξης μαθημάτων πληροφορικής σε Β και Γ, θα ήταν να παραιτούμασταν της απαλλαγής για τα εργαστήρια. Οι ώρες μας θα είναι όλες διδακτικές.
Συνεχίζουμε όμως να είμαστε υπεύθυνοι για το εργαστήριο και τη σωστή λειτουργιά του.
Νομίζω θα είναι πρώτη φορά που ένας κλάδος δημόσιου και μη, απεμπολεί ένα εργασιακό του κεκτημένο. Θα δημιουργήσει πραγματικά αίσθηση τόσο στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα όσο και σε γονείς - μαθητές. Καλύτερη απάντηση από αυτή για το πόσο νοιαζόμαστε την εκπαίδευση και το σχολείο, δεν υπάρχει.

-Την ΕΠΥ μην την αναφέρετε στους φορείς. Τελευταία τους ανακοίνωση για το λύκειο 19-3-12, μιλά για την Α λυκείου και την έλλειψη μαθήματος εκεί...

-Φοβερή δουλειά του dm. Ίσως να ανοιχτεί άλλο θέμα, να μην χαθούν στον κυκεώνα των εδώ σελίδων.

dm

Αν μπορούν να το τρέξουν τα μέλη της ΠΕΚΑΠ είναι καλύτερα. Αν δεν μπορούν, να φτιάξουν μία ομάδα ανθρώπων εκτός ΔΣ να το τρέξει...
Θέλει λεπτούς χειρισμούς σε κάποιες περιπτώσεις.

Παράθεση από: morfeus στις 11 Αυγ 2013, 05:24:26 ΜΜ

Πολύ καλή δουλειά,μπράβο.
Βουρ για μέιλ και τηλέφωνα και ατομικά και συλλογικά.

P.Tsiotakis

παντως πρεπει να συζητήσουμε και για το ρόλο του e-μέντορα

dm

http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/epy-makedonias-thrakis-mathima-plhroforikis

Παράθεση από: Javert στις 11 Αυγ 2013, 05:28:11 ΜΜ

-Την ΕΠΥ μην την αναφέρετε στους φορείς. Τελευταία τους ανακοίνωση για το λύκειο 19-3-12, μιλά για την Α λυκείου και την έλλειψη μαθήματος εκεί...

-Φοβερή δουλειά του dm. Ίσως να ανοιχτεί άλλο θέμα, να μην χαθούν στον κυκεώνα των εδώ σελίδων.

Keep Growing

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 11 Αυγ 2013, 05:10:11 ΜΜ
μερικά σχόλια για το Σχέδιο Νόμου για την Αναδιάρθρωση (καλό...) της Δευτεροβάθμιας ... μπλα μπλα

Γενικό σχόλιο: ο αγώνας δε γίνεται για τους καθηγητές του Λυκείου ή αυτούς που είναι σε διάθεση. Αυτοί που θα μπουν σε διαθεσιμότητα ή σε κινητικότητα ή όπως λέγεται επιλεγούν με άλλον αλγόριθμο (και μόρια). ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ και ούτε έχει ΟΡΓΑΝΙΚΗ. Οι όποιες ανακατατάξεις θα είναι οριζόντια όχι σε κάποια κατηγορία.

Στη συνέχεια:

1. εκτός από τα ΕΠΑΛ υπάρχει και ΙΕΚ με τον σχετικό μας τομέα. Υπάρχουν επαγγέλματα και στον τομέα Ηλεκτρονικής (Δίκτυα και αυτοματισμού). Γενικά φαίνεται να έχει δοθεί έμφαση στον τομέα αυτό (και στα σχετικά επαγγέλματα), όπως αρμόζει.
Δεν πρέπει να μας ξεγελάει το πλήθος των ωρών (υπό διερεύνηση) καθώς θα υπάρξει μείωση των ΕΠΑΛ αργά ή γρήγορα και για το πλήθος των ΙΕΚ δεν έχουμε εικόνα.
άρα εδώ είμαστε ΟΚ

2. Για το Γυμνάσιο το 2ωρο δεν είναι σίγουρο. Το σπάσιμο του τμήματος δε μπορει να γίνει με 2ωρο. Σίγουρα υπάρχουν κάποιοι που θα προτιμούσαν 1 ώρα το μάθημα και το τμήμα να σπάει.
Επαναλμβάνω οτι πρέπει να επιμείνουμε στο νέο ΠΣ Γυμνασίου με το 2ωρο και το 2ο καθηγητή με επιχείρημα την πιστοποίηση. Διαφορετικά ναρκοθετείται η πιστοποίηση.
Αν θέλουν να πετύχει η πιστοποίηση (ΥΠΑΙΘ-ΙΤΥΕ) πρέπει να μας στηρίξουν.

3. Αντικατάσταση του ΠΣ Πληροφορικής στα ΕΑΕΠ με το νέο πιλοτικό ΠΣ Δημοτικού. Εξασφάλιση οτι διδάσκει καθηγητής Πληροφορικής ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σε όλα τα ΕΑΕΠ στις τάξεις Δ, Ε, ΣΤ για την πιστοποίηση (επίλυση προβλημάτων, υπολογιστικά φύλλα, προγραμματισμός, πολυμέσα). 5 έτσι υπηρετούμε τους μαθητές. 6 έτη (Δ, Ε, ΣΤ, Αγυμ, Βγυμ, Γγυμ) γεμάτα προγραμματισμό, επίλυση προβλημάτων, λογισμικά γενικής χρήσης, διαδίκτυο, project με κατάληξη την πιστοποίηση.

Οι σποσπάσεις στην Πρωτοβάθμια να γίνουν σε λογικό αριθμό πληροφορικών και του χρόνου η δεύτερη φάση.

4. ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ: η βιτρίνα (κακά τα ψέμματα) της εκπαίδευσης.
Η Πληροφορική είναι επιστήμη όπως οι άλλες θετικές επιστήμες. Θα εκροσωπηθεί όπως η Χημεία. Ούτε η Χημεία ούτε η φυσική είναι σημαντικότερες από την Πληροφορική (Επιστήμη Υπολογιστών. Συνεπώς:

Μάθημα 2ώρες Επιλογής στην Α (και το επιλογής είναι υποχώρηση)
Μάθημα 2ώρες Γενικής Παιδείας στη Β, όπως η Χημεία (χωράει)
Μάθημα 6ώρες Κατεύθυνσης στη Γ, όπως η Χημεία

ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ. Αν δε γίνουν όλα αυτά δεν είμαστε ευχαριστημένοι και αυτό σημαίνει δράση....
Θα καταλάβουν ορισμένοι ότι δεν παίζουμε άλλο με τη λογική.

Προαιρετικά:
ας αφήσουν κάποιον μαθητή να δίνει και Χημεία και Επιστήμη Υπολογιστών και να χτυπάει όλες τις σχολές
ή να δίνει και Ιστορία και Αρχές Φυσικών Επιστημών
ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ 5 ΜΑΘΗΜΑΤΑ, γιατί όχι ρε παιδιά;;; Ποιο είναι το πρόβλημα;; 4 μαθήματα κατ'ελάχιστον αν κάποιος θέλει άλλο ένα! Μα πόσο στενοκέφαλοι είναι;;


Παναγιώτης Τσιωτάκης

Παράθεση από: dm στις 11 Αυγ 2013, 05:15:02 ΜΜ
Βήματα 3

Αγαπητά μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ, η συνεργασία με τους άλλους φορείς είναι απαραίτητη (θα τόλμαγα να πω και με την μαθηματική εταιρεία και την ένωση Ελλήνων φυσικών) για να κάνετε ένα τρίτο βήμα. Μιλάμε για τους βουλευτές και τους υπουργούς που είναι απόφοιτοι σχολών ΗΜΜΥ, Τμημάτων Φυσικής και Μαθηματικών, όπου μπορούν να κατάλαβουν την αξία της επιστήμης πληροφορικής και του προγραμματισμού. Εδώ ο κάθε βουλευτής ή υπουργός χρειάζεται εξατομικευμένη επιστολή, ώστε να εστιάσετε σε αυτό που ξέρει να κάνει. Θέλει ιδιαίτερη προσοχή και δεξιοτεχνία το συγκεκριμένο.

Παραθέτω τα στοιχεία:

Ιωάννης Κουράκος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β' ΠΕΙΡΑΙΩΣ, Ηλεκτρολόγος Μηχανικόςkourakos1@gmail.com
Γεωργία Μαρτίνου, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, BSc Μαθηματικά/ MSc Πληροφορικήςgrafeio.voulas@gmail.com
Χρήστος Γκόκας, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΡΤΗΣ, Ηλεκτρολόγος Μηχανικόςch.gokas@parliament.gr, goka59@otenet.gr
Κωνσταντίνος Σκανδαλίδης, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α' ΑΘΗΝΩΝ, Ηλεκτρολόγος- Μηχανικόςkskan@pasok.gr
Πυθαγόρας Βαρδίκος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΑΜΟΥ, Καθηγητής Μαθηματικώνpvardikos@parliament.gr
Παναγιώτης Λαφαζάνης, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β' ΠΕΙΡΑΙΩΣ, Μαθηματικόςlafazanis@syn.gr
Αθανάσιος Πετράκος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ, Καθηγητής Μαθηματικώνthanasispetrakos@gmail.com, th.petrakos@parliament.gr
Κωνσταντίνος Καρτάλης, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ, Φυσικός Πανεπιστημιακός grafeio1@kkartalis.gr
Βασίλειος Κεγκέρογλου, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, Φυσικόςinfo@kegeroglou.gr
Αθανάσιος Μπούρας, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, Φυσικός, Πανεπιστημιακόςbouras@parliament.gr
Ιωάννης Δριβελέγκας, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, Μαθηματικός, Αγρότηςgdriv10@otenet.gr
Άρης Σπηλιωτόπουλος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β' ΑΘΗΝΩΝ, Υπεύθυνος Παιδείας ΝΔarissp@e-aris.gr
Σπύρος Ταλιαδούρος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ, Υπεύθυνος Παιδείας ΝΔsptaliad@otenet.gr
Θεόδωρος Σολδάτος, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ, Φυσικόςinfo@thsoldatos.gr
Κωστής Χατζηδάκης, ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣinfo@khatzidakis.gr
Εύη Χριστοφιλοπούλου, ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣpolitikografeio@christofilopoulou.gr

Βαρύτητα-σημασία:
Από το τέλος προς την κορυφή:
Χριστοφιλοπούλου:Σύμβουλοί της είναι μέλη των ενώσεών μας.
ΧατζηδάκηςΑνάπτυξη μέσω ΣΕΠΕ (επιχειρήσεων πληροφορικής), ΣΕΒ, ΕΒΕΑ, επίσης φροντιστήρια και εργασιακά.
Σολδάτος, Καρτάλης, Κεγκέρογλου, ΜπούραςΚαθηγητές, Τομέας Φυσικής, ας τους πιάσουν φυσικοί που είναι και πληροφορικοί, υπάρχουν μέλη στην ΠΕΚΑΠ με αυτή την ιδιότητα.
Σπηλιωτόπουλος, ΤαλιαδούροςΜε κριτήρια Παιδείας. Δεν έχει σχέση με πληροφορική, αλλά είναι τομέας παιδείας.
Μαρτίνου, Βαρδίκος, Λαφαζάνης, Πετράκος, ΔριβελέγκαςΚαθηγητές Μαθηματικών. Προσέγγιση μέσω μελών της ΠΕΚΑΠ που είναι και μαθηματικοί.
Κουράκος, Γκόκας, ΣκανδαλίδηςΗΜΜΥ. Προσέγγιση μέσω μελών της ΠΕΚΑΠ που είναι από ΤΕΕ.

Πληροφορικός συνάδελφοι... δεν υπάρχει ακόμα στην Βουλή (Δυστυχώς!!!)





Έχουμε τόσο αξιόλογους συνάδελφους, είναι κρίμα να σκύβουμε το κεφάλι σε άχρηστους κομματογλύφτες-κομματοφύλακες-νοφιλλελε-ευροφύλακες Νεάντερταλ, που πέρα από τη μύτη τους δε βλέπουν τίποτα  άλλο και να χαραμίζονται μέσα στη χαβούζα των πανηλίθιων όλοι οι άξιοι που επέλεξαν να μείνουν στη χώρα και να αγωνιστούν ...

Αγωνιζόμαστε μέχρι εσχάτων...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

lkt

Γεια σας κι από μένα και καλή δύναμη!
Βουλευτής πληροφορικός, καθηγητής στο  τμήμα Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης του ΤΕΙ Ηπείρου και  στη τμήμα Εφαρμογές Πληροφορικής στην Διοίκηση και στην Οικονομία του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων στη Λευκάδα είναι ο Στύλιος Γεώργιος της Ν.Δ. Επικοινώνησα μαζί του με email αλλά απάντηση δεν έλαβα ως τώρα. Δοκιμάστε κι εσείς. Επίσης βομβαρδίστε με email τον Καράογλου. Εγώ του έστειλα το εξής:

"Αγαπητέ κ. Καράογλου,
σας θυμίζω στο συνημμένο αρχείο δική σας ερώτηση στη Βουλή στις 20/10/2010 με θέμα "Απαράδεκτη η κατάργηση του μαθήματος της Πληροφορικής". Σας ενημερώνω ότι στο Νέο Λύκειο για να εισαχθείς σε τμήματα Πληροφορικής εξετάζεσαι στη Χημεία και όχι στον Προγραμματισμό και εν ολίγοις καταργείται το μάθημα της Πληροφορικής και γυρίζουμε 30 χρόνια πίσω!
Επειδή πιστεύω πως δεν ανήκετε στην κατηγορία εκείνη των Βουλευτών που άλλα υποστηρίζουν ως αντιπολίτευση και άλλα ως κυβέρνηση, αναμένω κι εγώ και οι χιλιάδες συνάδελφοι που γνωρίζουν την τότε τοποθέτηση σας, να τηρήσετε και τώρα την ίδια δυναμική στάση κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης για το συγκεκριμένο νομοσχέδιο."

dm

Αυτή τη στιγμή καίγεται το σπίτι μας. Κανένας δεν περισσεύει. Κανένας δεν είναι άχρηστος. Με ακραίες αντιλήψεις δεν επιτυγχάνεται τίποτα.
Δεν καταφέραμε από το 1999 μέχρι χτες να αποδείξουμε ότι το μάθημά μας είναι απαραίτητο. Μας το έβγαλε αρχικά η προηγούμενη κυβέρνηση, μας το βγάζει και η τωρινή. Τώρα πρέπει πάλι να παλέψουμε για αυτά που πιστεύουμε, τα οποία εμείς θεωρούμε αυτονόητα. Αυτούς έχουμε εκλέξει και αυτοί ψηφίζουν. Εμάς μάς έχουν στο σχολείο γιατί τους "κάτσαμε" δεν προκύψαμε από κάποια μορφή εκλογής. Αυτοί είναι εκλεγμένοι εκπρόσωποι. Μας αρέσει δεν μας αρέσει είναι εκλεγμένοι. Άρα επειδή είναι οι βουλευτές του τόπου μας, θα τους προσεγγίσουμε και στις επόμενες εκλογές ή θα τους βοηθήσουμε ή θα τους μαυρίσουμε. Το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δύο το πρόσωπο.

Παράθεση από: Keep Growing στις 11 Αυγ 2013, 05:38:03 ΜΜ
Έχουμε τόσο αξιόλογους συνάδελφους, είναι κρίμα να σκύβουμε το κεφάλι σε άχρηστους κομματογλύφτες-κομματοφύλακες-νοφιλλελε-ευροφύλακες Νεάντερταλ, που πέρα από τη μύτη τους δε βλέπουν τίποτα  άλλο και να χαραμίζονται μέσα στη χαβούζα των πανηλίθιων όλοι οι άξιοι που επέλεξαν να μείνουν στη χώρα και να αγωνιστούν ...

Αγωνιζόμαστε μέχρι εσχάτων...

P.Tsiotakis

Παράθεση από: badim στις 11 Αυγ 2013, 04:26:58 ΜΜ
Συνάδελφοι το "Τεχνολογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων " του μαθήματος επιλογής της Α' λυκείου ποιοι το έχουν ανάθεση; γιατί αν δείτε προστέθηκε μπροστά η λέξη "Τεχνολογία" που δεν υπήρχε στα προσχέδια που είχαν διαρρεύσει.
μπορείς να μαντέψεις με δυο ευκαιρίες; ποιοι συνάντησαν τον υπουργό;

chrisk

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 11 Αυγ 2013, 05:10:11 ΜΜ
μερικά σχόλια για το Σχέδιο Νόμου για την Αναδιάρθρωση (καλό...) της Δευτεροβάθμιας ... μπλα μπλα

Γενικό σχόλιο: ο αγώνας δε γίνεται για τους καθηγητές του Λυκείου ή αυτούς που είναι σε διάθεση. Αυτοί που θα μπουν σε διαθεσιμότητα ή σε κινητικότητα ή όπως λέγεται επιλεγούν με άλλον αλγόριθμο (και μόρια). ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ και ούτε έχει ΟΡΓΑΝΙΚΗ. Οι όποιες ανακατατάξεις θα είναι οριζόντια όχι σε κάποια κατηγορία.

Στη συνέχεια:

1. εκτός από τα ΕΠΑΛ υπάρχει και ΙΕΚ με τον σχετικό μας τομέα. Υπάρχουν επαγγέλματα και στον τομέα Ηλεκτρονικής (Δίκτυα και αυτοματισμού). Γενικά φαίνεται να έχει δοθεί έμφαση στον τομέα αυτό (και στα σχετικά επαγγέλματα), όπως αρμόζει.
Δεν πρέπει να μας ξεγελάει το πλήθος των ωρών (υπό διερεύνηση) καθώς θα υπάρξει μείωση των ΕΠΑΛ αργά ή γρήγορα και για το πλήθος των ΙΕΚ δεν έχουμε εικόνα.
άρα εδώ είμαστε ΟΚ

2. Για το Γυμνάσιο το 2ωρο δεν είναι σίγουρο. Το σπάσιμο του τμήματος δε μπορει να γίνει με 2ωρο. Σίγουρα υπάρχουν κάποιοι που θα προτιμούσαν 1 ώρα το μάθημα και το τμήμα να σπάει.
Επαναλμβάνω οτι πρέπει να επιμείνουμε στο νέο ΠΣ Γυμνασίου με το 2ωρο και το 2ο καθηγητή με επιχείρημα την πιστοποίηση. Διαφορετικά ναρκοθετείται η πιστοποίηση.
Αν θέλουν να πετύχει η πιστοποίηση (ΥΠΑΙΘ-ΙΤΥΕ) πρέπει να μας στηρίξουν.

3. Αντικατάσταση του ΠΣ Πληροφορικής στα ΕΑΕΠ με το νέο πιλοτικό ΠΣ Δημοτικού. Εξασφάλιση οτι διδάσκει καθηγητής Πληροφορικής ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σε όλα τα ΕΑΕΠ στις τάξεις Δ, Ε, ΣΤ για την πιστοποίηση (επίλυση προβλημάτων, υπολογιστικά φύλλα, προγραμματισμός, πολυμέσα). 5 έτσι υπηρετούμε τους μαθητές. 6 έτη (Δ, Ε, ΣΤ, Αγυμ, Βγυμ, Γγυμ) γεμάτα προγραμματισμό, επίλυση προβλημάτων, λογισμικά γενικής χρήσης, διαδίκτυο, project με κατάληξη την πιστοποίηση.

Οι σποσπάσεις στην Πρωτοβάθμια να γίνουν σε λογικό αριθμό πληροφορικών και του χρόνου η δεύτερη φάση.

4. ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ: η βιτρίνα (κακά τα ψέμματα) της εκπαίδευσης.
Η Πληροφορική είναι επιστήμη όπως οι άλλες θετικές επιστήμες. Θα εκροσωπηθεί όπως η Χημεία. Ούτε η Χημεία ούτε η φυσική είναι σημαντικότερες από την Πληροφορική (Επιστήμη Υπολογιστών. Συνεπώς:

Μάθημα 2ώρες Επιλογής στην Α (και το επιλογής είναι υποχώρηση)
Μάθημα 2ώρες Γενικής Παιδείας στη Β, όπως η Χημεία (χωράει)
Μάθημα 6ώρες Κατεύθυνσης στη Γ, όπως η Χημεία

ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ. Αν δε γίνουν όλα αυτά δεν είμαστε ευχαριστημένοι και αυτό σημαίνει δράση....
Θα καταλάβουν ορισμένοι ότι δεν παίζουμε άλλο με τη λογική.

Προαιρετικά:
ας αφήσουν κάποιον μαθητή να δίνει και Χημεία και Επιστήμη Υπολογιστών και να χτυπάει όλες τις σχολές
ή να δίνει και Ιστορία και Αρχές Φυσικών Επιστημών
ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ 5 ΜΑΘΗΜΑΤΑ, γιατί όχι ρε παιδιά;;; Ποιο είναι το πρόβλημα;; 4 μαθήματα κατ'ελάχιστον αν κάποιος θέλει άλλο ένα! Μα πόσο στενοκέφαλοι είναι;;


Παναγιώτης Τσιωτάκης

Το μάθημα πρεπει να το διδασκουμε στο δημοτικο απο την 3η και μετα. Σε Α' και Β'τα παιδια δεν μπορουν ακομα καλα καλα να διαβασουν ενω απο την Γ' και μετα απο προσωπικη εμπειρια μπορω να πω οτι μπορει να γινει καλο μαθημα.

Οσο για το Λυκειο δεν το συζητω οτι αυτο που εγινε ηταν εγκλημα. Κοβεται καθε ομφαλιος λωρος του εφηβου με τον αλγοριθμικο τροπο σκεψης...και ποτε??? ακριβως στην ηλικια που πρεπει να μαθει να λυνει με αλγοριθμικο τροπο προβληματα καθημερινης ζωης...

Οσο για το ΕΠΑΛ νομιζω και εγω οτι ειμαστε καλα γιατι επι της ουσιας δεν εχει αλλαξει τιποτα.

Για το γυμνασιο οντως θα προτιμουσα να ειναι 1 ωρα και να σπαει το τμημα και μη μου πει καποιος οτι τωρα με 25 παιδια στην αιθουσα ειναι καλυτερα για τα παιδια γιατι θα κανουν 2 ωρες την εβδομαδα.....Ξυπνηστε λιγο....αυτος που τα λεει αυτα ξεχνα οτι εγω θα πρεπει να ριξω στοπ μισο (στην καλη περιπτωση ) τον ρυθμο μου για να εχω το ιδιο εκπαιδευτικο αποτελεσμα οπως ειχα με τα μισα μπαιδια...οπωτε παπαλα το οφελος για τα παιδια απο το 2ωρο...

Τελος παντων και το νεο προγραμμα ομως στο γυμνασιο δεν με βρισκει αρνητικο γιατι δινει ωρες σε συναδλεφους (αν το ΠΥΣΔΕ μας στελνει κατι για το οποιο αμφιβαλλω εξαιρετικα) και ας χειροτερευει τις συνθηκες του μαθηματος...

merlin

 Δηλαδή από τους 7000 Πληροφορικούς, θα είναι αύριο στη διαμαρτυρία 50? Ούτε 1%? Να κάνω 250 χλμ και τόσα έξοδα για να κατέβω ή όχι?
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

Keep Growing

Παράθεση από: dm στις 11 Αυγ 2013, 05:51:08 ΜΜ
Αυτή τη στιγμή καίγεται το σπίτι μας. Κανένας δεν περισσεύει. Κανένας δεν είναι άχρηστος. Με ακραίες αντιλήψεις δεν επιτυγχάνεται τίποτα.
Δεν καταφέραμε από το 1999 μέχρι χτες να αποδείξουμε ότι το μάθημά μας είναι απαραίτητο. Μας το έβγαλε αρχικά η προηγούμενη κυβέρνηση, μας το βγάζει και η τωρινή. Τώρα πρέπει πάλι να παλέψουμε για αυτά που πιστεύουμε, τα οποία εμείς θεωρούμε αυτονόητα. Αυτούς έχουμε εκλέξει και αυτοί ψηφίζουν. Εμάς μάς έχουν στο σχολείο γιατί τους "κάτσαμε" δεν προκύψαμε από κάποια μορφή εκλογής. Αυτοί είναι εκλεγμένοι εκπρόσωποι. Μας αρέσει δεν μας αρέσει είναι εκλεγμένοι. Άρα επειδή είναι οι βουλευτές του τόπου μας, θα τους προσεγγίσουμε και στις επόμενες εκλογές ή θα τους βοηθήσουμε ή θα τους μαυρίσουμε. Το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δύο το πρόσωπο.


Αγαπητέ συνάδελφε dm, δεν αναφέρθηκα σε βουλευτές, αναφέρθηκα σε άλλους που εκμεταλλεύονται τους βουλευτές, όπου οι τελευταίοι είναι δικό μας "κατόρθωμα". Συμφωνώ, αυτούς έχουμε εκλέξει, με αυτούς θα πορευτούμε μέχρι να προκύψουν (αν) άλλοι ικανότεροι.  :)
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dm

Ωραία! Χρήσιμα και τα δύο ονόματα για διαφορετικούς λόγους. Τα προσθέτω στην λίστα.
Ο Στύλιος είναι φυσικός με μεταπτυχιακό στην πληροφορική από την Αγγλία.
Ο Καράογλου προστίθεται για το λόγο ακριβώς που αναφέρεις!

Παράθεση από: lkt στις 11 Αυγ 2013, 05:50:03 ΜΜ
Γεια σας κι από μένα και καλή δύναμη!
Βουλευτής πληροφορικός, καθηγητής στο  τμήμα Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης του ΤΕΙ Ηπείρου και  στη τμήμα Εφαρμογές Πληροφορικής στην Διοίκηση και στην Οικονομία του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων στη Λευκάδα είναι ο Στύλιος Γεώργιος της Ν.Δ. Επικοινώνησα μαζί του με email αλλά απάντηση δεν έλαβα ως τώρα. Δοκιμάστε κι εσείς. Επίσης βομβαρδίστε με email τον Καράογλου. Εγώ του έστειλα το εξής:

"Αγαπητέ κ. Καράογλου,
σας θυμίζω στο συνημμένο αρχείο δική σας ερώτηση στη Βουλή στις 20/10/2010 με θέμα "Απαράδεκτη η κατάργηση του μαθήματος της Πληροφορικής". Σας ενημερώνω ότι στο Νέο Λύκειο για να εισαχθείς σε τμήματα Πληροφορικής εξετάζεσαι στη Χημεία και όχι στον Προγραμματισμό και εν ολίγοις καταργείται το μάθημα της Πληροφορικής και γυρίζουμε 30 χρόνια πίσω!
Επειδή πιστεύω πως δεν ανήκετε στην κατηγορία εκείνη των Βουλευτών που άλλα υποστηρίζουν ως αντιπολίτευση και άλλα ως κυβέρνηση, αναμένω κι εγώ και οι χιλιάδες συνάδελφοι που γνωρίζουν την τότε τοποθέτηση σας, να τηρήσετε και τώρα την ίδια δυναμική στάση κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης για το συγκεκριμένο νομοσχέδιο."

lkt

Παράθεση από: dm στις 11 Αυγ 2013, 05:57:06 ΜΜ
Ωραία! Χρήσιμα και τα δύο ονόματα για διαφορετικούς λόγους. Τα προσθέτω στην λίστα.
Ο Στύλιος είναι φυσικός με μεταπτυχιακό στην πληροφορική από την Αγγλία.
Ο Καράογλου προστίθεται για το λόγο ακριβώς που αναφέρεις!
Και προϊστάμενος του τμήματος στη Λευκάδα και από το Σεπτέμβριο του 2006 είναι υποψήφιος διδάκτορας στο τμήμα μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών σύμφωνα με το βιογραφικό του, ο Στύλιος.

tomgeri

#1048
Ο dm είναι σε λάθος δρόμο. Επαναλαμβάνω το σημαντικό δεν είναι να φτιάξουμε μια whitelist με τους υποστηρικτές μας.
Το σημαντικό είναι να φτιαχτεί μια blacklist με όσα στοιχεία  μπορούμε να βρούμε των αντιπάλων μας.

Κατά σειρά

Σαμαρας
βουλευτές
Αρβανιτόπουλος
Μελη ΙΕΠ
παρατρεχάμενοι υπουργείου.
.
.
.
.
και τέλος ΠΕΚΑΠ (όσοι από αυτούς έχουν ύποπτη συμπεριφορά συνεργασίας με τον "εχθρό")

Και οι συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας να γίνουν προς αυτά τα προσώπα! Να τους βρούμε και να μιλήσουμε face to face.

ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΕΣ ΑΗΔΙΕΣ!!! TO internet είναι χρήσιμο μόνο για να φτιαχτεί και να διαδοθεί η blacklist. Την οποία θα μπορεί ο καθένας να χρησιμοποιεί για να εντοπίζει ανά πάσα στιγμή που βρίσκονται (ως φυσική παρουσία) τα εν λόγω πρόσωπα.

Η Σάμος μας δίχνει τον δρόμο!
Η μονιμότητα των ΔΥ στις πραγματοπαγείς θέσεις προστατεύεται συνταγματικά, στις προσωποπαγείς μόνο νομικά.
Και ο νόμος αλλάζει πολύ εύκολα, από την μια στιγμή στην άλλη.

P.Tsiotakis

Παράθεση από: chrisk στις 11 Αυγ 2013, 05:53:36 ΜΜ
Το μάθημα πρεπει να το διδασκουμε στο δημοτικο απο την 3η και μετα. Σε Α' και Β'τα παιδια δεν μπορουν ακομα καλα καλα να διαβασουν ενω απο την Γ' και μετα απο προσωπικη εμπειρια μπορω να πω οτι μπορει να γινει καλο μαθημα.

Οσο για το Λυκειο δεν το συζητω οτι αυτο που εγινε ηταν εγκλημα. Κοβεται καθε ομφαλιος λωρος του εφηβου με τον αλγοριθμικο τροπο σκεψης...και ποτε??? ακριβως στην ηλικια που πρεπει να μαθει να λυνει με αλγοριθμικο τροπο προβληματα καθημερινης ζωης...

Οσο για το ΕΠΑΛ νομιζω και εγω οτι ειμαστε καλα γιατι επι της ουσιας δεν εχει αλλαξει τιποτα.

Για το γυμνασιο οντως θα προτιμουσα να ειναι 1 ωρα και να σπαει το τμημα και μη μου πει καποιος οτι τωρα με 25 παιδια στην αιθουσα ειναι καλυτερα για τα παιδια γιατι θα κανουν 2 ωρες την εβδομαδα.....Ξυπνηστε λιγο....αυτος που τα λεει αυτα ξεχνα οτι εγω θα πρεπει να ριξω στοπ μισο (στην καλη περιπτωση ) τον ρυθμο μου για να εχω το ιδιο εκπαιδευτικο αποτελεσμα οπως ειχα με τα μισα μπαιδια...οπωτε παπαλα το οφελος για τα παιδια απο το 2ωρο...

Τελος παντων και το νεο προγραμμα ομως στο γυμνασιο δεν με βρισκει αρνητικο γιατι δινει ωρες σε συναδλεφους (αν το ΠΥΣΔΕ μας στελνει κατι για το οποιο αμφιβαλλω εξαιρετικα) και ας χειροτερευει τις συνθηκες του μαθηματος...

έχω κάνει μάθημα στη β γυμνασιου την ενοτητα του excel σε 23 μαθητες που δεν ειχαν ιδεα απο το προγραμμα αυτό ούτε απο τον τροπο δουλειάς που εισάγει το νέο ΠΣ με σεναρια του οδηγου εκπαιδευτικού και πηγε περιφημα.
εχω μιλησει και με άλλους που το εχουν κανει και το εχουν επιτυχει σε όλες τις ενότητες.
χρήστο, αν επιμεινουμε στο σπασιμο θα μεινει μια ωρα. μπορει αυτό να ειναι το καλύτερο, δε θα υπερασπιζόμουν τίποτα που θα δυναμιτίζει την ποιότητα του μαθήματος

αν θέλουμε ομαδοσυνεργατικές θεωρίες θα πάμε με άλλο τρόπο.
Στο λύκειο το τμήμα δεν έσπαγε ποτε, ουτε στα Projects
θα μπορούμε να μιλησουμε επι της ουσίας για αυτό όταν έχουμε διαβάσει το νέο ΠΣ