Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

P.Tsiotakis

έβαλαν 20 μονάδες στο θέμα Β, μάλλον γι αυτό
βέβαια, όχι οτι αυτό είναι δίκαιο

personGR

Να κάνω μια ερώτηση;

Στο ερώτημα Δ3, που το έκανα με μεταβλητές πλήθους για κάθε κατηγορία, και μετά με εμφωλευμένες επιλογές, αντί για τις κατηγορίες κατά λάθος εμφάνισα τις μεταβλητές π1,π2,π3.

Έκανα δηλαδή

Αν π2>π1 τότε
Αν π3>π2 τότε
  Εμφάνισε π3
Αλλιώς
  Εμφάνισε π2....
   ....κλπ

Πόσο θα μου κόψουν; :S

ΥΓ: Εγώ δε χρησιμοποίησα πίνακα στο Γ, άσχετο με τα παραπάνω απλά είπα να το πω

xara_pap

Nαι όμως κύριε Τσιωτάκη ήταν αλγόριθμος, που όπως λέει νομίζω κάπου το βιβλίο και είναι, ο αλγόριθμος είναι για να συνεννοούνται μεταξύ τους οι προγραμματιστές. Τα παιδιά μαθάινουν τη γλώσσα προγραμματισμού ΓΛΩΣΣΑ. Στην περίπτωση αυτή που ζητούνταν να λυθεί με γλώσσα το πρόβλημα, τότε θα μπορούσαν να δηλώσουν ένα μέγιστο μέγεθος πίνακα μιας και δεν υπάρχει δυναμική δέσμευση με malloc εδώ.
Σίγουρα η βέλτιστη λύση είναι η λύση να δοθεί χωρίς πίνακα, αλλά και η άλλη λύση όμως (με το μέγιστο πλήθος) είναι σωστή και είναι ένα πρόβλημα που όλοι έχουμε λύσει στο πρώτο εξλάμηνο που δεν έχουμε μάθει δείκτες και malloc.
Στο τετράδιο του μαθητή με την συγχώνευση ορίζει μέγιστο πλήθος 100 και διαβάζει μετά το Ν. Δεν το θεωρώ ασάφεια, ίσα ίσα σωστο.
Οι εξεταστές αν δεν θέλαν πίνακα ας το λέγανε. Δεν μπορούμε να καταδικαστούν όυτε για ένα μόριο κάποιο μαθητές που έχουν γράψει άριστα. Τόσες έχουν δώσει του στυλ " δεν απαιτείται ελεγχος εγκυρότητας ".
Αφού δεν ξεκαθαρίστηκε δεν πρέπει να κοπεί τίποτα και ούτε να πάρει κάτι παραπάνω η βέλτιστη λύση.
Πίστευα ότι όλοι μαζί έπρεπε να συμφωνούμε να πιαστούν και τα δύο σωστά μιας και είναι ένα θέμα που πήρε τόσο μεγάλη έκταση σήμερα μεταξύ σπουδαγμένων ατόμων και ατόμων με εμπειρία στον προγραμματισμό.
Φιλικά
Παπαγεωργίου Χαρά

P.Tsiotakis

Παράθεση από: karinakis στις 28 Μαΐου 2010, 05:37:01 ΜΜ
Παναγιώτη μου φαίνεται ότι το θέμα Γ για την ΚΕΕ -αν δεν γινόταν τόσος ντόρος - μοιάζει με το χρησμό του Μαντείου των Δελφών όταν ρωτούσαν για το τι θα γεννήσει μία γυναίκα : Αγόρι όχι κορίτσι (αν χρησιμοποιήσεις το κόμμα όπου θέλεις παίρνεις το σωστό αποτέλεσμα!!!!).

ή σαν το τέλος του LOST

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: Γιώργος Λάμπρου στις 28 Μαΐου 2010, 05:33:05 ΜΜ
Καλησπέρα σας,

παρακολουθώ για πολλή ώρα την κουβέντα σας...
Ειμαι μαθητής της Γ' Λυκείου, και έδινα σήμερα ΑΕΠΠ και είμαι και γώ ένας απο αυτούς που έλυσα την άσκηση με πίνακες, παρόλο που στο πρόχειρό μου είχα κάνει την λύση και χωρίς πίνακες. Τελικά επέλεξα την ευκιλότερη επιλογη.

Σας παρακολουθώ να "σφάζεστε"...ενώ εμείς κρινόμαστε. Πολλοί απο εσάς θα είστε μεθαύριο βαθμολογητές και ίσως να διορθώσετε και το δικό μου...αλλα απ' ότι φαίνεται, αυτοι που θα με διορθώσουν θέλουν 25 σελιδες, για να μην βγάλουν καμία ακρη τελικά!

Άν υποθέσουμε οτι αναλαμβάνω να υλοποιήσω στην αλήθεια ένα πρόγραμμα για να διαχειριστώ τα αποτελέσματα των μαθητικών αγώνων, που θα κολλησω αληθειά;; Ένα σχολείο εχει 500-600 μαθητές το πολύ, και η χώρα μας 10000000 κόσμο όλο και όλο. δεν νομίζω να δυσκολευτώ εκεί ιδιαίτερα...
Ίσως η γνώμη μου φαίνεται χαζή και "παιδική" για τις δικές σας γνώσεις και δεδομένα, αλλα εξηγήστε μου γιατί είναι λάθος;;;

Απ' την δική μου πλευρα βλέπετε τα πραγματα μονόπλευρα και ίσως και ατομικιστικά! Κοοιτάτε περισσότερο να δείξετε ποσο διαβασμένοι είστε και πόσες γνώσεις έχετε και όχι να δείτε τι συμβάινει πραγματικά!

Η Πληροφορική έχει πάρα παρα πολλα θέματα τα οποία θα μπορούσαν να "κάψουν" κόσμο και να είναι σαφέστατα! Δέν νομίζω ότι το ζητούμενο της Πληροφορικής είναι να θεωρήσουμε λάθος μία υλοποιησημη απάντηση-στον κόσμο που ζούμε!!!

Κυριε Τσιωτάκη, με όλη την εκτίμηση(καθώς όλη τη χρονιά το δικό σας βιβλίο έκανα),
Εσείς εάν κάνατε ένα αντίστοιχο πρόγραμμα, γαια τον ίδιο σκοπο, και είχατε στην διαθεσή σας μόνο στατικές δομές και όχι λίστες κλπ, θα επιλέγατε τον "κουραστικό" αντικειμενικά τρόπο της επαναληπτικής διδικασίας ή έναν πίνακα με ένα μέγιστο πλήθος;;;
Και τέλος, ένα τελικό συμπέρασμα γενικά για τις φετινές εξετάσεις...
ΑΛΛΑΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ απο ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΚΥΡΙΑ ΑΝΝΑ...

Πιστεύω ότι οι πιο ευφυείς μαθητές σκέφτηκαν ακριβώς έτσι. Ότι επειδή είναι μαθητικοί αγώνες οι πίνακες είναι η ενδεδειγμένη λύση και η πιο απλή γιατί οι πίνακες από το πραγματικό πρόβλημα δεν έχουν μεγάλο μέγεθος. Και το κακό είναι ότι όσοι συνάδελφοι μιλάνε θεωρητικά εδώ αν τους τύχαινε να τους ζητηθεί να το προγραμματίσουν το συγκεκριμένο με πίνακες θα το έκαναν!!!!! Μάλλον είμαστε για την θεωρητική. Κουράγιο φίλε μαθητή!!!
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Eri

Παράθεση από: Γιώργος Λάμπρου στις 28 Μαΐου 2010, 05:33:05 ΜΜ
Καλησπέρα σας,

παρακολουθώ για πολλή ώρα την κουβέντα σας...
Ειμαι μαθητής της Γ' Λυκείου, και έδινα σήμερα ΑΕΠΠ και είμαι και γώ ένας απο αυτούς που έλυσα την άσκηση με πίνακες, παρόλο που στο πρόχειρό μου είχα κάνει την λύση και χωρίς πίνακες. Τελικά επέλεξα την ευκιλότερη επιλογη.

Σας παρακολουθώ να "σφάζεστε"...ενώ εμείς κρινόμαστε. Πολλοί απο εσάς θα είστε μεθαύριο βαθμολογητές και ίσως να διορθώσετε και το δικό μου...αλλα απ' ότι φαίνεται, αυτοι που θα με διορθώσουν θέλουν 25 σελιδες, για να μην βγάλουν καμία ακρη τελικά!

Άν υποθέσουμε οτι αναλαμβάνω να υλοποιήσω στην αλήθεια ένα πρόγραμμα για να διαχειριστώ τα αποτελέσματα των μαθητικών αγώνων, που θα κολλησω αληθειά;; Ένα σχολείο εχει 500-600 μαθητές το πολύ, και η χώρα μας 10000000 κόσμο όλο και όλο. δεν νομίζω να δυσκολευτώ εκεί ιδιαίτερα...
Ίσως η γνώμη μου φαίνεται χαζή και "παιδική" για τις δικές σας γνώσεις και δεδομένα, αλλα εξηγήστε μου γιατί είναι λάθος;;;

Απ' την δική μου πλευρα βλέπετε τα πραγματα μονόπλευρα και ίσως και ατομικιστικά! Κοοιτάτε περισσότερο να δείξετε ποσο διαβασμένοι είστε και πόσες γνώσεις έχετε και όχι να δείτε τι συμβάινει πραγματικά!

Η Πληροφορική έχει πάρα παρα πολλα θέματα τα οποία θα μπορούσαν να "κάψουν" κόσμο και να είναι σαφέστατα! Δέν νομίζω ότι το ζητούμενο της Πληροφορικής είναι να θεωρήσουμε λάθος μία υλοποιησημη απάντηση-στον κόσμο που ζούμε!!!

Κυριε Τσιωτάκη, με όλη την εκτίμηση(καθώς όλη τη χρονιά το δικό σας βιβλίο έκανα),
Εσείς εάν κάνατε ένα αντίστοιχο πρόγραμμα, γαια τον ίδιο σκοπο, και είχατε στην διαθεσή σας μόνο στατικές δομές και όχι λίστες κλπ, θα επιλέγατε τον "κουραστικό" αντικειμενικά τρόπο της επαναληπτικής διδικασίας ή έναν πίνακα με ένα μέγιστο πλήθος;;;
Και τέλος, ένα τελικό συμπέρασμα γενικά για τις φετινές εξετάσεις...
ΑΛΛΑΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ απο ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΚΥΡΙΑ ΑΝΝΑ...

Ισως το ωραιοτερο που διαβασα σήμερα!!
Ελπίζω στο τέλος να πρυτανέψει η λογική!! Καλα αποτελεσματα ...

karinakis

Παράθεση από: karinakis στις 28 Μαΐου 2010, 05:37:01 ΜΜ
Παναγιώτη μου φαίνεται ότι το θέμα Γ για την ΚΕΕ -αν δεν γινόταν τόσος ντόρος - μοιάζει με το χρησμό του Μαντείου των Δελφών όταν ρωτούσαν για το τι θα γεννήσει μία γυναίκα : Αγόρι όχι κορίτσι (αν χρησιμοποιήσεις το κόμμα όπου θέλεις παίρνεις το σωστό αποτέλεσμα!!!!).

συνάδελφε αν υποθέσουμε ότι θα θέματα εχουν κλιμακούμενη δυσκολία τότε μάλλον δεν κατάλαβαν τι θα γινόταν χωρίς τη χρήση πίνακα. Το συγκεκριμένο θέμα καθίσταται για τους μαθητές εξαιρετικά δύσκολο χωρίς τη χρήση πίνακα. Αλλωστε οι ασάφειες του βιβλίου είναι καθοριστικές για να οδηγηθείς στο συμπέρασμα ότι το θέμα δεν ήταν για επίλυση χωρίς πίνακα. Απλά τώρα πάνε να καλύψουν το κενό στο θέμα με ένα σωρό επιστημονικές απόψεις και ξεχνάνε τι διδάσκουμε στους μαθητές και τι βιβλίο έχουν οι μαθητές στα χέρια τους για να προετοιμαστούν

P.Tsiotakis

Παράθεση από: personGR στις 28 Μαΐου 2010, 05:37:32 ΜΜ
Να κάνω μια ερώτηση;

Στο ερώτημα Δ3, που το έκανα με μεταβλητές πλήθους για κάθε κατηγορία, και μετά με εμφωλευμένες επιλογές, αντί για τις κατηγορίες κατά λάθος εμφάνισα τις μεταβλητές π1,π2,π3.

Έκανα δηλαδή

Αν π2>π1 τότε
Αν π3>π2 τότε
  Εμφάνισε π3
Αλλιώς
  Εμφάνισε π2....
   ....κλπ

Πόσο θα μου κόψουν; :S

ΥΓ: Εγώ δε χρησιμοποίησα πίνακα στο Γ, άσχετο με τα παραπάνω απλά είπα να το πω

1-2 ίσως

ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

meteo_xampos

Λοιπόν, παρ'όλ'ότι και εγώ λέω στους δικούς μου ότι αν δεν ξέρεις πόσα είναι τα στοιχεία, να
μη χρησιμοποιείς πίνακες, αυτό τους το λέω για ασκήσεις που η επανάληψη διακόπτεται με
μια τιμή φρουρό... Και εμένα οι μαθητές μου το γράψανε όλοι με πίνακα το 3ο θέμα, όπως και το
99% των μαθητών... 3-5 μονάδες είναι παααααρα πολλές... 1-2 μονάδες είναι οκ... Αλλά παρ'όλ'αυτά
στο www.pseudoglossa.gr αν βάλουμε τον παρακάτω αλγόριθμο τρέχει κανονικά...

Αλγόριθμος tade
Διάβασε α
Για κ από 1 μέχρι α
      Διάβασε Β[κ]
Τέλος_επανάληψης
Για ι από 1 μέχρι α
      Εμφάνισε Β[ι]
Τέλος_επανάληψης
Τέλος tade

mdelhmh

Συνάδελφοι θα συμφωνήσω απολύτως με τον κ Δήμα Θανάση
Εγραψε ακριβώς ότι ήθελα να πω κι εγώ.

Κ Τσιωτάκη (Παναγιώτη !!!!)
εκτιμώ απεριόριστα τη δουλειά που έχετε κάνει πάνω στο μάθημα και έχω αγοράσει όλες τις εκδοχές - εκδόσεις των βιβλίων σας (σου) και ΟΛΕΣ αξίζανε!!! Αυτή τη φορά όμως θα διαφωνήσω μαζί σας. Ζητείται αλγόριθμος και η διαχείριση της μνήμης ή οποιοδήποτε αλλο θέμα αφορά προγραμματιστικά τεχνάσματα δεν μας αφορά!

Με πολύ μεγάλη εκτίμηση στη δουλειά και τον κόπο σας στο φόρουμ και τη σελίδα σας.

karinakis

Παράθεση από: ΔΗΜΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ στις 28 Μαΐου 2010, 05:32:55 ΜΜ
Είμαι σύμφωνος ότι η λύση χωρίς τη χρήση πίνακα είναι πιο έξυπνη, ωστόσο θα προσπαθήσω να υποστηρίξω τη χρήση πινάκων ώστε να απενοχοποιήσουμε το σύνολο των μαθητών μας.

Σύμφωνα με την εκφώνηση λοιπόν ζητείται αλγόριθμος
Αλγόριθμος είναι μια πεπερασμένη σειρά ενεργειών
Η έννοια του αλγορίθμου δεν συνδέεται αποκλειστικά και μόνο με τη χρήση Η/Υ. Βλέπε σελ 26 σχολικού βιβλίου για την παρασκευή γεύματος.
Στις στατικές δομές δεδομένων το ακριβές μέγεθος της απαιτούμενης μνήμης καθορίζεται κατά τη στιγμή της μετάφρασης και όχι κατά τη στιγμή της εκτέλεσης του προγράμματος.
(σελ 56)

Ο μόνος λόγος να γνωρίζουμε το μέγεθος κατά τη φάση της μετάφρασης είναι για να δεσμεύσει ο Η/Υ χώρο στην κύρια μνήμη.
Ποιος μας είπε όμως ότι ο αλγόριθμος θα εκτελεστεί από Η/Υ???


Συμφωνώ και έτσι πρέπει να το δούμε γιατί αυτό διδάσκουμε στους μαθητές μας. Τώρα αν η επιτροπή δεν διδάσκει ή διδάσκει κάτι άλλο από αυτό που κάνουμε εμείς τι να πω....Με το πρώτο ακυρώνει τις εξετάσεις και με το δεύτερο ακυρώνει εμάς...

klitos

Παράθεση από: petrosp13 στις 28 Μαΐου 2010, 05:31:27 ΜΜ
Το ζήτημα θα λυνόταν πολύ απλά
Θέλεις ένα θέμα που να λύνεται με πίνακες και ένα με δομή επανάληψης;
Κάνε το δεύτερο να μη θυμίζει πίνακες

Βάλε να τελειώνει όταν δοθεί συγκεκριμένη τιμή φρουρός

Δεν προκύπτει κανένα πρόβλημα και όλοι είναι ευχαριστημένοι

Συμφωνω απολυτα ... μαλλον λοιπον τους διεφυγε και πηγαν να το καλυψουν με τη χαζη διευκρίνηση
κλητος χατζηγεωργιου

Rania

Ειμαι κι εγω μαθητρια της τριτης λυκειου λοιπον, και απο τοτε που ηρθα για πρωτη φορα σε επαφη με την ψευδογλωσσα αποφασισα οτι ηθελα να σπουδασω πληροφορικη.
Ε με τα σημερινα εκτροπα, κοντευω να αλλαξω προσανατολισμο. Απογοητευτηκα.

Ποιος ανθρωπος περιμενε απο εναν μαθητη που:
-Εχει να κανει με ενα βιβλιο που αναφερει το μιλενιουμ μπαγκ ως προσεχη καταστροφη (τουτεστιν, γραφτηκε πριν το 2000. Υπενθυμιζω οτι εχουμε.. εχμ.. 2010?!?!?)
-Εχει μπροστα του 9 μηνες, ενω ταυτοχρονα πρεπει να προετοιμαστει σε αλλα 5-6 μαθηματα.
-Εχει μια ανισορροπη ψυχολογικη κατασταση την ωρα που πιανει το στυλο του και αντικριζει τα θεματα.

.. να καταφερει να διαχωρισει μεσα στο μυαλο του (που ολοι οι φορεις εχουν φροντισει να μαρμελαδοποιησουν) αυτην την λεπτομερεια;
Ναι, ειναι λεπτομερεια κι ας αναφερεται μεσα στο βιβλιο, καπου μεσα σε αυτον τον χαμο σειρων και γραμμων. Εγω ειδα ολα τα ερωτηματα ενα προς ενα, και ξαφνικα στο μυαλο μου αναβοσβησε η φωτεινη επιγραφη "ΠΙΝΑΚΑΣ". Δεν ειχα το ψυχικο σθενος να το σκεφτω κι αλλο ενω ειχα αλλο ενα θεμα Δ να κανω.
Αν αντικρισει καποιος βαθμολογητης ενα γραπτο με 5 μετρημενες μουτζουρες, σχολια στους αλγοριθμους, καθαρογραμμενους κωδικες, ας του παει η ψυχη να μου κοψει και 5 και 10 μοναδες.
Ειναι απαραδεκτο να γινεται τετοιος διαχωρισμος, χαντακωστε ολους τους μαθητες που εχουν υψηλες προσδοκιες, δωστε το προβαδισμα στους θετικους για τις πολυτεχνικες σχολες (βιολογια τους επεσαν ευκολα λενε, και χημεια σημερα επισης) και λοιπες υψηλων μοριων τελος παντων.
Η ΑΕΠΠ ηταν το γερο μου μαθημα, ηθελα να γραψω πανω απο 19 γιατι μπορουσα. ΧΤες το βραδυ δεν μπορουσα να κοιμηθω απο την χαρα μου που επιτελους εγραφα ΑΕΠΠ.

Τελος παντων, δεν εχω κανει αλλα λαθη στο γραπτο μου, οποτε αυτη θα ειναι η μονη κυρωση. Ντροπη στους καθηγητες που λενε σε ενα φορουμ που παρακολουθουν μαθητες που εδωσαν "α προτεινω να κοψουν 2-5/20" ή "α μαλλον θα σας κοψουν 1-2 μοναδες/20".
2 μοναδες στοιχιζουν κυριοι. Χαιρομαι που βλεπω ποστς λογικων αντιδρασεων παντως απο καθηγητες.

Καλα μας αποτελεσματα.

personGR

Σας ευχαριστώ πολύ!


P.Tsiotakis

Παράθεση από: Γιώργος Λάμπρου στις 28 Μαΐου 2010, 05:33:05 ΜΜ
Καλησπέρα σας,

παρακολουθώ για πολλή ώρα την κουβέντα σας...
Ειμαι μαθητής της Γ' Λυκείου, και έδινα σήμερα ΑΕΠΠ και είμαι και γώ ένας απο αυτούς που έλυσα την άσκηση με πίνακες, παρόλο που στο πρόχειρό μου είχα κάνει την λύση και χωρίς πίνακες. Τελικά επέλεξα την ευκιλότερη επιλογη.

Σας παρακολουθώ να "σφάζεστε"...ενώ εμείς κρινόμαστε. Πολλοί απο εσάς θα είστε μεθαύριο βαθμολογητές και ίσως να διορθώσετε και το δικό μου...αλλα απ' ότι φαίνεται, αυτοι που θα με διορθώσουν θέλουν 25 σελιδες, για να μην βγάλουν καμία ακρη τελικά!

Άν υποθέσουμε οτι αναλαμβάνω να υλοποιήσω στην αλήθεια ένα πρόγραμμα για να διαχειριστώ τα αποτελέσματα των μαθητικών αγώνων, που θα κολλησω αληθειά;; Ένα σχολείο εχει 500-600 μαθητές το πολύ, και η χώρα μας 10000000 κόσμο όλο και όλο. δεν νομίζω να δυσκολευτώ εκεί ιδιαίτερα...
Ίσως η γνώμη μου φαίνεται χαζή και "παιδική" για τις δικές σας γνώσεις και δεδομένα, αλλα εξηγήστε μου γιατί είναι λάθος;;;

Απ' την δική μου πλευρα βλέπετε τα πραγματα μονόπλευρα και ίσως και ατομικιστικά! Κοοιτάτε περισσότερο να δείξετε ποσο διαβασμένοι είστε και πόσες γνώσεις έχετε και όχι να δείτε τι συμβάινει πραγματικά!

Η Πληροφορική έχει πάρα παρα πολλα θέματα τα οποία θα μπορούσαν να "κάψουν" κόσμο και να είναι σαφέστατα! Δέν νομίζω ότι το ζητούμενο της Πληροφορικής είναι να θεωρήσουμε λάθος μία υλοποιησημη απάντηση-στον κόσμο που ζούμε!!!

Κυριε Τσιωτάκη, με όλη την εκτίμηση(καθώς όλη τη χρονιά το δικό σας βιβλίο έκανα),
Εσείς εάν κάνατε ένα αντίστοιχο πρόγραμμα, γαια τον ίδιο σκοπο, και είχατε στην διαθεσή σας μόνο στατικές δομές και όχι λίστες κλπ, θα επιλέγατε τον "κουραστικό" αντικειμενικά τρόπο της επαναληπτικής διδικασίας ή έναν πίνακα με ένα μέγιστο πλήθος;;;
Και τέλος, ένα τελικό συμπέρασμα γενικά για τις φετινές εξετάσεις...
ΑΛΛΑΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ απο ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΚΥΡΙΑ ΑΝΝΑ...

Γιώργο, όσους μαθητές μίλησα έχουν πάρει πίνακες και έχουν κάνει λάθος
δεν πρόκειται για συζήτηση επιστημοσύνης οπωσδήποτε όμως είναι εντυπωσιακή

σου εύχομαι καλή επιτυχία