Επιλογής Α' Λυκειου

Ξεκίνησε από elenitaaaaa, 16 Σεπ 2013, 10:29:04 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tasospap


Ανακοινώθηκε η εξεταστέα ύλη;

elenitaaaaa

ο σχολικός μας σύμβουλος μας έστειλε αυτο:

Oδηγίες αξιολόγησης για την Α Λυκείου (30631/Γ2/04-03-2014).

Αφορά την αξιολόγηση στην Α" ΓΕΛ και Α'-Β" τάξη Εσπερινού ΓΕΛ

Μαθήματα Επιλογής
Εφαρμογές Πληροφορικής
Η γραπτή εξέταση περιλαμβάνει θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας και συγκεκριμένα:
α) δύο (2) θέματα θεωρίας,
β) δύο (2) θέματα ασκήσεων ή προβλημάτων.
Τα θέματα θεωρίας αποτελούνται από ερωτήσεις διαφόρων τύπων με τις οποίες ελέγχονται η γνώση και η κατανόηση της θεωρίας, η κριτική ικανότητα των μαθητών, η ικανότητα αξιοποίησης θεωρητικών γνώσεων για την αξιολόγηση δεδομένων και την εξαγωγή συμπερασμάτων και η δυνατότητα παρουσίασής τους με σωστούς επιστημονικούς όρους και σωστό γραπτό λόγο.
Τα θέματα ασκήσεων ή προβλημάτων στοχεύουν στον έλεγχο της ικανότητας του μαθητή να χρησιμοποιεί, σε συνδυασμό, γνώσεις ή δεξιότητες που απέκτησε για την επίλυσή τους.
Η βαθμολογία προκύπτει κατά 50% από τα θέματα της θεωρίας (2×25%) και κατά 50% από τις ασκήσεις ή τα προβλήματα (2×25%).
....
Για τα μαθήματα επιλογής προωθείται νομοθετική ρύθμιση προκειμένου όλα τα θέματα να ορίζονται από τον διδάσκοντα-διδάσκοντες.

elenitaaaaa

Παράθεση από: tasospap στις 15 Φεβ 2014, 10:19:53 ΠΜ
Ανακοινώθηκε η εξεταστέα ύλη;
Για την Α΄ τάξη Ημερησίου ΓΕΛ η εξεταστέα ύλη του μαθήματος ορίζεται ως εξής:
Από το βιβλίο «Εφαρμογές Πληροφορικής Υπολογιστών Α', Β" / Γ" Ενιαίου Λυκείου» των Ε. Γιακουμάκη, Κ. Γκυρτή, Β.Σ. Μπελεσιώτη, Π. Ξυνού, Ν. Στεργιοπούλου – Καλαντζή, έκδοση ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» 2013.

    ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3. ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
    ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
    ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
    ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11. ΠΟΛΥΜΕΣΑ
    ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ – ΔΙΚΤΥΑ – ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ & ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

Από το κεφάλαιο 12 αφαιρούνται οι παράγραφοι:

    12.1 Η εξέλιξη των μέσων επικοινωνίας
    12.3.2 Μοντέλο αναφοράς OSI
    12.3.7 Ethernet, IEEE-802.3 και TCP/IP
    12.4 Τηλεπικοινωνιακές και δικτυακές εφαρμογές

Γιάννης Σ.

Βρε παιδιά έχει καταλάβει κάποιος τι είναι αυτές οι ασκήσεις και τα προβλήματα που προβλέπονται στην εξέταση; Στον Η/Υ; ;)

Laertis

Άγνωσται αι βουλαί του κυρίου (Άρβι) ...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

pgrontas

#50
Προσωπικά δεν έχω καταλάβει κάτι συγκεκριμένο από την εγκύκλιο. 
Σε περίπτωση που δεν έρθει κάτι πιο σαφές, σκέφτομαι να βάλω ένα πρόβλημα του στυλ.
Ένα τραγούδι(εικόνα/βίντεο) ψηφιοποιείται με ρυθμό δειγματοληψίας(ανάλυση/πλήθος καρέ) τάδε και εύρος δείγματος 16bit(...). Να υπολογίσετε πόσους τομείς θα πιάσει στο δίσκο αν το μέγεθος τομέα είναι τάδε, πόσο χρόνο θα χρειαστεί να μεταδοθεί με σύνδεση τάδε κτλ.
Επίσης ως δεύτερο, σκέφτομαι ένα απλό πρόγραμμα σε Scratch (αυτό έχουμε κάνει), που τα τουβλάκια που πρέπει να χρησιμοποιηθούν θα είναι στην κόλλα.
Φυσικά υποθέτω ότι η εξέταση θα γίνει σε χαρτί.

Πάντως θα ήταν καλό να ακουστούν προτάσεις, ώστε να πάρουμε όλοι ιδέες.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

vtsakan

Τελικά θα ενταχθεί το μάθημα στην Τράπεζα θεμάτων ή όχι.  Τι σημαίνει "Για τα μαθήματα επιλογής προωθείται νομοθετική ρύθμιση προκειμένου όλα τα θέματα να ορίζονται από τον διδάσκοντα-διδάσκοντες.";;;;;;;;;;
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

petrosp13

Το θέμα είναι πρώτα αν θα υπάρξει γενικά τράπεζα θεμάτων
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dpa2006

Δεν έχουν βγάλει λίστα (έστω και demo) για κανένα μάθημα...; ???
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

pavlospan

Τελικα δε γνωριζουμε ακριβως αν θα υπαρξει τραπεζα θεματων για το μαθημα ή όχι;

Σπύρος Δουκάκης

Σε τροπολογία που θα συμπεριληφθεί στο σχέδιο νόμου του υπουργείου ανάπτυξης...

tanius76

Γεια σας!!!!!
Γνωρίζει κανείς, αν η διδακτέα ύλη είναι και εξεταστέα?

vigor

Παράθεση από: tanius76 στις 05 Μαΐου 2014, 04:33:44 ΜΜ
Γεια σας!!!!!
Γνωρίζει κανείς, αν η διδακτέα ύλη είναι και εξεταστέα?


Συνάδελφε η εξεταστέα ύλη έχει ορισθεί εδώ και καιρό από το ΥΠΑΙΘ, πριν το μάθημα βγεί εκτός τράπεζας θεμάτων για την φετινή χρονιά.
Η εξεταστέα έχει αναρτηθεί σε μήνυμα από τον χρήστη "elenitaaaaa" στο παρόν θέμα εδώ

vigor

Με μια πιο προσεκτική ματιά στην εξεταστέα ύλη και στην διδακτέα, διαπίστωσα ότι η διδακτέα είναι 232 σελίδες και η εξεταστέα που έχει ορισθεί με ΦΕΚ είναι 181 σελίδες. Τα 2/3 της διδακτέας είναι 155 σελίδες. Η εξεταστέα δηλαδή που έχει ορίσει το ΥΠΑΙΘ είναι 26 σελίδες παραπάνω από το ανώτατο όριο, με δεδομένο ότι η εξεταστέα ύλη πρέπει να μεταξύ της μισής διδακτέας και των 2/3 αυτής !

Σκέφτομαι να αφαιρέσω τα κεφάλαια 3 και 4. Τι λέτε συνάδελφοι ? Εσείς έχετε αποφασίσει αν θα τροποποιήσετε την ύλη από την στιγμή που δεν εξετάζεται μέσω τράπεζας θεμάτων το μάθημα και το βιβλίο δεν είναι και ότι καλύτερο όπως βέβαια ξέρουμε εδώ και χρόνια ?

Έχουμε επίσης κάποιο νέο σχετικά με το αν θα εξετασθεί το μάθημα και εργαστηριακά ?

elenitaaaaa

τα 2 θέματα που είναι προβήματα, θα ειναι σε υπολογιστή ή γραπτά;τη μορφή θα έχουν;καμία ενημέρωση ακομα ε;