διόρθωση γραπτών

Ξεκίνησε από ds_10, 04 Ιαν 2012, 08:31:24 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ds_10

θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση:
στη διόρθωση γραπτών, εαν κάποιος μαθητής λύσει για παράδειγμα το ελάχιστο ή μέγιστο ως εξής:
min<-A[1]
για i από 1 μέχρι 10
       αν Α<min
                    min<-A
       τέλος_αν
τέλος_επανάληψης
δηλαδή δεν ξεκινάει την προσπέλαση από 2, χάνει μονάδες?????
Και γενικά εαν το λύσει πιο πολύπλοκα από ότι λύνεται χάνει μονάδες?
Σας ευχαριστώ,

P.Tsiotakis

όχι, δε χάνει μονάδες, άλλωστε κάνει μόνο μια περιττή ερώτηση!
το ίδιο ισχύει και για τη γενική περίπτωση
αλλά εκεί μάλλον εξαρτάται και κατά περίπτωση (από τον κώδικα) αλλά και από τον βαθμολογητή

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Καρκαμάνης Γεώργιος

Όχι δεν χάνει μονάδες για το συγκεκριμένο τρόπο λύσης.

ds_10

σας ευχαριστώ πολύ!!!Καλη χρονιά!!!!!

spantoulis

Δυστυχώς τίποτα δεν είναι αυτονόητο σε αυτή τη χώρα. Και επειδή σαφείς οδηγίες βαθμολόγησης δεν υπάρχουν, ποτέ μην είσαι σίγουρος για τίποτα σχετικά με τη βαθμολόγηση γραπτών.
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

evry

Οι οδηγίες βαθμολόγησης είναι σαφέστατες. Τώρα αν κάποιοι δεν τις εφαρμόζουν δε φταίνε οι οδηγίες αλλά αυτοί.
και φυσικά η περίπτωση που αναφέρεται από τον ds_10, δεν χάνει μονάδες γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει κανένας τεκμηριωμένος λόγος για να χάσει μονάδες.
Δε μπορεί να κόβουμε μονάδες για μια περιττή σύγκριση και να δεχόμαστε εύρεση μεγίστου με ταξινόμηση.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Vangelis

Παράθεση από: evry στις 06 Ιαν 2012, 12:35:46 ΜΜ
Δε μπορεί να κόβουμε μονάδες για μια περιττή σύγκριση και να δεχόμαστε εύρεση μεγίστου με ταξινόμηση.

Σωστός !

Καρκαμάνης Γεώργιος

Η βαθμολόγηση είναι σαφέστατη, αρκεί να κρατάμε όλοι την ίδια στάση σε ορισμένα θέματα που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της βαθμολόγησης.



P.Tsiotakis

υπομονή, η αεππ 2 χρονάκια ακόμα    :D  :D

Vangelis

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 17 Ιαν 2012, 11:47:29 ΠΜ
υπομονή, η αεππ 2 χρονάκια ακόμα    :D  :D

Μετά θα έχουμε το Αλγοριθμική-Αρχές Προγραμματισμού  (ΑΑΠ)
(αισιόδοξος πάντα!) :)

spantoulis

Παράθεση από: evry στις 06 Ιαν 2012, 12:35:46 ΜΜ
Οι οδηγίες βαθμολόγησης είναι σαφέστατες. Τώρα αν κάποιοι δεν τις εφαρμόζουν δε φταίνε οι οδηγίες αλλά αυτοί.

Ειλικρινά συνάδελφε θα ήθελα πολύ να μάθω που είναι αυτές οι οδηγίες. Γιατί αυτή ήταν η μεγάλη μου απογοήτευση όταν έγινα βαθμολογητής. Πραγματικά δεν πίστευα στα μάτια μου όταν είδα την πρώτη μέρα στο βαθμολογικό κέντρο 30 καθηγητές να μαλώνουν γιατί δεν μπορούσαν να αποφασίσουν πως θα βαθμολογήσουν.
Μια σαφή οδηγία είχαμε από την ΚΕΕ (κόψιμο μονάδων σε χρήση πίνακα) και αυτή επειδή δεν άρεσε σε πολλούς αποφασίσαμε να μην την εφαρμόσουμε!!!
Τελικά μετά από τρίωρο καυγά αποφασίσανε (εγώ είχα πάθει σοκ και απλά παρακολουθούσα) ότι θα βαθμολογήσουμε κατά τον τάδε τρόπο το κάθε ερώτημα και αυτές οι αποφάσεις αποτέλεσαν τις οδηγίες βαθμολόγησης. Οι οποίες φυσικά αφορούσαν μόνο το συγκεκριμένο βαθμολογικό κέντρο γιατί τα άλλα κέντρα θα αποφάσιζαν μόνα τους (μετά από αντίστοιχους καυγάδες  υποθέτω)

Έχοντας βιώσει την παραπάνω σοκαριστική εμπειρία και βλέποντας  τα λεγόμενά σου ειλικρινά θα ήθελα να μάθω που βρίσκονται αυτές οι οδηγίες!
Με σεβασμό, ένας απελπισμένος βαθμολογητής.
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

evry

Οι οδηγίες βαθμολόγησης δίνονται από τους συντονιστές των βαθμολογικών στους βαθμολογητές. Αυτή είναι η δουλειά των συντονιστών, να συντονίσουν την βαθμολόγηση.
Για αυτό τον λόγο (απ' όσο ξέρω) υπάρχει φόρουμ των συντονιστών των βαθμολογικών οι οποίοι συμφωνούν σε μια κοινή γραμμή ώστε τα γραπτά να βαθμολογούνται με τον ίδιο τρόπο παντού.
Στο δικό μου βαθμολογικό και όσα άλλα ξέρω οι συντονιστές κάνουν πολύ καλή δουλειά.

Κανονικά πάντως οι μόνες οδηγίες στις οποίες είναι υποχρεωμένος να πειθαρχήσει ο βαθμολογητής είναι αυτές που υπάρχουν στα θέματα. Δηλαδή η κατανομή των μορίων. Από εκεί και πέρα κανείς δεν μπορεί να επηρεάσει τον βαθμολογητή πως  θα αξιολογήσει ένα γραπτό. Είναι κατά την κρίση του. Για αυτό και το σύστημα είναι αδιάβλητο και όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικό γίνεται. Γιατί δεν υπάρχουν παρεμβάσεις. Οι βαθμολογητές έχουμε στα χέρια μας όλες τις οδηγίες που χρειαζόμαστε. Από εκεί και πέρα είναι στο χέρι μας να κάνουμε σωστά και αντικειμενικά τη δουλειά μας.


ΥΓ. Προφανώς τα παραπάνω (γενικός συντονισμός) γίνονται μόνο στο δικό μας μάθημα. Στα άλλα μαθήματα φαντάζεστε τι γίνεται, απλά αυτοί δεν έχουν φόρουμ στο διαδίκτυο για να συζητάνε τέτοια θέματα, και όλοι νομίζουν ότι όλα βαίνουν καλώς.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

spantoulis

Μάλλον στο δικό μου βαθμολογικό οι συντονιστές έκαναν το "λάθος"  να συζητήσουν τις οδηγίες τους με τους βαθμολογητές με αποτέλεσμα  τους καυγάδες.
Το φόρουμ συντονιστών δεν υπάρχει από πέρυσι.
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

evry

Ένα λεπτάκι, δεν είπα ότι οι συντονιστές κάνουν ότι θέλουν. Προφανώς ζητάνε τη γνώμη όλων των βαθμολογητών, αλλά τους ενημερώνουν για την κοινή γραμμή που υπάρχει σε όλα τα βαθμολογικά. Δηλαδή υπάρχει μια ανατροφοδότηση συντονιστών/βαθμολογητών.
Γίνεται συζήτηση με επιχειρήματα, και στο τέλος καταλήγουμε κάπου. Μπορεί η έκβαση της κουβέντας να μην αρέσει σε κάποιους αλλά στο τέλος όλοι θα πρέπει να πειθαρχήσουν σε αυτό που συμφωνήθηκε.
Το πρόβλημα είναι ότι κάποιοι δεν πειθαρχούν και κάνουν του κεφαλιού τους. Για αυτό έκανα το σχόλιο στην αρχή.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

εκείνη τη μέρα (που είχα συνεχώς λόξυγγα), δεν υπήρξε ανακοίνωση από σύλλογο καθηγητών κάποιας περιοχής ότι τα μέλη του θα βαθμολογήσουν κανονικά το θέμα, ανεξάρτητα από τις οδηγίες της ΚΕΕ;