Τρόπος Βαθμολόγησης του 1Γ

Ξεκίνησε από EleniK, 01 Ιουν 2006, 05:26:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

S_V

Ημουν εξεταστής σε Φυσικώς Αδυνάτους. Κάποιοι απάντησαν με λάθος τρόπο 7-4-11 , 7-4-11.
Το 11 είναι σωστό. Παίρνουν τις 4 μονάδες; Εγώ τις έδωσα. Κατά την εκφώνηση των θεμάτων έπρεπε να τους πω να προσέξουν ότι στη διαδικασία η σειρά είναι Β,Α,Γ και όχι Α,Β,Γ; Όσοι έχουν δυσλεξία δύσκολα τα ξεχωρίζουν αλλά αν τους το έλεγα θα τους βοηθούσα στη λύση.

filippos

Άυτό είναι ένα πολύ καλό θέμα που θέτεις συνάδελφε. 

Όντως οι δυσλεκτικοί έχουν πρόβλημα με τους αναγραμματισμούς και τους αναριθμητισμούς.  Ίσως θα έπρεπε απλά να τους επιστήσεις την προσοχή στο σηεμίο εκείνο.  ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ.  Και ίσως και να τους ζητούσες να απαντήσουν το θέμα δύο φορές.

Η γνώμη κάποιου ειδικότερου εδώ ίσως θα ήταν χρήσιμη.

Όντως το ζητούμενο αυτού του θέματος ίσως να έρχεται σε σύγκρουση με την ιδιομορφία των δυσλεκτικών μαθητών

novulus

Επιτρέψτε μου μια παρατήρηση. Κατά την εκτέλεση του προγράμματος δεν εμφανίζεται στην έξοδο το εντός εισαγωγικών μήνυμα:

"Α=9 Β=2 και Γ=11 για τη διαδικασία και
Α=2 , Β=9 και Γ=11 για το πρόγραμμα"

αλλά το εντός εισαγωγικών μήνυμα:
"9 2 11
2 9 11"

Ο μαθητής που ισχυρίζεται ότι εμφανίζεται το πρώτο μύνημα, αυστηρά, κάνει λάθος. Αναφέρει το περιεχόμενο των μεταβλητών Α, Β και Γ και όχι τι εμφανίζει η Γράψε. Κατά την γνώμη μου οι διαγωνιζόμεναι πρέπει να απαντάνε στο ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα μπορούσα να κάνω μάθημα λέγοντας στους μαθητές να απαντήσουν στο τι φαντάζονται ότι ζητά μια εκφώνηση και όχι στο τι ακριβώς ζητά.
Η θέση μου αυτή αφορά όλα τα θέματα στα οποία υπάρχουν αμφιβολίες. Αν τα θέματα είναι κακοδιατυπωμένα και άλλα ήθελαν να πουν και αλλα είπαν ή απλώς εμείς θεωρούμε ότι άλλο θα έπρεπε να ζητούν αυτό δεν αλλάζει την πραγματικότητα στην οποία οι μαθητές κλήθηκαν να απαντήσουν.
Thus spake the master programmer:
"When you have learned to snatch the error code from the trap frame, it will be time for you to leave."

heartless

Ειναι απιστευτο αυτο που λετε. Δεν ειναι δυνατο να δινετε ολες τις μοναδες στο συγκεκριμενο θεμα και στο αλλο με τον Μαϊ να κοβετε. Κι αυτο το λεω γιατι το 1.Γ) σαφως και ειναι διδαγμενο, κι απο πολλους συναδελφους σας τονισμενο ιδιαιτερα..