Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

dipa57

Σας παρακαλώ συνάδελφοι,

Εδώ μπαίνουν και μαθητές και δεν είναι ανάγκη να διαβάζουν τις όποιες προσωπικές επιθέσεις.
Ας μείνουμε στην αρχική μας συζήτηση. (αν έχει μείνει κάτι το οποίο δεν έχει ειπωθεί)

Ευχαριστώ
Δημήτρης Παπακωνσταντίνου
1110010100 1110110111 1110111100 1110101110 1111000100 1111000001 1110110111 1111000010

lampros.mousselimis

Παράθεση από: gthal στις 30 Μαΐου 2010, 06:13:03 ΜΜ
Χαίρομαι για αυτό. Το έκανες την κατάλληλη στιγμή :)
Έλα ρε συ Λάμπρο ...
Δε χρειάζονται μειωτικά σχόλια επί προσωπικού.
Κατ' αρχήν, μάλλον υποστηρίζουμε την ίδια άποψη (αφού διαφωνείς με τον nickandy) αλλά αδυνατείς να με κάνεις να σε παρακολουθήσω με τον τρόπο που την εκθέτεις.
Για ποιο λόγο θυμώνεις τόσο πολύ;

Επίσης έχετε, την άδειά μου, να διαγράψετε όλα τα τμήματα που θεωρείτε προσβλητικά και να αφήσετε, μόνο την ουσία των λεγόμενών μου.

Ευχαριστώ.

dokimos

Λάθος άσκηση. Όχι λάθος επιλογή.

Από τη στιγμή που δεν ήταν σαφής η διατύπωση και και προκάλεσε παρερμηνείες και παραπλανήσεις ήταν άστοχη η άσκηση και άρα λάθος!!! 

Αποφεύγεις νας μας το ΒΚ σου;  Τι γίνεται ΚΕΕπατζή;

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 06:15:43 ΜΜ
φυσικά και ήταν λάθος επιλογή είπα εγώ το αντίθετο? εγώ είπα ότι δεν ήταν λάθος σαν άσκηση, παιδαγωγικά ήταν μεγάλη πατάτα
Αλλά προφανώς όποιος έχει αντίθετη άποψη είναι μέλος της ΚΕΕ και είναι και άσχετος, μάλιστα
δεν νομίζω ότι έχει νόημα να ασχολούμαι άλλο και να τα ακούω και από πάνω.


dokimos

Ο "συνάδελφος" nickandy κάνει αυτή τη στιγμή με το γραπτό του λόγο επίθεση στην κόρη μου και όχι στην ΚΕΕ.

Η απαράδεκτη ΚΕΕ που έχει χαθεί στους διαδρόμους του Υπουργείου!!

Δεν θα χαριστώ σε κανέναν. Όχι να μας προσβάλλει και όλας και να θεωρεί ότι μπορούμε να τρώμε κουτόχορτο. Ο άνθρωπος βρίσκεται εδώ για να υποστηρίξει την ΚΕΕ. Γράφτηκε για αυτό το λόγο στο forum.

nickandy

Τι εννοείς λάθος άσκηση, δεν το κατάλαβα. Θες να πούμε λάθος για να είσαι εσύ ικανοποιημένος, τι να πω λάθος άσκηση, λάθος επιλογή πάρτο όπως θέλεις

όσο για το ΒΚ μου είναι το 35ο μια και ρώτησε σαν καλός ΚΥΠατζης
Παράθεση από: dokimos στις 30 Μαΐου 2010, 06:21:29 ΜΜ
Λάθος άσκηση. Όχι λάθος επιλογή.

Από τη στιγμή που δεν ήταν σαφής η διατύπωση και και προκάλεσε παρερμηνείες και παραπλανήσεις ήταν άστοχη η άσκηση και άρα λάθος!!! 

Αποφεύγεις νας μας το ΒΚ σου;  Τι γίνεται ΚΕΕπατζή;

Δεν νομίζω ότι προσβάλλω κανέναν. αν είπα κάτι τέτοιο πες μου που το είπα.
αλλά γιατί είσαι τόσο επιθετικός δεν μπορώ να καταλάβω

nickandy

Και να σου κάνω και μια ερώτηση. Αν ζήταγαν πρόγραμμα κατά τη γνώμη σου θα ήταν λάθος?

bagelis

μπορούμε να διαφωνούμε με απόψεις, δεν μπορούμε να κάνουμε προσβλητικά σχόλια σε προσωπικό επίπεδο...

ο συνάδελφος έχει την άποψή του και μπορούμε κάλλιστα να συμφωνήσουμε ή να διαφωνήσουμε με αυτήν... όχι ομως προσωπική επίθεση...

lampros.mousselimis

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 06:38:20 ΜΜ
Και να σου κάνω και μια ερώτηση. Αν ζήταγαν πρόγραμμα κατά τη γνώμη σου θα ήταν λάθος?



Δεν ζήτησαν ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.

nickandy

ε δεν ρώτησα εσένα εκτός αν είστε το ίδιο άτομο

bagelis

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 06:38:20 ΜΜ
Και να σου κάνω και μια ερώτηση. Αν ζήταγαν πρόγραμμα κατά τη γνώμη σου θα ήταν λάθος?
θα ήταν σίγουρα λιγότερο λάθος....  πάλι θα υπήρχαν ερωτήματα βέβαια...

Πάντως η επιτροπή ήταν γενικότερα τραγική.... Υπάρχουν και άλλα θέματα σε σχέση με τα φετινά θέματα.... Κεφ. 10, Θεωρία....

Για μένα το μεγάλο της λάθος ήταν ότι θεώρησε ότι μπορούσε η ίδια να ορίσει την ύλη και το σκεπτικό των θεμάτων των εξετάσεων κατά τις δικές της απόψεις, παραβλέποντας την υφιστάμενη ύλη, την απαίτηση για πλήρη κάλυψή της, το σκοπό των εξετάσεων και την παιδαγωγική τους πλευρά. Προσπάθησε να λύσει ζητήματα με βάση τις δικές της απόψεις πάνω στους μαθητές.

Απορώ με κάποιους συναδέλφους που τα βρήκαν σαν τα καλύτερα θέματα ever.... υπάρχουν γενικότερα κάποια ύποπτα σημεία σε αυτό. Πολύ στημένο μου φάνηκε εμένα....

gthal

Αγαπητέ dokimos
θα σε παρακαλέσω πάρα πολύ.
Αυτά που γράφεις για το συνάδελφό σου είναι ακραία και εντελώς αστήριχτα.
Επίσης, ο nickandy έχει δώσει και το όνομά του και άρα γράφει επωνύμως.
Αν πρόκειται να συνεχίσεις την κουβέντα μαζί του (όχι στον ίδιο τόνο φυσικά) δώσε κι εσύ το όνομά σου, χάριν ισοτιμίας.
Ακόμα θα ήθελα να μάθω από πότε παρακολουθείς την κουβέντα ώστε να έχεις τόσο έντονη άποψη.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

nickandy

Δεν νομίζω ότι η απουσία θεωρίας ήταν τελικά τόσο κακή. Το φάουλ για μένα ήταν το θέμα Γ και από το θέμα Α αυτό που ζητούσε να θυμάσαι απέξω τον αλγόριθμο του βιβλίου. Αυτό το θεωρώ τραγικό. Τα άλλα θέματα ήταν σε λογικά πλαίσια.

Παράθεση από: bagelis στις 30 Μαΐου 2010, 06:46:18 ΜΜ
θα ήταν σίγουρα λιγότερο λάθος....  πάλι θα υπήρχαν ερωτήματα βέβαια...

Πάντως η επιτροπή ήταν γενικότερα τραγική.... Υπάρχουν και άλλα θέματα σε σχέση με τα φετινά θέματα.... Κεφ. 10, Θεωρία....

Για μένα το μεγάλο της λάθος ήταν ότι θεώρησε ότι μπορούσε η ίδια να ορίσει την ύλη και το σκεπτικό των θεμάτων των εξετάσεων κατά τις δικές της απόψεις, παραβλέποντας την υφιστάμενη ύλη, την απαίτηση για πλήρη κάλυψή της, το σκοπό των εξετάσεων και την παιδαγωγική τους πλευρά. Προσπάθησε να λύσει ζητήματα με βάση τις δικές της απόψεις πάνω στους μαθητές.

Απορώ με κάποιους συναδέλφους που τα βρήκαν σαν τα καλύτερα θέματα ever.... υπάρχουν γενικότερα κάποια ύποπτα σημεία σε αυτό. Πολύ στημένο μου φάνηκε εμένα....

dokimos

"συνάδελφε" έχουν γραφτεί 97 σελίδες, μην επανέρχεαι.

Τα μέλη της ΚΕΕ, δεν φαίνεται να έχουν διαβάσει το πρώτο κεφάλαιο του βιβλίου. Ίσως για αυτό δεν το έβαλαν και στις εξετάσεις... Το κεφάλαιο λέει πολλά χρήσιμα πράγματα... Αλλά ποιος τα διαβάζει...

Η οποιαδήποτε προσπάθεια αντιμετώπισης ενός προβλήματος είναι καταδικασμένη σε αποτυχία αν προηγουμένως δεν έχει γίνει απόλυτα κατανοητό το πρόβλημα που τίθεται.
Η κατανόηση ενός προβλήματος αποτελεί συνάρτηση δύο παραγόντων, της σωστής διατύπωσης εκ μέρους του δημιουργού του και της αντίστοιχα σωστής ερμηνείας από τη μεριά εκείνου που καλείται να το αντιμετωπίσει.

Το πρόβλημα ήταν λάθος διατυπωμένο. Άρα έπρεπε να διορθωθεί. Δεν συνέβησαν αυτά στο παρελθόν με άλλες ασκήσεις, όπου ξαναλέω κόψαμε μονάδες αν είχαν χρησιμοποιήσει πίνακα και δεν άνοιξε μύτη...

Τι έκανε ο δημιουργός της άσκησης; Μία κουτοπονηριά για να δείξει ότι είναι κάποιος. Τελικά αποδείχτηκε λιγότερος των περιστάσεων και εκθέτει αυτούς που τον επέλεξαν. Ελπίζω κάποια στιγμή να μάθουμε ποιος έβαλε το θέμα αυτό. Μπορεί και να γελάει τώρα με αυτά που λέμε εμείς εδώ ή μπορεί και να τρέμει το φυλλοκάρδι του για το μέλλον του. Σε κάθε περίπτωση όμως αδικούνται οι μαθητές από τη λανθασμένη εκφώνηση και άρα λανθασμένο πρόβλημα...

Αν ζήταγε πρόγραμμα -δεν ξέρω αν απευθύνεσαι σε μένα- θα διαφωνούσα, αφού οι μαθητές μπορούν να αναπτύσσουν τους αλγορίθμους σε οποιαδήποτε μορφή αναπαράστασης αλγορίθμου, πλην των υποπρογραμμάτων που δεν υπάρχουν σε άλλη μορφή πλην ΓΛΩΣΣΑΣ.

Όσο για τα προσβλητικά σχόλια που λέτε... αγαπητοί συνάδελφοι. Όταν κρίνεται που θα πάει η κόρη μου για σπουδές και εγώ δεν μπορώ να συμμετέχω αφού δίνει η κόρη μου... δικαιούμαι να φωνάζω... σε ανθρώπους που προσπαθούν να αποδείξουν ότι είναι έξυπνοι με τα θέματα που επιλέγουν, αλλά μάλλον είναι @#@#@# (βάλτε ότι θέλετε εδώ).

bagelis

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 06:50:33 ΜΜ
Δεν νομίζω ότι η απουσία θεωρίας ήταν τελικά τόσο κακή. Το φάουλ για μένα ήταν το θέμα Γ και από το θέμα Α αυτό που ζητούσε να θυμάσαι απέξω τον αλγόριθμο του βιβλίου. Αυτό το θεωρώ τραγικό. Τα άλλα θέματα ήταν σε λογικά πλαίσια.


Ναι αν ρωτάς εμένα δεν με χαλάει καθόλου να μην πέφτει θεωρία. Η γενικότερη διαφωνία μου είναι ότι αυτά ξεκαθαρίζονται τον Σεπτέμβρη και όχι στα θέματα. Καλώς ή κακώς υπάρχει θεωρία και σε κάποιους βγήκαν τα μάτια να την διαβάσουν. Και μάλιστα οι πιο συνεπείς... Άδικο δεν είναι?

Αν είναι να βγει από την ύλη ψηφίζω και εγώ ναι. Αλλά όσο υπάρχει δεν μπορούμε να την παραβλέπουμε στηριζόμενοι σε προσωπικές μας προτιμήσεις. Αυτό ήταν το μεγάλο λάθος: οι προσωπικές προτιμήσεις και η μη αντικειμενικότητα. Οι συγγραφείς του διαγωνίσματος ξεκάθαρα πρότειναν την κατάργηση της θεωρίας και ίσως και της ΓΛΩΣΣΑΣ, πρότειναν ένα νέο μάθημα με όνομα ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ (με στατικούς προκαθοριζόμενους πίνακες βέβαια, χαχαχα). ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.
Οι μαθητές προετοιμάστηκαν 9 μήνες για μια ύλη Α σε βάθος Β. Αυτοί έφτιαξαν διαγώνισμα σε μία ύλη Γ με Γ << Α σε βάθος Δ > Β.

gthal

Συμφωνώ μαζί σου, dokimos
είμαι της ίδιας άποψης
και συμμερίζομαι την αγωνία για την κόρη σου.
Δικαιούσαι να φωνάζεις αλλά όχι να προσβάλλεις (και μάλιστα είναι πιθανόν να πέφτεις έξω στις υποψίες σου, έτσι?)
Αλλιώς το μόνο που θα καταφέρουμε θα είναι να κλείσει αυτή η κουβέντα.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός