Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

dokimos

Από αυτό το forum όλα τα χρόνια παίρνω πράγματα και ποτέ δεν έχω δώσει. Ειδικά αυτή τη χρονιά που έδινε και η κόρη μου εξετάσεις, πήρα και τα διαγωνίσματα που δημιουργήθηκαν εδώ, χωρίς να προσφέρω και ευχαριστώ την ομάδα για το άψογο υλικό.

Επειδή η κόρη μου το έκανε με πίνακα, μπορείς να μου πεις "συνάδελφε" σε ποιο ΒΚ θα είσαι για να ζητήσω να μην πάνε τα γραπτά σε αυτό, αλλά σε άλλο ώστε να πάρει η κόρη μου τις δύο μονάδες και να μην βρεθεί στην Ξάνθη.

Όλοι ξέρετε να λέτε το μακρύ και το κοντό σας. Αλλά αν είχατε το παιδί σας, θα σάς έλεγα εγώ.

nickandy προσπαθείς να υπερεσπιστείς την απαράδεκτη ΚΕΕ. Αίσχος. Αυτή δημιούργησε το πρόβλημα. Πολλά από τα προβλήματα που σίγουρα θα υπάρξουν σε ένα βιβλίο δέκα ετών, είχαν συζητηθεί στην ημερίδα της ΕΠΥ και είχανε πάρει το δρόμο τους! Και τώρα τα επανέφερε η ΚΕΕ στο προσκήνιο με την κουτοπονηριά της.

Αντί να βγουν εδώ και να ζητήσουν συγνώμη... ή κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου ή προσπαθούν να σώσουν το τομάρι τους. Αίσχος και πάλι!

Αλήθεια γιατί θέλεις να κλείσει η κουβέντα;

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 05:43:19 ΜΜ
Συμφωνήσαμε να κόψουμε το πολύ 2 μονάδες, ανάλογα και με την εικόνα του γραπτού

μαθητης

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 04:43:29 ΜΜ
αυτή είναι η δική σου γνώμη. υπάρχουν αρκετοί που συμφωνούν με σένα αλλά και άλλοι που διαφωνούν. Ούτως ή άλλως όμως η λύση με πίνακα δεν θα έχει ουσιαστική επίπτωση στην βαθμολογία αφού μιλάμε για 1 ή 2 μόρια στα 100.
Σκέψου και τον συμμαθητή σου που κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά όταν είδε ότι διαβάζει το πλήθος μέσα και το έκανε χωρίς πίνακα, αλλά δεν κατάφερε να κάνει το Δ5 που ήθελε μια απλή αλλά όχι συνηθισμένη σκέψη? αυτός τι πρέπει να πάρει? μάλλον τίποτα και ξέρεις γιατί? γιατί δεν είναι με τους πολλούς και οι πολλοί έχουν πάντα δίκιο. δυστυχώς

Γιατί να μου πάρουν κάτι για λάθος από την στιγμή που είναι σωστό???Αυτό είναι το θέμα.Τώρα σχετικά με τα μόρια εγώ άκουσα άλλα και λογικά θα ακούσω και άλλα ακόμα.
Εγώ προσωπικά δεν μπήκα στον κόπο να τον λύσω αλλιώς γιατί θεώρησα οτι θα έμπλεκα παραπάνω.Τώρα σχετικά με το παράδειγμα που έδωσες θέλω να σε ενημερώσω ότι όλοι εχουν λύσει παρόμοιες ασκήσεις πόσο μάλλον από την στιγμή που υπάρχουν ίδιες και στο τετράδιο μαθητή. Τώρα για το συγκεκριμένο ερώτημα δεν μπορώ να θίξω κανέναν γιατί εξαρτάται η ικανότητα του καθενός. Παρ'όλα αυτά όμως ξαναγυρίζω και λέω: Γιατι να μου αφαιρέσουν έστω και αυτά τα μόρια από την στιγμή που δεν είναι λάθος στην συγκεκριμένη περίπτωση πάντα.

nickandy

Μάλιστα, όκ έχεις δίκιο ο αλγόριθμος δεν εκτελείται το πρόγραμμα που δεν είναι αλγόριθμος δεν εκτελείται, και τα σχόλια σε έναν αλγόριθμο είναι εκτελέσιμες εντολές, συμφωνούμε απλά δεν ασχολούμαι άλλο μαζί σου γιατί έχω και άλλα πράγματα να κάνω
αλλά γιατί να προβείς σε αυτούς τους χαρακτηρισμούς? μήπως έχεις αρχίσει να αντιλαμβάνεσαι ότι όλα αυτά που λες δεν στέκουν? φυσικά δεν πρόκειται να στους επιστρέψω και να πέσω στο επίπέδό σου


Παράθεση από: lampros.mousselimis στις 30 Μαΐου 2010, 05:56:18 ΜΜ
Οπότε "επιστημονική μου διάνοια" και "ξερόλα" ήρθε η ώρα να μάθεις οτι τα σχόλια σε έναν αλγόριθμο, μπορούν να μετατραπούν σε εκτελέσιμες εντολές ή οδηγίες, όταν πλέον κατασκευάσουμε την εκτελέσιμη εκδοχή του Αλγορίθμου μας, που παρεπιμπτόντως, ονομάζεται ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.

Αν χρειάζεσαι κάποιο φρεσκάρισμα, στις γνώσεις σου, παραδίδω, μόνο για εσένα δωρεάν μαθήματα, για να μην παίρνεις στο λαιμό σου και τα παιδιά του κόσμου (που δεν φταίνε και τίποτα).

Αυτά τα λίγα..

Φιλικά Λάμπρος Μουσελίμης

lampros.mousselimis

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 01:46:45 ΜΜ
πάρε μια απάντηση λοιπόν για να μην υπάρχει η εντύπωση ότι λες κάτι σωστόΑυτό είναι σωστό αφού το μέγεθος του πίνακα είναι καθορισμένο εξαρχής. Σε τι να απαντήσουμε? Καταλαβαίνεις τι γράφεις?

Από πότε τα σχόλια !
είναι και εκτελέσιμες εντολές.
Νομίζω ότι έχει χαθεί η μπάλα, ο κάθε ένας μπαίνει και παρουσιάζει λογικοφανή επιχειρήματα για να δημιουργήσει εντυπώσεις και δεν ακούει κανέναν.
Απόφασισα να αντιπαρατεθώ για κάτι που πίστευα ότι είναι σωστό αλλά βλεπω ότι υπάρχει μια ομάδα ανθρώπων εδώ που έχει μπει σκόπιμα σε αυτόν τον χώρο για να επιβάλλει την άποψή της.
Λυπάμαι, δεν ξέρω αν έχει νόημα να ξαναγράψω κάτι

Είχα πάει για μπάνιο και ενώ η διάθεσή μου, είχε φτιάξει, βλέπω αυτό το post και θλίβομαι.

Προς απάντησή σου λοιπόν, αγαπητέ nickandy έχω να σου πώ τα εξής :

Όσον αφορά το πρώτο σκέλος :

Το γεγονός, οτι η άσκηση αναφέρει, μέγεθος πίνακα 200 θέσεων, αυτό δεν σημαίνει (σύμφωνα πάντα με τα δικά σου λεγόμενα) οτι το αντίστοιχο δεν πρέπει να το γνωρίζει και ο Αλγόριθμος, πριν ο χρήστης  αρχίζει να διαβάζει τα περιεχόμενα του πίνακα. Εκτός αν έχεις βρει κάποιον τρόπο, ώστε η εκφώνηση της άσκησης, να επικοινωνεί με τον Αλγόριθμο και να του μεταβιβάζει αυτή την πληροφορία.

Κατά συνέπεια, αν θεωρείς δυναμική παραχώρηση μνήμης, τις εντολές :

Αλγόριθμος Τάδε
Διάβασε Ν
Για i από 1 μέχρι Ν
   Διάβασε Α{i}
   Εμφάνισε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
Τέλος Τάδε

δυστυχώς (και θλίβομαι πολύ που στο λέω) θα πρέπει να θεωρήσεις ώς δυναμική παραχώρηση μνήμης και το :

Αλγόριθμος Τάδε
Για i από 1 μέχρι 200
   Διάβασε Α{i}
   Εμφάνισε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
Τέλος Τάδε

εκτός αν μας εξηγήσεις τον μηχανισμό, με τον οποίο δεσμεύονται προκαταβολικά για τον Αλγόριθμο οι 200 θέσεις του Πίνακα. Και μη μου ξαναπείς επειδή το λέει η εκφώνηση. Αυτό δεν είναι απάντηση ενός επιστήμονα "του δικού σου βελληνεκούς" που από ότι κατάλαβα, έχει ασχοληθεί πολύ "σοβαρά" τόσο με την θεωρία Αλγορίθμων, όσο και με την Επιστήμη των Υπολογιστών.

Όσο για το δεύτερο σχόλιό σου :

"Από πότε τα σχόλια !
είναι και εκτελέσιμες εντολές.
Νομίζω ότι έχει χαθεί η μπάλα, ο κάθε ένας μπαίνει και παρουσιάζει λογικοφανή επιχειρήματα για να δημιουργήσει εντυπώσεις και δεν ακούει κανέναν."

θα γελάω για κανέναν χρόνο και εγώ αλλά και οι υπόλοιποι συνάδελφοί σου. Και εξηγώ:

Οι αλγόριθμοι, δεν εκτελούνται από τους υπολογιστές.

Τα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, είναι αυτά που εκτελούνται από τους υπολογιστές. Γι'αυτό το λόγο και τα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, είναι πιο αυστηρά διατυπωμένα.

Ο ορισμός του Αλγορίθμου αναφέρει :

"Αλγόριθμος, είναι μια πεπερασμένη σειρά ενεργειών, αυστηρά καθορισμένων και εκτελέσιμων σε πεπερασμένο χρόνο, που στοχεύουν στην επίλυση ενός προβλήματος"

Υπό αυτό το πρίσμα, όταν θέλω ο Αλγόριθμός μου να εκτελείται από έναν Η/Υ, θα πρέπει να προσέξω να τηρούνται όλα τα Αλγοριθμικά κριτήρια και επιπλέον, κάθε εντολή του Αλγορίθμου ή σχόλιο, να μετατρέπονται σε εκτελέσιμη οδηγία ή εκτελέσιμη εντολή του ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.

Όπως βέβαια καταλαβαίνεις το να γράψω :

Αλγόριθμος Τάδε
[Δεδομένα//Α//
! Ο πίνακας, έχει δεσμεύσει 200 θέσεις μνήμης

Για i από 1 μέχρι 200
   Διάβασε Α{i}
   Εμφάνισε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
Τέλος Τάδε

μεταφράζεται σε εντολές ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟς, ώς εξής :

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τάδε
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ : Α{200}, i
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 200
  ΔΙΑΒΑΣΕ Α{i}
  ΓΡΑΨΕ A{i}
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Οπότε "επιστημονική μου διάνοια" και "ξερόλα" ήρθε η ώρα να μάθεις οτι τα σχόλια σε έναν αλγόριθμο, μπορούν να μετατραπούν σε εκτελέσιμες εντολές ή οδηγίες, όταν πλέον κατασκευάσουμε την εκτελέσιμη εκδοχή του Αλγορίθμου μας, που παρεπιμπτόντως, ονομάζεται ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.

Αν χρειάζεσαι κάποιο φρεσκάρισμα, στις γνώσεις σου, παραδίδω, μόνο για εσένα δωρεάν μαθήματα, για να μην παίρνεις στο λαιμό σου και τα παιδιά του κόσμου (που δεν φταίνε και τίποτα).

Αυτά τα λίγα..

Φιλικά Λάμπρος Μουσελίμης

Αλεξόπουλος Ανδρέας

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 05:43:19 ΜΜ
Συμφωνήσαμε να κόψουμε το πολύ 2 μονάδες, ανάλογα και με την εικόνα του γραπτού

συγγνώμη συνάδελφοι, αλλά αυτό δεν είναι επιστημονική αντιμετώπιση του προβλήματος. τι θα πει "ανάλογα με την εικόνα του γραπτού"; είναι που είναι απαράδεκτο το "κατά τη κρίση του βαθμολογιτή" , μην το κάνουμε κι εμείς χειρότερο. κανονικά πρέπει να γίνει αυτό που έχουν αναφέρει και κάποιοι άλλοι. να μην βαθμολογίσει κανένας αν δεν υπάρξει εννιαία αντιμετώπιση στο πρόβλημα από όλα τα βαθμολογικά κέντρα. μην παίζουμε με τις τύχες και την αγωνία των μαθητών

κάτι άσχετο με το θέμα, αλλά σχετικό με τη βαθμολόγιση των γραπτών: πότε δε κατάλαβα πώς πριν 3 ή 4 χρόνια, ένας μαθητής μου πήρε από τον ένα βαθμολογιτή 75 και τον άλλο 85. δηλαδή 10 μονάδες διαφορά δε ένα μάθημα που υποτίθεται ότι έχει ξεκάθαρες απαντήσεις

lampros.mousselimis

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 06:04:02 ΜΜ
Μάλιστα, όκ έχεις δίκιο ο αλγόριθμος δεν εκτελείται το πρόγραμμα που δεν είναι αλγόριθμος δεν εκτελείται, και τα σχόλια σε έναν αλγόριθμο είναι εκτελέσιμες εντολές, συμφωνούμε απλά δεν ασχολούμαι άλλο μαζί σου γιατί έχω και άλλα πράγματα να κάνω
αλλά γιατί να προβείς σε αυτούς τους χαρακτηρισμούς? μήπως έχεις αρχίσει να αντιλαμβάνεσαι ότι όλα αυτά που λες δεν στέκουν? φυσικά δεν πρόκειται να στους επιστρέψω και να πέσω στο επίπέδό σου

Άνοιξε κανένα βιβλίο και διάβασε....

Αυτή είναι η τελευταία μου συμβουλή..

Είμαι πολύ προσεκτικός με αυτά που γράφω.

Απλώς είσαι ημι-μαθής (παρεπιπτόντως καλύτερα να είσαι αμαθής) και δυσκολεύεσαι να με παρακολουθήσεις...

Τα λέμε....

nickandy

Εγώ υπερασπίστηκα την ΚΕΕ? Δεν είσαι καλά μου φαίνεται, για διάβασε καλύτερα τα μηνύματά μου λίγο
όσο για την κουβέντα νομίζω ότι πλέον δεν έχει να προσφέρει τίποτα, απλά κόντρες που δεν βοηθούν το μάθημα
δεν συμφωνείς?
Παράθεση από: dokimos στις 30 Μαΐου 2010, 05:57:54 ΜΜ
Όλοι ξέρετε να λέτε το μακρύ και το κοντό σας. Αλλά αν είχατε το παιδί σας, θα σάς έλεγα εγώ.

nickandy προσπαθείς να υπερεσπιστείς την απαράδεκτη ΚΕΕ. Αίσχος. Αυτή δημιούργησε το πρόβλημα. Πολλά από τα προβλήματα που σίγουρα θα υπάρξουν σε ένα βιβλίο δέκα ετών, είχαν συζητηθεί στην ημερίδα της ΕΠΥ και είχανε πάρει το δρόμο τους! Και τώρα τα επανέφερε η ΚΕΕ στο προσκήνιο με την κουτοπονηριά της.

Αντί να βγουν εδώ και να ζητήσουν συγνώμη... ή κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου ή προσπαθούν να σώσουν το τομάρι τους. Αίσχος και πάλι!

Αλήθεια γιατί θέλεις να κλείσει η κουβέντα;

nickandy

Παράθεση από: lampros.mousselimis στις 30 Μαΐου 2010, 06:06:31 ΜΜ
Άνοιξε κανένα βιβλίο και διάβασε....

Αυτή είναι η τελευταία μου συμβουλή..

Είμαι πολύ προσεκτικός με αυτά που γράφω.

Απλώς είσαι ημι-μαθής (παρεπιπτόντως καλήτερα να είσαι αμαθής) και δυσκολεύεσαι να με παρακολουθήσεις...

Τα λέμε....

Ζητώ συγγνώμη για την ημιμάθεια (αμάθειά) μου

lampros.mousselimis

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 06:07:48 ΜΜ
Ζητώ συγγνώμη για την ημιμάθεια (αμάθειά) μου

Και πολύ καλά κάνεις...
Τώρα πήγαινε άνοιξε και κανένα βιβλίο...

dokimos

Τα διαβάζω αγαπητέ και πολύ φοβάμαι ότι εμφανίστηκες για να υπερασπιστείς την ΚΕΕ.

Να μην σου πω ότι ήσουν και μέλος της ΚΕΕ.

Το θέμα ήταν λάθος επιλογή;

ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

Αντίστοιχα προβλήματα δεν δημιουργήθηκαν με το θέμα των  γραμματοσήμων όπου για παράδειγμα κόψαμε μονάδες αν ο μαθητής το έκανε με πίνακα, αφού η εκφώνηση δεν ήταν κουτοπόνηρη, αλλά ξεκάθαρη.

Αν είναι λάθος δεν κόβουμε μόρια... Αν κόψεις μορια σημαίνει ότι η λύση με πίνακα είναι λάθος... Είναι όμως λάθος του μαθητή ή λάθος του θεματοδότη;

Θα έλεγα να φύγεις κύριε να πας αλλού.

gthal

Παράθεση από: lampros.mousselimis στις 30 Μαΐου 2010, 06:04:09 ΜΜ
Είχα πάει για μπάνιο και ενώ η διάθεσή μου, είχε φτιάξει, βλέπω αυτό το post και θλίβομαι.
Χαίρομαι για αυτό. Το έκανες την κατάλληλη στιγμή :)

Παράθεση από: lampros.mousselimis στις 30 Μαΐου 2010, 06:04:09 ΜΜ
Οπότε "επιστημονική μου διάνοια" και "ξερόλα" ήρθε η ώρα να μάθεις οτι τα σχόλια σε έναν αλγόριθμο, μπορούν να μετατραπούν σε εκτελέσιμες εντολές ή οδηγίες, όταν πλέον κατασκευάσουμε την εκτελέσιμη εκδοχή του Αλγορίθμου μας, που παρεπιμπτόντως, ονομάζεται ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.

Αν χρειάζεσαι κάποιο φρεσκάρισμα, στις γνώσεις σου, παραδίδω, μόνο για εσένα δωρεάν μαθήματα, για να μην παίρνεις στο λαιμό σου και τα παιδιά του κόσμου (που δεν φταίνε και τίποτα).
Έλα ρε συ Λάμπρο ...
Δε χρειάζονται μειωτικά σχόλια επί προσωπικού.
Κατ' αρχήν, μάλλον υποστηρίζουμε την ίδια άποψη (αφού διαφωνείς με τον nickandy) αλλά αδυνατείς να με κάνεις να σε παρακολουθήσω με τον τρόπο που την εκθέτεις.
Για ποιο λόγο θυμώνεις τόσο πολύ;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

dokimos

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 06:06:40 ΜΜ
Εγώ υπερασπίστηκα την ΚΕΕ? Δεν είσαι καλά μου φαίνεται, για διάβασε καλύτερα τα μηνύματά μου λίγο
όσο για την κουβέντα νομίζω ότι πλέον δεν έχει να προσφέρει τίποτα, απλά κόντρες που δεν βοηθούν το μάθημα
δεν συμφωνείς?

Το ΒΚ σου θα μας το πεις ή είσαι το ΒΚ της ΚΕΕ;

nickandy

φυσικά και ήταν λάθος επιλογή είπα εγώ το αντίθετο? εγώ είπα ότι δεν ήταν λάθος σαν άσκηση, παιδαγωγικά ήταν μεγάλη πατάτα
Αλλά προφανώς όποιος έχει αντίθετη άποψη είναι μέλος της ΚΕΕ και είναι και άσχετος, μάλιστα
δεν νομίζω ότι έχει νόημα να ασχολούμαι άλλο και να τα ακούω και από πάνω.

lampros.mousselimis

Παράθεση από: gthal στις 30 Μαΐου 2010, 06:13:03 ΜΜ
Χαίρομαι για αυτό. Το έκανες την κατάλληλη στιγμή :)
Έλα ρε συ Λάμπρο ...
Δε χρειάζονται μειωτικά σχόλια επί προσωπικού.
Κατ' αρχήν, μάλλον υποστηρίζουμε την ίδια άποψη (αφού διαφωνείς με τον nickandy) αλλά αδυνατείς να με κάνεις να σε παρακολουθήσω με τον τρόπο που την εκθέτεις.
Για ποιο λόγο θυμώνεις τόσο πολύ;

Αγαπητέ Γιώργο,

συγνώμη για το ύφος μου, αλλά αν δείς τις απαντήσεις του nickandy στις ερωτήσεις μου, θα καταλάβεις.

Φαντάζομαι σου είναι εύκολο να το κάνεις.

Όπως και αν έχει έπρεπε κάποιος να τον βάλει στη θέση του, για όλες τις ασυναρτησίες που έχει πεί.

Ευχαριστώ για το χώρο που μου παραχωρήσατε, προκειμένου να εκφραστώ (πάντα προς όφελος των νέων ανθρώπων) θέλω να πιστεύω.

difan

Ωραίο παράδειγμα δίνουμε στα παιδιά μας. :(

Αρκετά από τα δικά μου από προχθες διαβάζουν το φόρουμ για να παρακολουθούν τις εξελίξεις...