Επίσημες διεκρινήσεις ΑΕΠΠ

Ξεκίνησε από gsoumaxer, 15 Ιουν 2010, 04:01:03 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gsoumaxer

Χαίρετε

Κατά καιρούς έρχονται στα σχολεία διάφορες διευκρινήσεις σχετικά με την ύλη της ΑΕΠΠ . Πχ φέτος  ήρθαν διευκρίνησεις  σχετικά με  τη θεωρία  του τετραδίου μαθητή , λίγο παλιότερα για τους τελεστές DIV και MOD κλπ . Που μπορώ να βρώ συγκεντρωμένες όλες αυτές τις διευκρινηστικές εγκυκλίους που έχουν βγεί κατά καιρούς , από τότε που άρχισε να διδάσκεται το μάθημα ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Laertis

Δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά αυτές οι δύο είναι και οι μοναδικές που έστειλε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για το μάθημα της ΑΕΠΠ, μετά απο πολλά ερωτήματα και διευκρινίσεις που ζητήθηκαν απο πολλούς συναδέλφους αλλά και απο το Στέκι. Πολλά απο αυτά παραμένουν αδιευκρίνιστα/αναπάντητα ακόμη ...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Γιάννης Αναγνωστάκης

Σχετικά με αυτά ήθελα να επιβεβαιώσω τα εξής

1) Για την συνάρτηση A_M(x) καταλήξαμε ότι λειτουργεί όπως τα μαθηματικά, δλδ επιστρέφει τον μεγαλύτερο ακέραιο ο οποίος να είναι μικρότερος του x

δλδ Α_Μ(5.2)=5
      Α_Μ(5.8)=5
       Α_Μ(-3.4)=-4 (γιατί -3>-4)

Σωστά ?

2) Επίσης όσον αφορά το div/mod, αν θυμάμαι καλά, διευκρινήστηκε πως δεν πρόκειται να τεθεί άσκηση με αρνητικούς τελεσταίους, λόγω των διαφορετικών υλοποιήσεων που ακολουθούν οι γλώσσες προγραμματισμού. Σωστά??

Σπύρος Δουκάκης

Η πρόταση που έχει γίνει στην ημερίδα της ΕΠΥ από τους συναδέλφους Τσιωτάκη, Στέργου, Αδαμόπουλο, Ψαλτίδου και δημοσιεύται στο βιβλίο Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Παρελθόν, Παρόν, Μέλλον (http://www.epy.gr/aepp/aepp.php), είναι η ακόλουθη:

"Το διδακτικό πακέτο παρέχει ένα σύνολο συναρτήσεων στη ΓΛΩΣΣΑ [Βακάλη κ.α. (2009), σ. 153] που μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά τη συγγραφή προγραμμάτων. Ωστόσο ανακύπτουν μια σειρά από ερωτήματα σχετικά με αυτές, όπως: Η συνάρτηση Α_Μ συμπεριφέρεται όπως στα Μαθηματικά ή όπως στις γλώσσες προγραμματισμού;...
Πρόταση
...Η συνάρτηση Α_Μ επιστρέφει το ακέραιο τμήμα ενός πραγματικού αριθμού, για παράδειγμα Α_Μ(6.98) = 6, ενώ Α_Μ(-9.77) = -9
".

Όλα τελικά είναι θέμα διδακτικού συμβολαίου.

Νίκος Αδαμόπουλος

#4
Παράθεση από: janag79 στις 15 Ιουν 2010, 08:08:03 ΜΜ
2) Επίσης όσον αφορά το div/mod, αν θυμάμαι καλά, διευκρινήστηκε πως δεν πρόκειται να τεθεί άσκηση με αρνητικούς τελεσταίους, λόγω των διαφορετικών υλοποιήσεων που ακολουθούν οι γλώσσες προγραμματισμού. Σωστά??
Σωστά για το mod! Δες όμως (για το θέμα Εσπερινού 2010):

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 22 Μαΐου 2010, 10:09:25 ΜΜ
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 22 Μαΐου 2010, 09:36:48 ΜΜ
Στο Α3-4, για να γραφεί λογική έκφραση για το: "Ο ακέραιος χ είναι θετικός αριθμός πολλαπλάσιο του 3", με προβληματίζει το πώς στην ίδια έκφραση θα υπάρχει το ενδεχόμενο αρνητικού αριθμού ο οποίος θα εμπλέκεται και με το MOD.
... εννοώ το εξής:

Υποθέτω ότι η ζητούμενη έκφραση είναι η:  x>0 KAI x MOD 3=0 ...

Αν το x είναι αρνητικός τι γίνεται; Θυμίζω το: http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/docs/aepp_div_mod.pdf όπου αναφέρει: "Επομένως, ασκήσεις ή προβλήματα που δίνονται στους μαθητές για επεξεργασία και απαιτείται η χρήση της MOD πρέπει πάντοτε να αναφέρονται σε θετικούς ακέραιους αριθμούς."

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: janag79 στις 15 Ιουν 2010, 08:08:03 ΜΜ
1) Για την συνάρτηση A_M(x) καταλήξαμε ότι λειτουργεί όπως τα μαθηματικά, δλδ επιστρέφει τον μεγαλύτερο ακέραιο ο οποίος να είναι μικρότερος του x
...
Σωστά ?

Σε αυτό δεν νομίζω ότι καταλήξαμε επίσημα...

landreou

Τί αποτέλεσμα δίνει η A_M(0.75) ;
Τι αποτέλεσμα δίνει η 4 mod 5 ;

Για τον υπολογισμό των ψηφίων του ακεραίου και του δεκαδικύ μέρους πραγματικού αριθμού
δίνει τον επόμενο τμήμα

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΨΗΦΙΑ(Χ,Πλ_ΑΚ,Πλ_ΔΕΚ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ : Χ ,δεκ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ : ακ,Πλ_ΑΚ,Πλ_ΔΕΚ

ΑΡΧΗ
ακ <- Α_Μ(Χ)
δεκ <- Χ - ακ

Πλ_ΑΚ <- 0
ΟΣΟ ακ <> 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ

ακ <- ακ div 10
Πλ_ΑΚ <- Πλ_ΑΚ + 1

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Πλ_ΔΕΚ <- 0

ΟΣΟ δεκ <> Α_Μ(δεκ) ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ  ! ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΔΩ ;

δεκ <- δεκ * 10

Πλ_ΔΕΚ <- Πλ_ΔΕΚ + 1

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ