Γενικά > Διοικητικά Θέματα - Νομοθεσία

Επαγγελματικά δικαιώματα ΣΕΜΦΕ και παιδαγωγική επάρκεια

(1/4) > >>

evry:

  Για όσους δεν το ξέρουν η σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών μετά από πολλούς αγώνες και πιέσεις κατάφερε να έχουν οι απόφοιτοί τους τα ίδια δικαιώματα με τους μαθηματικούς και τους φυσικούς στην εκπαίδευση. Δηλαδή μπορούν να διορίζονται και αυτοί σαν καθηγητές. Προς θεού δεν έχω τίποτα με τα παιδιά που τελειώνουν αυτή τη σχολή αλλά η κίνηση αυτή μου δημιουργεί διάφορα ερωτήματα όπως:

1. Πως είναι δυνατόν μια σχολή του ΕΜΠ, ενός πολυτεχνείου δηλαδή να δίνει παιδαγωγική επάρκεια και να θεωρείται καθηγητική σχολή ενώ πολλά τμήματα πληροφορικής που ανήκουν σε σχολές θετικών επιστημών δεν δίνουν? Δεν είναι λίγο παράδοξο?
2. Επίσης νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που τα επαγγελματικά δικαιώματα καθορίζονται από την κατεύθυνση που έχει επιλέξει κάποιος, δηλαδή όποιος πήρε κατεύθυνση μαθηματικών θεωρείται μαθηματικός ενώ όποιος πήρε κατεύθυνση φυσικού θεωρείται φυσικός. Αν είναι έτσι γιατί δεν κάνουν το ίδιο σε όλες τις σχολές του ΕΜΠ? Δηλαδή αυτοί που τελειώνουν την πολυεργαλείο σχολή ΗΜΜΥ του ΕΜΠ γιατί έχουν επαγγελματικά δικαιώματα και μηχανικού υπολογιστών και μηχανικού τηλεπικοινωνιών και ενεργειακού μηχανικού, αφού επιλέγουν μόνο μια από τις ροές αυτές?
3. Τώρα που όπως φαίνεται ο υπουργός μας για να εξευμενίσει τα πολυτεχνεία θα τους χαρίσει και ένα μάστερ μαζί με το πτυχίο δεν θα υποβαθμιστούν αυτόματα όλες οι 4ετείς σχολές?

Τι πιστεύετε για όλα αυτά, θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη ειδικά αυτών που έχουν τελειώσει σχολές ηλεκτρολόγων μηχανικών, αν υπάρχει ακόμα κανείς online μέσα στο καλοκαίρι

pgrontas:
Για μένα είναι θετικό που απέκτησαν επαγγελματικά δικαιώματα και που μπορούν να διδάσκουν στην βθμία.
Όσο για την παιδαγωγική επάρκεια και τις καθηγητικές σχολές θεωρώ ότι στην βθμία πολύ περισσότερη σημασία έχει η επάρκεια στο γνωστικό αντικείμενο. Σε πολλές άλλωστε από τις καθηγητικές σχολές τα παιδαγωγικά είναι μάθημα πάρεργο, για να μην επεκταθούμε στο πλήθος ανεφάρμοστών γενικολογιών που περιέχουν τα μαθήματα αυτά.
Στα υπόλοιπα σχετικά με τις κατευθύνσεις και τα master έχεις απόλυτο δίκαιο, αλλά δυστυχώς ζούμε στην ελλάδα όπου οι μηχανικοί είναι το απόλυτο παρακράτος.
Επιπλέον τώρα με τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΚΕΣ η Πληροφορική των ΑΕΙ και ΤΕΙ βγαίνει ιδιαίτερα ζημιωμένη καθώς είναι ένα αντικείμενο με το οποίο ασχολούνται αυτά, με αποτέλεσμα να διογκωθεί ο αριθμός των πληροφορικών στην ευρύτερη αγορά εργασίας (που είναι ήδη πολύ μεγάλος)

p-p:
Όσο αναφορά την παιδαγωγική επάρκεια, τους την δώσανε διότι την έχουν και όλα τα καθαρά Mαθηματικά και Φυσικά. Αν δεν τους δίνανε παιδαγωγική επάρκεια και 100 να γράφανε στον ΑΣΕΠ δεν θα διοριζότανε διότι όλοι οι άλλοι υποψήφιοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια...

p-p

evry:
 
   Μα αυτή η σχολή δεν έγινε για να διορίζονται οι απόφοιτοί της στην εκπαίδευση αλλά για να συνεχίσουν αργότερα ως ερευνητές αφού θα είχαν τις απαραίτητες γνώσεις μαθηματικών και φυσικής. Η απορία μου είναι αν ένας απόφοιτος αυτής της σχολής με κατεύθυνση στα μαθηματικά έχει τις ίδιες γνώσεις με έναν μαθηματικό και αντιμετωπίζει τα μαθηματικά με την ίδια φιλοσοφία. Τις ίδιες αμφιβολίες έχω και για τη Φυσική.
   

P.Tsiotakis:
Είναι γνωστό πως λειτουργούν τα πράγματα σε αυτήν την ταλαίπωρη χώρα.

Κάποιος με ερίσματα πέτυχε την αναγνώρισής της ως καθηγητικής σχολής.

- Και βέβαια, όλοι οι απόφοιτοι πληροφορικής, εκτός των "καθηγητικών" πανεπιστημίων δεν έχουν αυτό το προσόν. Κάτι που θα φανεί τα επόμενα χρόνια, που θα έχουμε όλοι τα προσόντα να διεκδικήσουμε πόστα και θέσεις. Εγώ που αποφοίτησα από οικονομικό πανεπιστήμιο δεν έχω "καθηγητικό" προσόν, μάλλον θα πρέπει να γραφτώ στο οικονομικό επιμελητήριο.

- Με τον ίδιο τρόπο δεν διορίζονται ακόμη ως πληροφορικοί στην εκπαίδευση απόφοιτοι τμημάτων που ... ας μην προβώ σε χαρακτηρισμούς.

- Μόλις, αναγνωριστεί ως μεταπτυχιακό η 5της φοίτηση, θα πάρουν επίδομα μεταπτυχιακού όλοι οι μηχανικοί στο δημόσιο; Η γυναίκα μου, που είναι γιατρός (6της φοίτηση, και 5της ειδικότητα), θα έχει 7 μεταπτυχιακά;;;

Δημιουργήθηκαν Ευρυπίδη, τόσα τμήματα χωρίς καμία μελέτη, πρόβλεψη και σχεδιασμό. Ο μόνος γνώμονας όπως και στα στρατόπεδα, ήταν τα οικονομικά των τοπικών κοινωνιών και άλλα συμφέροντα.

Οι απόφοιτοί τους είναι λογικό, όπως όλοι οι νέοι στους δύσκολους καιρούς που ζούμε να διεκδικούν είσοδο στο δημόσιο. Και έτσι, έχουμε να δούμε πολλούς παραλλογισμούς.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση