ΠΙΝΑΚΑΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ (3ο ΘΕΜΑ)

Ξεκίνησε από xristak, 31 Μαΐου 2006, 10:02:40 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

xristak

Είναι κοινή και αποδεκτή πρακτική οτι η σωστή βαθμολόγηση ενός θέματος απαιτεί την δημιουργία ενός πίνακα βαθμολόγησης. Στο μυαλό μας όλοι έχουμε αυτό τον πίνακα όταν προσπαθούμε να δούμε πόσο "κοστίζει" μια αστοχία ενός μαθητή μας.

με βάση το σκεπτικό αυτό και τις προηγούμενες παρατηρήσεις συναδέλφων, συνολικά για το 3ο θέμα, προτείνω να συζητήσουμε για τον πίνακα βαθμολόγησης του 3ου θέματος:

ζήτημα (α): 12 μόρια
  ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ (1 μόρι0)
  Διάβασμα ΧΩΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑΣ για κάθε αίθουσα (1 μόριο)
  Υπολογισμός επιτηρητών (4)
  Εμφάνιση επιτηρητών (1)
  Χρήση ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ (5)

ζήτημα (β): 8 μόρια
  Σωστή χρήση συνθήκης τερματισμού: 4 μόρια
  Διαμόρφωση της μεταβλητής της συνθήκης (αθροιστής): 4

(*) εκτιμώ οτι η συζήτηση πρέπει να στοχεύει σε πρώτη φάση στην ολοκλήρωση του πίνακα βαθμολόγησης και σε δεύτερη φάση στο προτεινόμενο ποσοστό βαθμολόγησης.

  Χριστακούδης Χρήστος
Καθηγητής ΠΕ19 στην Αχαΐα


xthao

Για τη βαθμολόγηση μήπως στις δηλώσεις πρέπει να
υπάρχει και τμήμα σταθερών, αφού ο αριθμός των
υποψηφίων δίνεται σταθερός και δεν αλλάζει κατά την
εκτέλεση του προγράμματος;

xristak

θα μπορούσε να γίνει
       ΔΗΛΩΣΕΙΣ (σταθερών και μεταβλητών)

το ζητούμενο όμως είναι αν η ΣΩΣΤΗ δήλωση μεταβλητών και σταθερών πρέπει να αξιολογηθεί από τους βαθμολογητές και με πόσα μόρια;

...δηλαδή μήπως αντί να σκεφτόμαστε
        ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΨΟΥΜΕ μήπως πρέπει να αναλύσουμε το
        ΠΟΣΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ
για τις σωστές απαντήσεις;

Μια τέτοια προσέγγιση ΥΠΟΘΕΤΩ οτι γίνεται στα βαθμολογικά (ελπίζω)  και ορίζει ένα πλαίσιο βαθμολόγησης. Ο βαθμολογητής συνεχίζει να έχει ένα περιθώριο υποκειμενικής κρίσης αλλά κινείται μέσα σε σαφή πλαίσια.

Μπορούμε λοιπόν μέσα από το στέκι να
ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ
αυτό το ζήτημα για όλα τα θέματα και να μεταφέρουμε τον προβληματισμό στα βαθμολογικά κέντρα;



Vangelis

Αγαπητέ χρήστο να είσαι σίγουρος ότι τα  "βαθμολογικά κέντρα" κοιτάζουν το στέκι και έτσι δεν χρειάζεται να μεταφέρεις τίποτα.
Η δουλεία που κάνει έχει ήδη γίνει και αυτή τη στιγμή ολοκληρώνεται.

Αντε καλό βράδυ και κλή διόρθωση



EleniK

Κάποιοι μαθητές μου χρησιμοποίησαν σωστά τη συνάρτηση και την κάλεσαν σωστά αλλά Διάβασν τον αριθμό των αιθουσών και χρησιμοποιήσαν Για. Νομίζω ότι θα χάσουν τις 8 μονάδες του δεύτερου ερωτήματος, αλλά όχι τις πρώτες 12. Τι λέτε?
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

xristak

Παράθεση από: Vangelis
Η δουλεία που κάνει έχει ήδη γίνει και αυτή τη στιγμή ολοκληρώνεται.
Vangelis,
   Αν δεν αποτελεί κάποιο είδος απόρρητου σε παρακαλώ ενημέρωσέ μας για τους ΠΙΝΑΚΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ που συμφωνήσατε σχετικά με το 3ο Θέμα.

filippos

3.α
5-6μ για τα "τυπικά" της συνάρτησης (κλήση, επικεφαλίδα, παράμετροι, τύπος, δήλωση, εκχώρηση αποτελέσματος κ.λπ)
3-4μ για τον υπολογισμό του αριθμού επιτηρητών (εντός ή εκτός συνάρτησης)
2-3μ για τα "υπόλοιπα" του προγράμματος (γράψε, διάβασε κ.λπ.)

3.β
2-3 μ η "σωστή" δομή επανάληψης
2-3 μ η "σωστή" συνθήκη
1-2 μ η μεταβολή εντός του βρόχου
1-2 μ η αρχικοποίηση εκτός βρόχου

το "εύρος" τιμών (π.χ. 2-3) δείχνει μικρο-διαφοροποιήσεις από ΒΚ σε ΒΚ