Καλησπέρα σε όλους
άνοιξα αυτό το θέμα για να μπορέσουμε αύριο να συζητήσουμε τα θέματα των δικτύων ... υποθέτω υπάρχουν συνάδελφοι που θα ασχοληθούν το πρωί με την λύση των θεμάτων, οπότε μπορούμε να ανταλλάξουμε απόψεις εδώ πέρα
καλή επιτυχία αύριο στους μαθητές
Συνάδελφοι καλημέρα
θα εχουμε τελικά κάποιους στην παρέα μας σήμερα για να τσεκάρουμε τα θέματα των δικτύων ??
καλή επιτυχία σε όλους
Καλημέρα. Υπολόγιζε με!
Καλημέρα κι από μένα συνάδελφοι, είμαι νέος καθηγητής Πληροφορικής και νέος και στην παρέα σας. Φέτος είναι η πρώτη μου χρονιά που διδάσκω τα 2 μαθήματα των ΕΠΑΛ, οπότε θα ασχοληθώ και γω με τα θέματα.
Καλή επιτυχία στα παιδιά μας!
Καλημέρα!
Πως τα είδατε τα θέματα?? Σίγουρα πιο εύκολα από τα περσινά!!
καλημέρα!καποιο link για τα θέματα έχουμε?
Ακόμα τίποτα!
Παράθεση από: ngiannakos στις 03 Ιουν 2015, 10:16:17 ΠΜ
Καλημέρα!
Πως τα είδατε τα θέματα?? Σίγουρα πιο εύκολα από τα περσινά!!
Τα είδες κάπου και το λες αυτό;;
Καλημέρα,
Επειδή ταξιδεύω και το 3G κάνει τα δικά του, αν μπορείτε, μόλις βγουν τα θέματα, να τα ανεβάσετε.
Θα προσπαθήσω να είμαι κι εγώ εδώ.
Καλή επιτυχία στους μαθητές μας :-)
Μίλησα με συνάδελφο από επιτροπή αλλά για τους γνωστούς λόγους δεν μπορεί (και δεν πρέπει) να μου τα στείλει.
http://www.minedu.gov.gr/2014-2/8emata-imerisia-epal/13533-3-6-2015-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%BB-%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%B9%CE%B9-2.html
Επίσημα πλέον! Ευχαριστούμε janag79
Με μια πρώτη ματιά, είναι εύκολα τα θέματα και καλύπτουν μεγάλο μέρος της ύλης.Οι ερωτήσεις ανάπτυξης και οι ασκήσεις ήταν οι αναμενόμενες. Καλή επίλυση λοιπόν !
Το Δ1 με την δρομολόγηση 18 μονάδες......Μια χαρά για τον βαθμό δυσκολίας!
Καμία σχέση με τα περσινά. Ελάχιστη θεωρία.
τα θέματα θεωρώ κρύβουν παγιδούλες.....στο θέμα Γ2.β τι απαντάμε ?? αυτό που έχει MF 0 ?? ή μήπως δεν ξέρουμε πιο θα φτάσσει τελευταίο, μποερί με οποιαδήποτε σειρά ??
Και γω αυτό ήθελα να πω μόλις τώρα...Δεν ξέρουμε...
θεωρώ η απάντηση είναι "σε οποιαδήποτε σειρά - δεν ξέρουμε "
Το Γ2.β δεν μου φαίνεται και τόσο σωστά διατυπωμένο. Κατά τα άλλα, με εξαίρεση το Α.3, μια χαρά μου φαίνονται.
αν ζητάει σε ποια φτάνει, υποθέτω δεν ξέρουμε την σειρά, μπορεί να φτάσουν μπερδεμένα και να τα βάλει το TCP στη σειρά....αν δεν κάνω κάποιο λάθος
"τα οποία έχουν φτάσει με τυχαία σειρά στον προορισμό τους". Μήπως θέλαν να ρωτήσουν κάτι άλλο? Μου φαίνεται περίεργο να θέσουν έτσι το ερώτημα και να ζητάνε τέτοια απάντηση...
Μηπως εννοουν ποιο είναι το τελευταίο κομμάτι του πακέτου γενικότερα και άρα θα το πάμε μεσω ΔΕΤ; Δηλαδή να είναι το Γ;
εγώ με την πρώτη ανάγνωση απάντησα το Δ, γιατί λέει η εκφώνηση "με τυχαία σειρά στον προορισμό τους, όπως απεικονίζεται στον παρακάτω πίνακα" και στον πίνακα σαν τελευταίο πακέτο έχει το Δ.
Τώρα με τα σχόλια σας αρχίζω και προβληματίζομαι.
Από το ΔΕΤ ξέρουμε ποιο θα φτάσει τελευταίο. Επειδή δεν τΑ βλεπω ποιο έχει μεγαλυτερο ΔΕΤ;
Παράθεση από: dihatzou στις 03 Ιουν 2015, 11:15:44 ΠΜ
εγώ με την πρώτη ανάγνωση απάντησα το Δ, γιατί λέει η εκφώνηση "με τυχαία σειρά στον προορισμό τους, όπως απεικονίζεται στον παρακάτω πίνακα" και στον πίνακα σαν τελευταίο πακέτο έχει το Δ.
Τώρα με τα σχόλια σας αρχίζω και προβληματίζομαι.
συνάδελφε παίζει και αυτό ... μπερδεμένη εκφώνηση, πως θα καταλάβουμε το εννοούν άραγε ???
Παράθεση από: Κατερίνα Μ στις 03 Ιουν 2015, 11:18:35 ΠΜ
Από το ΔΕΤ ξέρουμε ποιο θα φτάσει τελευταίο. Επειδή δεν τΑ βλεπω ποιο έχει μεγαλυτερο ΔΕΤ;
από το ΔΕΤ ξέρουμε ποιο θα τοποθετήσουμε τελευταίοα στο αρχικό κομμάτι, όχι ποιο έφτασε τελευταίο, αν δεν κάνω λάθος
Παράθεση από: Κατερίνα Μ στις 03 Ιουν 2015, 11:18:35 ΠΜ
Από το ΔΕΤ ξέρουμε ποιο θα φτάσει τελευταίο. Επειδή δεν τΑ βλεπω ποιο έχει μεγαλυτερο ΔΕΤ;
Κατερίνα με το ΔΕΤ ξέρουμε το τελευταίο κομμάτι της πληροφορίας, οχι ποιο έφτασε τελευταίο γενικά στον προορισμό. Απλά όταν συναρμολογηθούν τα κομμάτια, αυτό με το μεγαλύτερο ΔΕΤ , θα μπει τελευταίο
Παιδιά, η εκφώνηση έχει λάθος διατύπωση όπως και να έχει..Είτε θα έπρεπε να ρωτήσουν ποιο κομμάτι θα τοποθετηθεί τελευταίο στην επανασύνθεση του αυτοδύναμου πακέτου, είτε θα έπρεπε να ρωτήσουν αν μπορούμε να ξέρουμε ποιο θα φτάσει τελευταίο...
Για να μην γράφετε και πράγματα που δεν στέκουν, ο ΔΕΤ μας δείχνει την θέση του κομματιού κατά την διάσπαση! όχι το με το τι σειρά έφτασε!
Το Δ1 είναι όλα άμεση δρομολόγηση, Δρομολογητής κενό, και 1,2,3 Αριθμός διεπαφής??? Πολύ εύκολο αν είναι έτσι για 18 μονάδες.
Παράθεση από: janag79 στις 03 Ιουν 2015, 11:22:44 ΠΜ
θα έπρεπε να ρωτήσουν ποιο κομμάτι θα τοποθετηθεί τελευταίο στην επανασύνθεση του αυτοδύναμου πακέτου
Νομίζω πως αυτό ήθελαν....
Παράθεση από: ngiannakos στις 03 Ιουν 2015, 11:24:46 ΠΜ
Το Δ1 είναι όλα άμεση δρομολόγηση, Δρομολογητής κενό, και 1,2,3 Αριθμός διεπαφής??? Πολύ εύκολο αν είναι έτσι για 18 μονάδες.
έτσι μου φαίνεται και εμένα ... μάλλον έπρεπε να καταλάβει κάποιος ποιο δίκτυο είνια ποιο γιατί δεν φαίνεται και καλά στο σχήμα, πρέπει να το βγάλουμε από την IP του δρομολογητή
Παράθεση από: ngiannakos στις 03 Ιουν 2015, 11:24:46 ΠΜ
Το Δ1 είναι όλα άμεση δρομολόγηση, Δρομολογητής κενό, και 1,2,3 Αριθμός διεπαφής??? Πολύ εύκολο αν είναι έτσι για 18 μονάδες.
Εφόσον ο πίνακας είναι του Δρομολογητή, έτσι φαίνεται.
μάλλον θα εξελιχθεί σε ερώτημα μπαλαντερ που όποιος το απαντήσει θα πάρει τα μόρια, γιατί απλά στη λογική μας, άρα και στων διορθωτών όλα παίζουν.
το 61,66,33,0 υποδίκτυο που έχει στον πίνακα δεν φαίνεται πουθενά. ούτε στην εκφώνηση ούτε στο σχήμα.... τι να πώ....μου φαίνεται λίγο ασαφές κατά την ταπεινή μου γνώμη.
Παράθεση από: dihatzou στις 03 Ιουν 2015, 11:15:44 ΠΜ
εγώ με την πρώτη ανάγνωση απάντησα το Δ, γιατί λέει η εκφώνηση "με τυχαία σειρά στον προορισμό τους, όπως απεικονίζεται στον παρακάτω πίνακα" και στον πίνακα σαν τελευταίο πακέτο έχει το Δ.
Τώρα με τα σχόλια σας αρχίζω και προβληματίζομαι.
Νομίζω πως έτσι όπως είναι η ερώτηση, αυτο θα έπρεπε να απαντήσουν τα παιδια, όποια κι αν ήταν η πρόθεση τους. Έχεις δίκιο.
Παράθεση από: ngiannakos στις 03 Ιουν 2015, 11:33:14 ΠΜ
το 61,66,33,0 υποδίκτυο που έχει στον πίνακα δεν φαίνεται πουθενά. ούτε στην εκφώνηση ούτε στο σχήμα.... τι να πώ....μου φαίνεται λίγο ασαφές κατά την ταπεινή μου γνώμη.
Μάλλον θα πρέπει να το καταλάβουν οι μαθητές μέσω των IP που έχει το σχήμα
Έχετε δίκιο. Σας ευχαριστώ πολύ για τη διόρθωση. Και τους ευγενικούς και τους "αλάνθαστους" :-)
Παράθεση από: Cardinall στις 03 Ιουν 2015, 11:35:12 ΠΜ
Μάλλον θα πρέπει να το καταλάβουν οι μαθητές μέσω των IP που έχει το σχήμα
μακάρι!!
Το Γ2β είναι λάθος, ξεκάθαρα. Πρέπει να δοθεί κάποια οδηγία απο την ΚΕΕ
συνάδελφοι νομίζω ότι η σωστή απάντηση στο Γ2 ερώτημα β είναι ότι "δεν γνωρίζουμε ποιο θα φτάσει τελευταίο στον προορισμό του. Οποιοδήποτε από τα τέσσερα". άλλωστε για αυτό το λόγο υπάρχει και ο δείκτης εντοπισμού τμήματος βοηθά τον προορισμό να επανατοποθετήσει τα κομμάτια στον προορισμό με τη σωστή σειρά.
Για να λήξουμε λίγο το ΘΕΜΑ Δ, στο
Δ2α) η IP είναι η 207.13.1.0
και στο
Δ2β) οι κλάσεις είναι A,B C?
Παράθεση από: tall στις 03 Ιουν 2015, 11:44:49 ΠΜ
συνάδελφοι νομίζω ότι η σωστή απάντηση στο Γ2 ερώτημα β είναι ότι "δεν γνωρίζουμε ποιο θα φτάσει τελευταίο στον προορισμό του. Οποιοδήποτε από τα τέσσερα". άλλωστε για αυτό το λόγο υπάρχει και ο δείκτης εντοπισμού τμήματος βοηθά τον προορισμό να επανατοποθετήσει τα κομμάτια στον προορισμό με τη σωστή σειρά.
Μαζί σου 100%..Εγώ φοβάμαι μήπως η ΚΕΕ έχει δώσει άλλη απάντηση...
Παράθεση από: Cardinall στις 03 Ιουν 2015, 11:49:54 ΠΜ
Για να λήξουμε λίγο το ΘΕΜΑ Δ, στο
Δ2α) η IP είναι η 207.13.1.0
και στο
Δ2β) οι κλάσεις είναι A,B C?
στο Δ1 μήπως λίγο πιο γενικά 207.13.1.Χ ??? ξέρουε πως είναι το .0 ?? και έτσι σωστό είναι υπ[οθέτω βέβαια
Παράθεση από: tall στις 03 Ιουν 2015, 11:44:49 ΠΜ
συνάδελφοι νομίζω ότι η σωστή απάντηση στο Γ2 ερώτημα β είναι ότι "δεν γνωρίζουμε ποιο θα φτάσει τελευταίο στον προορισμό του. Οποιοδήποτε από τα τέσσερα". άλλωστε για αυτό το λόγο υπάρχει και ο δείκτης εντοπισμού τμήματος βοηθά τον προορισμό να επανατοποθετήσει τα κομμάτια στον προορισμό με τη σωστή σειρά.
και εγώ από την αρχή αυτό θεωρώ σωστό....τώρα αν εννοούν κάτι άλλο τι να πω...
Λύσεις
https://www.dropbox.com/s/hkac5z0b7kwaams/lyseis_diktya_2015.docx?dl=0
Version 1
Παράθεση από: mkouv στις 03 Ιουν 2015, 11:53:16 ΠΜ
στο Δ1 μήπως λίγο πιο γενικά 207.13.1.Χ ??? ξέρουε πως είναι το .0 ?? και έτσι σωστό είναι υπ[οθέτω βέβαια
Έβαλα το 0 γιατί με τις πράξεις που γίνονται με τη μάσκα υποδικτύου, μου βγαίνει 0 το τελευταίο κομμάτι της IP. Αν χρειάζονται δηλαδή να γίνουν οι πράξεις αυτές. :-\
Για όποιον ενδιαφέρεται..
Θα παρακαλούσα, όποιος συνάδελφος είναι ο ίδιος σε βαθμολικό κέντρο ή γνωρίζει κάποιον που είναι , να μας ενημερώσει για την προτεινόμενη απάντηση στο Γ2β
Συνάδελφοι πως κρίνετε τα θέματα; Κατά την άποψη μου ήταν ενδιαφέροντα, δεν περιείχαν πολλές ερωτήσεις ανάπτυξης και δόθηκε βάρος σε ερωτήσεις κρίσεως. Η μόνη ένσταση μου είναι το θέμα Δ1: θα μπορούσαν να έχουν μια πιο ξεκάθαρη εκφώνηση αλλά με περισσότερα ερωτήματα.
Στο θέμα Γ1 άμα 1ο επίπεδο ονοματολογίας βάλαμε gr
2ο επίπεδο ονοματολογίας uoa
3ο επίπεδο ονοματολογίας penelope
4ο επίπεδο ονοματολογίας x1
και αντίστοιχα στην άλλη διεύθυνση
και γενικά όλα ξεχωριστά χωρίς να τα ενώνουμε με τα προηγούμενα είναι όλο λάθος;
Εμένα προσωπικά μου άρεσαν ... ναι μεν δεν ήταν δύσκολα, αλλά ήταν πρακτικα και όχι όλα θεωρητικά .. το θέμα Γ ωραίο, έπρεπε να κάνει κάποιος την ανάποδη διαδικασία από την "κλασσική" και να βρει το μέγεθος από το ΔΕΤ .. επίσης το Δ με τους δρομολογητές έπρεπε να σκεφτεί κάποιος ποιο είναι το δίκτυο από την ΙP του δρομοληγητή, πολλοί απάντησαν σωστά αλλά "στην τύχη" καθώς μπερδεψαν ποια IP είναι ποια...
το Θέμα γ2β, θεωρώ πως α) είτε τους ξέφυγε η εκφώνηση, και ήθελαν να πουν τελευταίο είνια αυτό με MF=0 β) ελιτε να πουν ότι δεν ξέρουμε (εγώ αυτό απάντησα) οπότε ήταν έξυπνο.. λύσεις δεν έχουν βγει πολλές ακόμη, καθώς όλοι περιμένουν κάτι επίσημο στο θέμα αυτό....εγώ έβγαλα λύσεις με απάντηση "δεν ξέρουμε", αν είναι λάθος δεν θα με πειράξει γιατί οι μαθητές απάντησσν το γ με MF=0
Παράθεση από: Επαλίτης στις 03 Ιουν 2015, 01:46:13 ΜΜ
Στο θέμα Γ1 άμα 1ο επίπεδο ονοματολογίας βάλαμε gr
2ο επίπεδο ονοματολογίας uoa
3ο επίπεδο ονοματολογίας penelope
4ο επίπεδο ονοματολογίας x1
και αντίστοιχα στην άλλη διεύθυνση
και γενικά όλα ξεχωριστά χωρίς να τα ενώνουμε με τα προηγούμενα είναι όλο λάθος;
ϊσως χαθούν κάποια μόρια, δε νομίζω όλο λάθος
Παράθεση από: mkouv στις 03 Ιουν 2015, 01:53:23 ΜΜ
ϊσως χαθούν κάποια μόρια, δε νομίζω όλο λάθος
Συμφωνώ, εγώ προσωπικά - αν βαθμολογούσα - δεν θα έκοβα και τίποτα, αφού ο μαθητής έχει κατανοήσει σε μεγάλο βαθμό τα επίπεδα
Λογικά για το Γ2β ήθελαν να πουν ποιο θα είναι το τελευταίο κομμάτι μετά την επανασύνθεση , γιατί η απάντηση δεν γνωρίζουμε είναι αρκετά κριτική και δεν νομίζω να ήθελαν αυτό,παρόλα αυτά άμα εννοούσαν την πρώτη περίπτωση επιβάλλεται να πάρουν και την 2η ως σωστή.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας
Σε ότι αφορά το Γ1 δε νομίζω να χαθούν μονάδες αν δεν γραφούν ολόκληρες οι διευθύνσεις. το πνέυμα του συγκεκριμένου θέματος είναι αν ο μαθητής έχει αντιληφθεί τα δομικά στοιχεία μιας διεύθυνσης
μακάρι να το πάροθν σωστό, οι περισσότεροι αυτό απάντησαν....πάντως τώρα που κοιτάω τα μόρια ίσως είναι πολλά για να πει κάποιος MF=0....ξαναλέω μακάρι να το πάρουν ολόσωστο
Εν τω μεταξύ προσέξτε
Λέει στην αρχή:
"Ένα IP αυτοδύναμο πακέτο έχει διασπαστεί σε τέσσερα (4) κομμάτια Α, Β, Γ, Δ ίδιου μήκους, τα οποία έχουν φτάσει με τυχαία σειρά στον προορισμό τους"
Και μετά ρωτάει
"Ποιο από τα τέσσερα (4) κομμάτια θα φτάσει τελευταίο στον προορισμό του;"
Ότι να ναι, φάουλ τελείως η εκφώνηση..
οι συνάδελφοι του οεφε έδωσαν λύση "δεν ξέρουμε
http://www.oefe.gr/el/static/panelladikes-2015.aspx"
Παράθεση από: mkouv στις 03 Ιουν 2015, 03:10:37 ΜΜ
οι συνάδελφοι του οεφε έδωσαν λύση "δεν ξέρουμε
http://www.oefe.gr/el/static/panelladikes-2015.aspx"
Να δούμε τι θα πει και η ΚΕΕ..
αντί για πρώτο που λενε υποθέτω θέλουν να πουν τελευταίο πάντως....
Και οι δυο απαντήσεις θα παρθούν ως σωστές για το γ2β.
Ποια είναι η γνώμη σας για το Β1, είναι επαρκές από Το σύνολο όλων...στον προορισμό τους ή χρειάζεται να γραφεί και το Με το τρόπο...των τελικών υπολογιστών;
Από που προκύπτει ότι στο Γ2-β θα ληφθούν σωστές και οι 2 απαντήσεις; Έχετε κάποια πληροφόρηση; Το ρωτάω διότι οι δύο απαντήσεις είναι εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους.
http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%BB-%CF%84%CE%B1-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%B9%CE%B9
μήπως η λύση στο alfavita είναι λάθος ??? δεν το διαζειρίζονται σωστά ??
στο θέμα με το μήκος πακέτου το βγάζει 2000 .... ξέχασα να γράψε ποιο λέω..
Η λύση από το φροντιστήριο ορόσημο με βάση τις γνώσεις μας υπολογίζει τα bytes των 3ων πρώτων κομματιών και στην συνέχεια προσθέτει 4 επικεφαλίδες των 20 bytes, αυτό είναι διπλό λάθος διότι δεν υπολογίζει το 4ο κομμάτι και υπολογίζει την επικεφαλίδα 4 φορές ενώ πρέπει μόνο μια.
tall έχω κάποια πληροφορία
αγαπητέ Επαλίτη είναι από εξεταστικό κέντρο επίσημα;
Παράθεση από: tall στις 03 Ιουν 2015, 04:28:11 ΜΜ
αγαπητέ Επαλίτη είναι από εξεταστικό κέντρο επίσημα;
Και η δική μου πληροφόρηση αυτό λέει. Και οι 2 λύσεις σωστές στο Γ2β και στο Γ2γ δεν θα κοπούν μόρια αν δεν υπάρξει αιτιολόγηση...
πάντως μέχρι τώρα δεν έχω συναντήσει μαθητή που να έχει δώσει ορθή απάντηση στο Γ2β. όλοι έχουν απαντήσει το Γ.
Χαίρεται και από μένα..
Σήμερα έγραψα τα θέματα ήταν καλά
Τα μόνα λάθη που έκανα ήταν:
στο Θέμα Α
Α1 στ. το έβαλα Λάθος
στο Θεμα Β
Β1 Είπα ότι το έργο του είναι να συνδέει τα δίκτυα και τους τελικούς Η/Υ μεταξύ τους (δεν έγραψα και για να μεταδίδει τα πακέτο στον προορισμό τους)
στο Θεμα Γ
Γ2 α) στο ΜF έβαλα 1 1 1 0 και έπρεπε να το έβαζα 1 1 0 1....(κακή βιασύνη )
και τέλος στο Δ2
α) έγραψα ότι είναι τα πρώτα 24 bit δεν έγραψα το 207.13.1
Πόσες μονάδες μπορούν να με αφαιρέσουν στην χειρότερη περίπτωση με αυτά τα λάθη χαζομάρας ?
Βλέπω πολλές διαφορετικές απαντήσεις για το θέμα με το συνολικό μέγεθος του αυτ.πακέτου σε bytes +20byres επικεφαλίδα
Έτσι το έκανα εγώ....80*8=640*4=2560+20=2580 συνολικό μέγεθος
και τελευταίο θα φτάσει το Γ γιατί βλέποντας τον ΔΕΚ βγαίνει απο::::: 0 1*640/8 2*640/8 3*640/8 ::::::
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ
Παράθεση από: Επαλίτης στις 03 Ιουν 2015, 01:46:13 ΜΜ
Στο θέμα Γ1 άμα 1ο επίπεδο ονοματολογίας βάλαμε gr
2ο επίπεδο ονοματολογίας uoa
3ο επίπεδο ονοματολογίας penelope
4ο επίπεδο ονοματολογίας x1
και αντίστοιχα στην άλλη διεύθυνση
και γενικά όλα ξεχωριστά χωρίς να τα ενώνουμε με τα προηγούμενα είναι όλο λάθος;
ναι..αν τα έβαλες ξεχωριστά είναι λάθος
ήθελε
gr
uoa.gr κτλπ
Δεν ξέρω όμως κατά πόσο θα το πάρουν λάθος μπορεί να μην είναι.Άλλα στο βιβλίο έτσι είναι γραμμένα από ότι είδα
Λογικά θα πάρουν και τις 2 απαντήσεις ως σωστές όπως και με το γ2β.
Συνάδελφοι τι γνώμη έχετε για το Δ1. Η διεύθυνση 61.66.33.0 θα μπορούσε να γραφεί και ως Έμμεση με Εξωτερικό Δρομολογητή;
καλησπέρα
την είδα κάπου και αυτή την απάντηση ... μου φαίνεται και αυτή η εκφώνηση δεν είναι η κατάλληλη ... αφου ο δρομολογητής έχει διεύθυνση 61.66.33.1 στο εύρος των διευθύνσεων του 61.66.33.0 μήπως εννοεί πως και σε αυτό το δίκτυο είναι συνδεδεμένος, άρα άμεσα ??? το σχήμα έχει διαδίκτυο σαν τίτλο και μία συγκεκριμένη Ip ... δεν ξέρω ίσως είναι και εδώ ασάφεια...να πρέπει να σκεφτεί κάποιος πως έχουμε εξωτερικό δρομολογητή ?? όμως και πάλι το δίκτυο είναι συγκεκριμένο και η Ip του μέσα στο εύρος του ...μπέρδεμα
Για το Γ2 όπως τέθηκε η ερώτηση η σωστή απάντηση είναι ότι "δεν ξέρουμε ποιο θα φτάσει τελευταίο αφού φτάνουν με τυχαία σειρά". Αλλά είναι προφανές πως ο εξεταστής δεν ήθελε να ρωτήσει αυτό. Ηθελε μάλλον να ρωτήσει ποιο θα τοποθετηθεί τελευταίο στην αναστύσταση του αρχικού πακέτου, οπότε είναι το Γ.
Εγώ είμαι σε επιτροπή σε εξεταστικό κέντρο ΕΠΑΛ. Μετά που παραδώσαμε τα θέματα και έκατσα λίγο να τα δω, αμέσως είδα την καθαρή ασάφεια στο Γ2 θέμα. Το είπα στην πρόεδρο αλλά μου είπε πως εμείς δεν μπορουμε να κάνουμε τίποτα μια και εγώ έτυχε να είμαι Πληροφορικής και να διδάσκω το μάθημα αλλά για την επιτροπή εξετάσεως δεν μετράει. Μετά απο 30 λεπτά απο 2 διαφωρετικές τάξεις, 3-4 διαβασμένοι μαθητές ζήτησαν διευκρίνηση για το θέμα αυτό. Την μεταφέραμε στην ΚΕΕ και μετά απο 10 λεπτά ήρθε απάντηση "ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ".
Οταν οι μαθητές παραδίδαν τα γραπτά τους προσπάθησαν να δω τι έγραφαν (όσοι είχαν απαντήσει το θέμα αυτό) και οι περισσότεροι έγραψαν το πακέτο Γ, προφανώς οδηγημένοι απο αυτό που ήθελε να ρωτήσει ο εξεταστής αλλά όχι στην ουσία απο αυτό που ρώτησε. Υπήρχαν και 2-3 μαθητές που έγραψαν ότι δεν μπορουμε να ξέρουμε μια και τα πακέτα φτάνουν στον προοσρισμό τους με τυχαία σειρά. Αυτό λεει παραπάνω και η εκφώνηση της άσκησης αλλά έτσι δουλεύει και το πακέτο. Εγω όπως είπα στην κουβέντα που κάναμε με τα υπόλοιπα μέλη της επιτροπής αν ήμουν μαθητής και ήμουν ψύχραιμος θα απάνταγα: "Δεν μπορούμε να ξέρουμε ποιο πακέτο θα φτάσει τελευταίο μια και φτάνουν με τυχαία σειρά στον προορισμός τους, αλλά αφού φτάσουν όλα τα πακέτα αυτό που θα τοποθετηθεί τελευταιο ώστε να γίνει η ανασύσταση του αρχικού αυτοδύναμου πακέτου είναι το Γ." Με αυτό τον τρόπο καλύβω όλες τις περιπτώσεις.
Επειδή οι μαθητές όμως δεν είναι σίγουρο πως θα το καταλάβουν πρέπει να παρθούν ως σωστές απαντήσεις και οι 2 για να μην υπάρξει αδικία και για αυτό γίνονται ενέργειες απο τις ενώσεις των Πληροφορικών αλλά και μέσω των σχολικών συμβούλων.
Αλλωστε πριν απο 3 χρόνια είχε γίνει κάτι ανάλογο με το αλγόριθμο κρυπτογράφησης Caesar Cipher. Αν έχω σίγουρες απαντήσεις θα σας ενημερώσω. Απλά να πω πως η ΚΕΕ είχε δώσει σε κέντρο εξετάσεων για προφορικά εξεταζόμενους ως σωστή απάντηση το πακέτο Γ, αλλά σε διαμαρτυρίες που έστειλαν εγγραφως οι εξεταστές, απάντησε στις 11.30!!! πως η απάντηση είναι "Οποιοδήποτε πακέτο μπορεί να είναι το τελευταίο μια και φτάνουν σε τυχαία σειρά". Οι εξεταστές πήραν και τις 2 απαντήσεις σωστά και νομίζω πως η ΚΕΕ αναγκαστικά θα δώσει και τέτοια οδηγία στους βαθμολογητές. Οι μαθητές μας να μην ανησυχούν, θα φροντίσουμε να μην αδικηθούν
Οσο για το θέμα με τους δρομολογητές είναι προφανές πως έχουμε ΑΜΕΣΗ δρομολόγηση και στις 3 περιπτώσεις. Το ότι 2-3 φροντιστήρια έδωσαν λύση ως έμμεση δρομολόγηση για την 3η περίπτωση, δείχνει απλά την ασχετοσύνη τους. Σε αυτό το θέμα η ΚΕΕ στο εξεταστικό κέντρο των προφορικών είχε στείλει ως σωστή απάντηση το σωστό δηλαδή και στις 3 περιπτώσεις άμεση δρομολόγηση.
Οσο για το μέγεθος του πακέτου ρε παιδιά είναι απλό: Το κάθε κομμάτι 80*8=640 bytes. 4x640 bytes=2560 bytes τα data και 20 bytes η επικεφαλιδα άρα 2580 bytes το αρχικό αυτοδύναμο πακέτο. Αφου ήθελαν νούμερο όποιος έγραψε 2580 bytes πρέπει να πάρει και τις 5 μονάδες.
συνάδελφε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες ... καμία πρόταση για τον πίνακα δρομολόγησης ?? υπάρχει κάποια οδηγία εκεί ?? στο τρίτο δίκτυο (εκεί που λέει το σχήμα διαδίκτυο) έχουμε άμεση ή έμμεση ?
με πρόλαβες ... ευχαριστούμε ξανά
Συνάδελφε mb
Σχετικά με το Γ1 αν γίνει το σχήμα και γράψει ο μαθητής
στο πρώτο επίπεδο [ gr ]
στο δεύτερο επίπεδο [ uoa ]
στο τρίτο επίπεδo [ penelope ]
στο τέταρτο επίπεδο [ x1 ]
και όμοια γιατα υπόλοιπα ονόματα ποιά ηταν η προτεινόμενη απάντηση της ΚΕΕ?
Θα κοπούν μόρια?
Εγώ νομίζω αν γίνει το σχήμα επειδή ακριβώς φαινεται η ιεραρχική δομή των ονομάτων
αφού ξεκινώντας από την ρίζα (1ο επίπεδο) η διαδρομή πρός κάθε κόμβο περιέχει όλο τα προηγούμενα επίπεδα
δεν πρέπει να κοπούν μόρια
Επίσημες-ενδεικτικές απαντήσεις δεν βγάζει κάπου η ΚΕΕ;
Παράθεση από: mb στις 03 Ιουν 2015, 11:31:49 ΜΜ
Για το Γ2 όπως τέθηκε η ερώτηση η σωστή απάντηση είναι ότι "δεν ξέρουμε ποιο θα φτάσει τελευταίο αφού φτάνουν με τυχαία σειρά". Αλλά είναι προφανές πως ο εξεταστής δεν ήθελε να ρωτήσει αυτό. Ηθελε μάλλον να ρωτήσει ποιο θα τοποθετηθεί τελευταίο στην αναστύσταση του αρχικού πακέτου, οπότε είναι το Γ.
Συνάδελφε, από την μία λες "προφανώς" και από την άλλη λες "μάλλον"... Πώς προκύπτει το προφανώς;
Γιατί εγώ όταν το είδα κατάλαβα ότι "προφανώς" ήθελαν να βάλουν την ερώτηση για να έχουν ως απάντηση το ότι δεν γνωρίζουμε ποιο θα φτάσει τελευταίο...
Επειδή όμως τα παιδιά δεν έχουν ξαναδεί ερώτηση στην οποία να σε ρωτάει "ποιο έχει την τάδε ιδιότητα" και να λες "δεν μπορούμε να ξέρουμε", καλύτερα θα ήταν να έμπαινε η ερώτηση ως εξής:
<<Μπορούμε να ξέρουμε ποιο πακέτο φτάνει τελευταίο; Ναι ή όχι, και αιτιολογήστε την απάντησή σας>>.
Πάντως και έτσι όπως είναι, κατά τη γνώμη μου δεν είναι ασάφεια αλλά μία πολύ καλά κρυμμένη παγίδα.
Αν στα προφορικά έδωσαν σωστή μία λύση, και μετά άλλη, άααλλη ιστορία κι αυτή.........
Συνάδελφε Αρη, το προφανές βγαίνει απο την λύση που πρότειναν ως σωστή. Η λύση που πρότειναν ήταν "το τμήμα Γ". Το τμήμα Γ φτάνει τελευταίο; Οχι βέβαια. Το τμήμα Γ μπαίνει τελαυταίο στην επανασύνθεση. Αρα μάλλον αυτό ήθελανα να ρωτήσουν.
Απο την άλλη, είσαι μαθητής και έχεις μια εκφώνηση που λέει ότι τα τμήματα φτάνουν με τυχαία σειρά στον προορισμό τους και απο κάτω σε ρωτάει: "Ποιο φτάνει τελευταίο; Εκει λες; Μα με ρωτάει κάτι που το απαντάει απο πάνω; Δηλαδή με εξετάζει αν ξέρω να διαβάζω την ερώτηση; Μηπως με ρωτάει ποιο μπαίνει τελευταίο στην επανασύσταση; Δηλαδή το Γ; Αλλωστε αυτό απάντησαν και "μεγάλα φροντιστήρια". Αυτά δηλαδή επιτρέπεται να μπερδευτούν και δεν επιτρέπεται να μπερδευτουν οι μαθητες; Η ΚΕΕ με σωστό το Γ τι απάντηση ήθελε; Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα αν το θέμα είναι ασαφές ή όχι. Και μόνο που το συζητάμε, είναι ασαφές.
Οσο για το σχήμα συνάδελφε GEG, βεβαίως και δεν θα έκοβα μόρια στον μαθητή που θα έβαζε μόνο μια λέξη στο κάθε επίπεδο. Και εγω ο ίδιος στο μυαλό μου μια λέξη έβαλα σε κάθε επίπεδο. Μην συζητάμε τα αυτονόητα και κρεμόμαστε στις λεπτομέρειες. Δεν θα κοπουν μόρια
Η ΚΕΕ ΔΕΝ βγάζει απαντήσεις. Απλά στα κέντρα που εξετάζονται οι προφορικοί, επειδή οι βαθμοί μπαίνουν αμέσως, οι εξεταστές πρέπει να έχουν ένα οδηγό για να βαθμολογήσουν σωστά και δίκαια και έτσι έρχονται "ενδεικτικές" απαντήσεις, όπως γράφει και το χαρτί που πέρνουμε στα χέρια μας. Εγω φέτος δεν πήγα για εξεταστής μια και ήμουν στην Επιτροπή εξετάσεων σε Εξεταστικό Κέντρο αλλά μίλησα με τους συναδέλφους που πήγαν
Πήγαινε στο βαθμολογικό της περιοχής σου και ζητά από τον συντονιστή του μαθήματος να σου
δώσει τις ενδεικτικές λύσεις. Ακόμα και να μην θέλει να στις δώσει για τυπικούς λόγους δε νομίζω να αρνηθεί να σου τις δείξει
Παράθεση από: Άρης Κεσογλίδης στις 04 Ιουν 2015, 12:09:44 ΠΜ
Επίσημες-ενδεικτικές απαντήσεις δεν βγάζει κάπου η ΚΕΕ;
Σε γενικές γραμμές τα θέματα ήταν βατά χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες
@ mb :
Η ερώτησή μου ήταν περισσότερο πάνω στο ότι είπες σε ένα σημείο "μάλλον" και σε ένα "προφανώς".
Δεν ήξερα ότι από την αρχή δόθηκε η ενδεικτική λύση το "Γ", και όπως είδα να γράφεται εδώ πιο πάνω (δεν θυμάμαι από ποιον), στην αρχή βαθμολογούσαν σωστό το "Γ", ενώ μετά ήρθε οδηγία να το παίρνουν ως λάθος.
Αυτό πάντως που λες για την εκφώνηση και την τυχαία σειρά δεν είναι ασάφεια.
Αν σου πούνε στην αρχή ότι φτάνουν με τυχαία σειρά, και μετά σου δώσουν νέα στοιχεία, μπορούν να σε ρωτήσουν αν τελικά γνωρίζεις ποιο έφτασε τελευταίο.
@ Evry :
Σ' ευχαριστώ, θα το κοιτάξω...
Αν και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βγάζουν και κάπου στο διαδίκτυο αυτές τις ενδεικτικές λύσεις ή κάποιες οδηγίες για βαθμολόγηση, για να ξέρουν και όλοι οι καθηγητές και οι μαθητές πώς γίνεται η βαθμολόγηση, και να ξέρουμε τι να προσέχουμε...