Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2008-2009

ΘΕΜΑ Δ4

(1/6) > >>

tkon:
ΓΙΑΤΙ ΤΟ -32,0  ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΚΕΡΑΙΟΣ;
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ

ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ;

evry:

  Έχεις απόλυτο δίκιο. Φοβάμαι ότι το συγκεκριμένο ερώτημα θα αποδειχθεί ότι το έχουν οι καλοί κιόλας μαθητές στην πλειοψηφία τους ΑΚΕΡΑΙΑ. Κρίμα. Ευτυχώς έπιανε μόνο μια μονάδα. Δε λέω ότι είναι λάθος ή κάτι τέτοιο για να μην παρεξηγηθώ, αλλά είναι λίγο τραβηγμένο εννοιολογικά. Δηλαδή η κατανόηση που ζητάει είναι παραπάνω από το μάθημα

  Πάμε τώρα στην εξήγηση, έχεις τη διαίρεση α / β . Τι είναι το αποτέλεσμα? Θα μου πεις δεν ξέρω εξαρτάται από τα α, β. Ακριβώς επειδή η γλώσσα που κάνουμε πρέπει να ξέρει εξ'αρχής τι τύπου είναι αυτή η παράσταση δηλαδή σε χρόνο μεταγλώττισης τη θεωρεί πραγματικό. Έτσι έχουμε 6 / 3 = 2,0 και όχι 2
Η διαφορά έχει να κάνει με την αναπαράσταση στη μνήμη, άλλη μνήμη θέλεις για έναν ακέραιο και για άλλη για ένα πραγματικό. Σκέψου ότι μεταξύ 1 και 10 έχουμε 10 ακέραιους αλλά άπειρους πραγματικούς. Πως θα τους αναπαραστήσεις στον υπολογιστή?

pgrontas:
Έχεις ένα πρόγραμμα που τρέχει και βλέπεις ως αποτέλεσμα στην οθόνη το -32,0.
Σε τι τυπου μεταβλητή μπορεί να έχει αποθηκευθεί;

Νίκος Αδαμόπουλος:

--- Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 27 Μαΐ 2009, 12:49:30 μμ ---Για τα δύο πρώτα θέματα κάποιες προβλέψεις:
....
Στο Δ.4 πολλοί μαθητές (και όχι μόνο) ίσως βάζουν α. (ακέραιο αντί πραγματικό)
....

--- Τέλος παράθεσης ---

Ήταν φως φανάρι πάντως από την αρχή (βλ. αρχική μου πρόβλεψη) ότι θα γίνουν λάθη στο θέμα αυτό.

Από ένα μικρό δείγμα μαθητών που πήρα, 100% από αυτούς έβαλαν ακέραιο!!! Καλοί μαθητές και μη...
Μερικοί είχαν βάλει αρχικά πραγματικό και μετά το άλλαξαν.... Μάλιστα την ώρα που μου το έλεγαν ήταν σίγουροι ότι αυτό είναι το σωστό και ότι έπραξαν ορθά ..... :(

michaeljohn:
Η ύπαρξη δεκαδικού ψηφίου , έστω και αν είναι 0,   σημαίνει πραγματικός αριθμός

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση