Γενικός σχολιασμός

Ξεκίνησε από gpapargi, 29 Μαΐου 2013, 10:21:55 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

sstergou

Κάποιες παρατηρήσεις :
Θέμα Α
Α15 :  Τι γίνεται στην περίπτωση που έχουμε κάποιο αρχείο;
Α2 :  Ωραίο θέμα που βασίζεται στους αραιούς πίνακες.
Α3 : Υπερβολικά πολλές μονάδες για τα α, γ που στην ουσία είναι ερωτήσεις που ελέγχουν την απομνημόνευση.
Α4 :
    α) Ωραίο θέμα που εξετάζει τους τριγωνικούς πίνακες.
    β) Μου άρεσε και αυτό.

Θέμα Β
    Νομίζω ότι χωρούσε και ένας μικρός πίνακας τιμών για να ελεγχθεί η δυνατότητα εκτέλεσης ενός αλγορίθμου.

Θέμα Γ
Γ4: Προσπαθώ να βρω έναν τρόπο να λυθεί με έξυπνο τρόπο. Κατέληξα σε αντιγραφή του πίνακα των κωδικών και στην συνέχεια μία ταξινόμηση (με 3 εξωτερικές επαναλήψεις) η οποία θα αναλαμβάνει και τις δύο στήλες. Μου φαίνεται όμως λίγοι θα σκεφτούν κάτι τέτοιο. Νομίζω ότι θα δούμε υπερβολικά μεγάλες λύσεις με πολλές μεταβλητές, πολλούς βρόχους ή με δύο διαφορετικές ταξινομήσεις. Νομίζω ότι η λύση ξεφεύγει σε έκταση χωρίς να ελέγχει διαφορετικά πράγματα.

Θέμα Δ
Εύκολο θέμα με υπερβολικά πολλές οδηγίες για την κατασκευή του υποπρογράμματος. Στην ουσία εξετάζονται περισσότερο οι συντακτικές λεπτομέρειες της κλήσης παρά η ικανότητα διάσπασης ενός προγράμματος σε τμήματα. Αυτό είναι βέβαια ένα γενικότερο κακό που αφορά την εξέταση των υποπρογραμμάτων.

Επίσης νομίζω ότι τα θέματα Γ, Δ έπρεπε να δοθούν με αντίστροφη σειρά λόγω του βαθμού δυσκολίας τους.

alfabit

Καλησπέρα συνάδελφοι,

τα θέματα ήταν πιο απαιτητικά από πέρσι ειδικά στο θεωρητικό κομμάτι. Είδα βέβαια και μερικές πολύ καλές λύσεις από κάποια παιδιά.

Πέρα από το θέμα Α4α και Β2 στο θέμα Γ υπάρχει θέμα. Δεν είναι μόνο η δύσκολη εκφώνηση για τις περιπτώσεις του SAR αλλα κρύβεται και η παγίδα στην ταξινόμηση αφού πρέπει να αντιγραφεί ο πίνακας ΚΩΔ πριν γίνει η ταξινόμηση στην πρώτη στήλη, καθώς μετά χάνεται η αντιστοίχιση με τη δεύτερη στήλη.

Επίσης βλέπω στο διαδίκτυο πολλές λάθος λύσεις.  :o :o

alfabit

Παράθεση από: sstergou στις 29 Μαΐου 2013, 02:18:14 ΜΜ
Θέμα Γ
Γ4: Προσπαθώ να βρω έναν τρόπο να λυθεί με έξυπνο τρόπο. Κατέληξα σε αντιγραφή του πίνακα των κωδικών και στην συνέχεια μία ταξινόμηση (με 3 εξωτερικές επαναλήψεις) η οποία θα αναλαμβάνει και τις δύο στήλες. Μου φαίνεται όμως λίγοι θα σκεφτούν κάτι τέτοιο. Νομίζω ότι θα δούμε υπερβολικά μεγάλες λύσεις με πολλές μεταβλητές, πολλούς βρόχους ή με δύο διαφορετικές ταξινομήσεις. Νομίζω ότι η λύση ξεφεύγει σε έκταση χωρίς να ελέγχει διαφορετικά πράγματα.

Πρέπει να γίνει πρώτα αντιγραφή του πίνακα ΚΩΔ σε έναν πίνακα ΚΩΔ1 και έπειτα 2 ταξινόμησεις. Η πρώτη ταξινόμηση στην 1η στήλη του πίνακα ΜΟ και να ακολουθεί ο ΚΩΔ και άλλη μια στη 2η στήλη του ΜΟ και να ακολουθεί ο πίνακας ΚΩΔ1. Δυσκολάκι νομίζω όντως...

P.Tsiotakis

Αυτό δε μαζεύει το τελευταίο στο Γ;;

ΓΙΑ κ απο 1 μέχρι 2
    ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 30
   ΓΙΑ j ΑΠΟ 30 ΜΕΧΡΙ i  ΜΕ_ΒΗΜΑ -1
         ΑΝ ΜΟ[j-1, κ] < ΜΟ[j, κ] ΤΟΤΕ
            ΑΝΤΙΜΕΤΑΘΕΣΕ ΜΟ[j-1, 1], ΜΟ[j, 1]
            ΑΝΤΙΜΕΤΑΘΕΣΕ ΜΟ[j-1, 2], ΜΟ[j, 2]
            ΑΝΤΙΜΕΤΑΘΕΣΕ ΚΩΔ[j-1], ΚΩΔ[j]
         ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
   ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
   ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΓΙΑ  i  ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 3
       ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΚΩΔ[ i], ΜΟ[ i, κ]
   ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

petrosp13

Αυτό Παναγιώτη δεν ταξινομεί τελικά μόνο τον έναν μέσο όρο;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

soc_h

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 29 Μαΐου 2013, 02:42:51 ΜΜ
Αυτό δε μαζεύει το τελευταίο στο Γ;;
...

Ναι και μπράβο για τη σκέψη. Είναι όπως αρκετά προχω...
Σωκράτης

soc_h

Παράθεση από: petrosp13 στις 29 Μαΐου 2013, 02:44:22 ΜΜ
Αυτό Παναγιώτη δεν ταξινομεί τελικά μόνο τον έναν μέσο όρο;;;

Δες το:
ΓΙΑ κ απο 1 μέχρι 2

Σωκράτης

sstergou

Ωραία σκέψη Παναγιώτη, στην ουσία εσύ γλιτώνεις την αντιγραφή που σκέφτηκα εγώ (και πολλοί άλλοι) και την αντικαθιστάς με μια επιπλέον επανάληψη.
Έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσοι τελικά το έλυσαν κάνοντας οικονομία στο μελάνι!

petrosp13

Δεν είδα ότι η εμφάνιση είναι εντός ταξινόμησης
Δεκτό
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

παλιότερα οι 11 μονάδες σε ερωτήσεις ανάπτυξης θα είχαν σηκώσει επανάσταση, αφού όμως είμαστε επιστρατευμένοι δε μπορούμε να κάνουμε επανάσταση.

Καλά αποτελέσματα σε όλους τους μαθητές

P.Tsiotakis

Παράθεση από: petrosp13 στις 29 Μαΐου 2013, 02:44:22 ΜΜ
Αυτό Παναγιώτη δεν ταξινομεί τελικά μόνο τον έναν μέσο όρο;;;

οκ, η εμφάνιση εντός του πρώτου βρόχου.
πριν 10 λεπτά ήρθα από το κέντρο φυσικώς αδυνάτων και δεν έχω φάει καν

gthal

Μόλις ετοιμαζόμουν να γράψω τη λύση που έδωσε ο Παναγιώτης!
Ωραία και απλή!
Πρέπει σε κάθε ταξινόμηση να παρασυρθούν τόσο οι Κωδικοί όσο και οι δύο στήλες του ΜΟ
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

che

αγαπητοί συνάδελφοι συμφωνώ και επαυξάνω με την λύση του Τσιωτάκη ... έδωσα αυτήν ακριβώς την λύση στα παιδιά μου . Χωρίς παρεξήγηση θεωρώ την μεταφορά της πρώτης και δεύτερης στήλης λίγο μπακάλικη προσέγγιση ... Πολλοί συνάδελφοι αρκετές φορές κόπτονται για ένα παραπάνω ΑΝ που θα μπει στον αλγόριθμο αλλά για τους πόρους που καταναλώνονται με τη δημιουργία 2 νέων μονοδιάστατων πινάκων χωρίς να χρειάζεται στην τελική δεν θα έπρεπε να ασχοληθούμε ?

PE19

... γενικός σχολιασμός....

συμφωνώ σε πολλά σημεία με τους προλαλήσαντες.

έχω την αίσθηση ότι τα θέματα Α2, Α4α και Β2 έχουν μεγάλο βαθμό "συγγένειας" και δίνουν συνολικά 22 μονάδες
(στην κλίμακα 0-20:4,4 μον.) = πολλές.

γενικά μου άρεσαν τα θέματα.

στο θέμα Γ4 επειδή δεν πρόλαβα να διαβάσω όλες τις λύσεις που έχουν προταθεί (ίσως να την έχει δώσει κάποιος συνάδελφος) προτείνω και την λύση: σε μία και μόνο επανάληψη την εύρεση των τριών max της 1ης στήλης και
των τριών max της δέυτερης με ταυτόχρονη αποθήκευση των στίστοιχων κωδικών σε μεταβλητές.

euron

Όταν διάβασα πρώτη φορά τα θέματα είπα είναι εύκολα. Στην συνέχεια όμως που συζήτησα με καλούς μαθητές μου διαπίστωσα ότι την είχαν πατήσει σε πολλά σημεία. Το θέμα Γ και τα θέματα Α4 και Α2 ήταν αυτά που προβλημάτισαν περισσότερο. Τα 100αρια θα είναι λίγα.