Γενικός σχολιασμός

Ξεκίνησε από Νίκος Αδαμόπουλος, 06 Ιουν 2014, 08:45:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

elenitaaaaa

#60
Για να μην πουμε γιατις απαραδεκτες εκφωνησεις! που σε κανουν να αναρωτιέσαι: Θέλει ΑΥΤΟ ή ΕΚΕΙΝΟ;

petrosp13

Έχει κάποιος άποψη για τα θέματα Φυσικής σήμερα;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

noname


Obelix

Προσωπικά δεν δέχομαι σε καμία περίπτωση ότι τα θέματα ήταν δυσκολότερα από τα περσινά.Το γιατί το εξήγησε παραπάνω ο petrosp13 με σαφήνεια.
Όταν τα έλυσα, πίστευα ότι οι μαθητές θα αντιμετωπίσουν λιγότερα προβλήματα από αυτά που μου εξήγησαν από κοντά.
Δεν μπορούμε να μιλάμε για τα απαιτητικότερα θέματα, όταν δεν εξετάζονται τα υποπρογράμματα.

Σχετικά με τη διαφαινόμενη αφαίρεση του μαθήματος από τις πανελλαδικές, η άποψη των μαθητών μόνο ικανοποίηση και ταυτόχρονα λύπη μου δίνει. Το 95% απορεί με την απόφαση και διαφωνεί κάθετα. Είτε πρόκειται για μαθητές με άσχημες επιδόσεις είτε με καλές....

demy pap

Συμφωνώ με τον Obelix για τη δυσκολία των θεμάτων. Πιστεύω πως κάποια ήταν "κακά" (κακώς διατυπωμένα, κακώς τεθειμένα, κακώς...) Πιστεύω ακόμη, πως ΠΡΕΠΕΙ να διαμαρτυρόμαστε όταν η επιτροπή ΕΠΙΜΕΝΕΙ σε κακές εκφωνήσεις (όπως του τρίτου θέματος, που, πολύ απλά, θα μπορούσε να ζητείται να γραφεί σε ΓΛΩΣΣΑ - όπως πολλές φορές σημειώθηκε κι εδώ, αλλά και το 2010), γιατί σε τελική ανάλυση ΕΚΘΕΤΕΙ κι εμάς. Το είπε ήδη κάποιος μαθητής (πολύ σωστά) εδώ στο φόρουμ, ότι κάποιοι από μας είναι που στελεχώνουν την επιτροπή (και κάθε επιτροπή, ένωση, ομοσπονδία ή δεν ξέρω κι εγώ πως αλλιώς μπορεί να λέγεται) που κάνει τέτοια "χοντρά" λάθη (ή που δίνει λύσεις του τύπου "ΟΧΙ(έκφραση)"-βλ. θέμα Β2, λύσεις ΠΕΚΑΠ).

evry

Επειδή από ότι φαίνεται σε λίγες μέρες θα φθίνει το θέμα μια και η βαθμολόγηση ξεκίνησε, είπα να επαναφέρω ένα πρόσφατο μήνυμά μου στο οποίο προσπαθώ να σκιαγραφήσω τα κίνητρα πολλών συναδέλφων οι οποίοι εμφανίζονται στο στέκι συνήθως τέτοια εποχή, δεν διαβάζουν αυτά που γράφει ο συνομιλητής τους αλλά προσπαθούν με νύχια και με δόντια να περάσουν τη δική τους άποψη, η οποία συνήθως παραπέμπει στο να μην κοπούν μόρια από κάποια θέμα.

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5793.msg65491#msg65491

Μακάρι όλοι να επεδείκνυαν τον ίδιο ζήλο όταν πέφτουν λάθος θέματα στα εσπερινά και στις επαναληπτικές.
Σύμφωνα με την οικονομική επιστήμη όμως όλα γίνονται βάσει κινήτρων, χωρίς να σημαίνει ότι αυτό είναι απαραίτητα μεμπτό

Καλή διόρθωση σε όλους και ένα ήρεμο καλοκαίρι
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Παράθεση από: evry στις 11 Ιουν 2014, 09:04:34 ΠΜ
Επειδή από ότι φαίνεται σε λίγες μέρες θα φθίνει το θέμα μια και η βαθμολόγηση ξεκίνησε, είπα να επαναφέρω ένα πρόσφατο μήνυμά μου στο οποίο προσπαθώ να σκιαγραφήσω τα κίνητρα πολλών συναδέλφων οι οποίοι εμφανίζονται στο στέκι συνήθως τέτοια εποχή, δεν διαβάζουν αυτά που γράφει ο συνομιλητής τους αλλά προσπαθούν με νύχια και με δόντια να περάσουν τη δική τους άποψη, η οποία συνήθως παραπέμπει στο να μην κοπούν μόρια από κάποια θέμα.

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5793.msg65491#msg65491

Μακάρι όλοι να επεδείκνυαν τον ίδιο ζήλο όταν πέφτουν λάθος θέματα στα εσπερινά και στις επαναληπτικές.
Σύμφωνα με την οικονομική επιστήμη όμως όλα γίνονται βάσει κινήτρων, χωρίς να σημαίνει ότι αυτό είναι απαραίτητα μεμπτό

Καλή διόρθωση σε όλους και ένα ήρεμο καλοκαίρι

Θα προσέθετα εγώ ότι θα μπορούσαν να συμμετέχουν περισσότερο εδώ σε γόνιμο διάλογο ώστε να έχουμε κοινές γραμμές στην διδασκαλία και την διόρθωση πριν τις εξετάσεις
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Σάκης Δημόπουλος

 Θέμα Α : Οι ερωτήσεις Σ Λ ήταν άστοχες κατά γενική ομολογία. Η Θεωρία έπιανε πολλές μονάδες εξετάζοντας μόνο δύο σημεία του βιβλίου. Θα πρέπε να χε μεγαλύτερο άπλωμα μέσα στην ύλη.
               Τα υπόλοιπα θέματα ήταν αρκετά εύστοχα και διαβαθμισμένα.

Θέμα Β : Ένα αρκετά πετυχημένο θέμα με ένα εύκολο και ένα μέτριας δυσκολίας ερώτημα.

θέμα Γ: Ένα αρκετά εύστοχο θέμα σαφώς διατυπωμένο, κλιμακούμενης δυσκολίας

ΘΕΜΑ Δ: Είχε κάποιες μικρές αδυναμίες στη διατύπωση , αλλά ορθή διαβάθμιση

Λαμπράκης Μανώλης

Καλησπέρα σε όλους...να ρωτήσω, βγαίνουν κάπου οι "επίσημες" σωστές λύσεις των θεμάτων ??

evry

Οι επίσημες λύσεις δεν βγαίνουν δήμοσια.
Τις έχουν μόνο τα βαθμολογικά, οπότε τις βλέπουν μόνο όσοι εμπλέκονται στη βαθμολόγηση
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dpa2006

Σε αντίθεση με του Κυπρίους που αναρτούν Θέματα και Απαντήσεις:
http://www.moec.gov.cy/ypexams/panexams/themata_exams2014.html
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Καρκαμάνης Γεώργιος

Πραγματικά δεν γνώριζα ότι δημοσιοποιούνται οι λύσεις στην Κύπρο. Συγχαρητήρια.

Άραγε πως θα υποδεχόμασταν μια αντίστοιχη κίνηση από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας;

NiColas1957

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 18 Ιουν 2014, 11:20:12 ΠΜ
Πραγματικά δεν γνώριζα ότι δημοσιοποιούνται οι λύσεις στην Κύπρο. Συγχαρητήρια.

Άραγε πως θα υποδεχόμασταν μια αντίστοιχη κίνηση από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας;


Αλήθεια, ξέρει κάποιος τι προγραμματίζουν οι Κύπριοι για το μέλλον του μαθήματος της Πληροφορικής ?
Κάποιο link να πάμε να διαβάσουμε ?

meteo_xampos

3 ώρες για όλα αυτά τα θέματα;;; (άσχετο...)

petrosp13

Το πρώτο και το δεύτερο θέμα είχε από λίγο έως ελάχιστο γράψιμο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής