Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2009-2010 απο το Στέκι

Ξεκίνησε από Laertis, 10 Απρ 2010, 11:50:56 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Peandbal

Μπράβο στην ομάδα, πολύ καλή δουλειά!!!!
Θα προσπαθήσω να συμμετέχω του χρόνου.

Γιώργος Λάμπρου

Καλησπέρα, μόλις είδα την διόρθωση που έγινε στο διαγώνισμα, στο Θέμα 1ο!
Νομίζω ότι η προηγούμενη μορφή της στήλης Β(που άλλαξε) ήταν καλύτερη ή μάλλον πιο "έξυπνη", αφου ουσιαστικά απαιτούσε απο τον μαθητή να φτιάξει μια "όσο" με δομές επιλογής που να ελέγχουν τι αριθμος είναι το i.
Δηλαδή:

i<-0
Όσο i<58 επανάλαβε
  Αν i<44 τοτε
     i<-i+6
  Αλλιώς_άν ι<56 τοτε
    ι<-ι+4
  αλλιώς
    ι<-ι+2
   Τέλος_άν
   Εμφάνισε i
Τέλος_Επανάληψης

Προσωπικά, προτιμώ την προηγούμενη.  :P
Δε μένω τυφλός στα ψεγάδια μου, αλλα έχω την ιδιοτροπία να πιστεύω στον εαυτό μας...(Σεφέρης)

Laertis

Χμμ υπήρξε διχογνωμία Γιώργο Λάμπρου για το συγκεκριμένο θέμα.
Τελικά κρίθηκε απο την ομάδα ότι για τη μία (1)  μονάδα που βαθμολογείται το συγκεκριμένο θέμα και απο τη γενική δυσκολία όλου του διαγωνίσματος, ήταν too much.
Μπορείς όμως κάλλιστα να χρησιμοποιήσεις εσύ αυτή την version σε διαγωνίσματα που θα βάλεις  :)
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

mike_k

Παράθεση από: k.p. στις 15 Απρ 2010, 07:12:13 ΜΜ
Το τμήμα δηλώσεων συμπληρώνεται στο ερώτημα Β2. Νομίζω είναι σαφές.


Β2.  Να συμπληρώσετε το παραπάνω τμήμα δηλώσεων (Β) με όλες τις μεταβλητές του ερωτήματος Β1.

Ουπς! sorry αλλά στο .doc που είχα κανει download, προφανως οπως του εριχνα την πρωτη ματιά, κατα λάθος να το έσβησα πριν το παρω χαμπάρι.

Ευχαριστώ!

Γιώργος Λάμπρου

Παράθεση από: Laertis στις 16 Απρ 2010, 04:01:11 ΜΜ
Χμμ υπήρξε διχογνωμία Γιώργο Λάμπρου για το συγκεκριμένο θέμα.
Τελικά κρίθηκε απο την ομάδα ότι για τη μία (1)  μονάδα που βαθμολογείται το συγκεκριμένο θέμα και απο τη γενική δυσκολία όλου του διαγωνίσματος, ήταν too much.
Μπορείς όμως κάλλιστα να χρησιμοποιήσεις εσύ αυτή την version σε διαγωνίσματα που θα βάλεις  :)


προς το παρόν θα χρησιμοποιήσω αυτην την version  για να το λύσω(όπως και ήδη έκανα)....καθώς είμαι μαθητής Γ΄ λυκείου...χαχα 8)
Δε μένω τυφλός στα ψεγάδια μου, αλλα έχω την ιδιοτροπία να πιστεύω στον εαυτό μας...(Σεφέρης)

Laertis

Οκ Γιώργο, κανένα πρόβλημα  ;)
Χαίρομαι πολύ όταν μαθητές  εκφράζουν άποψη και δείχνουν ενδιαφέρον για το μάθημα.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

vkol32

καλησπέρα,
χρειάζομαι μια βοήθεια στο θέμα 4ο στο υποερώτημα στ...δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι προσπάθησα αρκετές φορές αλλά μάταια,..... δεν μπορώ να βρώ πως 8α συνδυάσω στοιχεία για να μου βρίσκει το ζευγάρι με τις περισσότερες συμμετοχές.


επίσης μια τελευταία ερώτηση στο θέμα 4ο και στο υποερώτημα ε. η δομή δεδομένω που δημιουργησα είναι πίνακας δισδιαστατός είναι σωστό;


παρακαλώ περιμένω τη βοήθεια σας!!!!!! :D

vkol32

αν δεν μπορείτε να μου υποδείξετε κάποια απάντηση ανοιχτά για να μην "κάψετε" τα θέματα θα σας παρακαλούσα να μου την στείλετε στο e-mail μου!!!(αναφέρομαι στο προηγούμενο μήνυμα που εχω στείλει)

ευχαριστώ

axi

Νομίζω είναι τα καλύτερα θέματα που έχει βγάλει το στέκι μέχρι τώρα.
Το 4.στ όντως με δυσκόλεψε.
Μπράβο για τη δουλειά σας.

Γιώργος Λάμπρου

Παράθεση από: vkol32 στις 18 Απρ 2010, 09:00:32 ΜΜ
αν δεν μπορείτε να μου υποδείξετε κάποια απάντηση ανοιχτά για να μην "κάψετε" τα θέματα θα σας παρακαλούσα να μου την στείλετε στο e-mail μου!!!(αναφέρομαι στο προηγούμενο μήνυμα που εχω στείλει)

ευχαριστώ


φίλε vkol32 σου έστειλα στο μαιλ σου μια προτεινόμενη απο μένα λύση...
στείλε μου για την άποψή σου...
Δε μένω τυφλός στα ψεγάδια μου, αλλα έχω την ιδιοτροπία να πιστεύω στον εαυτό μας...(Σεφέρης)

vkol32


vkol32

Παράθεση από: Γιώργος Λάμπρου στις 18 Απρ 2010, 11:40:38 ΜΜ

φίλε vkol32 σου έστειλα στο μαιλ σου μια προτεινόμενη απο μένα λύση...
στείλε μου για την άποψή σου...


ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια...βέβαια εγώ θα το τρέξω σε πίνακα χ[15,2] που έχω τα ζευγάρια με μια μικρή τροποποίηση..

dpa2006

εξαιρετικά τα φετινά θέματα συγχαρητήρια!
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Γιώργος Λάμπρου

Παράθεση από: vkol32 στις 19 Απρ 2010, 12:49:32 ΠΜ

ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια...βέβαια εγώ θα το τρέξω σε πίνακα χ[15,2] που έχω τα ζευγάρια με μια μικρή τροποποίηση..

μικρή η διαφορά...:)
χαίρομαι που βοήθησα!
Δε μένω τυφλός στα ψεγάδια μου, αλλα έχω την ιδιοτροπία να πιστεύω στον εαυτό μας...(Σεφέρης)

blackadder

Παιδιά, στο Θέμα 1γ στην φράση 3.   Το 1ο ψηφίο τετραψήφιου αριθμού, υπάρχει κατά την γνώμη μου ασάφεια, αφού δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι είναι τετραψήφιο το χ (μήπως θα έπρεπε να έχει η φράση αυτή την μορφή; 3.   Το 1ο ψηφίο τετραψήφιου αριθμού (αν χ τετραψήφιος)).

Να'στε καλά πάντως, για άλλη μια φορά ωραία τα θέματα.