Αποστολέας Θέμα: Διαγώνισμα για τη χρονιά 2020 - 2021  (Αναγνώστηκε 2086 φορές)

nikolasmer

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 571
  • There can be only one...may it be AEPP.
Διαγώνισμα για τη χρονιά 2020 - 2021
« στις: 11 Ιαν 2021, 12:01:31 μμ »
Γειά σε όλους.
Ένα διαγώνισμα για την covidoχρονιά.
Ύλη: κεφάλαια 1,2,3 (χωρίς δισδιάστατους) , 4, 6(αν και δεν έβαλα κάτι), 7 ,8

Επιτυχίες σε όλα τα παιδιά μας!
Υγεία σε όλους και καλό κουράγιο.
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

Καραμαούνας Πολύκαρπος

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 51
  • Καθηγητής Πληροφορικής
Απ: Διαγώνισμα για τη χρονιά 2020 - 2021
« Απάντηση #1 στις: 11 Ιαν 2021, 03:14:11 μμ »
ΘΕΜΑ Γ
Για παράδειγμα το φιαλίδιο της εταιρείας «ΜΟΝΤΕΡΝΑ» περιέχει 6 δόσεις, συνεπώς μπορούν να εμβολιαστούν 6 άτομα

nikolasmer

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 571
  • There can be only one...may it be AEPP.
Απ: Διαγώνισμα για τη χρονιά 2020 - 2021
« Απάντηση #2 στις: 11 Ιαν 2021, 03:38:45 μμ »
ΘΕΜΑ Γ
Για παράδειγμα το φιαλίδιο της εταιρείας «ΜΟΝΤΕΡΝΑ» περιέχει 6 δόσεις, συνεπώς μπορούν να εμβολιαστούν 6 άτομα
Πολύ σωστά. Το διορθώνω.
Ευχαριστώ πάρα πολύ!
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

epsilonXi

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 163
Απ: Διαγώνισμα για τη χρονιά 2020 - 2021
« Απάντηση #3 στις: 12 Ιαν 2021, 05:47:27 μμ »
Α1. Στην 5η πρόταση, ίσως πρέπει να εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς,  γιατί κι αυτό που ακολουθεί αντιμεταθέτει τα στοιχεία του πίνακα:
για χ από 1 μέχρι Ν-1
 αντιμετάθεσε Α[χ], Α[χ+1]
τέλος_επανάληψης

Α2Β
έχεις φάει μία λέξη δίπλα στο «δομικά»;   στοιχεία; συστατικά; υλικά;

Β2
γιατί ο πίνακας μπορεί να έχει το πολύ 25 θέσεις και όχι 20;

πολύ καλό το βρίσκω το διαγώνισμα, θα το δώσω σε δυο αστέρια που έχω φέτος


nikolasmer

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 571
  • There can be only one...may it be AEPP.
Απ: Διαγώνισμα για τη χρονιά 2020 - 2021
« Απάντηση #4 στις: 12 Ιαν 2021, 09:09:32 μμ »
Α1. Στην 5η πρόταση, ίσως πρέπει να εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς,  γιατί κι αυτό που ακολουθεί αντιμεταθέτει τα στοιχεία του πίνακα:
για χ από 1 μέχρι Ν-1
 αντιμετάθεσε Α[χ], Α[χ+1]
τέλος_επανάληψης

Α2Β
έχεις φάει μία λέξη δίπλα στο «δομικά»;   στοιχεία; συστατικά; υλικά;

Β2
γιατί ο πίνακας μπορεί να έχει το πολύ 25 θέσεις και όχι 20;


Άριστες παρατηρήσεις. Ευχαριστώ πάρα πολύ.


πολύ καλό το βρίσκω το διαγώνισμα, θα το δώσω σε δυο αστέρια που έχω φέτος



Σε ζηλεύω epsilonXi !!
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

themata

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 46
Απ: Διαγώνισμα για τη χρονιά 2020 - 2021
« Απάντηση #5 στις: 10 Απρ 2021, 08:37:36 πμ »
υπάρχουν ενδεικτικές λύσεις/απαντήσεις του διαγωνίσματος?

SPY

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 65
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Διαγώνισμα για τη χρονιά 2020 - 2021
« Απάντηση #6 στις: 14 Απρ 2021, 08:51:07 πμ »
Αγαπητέ συνάδελφε Νικόλα καλημέρα.

Το διαγώνισμα σου μου άρεσε πολύ. Έχει αρκετά έξυπνα σημεία σε όλα τα θέματα και βοηθάει πολύ όποιον μαθητή τα προσπαθήσει.

Το μόνο σημείο που με προβλημάτισε ήταν το κομμάτι της θεωρίας.

Α2. Α) Ποια βήματα περιλαμβάνει η ανάλυση ενός προβλήματος σε ένα σύγχρονο υπολογιστικό περιβάλλον;
      Β) Ποια τα πρωτεύοντα δομικά ενός προγράμματος στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό, ποια τα πλεονεκτήματα της
      αντικειμενοστραφούς σχεδίασης και ποιες τεχνικές του κλασικού διαδικασιακού προγραμματισμού χρησιμοποιεί ο
      αντικειμενοστραφής;
      Γ) Δώστε τον ορισμό της ταξινόμησης.

Είναι ξεκάθαρο ασφαλώς το ότι "Οτιδήποτε περιλαμβάνεται στην ύλη του μαθήματος μπορεί να ζητηθεί".
Από την άλλη θεωρώ ότι η παράγραφος του αντικειμενοστραφούς ξεχάστηκε να αφαιρεθεί από τη μείωση της ύλης λόγω Covid.
Η παράγραφος 4.1 του βιβλίου μαθητή "Ανάλυση προβλημάτων",  είναι κατά τη γνώμη μου πολύ κακογραμμένη και δεν παρέχει ουσιαστική γνώση στους υποψήφιους.
Τέλος, ο ορισμός της ταξινόμησης, περιέχοντας όρους όπως "μετάθεση" και "συνάρτηση διάταξης", που δεν εξηγούνται περαιτέρω, οδηγεί σε ανούσια αποστήθιση. Άλλωστε στα 21 χρόνια εξέτασης του μαθήματος ποτέ δεν ζητήθηκε.

Ελπίζω οι θεματοδότες να αποφύγουν τέτοιες επιλογές.
Φίλε Νικόλα, ξεκαθαρίζω ότι δεν κριτικάρω τα θέματα σου. Απλά μια συζήτηση ανοίγω.

« Τελευταία τροποποίηση: 14 Απρ 2021, 09:04:53 πμ από SPY »

nikolasmer

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 571
  • There can be only one...may it be AEPP.
Απ: Διαγώνισμα για τη χρονιά 2020 - 2021
« Απάντηση #7 στις: 18 Απρ 2021, 07:04:05 μμ »
Αγαπητέ συνάδελφε Νικόλα καλημέρα.

Το διαγώνισμα σου μου άρεσε πολύ. Έχει αρκετά έξυπνα σημεία σε όλα τα θέματα και βοηθάει πολύ όποιον μαθητή τα προσπαθήσει.

Το μόνο σημείο που με προβλημάτισε ήταν το κομμάτι της θεωρίας.

Α2. Α) Ποια βήματα περιλαμβάνει η ανάλυση ενός προβλήματος σε ένα σύγχρονο υπολογιστικό περιβάλλον;
      Β) Ποια τα πρωτεύοντα δομικά ενός προγράμματος στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό, ποια τα πλεονεκτήματα της
      αντικειμενοστραφούς σχεδίασης και ποιες τεχνικές του κλασικού διαδικασιακού προγραμματισμού χρησιμοποιεί ο
      αντικειμενοστραφής;
      Γ) Δώστε τον ορισμό της ταξινόμησης.

Είναι ξεκάθαρο ασφαλώς το ότι "Οτιδήποτε περιλαμβάνεται στην ύλη του μαθήματος μπορεί να ζητηθεί".
Από την άλλη θεωρώ ότι η παράγραφος του αντικειμενοστραφούς ξεχάστηκε να αφαιρεθεί από τη μείωση της ύλης λόγω Covid.
Η παράγραφος 4.1 του βιβλίου μαθητή "Ανάλυση προβλημάτων",  είναι κατά τη γνώμη μου πολύ κακογραμμένη και δεν παρέχει ουσιαστική γνώση στους υποψήφιους.
Τέλος, ο ορισμός της ταξινόμησης, περιέχοντας όρους όπως "μετάθεση" και "συνάρτηση διάταξης", που δεν εξηγούνται περαιτέρω, οδηγεί σε ανούσια αποστήθιση. Άλλωστε στα 21 χρόνια εξέτασης του μαθήματος ποτέ δεν ζητήθηκε.

Ελπίζω οι θεματοδότες να αποφύγουν τέτοιες επιλογές.
Φίλε Νικόλα, ξεκαθαρίζω ότι δεν κριτικάρω τα θέματα σου. Απλά μια συζήτηση ανοίγω.


Θα συμφωνήσω σε όλα τα παραπάνω. Δεν ήθελα καμία μονάδα να πηγαίνει σε θεωρία αποστήθισης. Τα 10 - 12 αυτά μόρια θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν άλλου είδους ερωτήσεις κλειστού τύπου.

Να ζητήσω συγγνώμη από τον/την @themata παραπάνω. Δεν έχω καθαρογράψει καμία απάντηση λόγω χρόνου. Το άφησα στη τύχη του.
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός