Διαγώνισμα για τη χρονιά 2020 - 2021

Ξεκίνησε από nikolasmer, 11 Ιαν 2021, 12:01:31 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nikolasmer

Γειά σε όλους.
Ένα διαγώνισμα για την covidoχρονιά.
Ύλη: κεφάλαια 1,2,3 (χωρίς δισδιάστατους) , 4, 6(αν και δεν έβαλα κάτι), 7 ,8

Επιτυχίες σε όλα τα παιδιά μας!
Υγεία σε όλους και καλό κουράγιο.
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

Καραμαούνας Πολύκαρπος

ΘΕΜΑ Γ
Για παράδειγμα το φιαλίδιο της εταιρείας «ΜΟΝΤΕΡΝΑ» περιέχει 6 δόσεις, συνεπώς μπορούν να εμβολιαστούν 6 άτομα

nikolasmer

Παράθεση από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 11 Ιαν 2021, 03:14:11 ΜΜ
ΘΕΜΑ Γ
Για παράδειγμα το φιαλίδιο της εταιρείας «ΜΟΝΤΕΡΝΑ» περιέχει 6 δόσεις, συνεπώς μπορούν να εμβολιαστούν 6 άτομα
Πολύ σωστά. Το διορθώνω.
Ευχαριστώ πάρα πολύ!
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

epsilonXi

Α1. Στην 5η πρόταση, ίσως πρέπει να εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς,  γιατί κι αυτό που ακολουθεί αντιμεταθέτει τα στοιχεία του πίνακα:
για χ από 1 μέχρι Ν-1
αντιμετάθεσε Α[χ], Α[χ+1]
τέλος_επανάληψης

Α2Β
έχεις φάει μία λέξη δίπλα στο «δομικά»;   στοιχεία; συστατικά; υλικά;

Β2
γιατί ο πίνακας μπορεί να έχει το πολύ 25 θέσεις και όχι 20;

πολύ καλό το βρίσκω το διαγώνισμα, θα το δώσω σε δυο αστέρια που έχω φέτος


nikolasmer

Παράθεση από: epsilonXi στις 12 Ιαν 2021, 05:47:27 ΜΜ
Α1. Στην 5η πρόταση, ίσως πρέπει να εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς,  γιατί κι αυτό που ακολουθεί αντιμεταθέτει τα στοιχεία του πίνακα:
για χ από 1 μέχρι Ν-1
αντιμετάθεσε Α[χ], Α[χ+1]
τέλος_επανάληψης

Α2Β
έχεις φάει μία λέξη δίπλα στο «δομικά»;   στοιχεία; συστατικά; υλικά;

Β2
γιατί ο πίνακας μπορεί να έχει το πολύ 25 θέσεις και όχι 20;


Άριστες παρατηρήσεις. Ευχαριστώ πάρα πολύ.

Παράθεση από: epsilonXi στις 12 Ιαν 2021, 05:47:27 ΜΜ

πολύ καλό το βρίσκω το διαγώνισμα, θα το δώσω σε δυο αστέρια που έχω φέτος



Σε ζηλεύω epsilonXi !!
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

themata

υπάρχουν ενδεικτικές λύσεις/απαντήσεις του διαγωνίσματος?

SPY

#6
Αγαπητέ συνάδελφε Νικόλα καλημέρα.

Το διαγώνισμα σου μου άρεσε πολύ. Έχει αρκετά έξυπνα σημεία σε όλα τα θέματα και βοηθάει πολύ όποιον μαθητή τα προσπαθήσει.

Το μόνο σημείο που με προβλημάτισε ήταν το κομμάτι της θεωρίας.

Α2. Α) Ποια βήματα περιλαμβάνει η ανάλυση ενός προβλήματος σε ένα σύγχρονο υπολογιστικό περιβάλλον;
      Β) Ποια τα πρωτεύοντα δομικά ενός προγράμματος στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό, ποια τα πλεονεκτήματα της
      αντικειμενοστραφούς σχεδίασης και ποιες τεχνικές του κλασικού διαδικασιακού προγραμματισμού χρησιμοποιεί ο
      αντικειμενοστραφής;
      Γ) Δώστε τον ορισμό της ταξινόμησης.

Είναι ξεκάθαρο ασφαλώς το ότι "Οτιδήποτε περιλαμβάνεται στην ύλη του μαθήματος μπορεί να ζητηθεί".
Από την άλλη θεωρώ ότι η παράγραφος του αντικειμενοστραφούς ξεχάστηκε να αφαιρεθεί από τη μείωση της ύλης λόγω Covid.
Η παράγραφος 4.1 του βιβλίου μαθητή "Ανάλυση προβλημάτων",  είναι κατά τη γνώμη μου πολύ κακογραμμένη και δεν παρέχει ουσιαστική γνώση στους υποψήφιους.
Τέλος, ο ορισμός της ταξινόμησης, περιέχοντας όρους όπως "μετάθεση" και "συνάρτηση διάταξης", που δεν εξηγούνται περαιτέρω, οδηγεί σε ανούσια αποστήθιση. Άλλωστε στα 21 χρόνια εξέτασης του μαθήματος ποτέ δεν ζητήθηκε.

Ελπίζω οι θεματοδότες να αποφύγουν τέτοιες επιλογές.
Φίλε Νικόλα, ξεκαθαρίζω ότι δεν κριτικάρω τα θέματα σου. Απλά μια συζήτηση ανοίγω.


nikolasmer

Παράθεση από: SPY στις 14 Απρ 2021, 08:51:07 ΠΜ
Αγαπητέ συνάδελφε Νικόλα καλημέρα.

Το διαγώνισμα σου μου άρεσε πολύ. Έχει αρκετά έξυπνα σημεία σε όλα τα θέματα και βοηθάει πολύ όποιον μαθητή τα προσπαθήσει.

Το μόνο σημείο που με προβλημάτισε ήταν το κομμάτι της θεωρίας.

Α2. Α) Ποια βήματα περιλαμβάνει η ανάλυση ενός προβλήματος σε ένα σύγχρονο υπολογιστικό περιβάλλον;
      Β) Ποια τα πρωτεύοντα δομικά ενός προγράμματος στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό, ποια τα πλεονεκτήματα της
      αντικειμενοστραφούς σχεδίασης και ποιες τεχνικές του κλασικού διαδικασιακού προγραμματισμού χρησιμοποιεί ο
      αντικειμενοστραφής;
      Γ) Δώστε τον ορισμό της ταξινόμησης.

Είναι ξεκάθαρο ασφαλώς το ότι "Οτιδήποτε περιλαμβάνεται στην ύλη του μαθήματος μπορεί να ζητηθεί".
Από την άλλη θεωρώ ότι η παράγραφος του αντικειμενοστραφούς ξεχάστηκε να αφαιρεθεί από τη μείωση της ύλης λόγω Covid.
Η παράγραφος 4.1 του βιβλίου μαθητή "Ανάλυση προβλημάτων",  είναι κατά τη γνώμη μου πολύ κακογραμμένη και δεν παρέχει ουσιαστική γνώση στους υποψήφιους.
Τέλος, ο ορισμός της ταξινόμησης, περιέχοντας όρους όπως "μετάθεση" και "συνάρτηση διάταξης", που δεν εξηγούνται περαιτέρω, οδηγεί σε ανούσια αποστήθιση. Άλλωστε στα 21 χρόνια εξέτασης του μαθήματος ποτέ δεν ζητήθηκε.

Ελπίζω οι θεματοδότες να αποφύγουν τέτοιες επιλογές.
Φίλε Νικόλα, ξεκαθαρίζω ότι δεν κριτικάρω τα θέματα σου. Απλά μια συζήτηση ανοίγω.


Θα συμφωνήσω σε όλα τα παραπάνω. Δεν ήθελα καμία μονάδα να πηγαίνει σε θεωρία αποστήθισης. Τα 10 - 12 αυτά μόρια θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν άλλου είδους ερωτήσεις κλειστού τύπου.

Να ζητήσω συγγνώμη από τον/την @themata παραπάνω. Δεν έχω καθαρογράψει καμία απάντηση λόγω χρόνου. Το άφησα στη τύχη του.
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός