Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: nikolasmer στις 11 Ιαν 2021, 12:01:31 ΜΜ

Τίτλος: Διαγώνισμα για τη χρονιά 2020 - 2021
Αποστολή από: nikolasmer στις 11 Ιαν 2021, 12:01:31 ΜΜ
Γειά σε όλους.
Ένα διαγώνισμα για την covidoχρονιά.
Ύλη: κεφάλαια 1,2,3 (χωρίς δισδιάστατους) , 4, 6(αν και δεν έβαλα κάτι), 7 ,8

Επιτυχίες σε όλα τα παιδιά μας!
Υγεία σε όλους και καλό κουράγιο.
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα για τη χρονιά 2020 - 2021
Αποστολή από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 11 Ιαν 2021, 03:14:11 ΜΜ
ΘΕΜΑ Γ
Για παράδειγμα το φιαλίδιο της εταιρείας «ΜΟΝΤΕΡΝΑ» περιέχει 6 δόσεις, συνεπώς μπορούν να εμβολιαστούν 6 άτομα
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα για τη χρονιά 2020 - 2021
Αποστολή από: nikolasmer στις 11 Ιαν 2021, 03:38:45 ΜΜ
Παράθεση από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 11 Ιαν 2021, 03:14:11 ΜΜ
ΘΕΜΑ Γ
Για παράδειγμα το φιαλίδιο της εταιρείας «ΜΟΝΤΕΡΝΑ» περιέχει 6 δόσεις, συνεπώς μπορούν να εμβολιαστούν 6 άτομα
Πολύ σωστά. Το διορθώνω.
Ευχαριστώ πάρα πολύ!
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα για τη χρονιά 2020 - 2021
Αποστολή από: epsilonXi στις 12 Ιαν 2021, 05:47:27 ΜΜ
Α1. Στην 5η πρόταση, ίσως πρέπει να εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς,  γιατί κι αυτό που ακολουθεί αντιμεταθέτει τα στοιχεία του πίνακα:
για χ από 1 μέχρι Ν-1
αντιμετάθεσε Α[χ], Α[χ+1]
τέλος_επανάληψης

Α2Β
έχεις φάει μία λέξη δίπλα στο «δομικά»;   στοιχεία; συστατικά; υλικά;

Β2
γιατί ο πίνακας μπορεί να έχει το πολύ 25 θέσεις και όχι 20;

πολύ καλό το βρίσκω το διαγώνισμα, θα το δώσω σε δυο αστέρια που έχω φέτος

Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα για τη χρονιά 2020 - 2021
Αποστολή από: nikolasmer στις 12 Ιαν 2021, 09:09:32 ΜΜ
Παράθεση από: epsilonXi στις 12 Ιαν 2021, 05:47:27 ΜΜ
Α1. Στην 5η πρόταση, ίσως πρέπει να εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς,  γιατί κι αυτό που ακολουθεί αντιμεταθέτει τα στοιχεία του πίνακα:
για χ από 1 μέχρι Ν-1
αντιμετάθεσε Α[χ], Α[χ+1]
τέλος_επανάληψης

Α2Β
έχεις φάει μία λέξη δίπλα στο «δομικά»;   στοιχεία; συστατικά; υλικά;

Β2
γιατί ο πίνακας μπορεί να έχει το πολύ 25 θέσεις και όχι 20;


Άριστες παρατηρήσεις. Ευχαριστώ πάρα πολύ.

Παράθεση από: epsilonXi στις 12 Ιαν 2021, 05:47:27 ΜΜ

πολύ καλό το βρίσκω το διαγώνισμα, θα το δώσω σε δυο αστέρια που έχω φέτος



Σε ζηλεύω epsilonXi !!
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα για τη χρονιά 2020 - 2021
Αποστολή από: themata στις 10 Απρ 2021, 08:37:36 ΠΜ
υπάρχουν ενδεικτικές λύσεις/απαντήσεις του διαγωνίσματος?
Τίτλος: Διαγώνισμα για τη χρονιά 2020 - 2021
Αποστολή από: SPY στις 14 Απρ 2021, 08:51:07 ΠΜ
Αγαπητέ συνάδελφε Νικόλα καλημέρα.

Το διαγώνισμα σου μου άρεσε πολύ. Έχει αρκετά έξυπνα σημεία σε όλα τα θέματα και βοηθάει πολύ όποιον μαθητή τα προσπαθήσει.

Το μόνο σημείο που με προβλημάτισε ήταν το κομμάτι της θεωρίας.

Α2. Α) Ποια βήματα περιλαμβάνει η ανάλυση ενός προβλήματος σε ένα σύγχρονο υπολογιστικό περιβάλλον;
      Β) Ποια τα πρωτεύοντα δομικά ενός προγράμματος στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό, ποια τα πλεονεκτήματα της
      αντικειμενοστραφούς σχεδίασης και ποιες τεχνικές του κλασικού διαδικασιακού προγραμματισμού χρησιμοποιεί ο
      αντικειμενοστραφής;
      Γ) Δώστε τον ορισμό της ταξινόμησης.

Είναι ξεκάθαρο ασφαλώς το ότι "Οτιδήποτε περιλαμβάνεται στην ύλη του μαθήματος μπορεί να ζητηθεί".
Από την άλλη θεωρώ ότι η παράγραφος του αντικειμενοστραφούς ξεχάστηκε να αφαιρεθεί από τη μείωση της ύλης λόγω Covid.
Η παράγραφος 4.1 του βιβλίου μαθητή "Ανάλυση προβλημάτων",  είναι κατά τη γνώμη μου πολύ κακογραμμένη και δεν παρέχει ουσιαστική γνώση στους υποψήφιους.
Τέλος, ο ορισμός της ταξινόμησης, περιέχοντας όρους όπως "μετάθεση" και "συνάρτηση διάταξης", που δεν εξηγούνται περαιτέρω, οδηγεί σε ανούσια αποστήθιση. Άλλωστε στα 21 χρόνια εξέτασης του μαθήματος ποτέ δεν ζητήθηκε.

Ελπίζω οι θεματοδότες να αποφύγουν τέτοιες επιλογές.
Φίλε Νικόλα, ξεκαθαρίζω ότι δεν κριτικάρω τα θέματα σου. Απλά μια συζήτηση ανοίγω.

Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα για τη χρονιά 2020 - 2021
Αποστολή από: nikolasmer στις 18 Απρ 2021, 07:04:05 ΜΜ
Παράθεση από: SPY στις 14 Απρ 2021, 08:51:07 ΠΜ
Αγαπητέ συνάδελφε Νικόλα καλημέρα.

Το διαγώνισμα σου μου άρεσε πολύ. Έχει αρκετά έξυπνα σημεία σε όλα τα θέματα και βοηθάει πολύ όποιον μαθητή τα προσπαθήσει.

Το μόνο σημείο που με προβλημάτισε ήταν το κομμάτι της θεωρίας.

Α2. Α) Ποια βήματα περιλαμβάνει η ανάλυση ενός προβλήματος σε ένα σύγχρονο υπολογιστικό περιβάλλον;
      Β) Ποια τα πρωτεύοντα δομικά ενός προγράμματος στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό, ποια τα πλεονεκτήματα της
      αντικειμενοστραφούς σχεδίασης και ποιες τεχνικές του κλασικού διαδικασιακού προγραμματισμού χρησιμοποιεί ο
      αντικειμενοστραφής;
      Γ) Δώστε τον ορισμό της ταξινόμησης.

Είναι ξεκάθαρο ασφαλώς το ότι "Οτιδήποτε περιλαμβάνεται στην ύλη του μαθήματος μπορεί να ζητηθεί".
Από την άλλη θεωρώ ότι η παράγραφος του αντικειμενοστραφούς ξεχάστηκε να αφαιρεθεί από τη μείωση της ύλης λόγω Covid.
Η παράγραφος 4.1 του βιβλίου μαθητή "Ανάλυση προβλημάτων",  είναι κατά τη γνώμη μου πολύ κακογραμμένη και δεν παρέχει ουσιαστική γνώση στους υποψήφιους.
Τέλος, ο ορισμός της ταξινόμησης, περιέχοντας όρους όπως "μετάθεση" και "συνάρτηση διάταξης", που δεν εξηγούνται περαιτέρω, οδηγεί σε ανούσια αποστήθιση. Άλλωστε στα 21 χρόνια εξέτασης του μαθήματος ποτέ δεν ζητήθηκε.

Ελπίζω οι θεματοδότες να αποφύγουν τέτοιες επιλογές.
Φίλε Νικόλα, ξεκαθαρίζω ότι δεν κριτικάρω τα θέματα σου. Απλά μια συζήτηση ανοίγω.


Θα συμφωνήσω σε όλα τα παραπάνω. Δεν ήθελα καμία μονάδα να πηγαίνει σε θεωρία αποστήθισης. Τα 10 - 12 αυτά μόρια θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν άλλου είδους ερωτήσεις κλειστού τύπου.

Να ζητήσω συγγνώμη από τον/την @themata παραπάνω. Δεν έχω καθαρογράψει καμία απάντηση λόγω χρόνου. Το άφησα στη τύχη του.