H KEE υπαναχώρησε;

Ξεκίνησε από as, 31 Μαΐου 2010, 10:08:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

as

Καλησπέρα σε όλους.Διάβασα σε ένα topic εδώ (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2956.30 σελίδα 3) ότι τελικά η ΚΕΕ έστειλε σήμερα (Δευτέρα) οδηγία να μην κοπούν μόρια για λύση με πίνακα.Γνωρίζει κάποιος περισσότερα γι αυτό;
Ευχαριστώ πολύ


poursali

Παράθεση
Ύστερα από ερωτήματα ορισμένων βαθμολογικών κέντρων ...κλπ κλπ, σας γνωστοποιούμε τα ακόλουθα:
Η ΚΕΕ με βάση τα δεδομένα του θέματος Γ' και τα αναγραφόμενα στη σελίδα 184 του βιβλίου, ότι ένας από τους στόχους του μαθήματος είναι "ο μαθητής να αποφασίζει αν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα", παραπέμπει στην οδηγία της 28-5-2010
Σε κάθε περίπτωση ισχύει η πάγια οδηγία στο τέλος των θεμάτων, ότι κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή

εμενα δεν μου ακουγεται σαν υπαναχωρηση. αν δεν λεει ξεκαθαρα οτι παιρνουν πισω την προηγουμενη οδηγια ισχυει στην ουσια ακομη οτι πρεπει να κοπουν μοναδες.
ή εγω ειμαι χαζος και δεν ξερω να διαβαζω ανακοινωσεις?
δεν ειμαι βαθμολογητης, αλλα εμενα μου προκαλει περισσοτερες αποριες αυτη η ανακοινωση.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Νίκος Αδαμόπουλος

Μου φαίνεται ότι ήθελε να υπαναχωρήσει αλλά έχουμε αστοχία και σε αυτήν!

Καρκαμάνης Γεώργιος

Την ανακοίνωση της ΚΕΕ την μετάφρασα ως εξής:

Αν στην λύση του Γ θέματος χρησιμοποιηθούν πίνακες τότε θα ισχύσει η διευκρίνηση που δόθηκε  δηλαδή θα κοπούν μονάδες.
Οποιαδήποτε άλλη λύση που δεν χρησιμοποιεί πίνακες και είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεχτή.

bagelis

δεν νομίζω.... αν ήθελε να πει αυτό δεν υπήρχε λόγος να στείλει ανακοίνωση, η πρώτη ήταν ικανοποιητική...

Ανακοίνωση ΚΕΕ + Ανακοίνωση ΕΠΥ σημαίνει ότι επιστημονικά είναι σωστό με πίνακες αλλά δεν μπορώ να στο πω ευθέως....

poursali

βασικα και η πρωτη ανακοινωση ειναι αστοχη κατα τη γνωμη μου.
στην ουσια αυτο που κανει η πρωτη οδηγια ειναι να ενημερωσει τους βαθμολογητες οτι η λυση με πινακα ειναι λαθος. αλλα, απο εκει και περα αποφασιστε εσεις ποσο θα βαθμολογησετε...

μα ουτως η αλλως αυτο δεν γινεται? ο βαθμολογητης δεν αποφασιζει ποσο θα κοψει για κατι? αρα θεωρει "χαζους" τους βαθμολογητες και τους ενημερωνει οτι πρεπει να κοψουν μοναδες (μην τυχον και δεν κοψουν) αλλα δεν λεει ποσες, γιατι τωρα τους θεωρει παλι "εξυπνους"

φιασκο πραγματικα... δεν θα ηθελα να ειμαι βαθμολογητης, δεν ξερω τι θα εκανα
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

as

#7
Λένε πως το βιβλίο λέει ότι στόχος του μαθητή θα πρέπει να είναι να αποφασίζει αυτός αν είναι απαραίτητος ο πίνακας ή όχι.Με αυτή τη λογική ισχύει η προηγούμενη οδηγία τους ότι λύση με πίνακα είναι λάθος διότι δεν είναι απαραίτητος στη συγκεκριμένη άσκηση.Αλλά από την άλλη η λύση με πίνακα επιστημονικά είναι αποδεκτή σύμφωνα με τους περισσότερους επιστήμονες της πληροφορικής (ΕΠΥ,ΠΕΚΑΠ,καθηγητές κλπ) αλλά και σύμφωνα με τα παραδείγματα και πάλι του βιβλίου ( παράδειγμα 2 σελίδα 188 και 3ου κεφαλαίου).
Άρα με λίγα λόγια ήξεις αφίξεις και βγάλτε το φίδι από την τρύπα μόνοι σας.Ωραία επιτροπή..........

lsourtzo

Τελικά με το θέμα 3 τι έγινε ?
με ποιον τρόπο το βαθμολογείται ?
υπήρξε τελικά οδηγία ? ή έστω κάποια συμφωνία μεταξύ των βαθμολογητών?
ή ο καθένας κάνει του κεφαλιού του και τα παιδιά αντί για εξετάσεις παίξανε τζόκερ ?