Ερώτηση για μεταβλητές.

Ξεκίνησε από KinigosBekatswn, 18 Νοε 2018, 03:03:55 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

bugman

Τι διαφορά έχει στο βιβλίο περί δύναμης;

P.Tsiotakis

Η δυαδική αναζήτηση δεν είναι στην ύλη ως υλοποίηση, προφανώς μπορεί να αξιοποιηθεί από τους μαθητές, αλλά δεν μπορεί να απαιτηθεί (εκτός κι αν περιγράφεται ως διαδικασία λεκτικά).
Αν ένας μαθητής για την εμφάνιση του μεγίστου κάνει ταξινόμηση και εμφανίσει το πρώτο στοιχείο, στη βαθμολόγηση θα πάρει όλες τις μονάδες.
Αντίστοιχα για τις θέσεις μνήμης και για πλείστα άλλα παραδείγματα.

Συνεπώς, στο βαθμό που είναι εφικτό, με όλο το θάρρος προτείνω να αξιοποιείται η διατύπωση "θα έπρεπε να κόβονται" και όχι "θα κόβονται" ή "να κόβονται".

Η ΑΕΠΠ ακροβατεί μεταξύ προγραμματισμού και αλγοριθμικής σκέψης. Η δεύτερη είναι ο βασικός στόχος του μαθήματος (still) της γενικής εκπαίδευσης, από το 1999 (thank god).

Συνεπώς ο κύκλος της θα κλείσει όταν αλλάξει ο στόχος του μαθήματος, όταν δηλαδή αλλάξει το μάθημα.

evry

#17
Παράθεση από: junior στις 19 Νοε 2018, 11:00:16 ΜΜ
(προσοχή γράφει μια ακέραια μεταβλητή δηλωμένη στις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ μεταβλητές, όχι μια ακέραια τιμή που μπορεί να εκχωρηθεί ως τιμή σε μια  πραγματική μεταβλητή)
Τι εννοείς ακέραια μεταβλητή? Αφού είναι δηλωμένη στους πραγματικούς είναι μια πραγματική μεταβλητή που δέχεται ακέραιες τιμές! Αυτό είναι το πρόβλημα. Δεν είναι ακέραια μεταβλητή.

Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς υποστηρίζεις.
1) Η χρήση πραγματικής μεταβλητής για την αποθήκευση ακέραιων τιμών είναι λάθος?
ή
2)κακή πρακτική και μη αποδοτικό?
Έχει μεγάλη διαφορά το ένα από το άλλο.

Αν εννοείς το 1, δε νομίζω ότι υπάρχει κάποια γλώσσα προγραμματισμού στην οποία αυτό να θεωρείται λάθος.
Ειδικά όταν στο τετράδιο μαθητή χρησιμοποιείται σε λυμένες ασκήσεις δεν μπορούμε να το πάρουμε λάθος.
Αν εννοείς το 2, η σχεδίαση αποδοτικών αλγορίθμων είναι εκτός ύλης.

Τέλος επειδή διαβάζουν μαθητές και ο στόχος είναι να βοηθήσουμε τους μαθητές (φαντάζομαι)
να ξεκαθαρίσω τα εξής:
1) Ποτέ δεν έχει δοθεί οδηγία από την ΚΕΕ να κοπούν μονάδες για μη αποδοτική λύση
2) Ποτέ δεν έχει δοθεί οδηγία από την ΚΕΕ να κοπούν μονάδες σε πρόβλημα ανάπτυξης αλγορίθμου όπου χρησιμοποιείται πραγματική αντί ακέραιας μεταβλητής.


What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr