Προσέλευση στη συγκέντρωση στις 15/2/11 στο υπουργείο

Ξεκίνησε από pfan, 06 Φεβ 2011, 08:40:47 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Προτίθεστε να παραβρεθείτε στη συγκέντρωση στις 15/2/11 στο υπουργείο;

Ναι θα έρθω
26 (46.4%)
Όχι γιατί διαφωνώ με αυτή τη μορφή του αγώνα
0 (0%)
Όχι γιατί θεωρώ ότι δεν προσφέρει τίποτα
0 (0%)
Όχι γιατί έχω αντικειμενικές δυσκολίες (απόσταση, λόγους υγείας, κ.α.)
29 (51.8%)
Όχι για άλλους λόγους
1 (1.8%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 56

Συνδεδεμένες εκδηλώσεις

nikosx

παιδιά, εκτός από την ΟΙΕΛΕ που αναφέρθηκε παραπάνω, νομίζω καλό θα ήταν να ενημερωθεί και ο ΣΕΦΚ
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

sarakiniotis

Δεν το πιστευω !!!! Μονο 34 ατομα δηλωσαν συμμετοχη ??  Θα γινουμε ρεζιλι !!!

dim

Παράθεση από: sarakiniotis στις 09 Φεβ 2011, 01:57:05 ΜΜ
Δεν το πιστευω !!!! Μονο 34 ατομα δηλωσαν συμμετοχη ??  Θα γινουμε ρεζιλι !!!
34 άτομα????
Θες να πεις 18.

iliasthes

Από Καβάλα είναι σχεδόν αδύνατο να κατέβω. Πάντως, υπάρχουν συνάδελφοι που δεν έχουν πάρει καν χαμπάρι όχι τη συγκέντρωση, αλλά και το θέμα με την πληροφορική στο Νέο Λύκειο και το διαπίστωσα χθες, μιλώντας με έναν συνάδελφο, ο οποίος έμεινε με ανοιχτό το στόμα όταν του το είπα.

geokra

Πολύ παράξενο μου ακούγεται και μένα αυτή η άγνοια. μήπως είναι 'υποτιθέμενη';
εγώ πάλι εξεπλάγην όταν είδα 'γελάκια΄από συναδέλφους Πληροφορικούς μόλις τους είπα ότι πρέπει να ανέβουμε όλοι στο υπουργείο στις 15/2. δεν το κατάλαβα γιατί. μάλλον τα θεωρούν όλα ανώφελα ή αισθάνονται υπεράνω τέτοιων ασχολιών;δεν ξέρω.

Keep Growing

" Πάντως, υπάρχουν συνάδελφοι που δεν έχουν πάρει καν χαμπάρι όχι τη συγκέντρωση, αλλά και το θέμα με την πληροφορική στο Νέο Λύκειο "

...και άμα το πάρουν ποτέ χαμπάρι, να μου τρυπήσεις τη μύτη Ηλία.
Ακριβώς, αυτή η αδιαφορία και η οκνηρία μας έφτασε στα σημερινά χάλια.
Κρίμα, δυστυχώς λιγότεροι από το 20% του συνόλου του εκπαιδευτικού πληθυσμού, φαίνεται να έχουν συνειδητοποιήσει τι ακριβώς συμβαίνει. 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

george79

Υπάρχουν 3 λύσεις
α) άδεια όλη την ημέρα
β) οι τοπικές ελμέ μπορούν να κηρύξουν συμπληρωματική 3ωρη στάση εργασίας. απευθυνθείτε σε αυτούς
γ) σε συννενόηση με τον διευθυντή. κάντε 2ωρη στάση αλλά φύγετε μια ώρα νωρίτερα. αν ο διευθυντης ειναι συννενοήσιμος θα σας κάνει την χάρη. εξάλλου όλο και κάποια χάρη θα έχετε κάνει σε αυτόν (αφού τα γραφειροκρατικά εμείς τα κάνουμε)


Παράθεση από: Sergio στις 08 Φεβ 2011, 04:44:11 ΜΜ
Καμμία πρόβλεψη για τους συναδέλφους εκτός αττικής που η 2ωρη στάση δεν αρκεί ;;

nikosx

Όταν λες ότι 34 άτομα δήλωσαν συμμετοχή, τι εννοείς; Πού δήλωσαν συμμετοχή;
Πάντως και εγώ ρε παιδιά με τους περισσότερους καθηγητές Πληροφορικής που έχω επικοινωνήσει δεν είχαν ιδέα για την κατάσταση. 
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

iliasthes

Παράθεση από: Keep Growing στις 09 Φεβ 2011, 08:02:44 ΜΜ
" Πάντως, υπάρχουν συνάδελφοι που δεν έχουν πάρει καν χαμπάρι όχι τη συγκέντρωση, αλλά και το θέμα με την πληροφορική στο Νέο Λύκειο "

...και άμα το πάρουν ποτέ χαμπάρι, να μου τρυπήσεις τη μύτη Ηλία.
Ακριβώς, αυτή η αδιαφορία και η οκνηρία μας έφτασε στα σημερινά χάλια.
Κρίμα, δυστυχώς λιγότεροι από το 20% του συνόλου του εκπαιδευτικού πληθυσμού, φαίνεται να έχουν συνειδητοποιήσει τι ακριβώς συμβαίνει. 

Αν και δεν είναι επί του θέματος, έτσι είναι η ανθρώπινη και ,όχι μόνο, φύση. Πάντα η ανάγκη αποτελεί την κινητήρια δύναμη, όχι μόνο κάθε ανθρώπου μεμονωμένα, αλλά ολόκληρης της κοινωνίας. Φαίνεται πως ακόμα, δεν φτάσαμε σε αυτό το σημείο.

fof

Υπάρχει όμως και μια άλλη άποψη..

'Καλύτερα να ζεις στην άγνοια, παρά να γνωρίζεις και να είσαι απλά θεατής'  :)

iliasthes

Θεατής κανείς δεν είναι. Όλοι συμμετέχουν, η κατεύθυνση της κοινωνίας είναι η συνισταμένη όλων των δυνάμεων που ασκούνται σε αυτή. Ο καθένας με τη στάση του, διαμορφώνει λιγότερο ή περισσότερο τη συνισταμένη αυτή, δυναμώνοντας τη μια ή την άλλη κατεύθυνση, όλοι όμως συμμετέχουν. Τεσπα. Καλή επιτυχία στη συγκέντρωση, αν και έχω τις ενστάσεις μου για πολλά θέματα. Προς το παρόν, η μόνη βοήθεια που μπορώ ναπροσφέρω, είναι η ενημέρωση των συναδέλφων που γνωρίζω, αν και η φετινή μου θέση με έχει αποκόψει από όλες τις δραστηριότητες (συναντήσεις με συμβούλους, ημερίδες κλπ) και δεν έχω τόσο τακτικη΄επαφή με συναδέλφους.

dski

Στα δύο σχολεία που είμαι φέτος (γυμνάσια) οι δύο συναδέλφισσες που έχουν τις αντίστοιχες οργανικές είναι μεν ενήμερες αλλά σχεδόν όλη η πληροφόρησή τους προέρχεται από εμένα... Δεν τις αφήνει αδιάφορες το θέμα όμως πιστεύω ότι μάλλον δεν έχουν συνειδητοποιήσει την κρισιμότητα της κατάστασης. Τις "ψήνω" να κατέβουμε μαζί στη διαμαρτυρία (για την οποία δεν είχαν ακούσει κάτι), ευελπιστώ ότι θα πείσω τουλάχιστον τη μία. Δε το λέω φυσικά ως ψόγο αλλά μόνο για να τονίσω κι εγώ ότι αρκετοί συνάδελφοι έχουν λίγη ή καθόλου ενημέρωση και δεν έχουν καταλάβει τι μας έρχεται...

Υπάρχουν όμως κι άλλες περιπτώσεις ίσως πιο αποκαρδιωτικές (τουλάχιστον κατά τη δική μου άποψη). Συνάδελφος που παρακολουθεί τα τεκταινόμενα μου είπε ότι μάλλον είναι προς όφελός μας οι αλλαγές, αφού στο λύκειο δε γίνεται μάθημα και ότι ο ίδιος δεν έχει αντίρρηση να μην ξαναμπεί στην τάξη ενώ προτιμά την τεχνική υποστήριξη καθώς είναι κάτι το οποίο το γνωρίζει καλά... Πρόσθεσε δε πως δε θα πρέπει να παραβλέπουμε ότι τα σημαντικά μαθήματα είναι άλλα (μαθηματικά, φυσική κτλ...) Άλλος συνάδελφος, επίσης ενήμερος, δεν είναι πεπεισμένος κατά πόσο η διεκδίκησή μας για αναβάθμιση του μαθήματος της πληροφορικής είναι αντικειμενικά σωστή, δηλ. αν είναι πράγματι προς όφελος της εκπαίδευσης, με την έννοια ότι εμείς, ως πληροφορικοί και άμεσα εμπλεκόμενοι, δε μπορούμε να είμαστε αντικειμενικοί κριτές... ΟΚ, δεν είναι εντελώς παράλογο, όμως με αυτή τη λογική κανείς δε θα έπρεπε να διεκδικεί τίποτα αφού δε μπορεί να είναι αντικειμενικός με τον εαυτό του...

Πάντως πέρα από τα ζητήματα για το μάθημα της πληροφορικής, αυτό που θα μας "σαρώσει" είναι το θέμα της αύξησης του ωραρίου που έχει ήδη τεθεί χωρίς ως τώρα να υπάρξουν ιδιαίτερες αντιδράσεις... Σήμερα στο σχολείο έγινε αρκετή κουβέντα για το θέμα και κάποιος συνδικαλιστής (μέλος της ΕΛΜΕ Γ' Αθήνας) μας ενημέρωσε ότι ακούγεται για αύξηση 3-4 ωρών εβδομαδιαίως με την εξής κλιμάκωση: 24 (νεοδιόριστοι) - 22 - 20 (αυτοί που τώρα κάνουν 16). Δεν ξέρω αν πράγματι τα νούμερα είναι αυτά, όμως κάθε αύξηση του διδακτικού ωραρίου θα έχει σοβαρές συνέπειες. Και δεν αναφέρομαι φυσικά στην έξτρα δουλειά που συνεπάγεται (αν και καθημερινά 5ωρα σε 30αρια τμήματα δεν είναι το πιο εύκολο και ευχάριστο πράγμα, εντούτοις ας πούμε ότι παλεύεται) αλλά κυρίως στο ότι θα χαθούν πολλές οργανικές θέσεις και πολλοί από εμάς (αλλά ακόμη και αρκετά παλαιότεροι συνάδελφοι) θα πρέπει να βρεθούν σε 2 ή ακόμη και σε 3 σχολεία (π.χ. για τον εαυτό μου σκέφτομαι ότι αν φέτος τσίμα-τσίμα συμπληρώνω ωράριο σε 2 σχολεία με 24 ώρες θα πρέπει να πάω σίγουρα σε 3...)

Για δε τις συνενώσεις σχολείων για την οποία γίνεται τόση κουβέντα, αυτό έχει ήδη γίνει έμμεσα με την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα. Αν π.χ. σε μια περιοχή με 10-12 γυμνάσια κάθε σχολείο "κόψει" ένα τμήμα, στην ουσία έχουμε αθροιστικά μείον ένα σχολείο σε ολόκληρη την περιοχή...

Και βέβαια, μπορεί το Υπουργείο, η Κυβέρνηση κι ο κόσμος όλος να μας θεωρεί χαραμοφάηδες, τεμπέληδες και μη παραγωγικούς και ίσως και να μας θεωρεί και αναλώσιμους, όμως όλα αυτά που γίνονται τελικά θα έχουν επίπτωση κυρίως στο επίπεδο της εκπαίδευσης των μαθητών. Όμως φαίνεται ότι ούτε αυτό ενδιαφέρει τους κρατούντες παρά τα μεγαλόστομα συνθήματα του στυλ "Πρώτα ο μαθητής"...

Καλή κουράγιο και δύναμη σε όλους μας...

Δημήτρης Σκυριανόγλου

skoud


ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ


η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.)

καλεί
όλους τους καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ19-ΠΕ20,
όλους τους εκπαιδευτικούς,
τους γονείς, τους φοιτητές, τους μαθητές
στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που διοργανώνει στις


15 Φεβρουαρίου 2011 στη 1.00 μ.μ.
έξω από το Υπουργείο Παιδείας


για τη διατήρηση και την αναβάθμιση
του μαθήματος της Πληροφορικής
σε όλες τις βαθμίδες
της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης


για το μέλλον των παιδιών μας, του σχολείου και της παιδείας



Για τη διευκόλυνση των συναδέλφων,
η ΟΛΜΕ αποφάσισε την κήρυξη 2ωρης στάσης εργασίας,
(12μ.μ.- 2μ.μ. και 2μ.μ.- 4μ.μ.
για την πρωινή και την απογευματινή βάρδια αντίστοιχα)


Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής



Διαδώστε και προωθήστε σε όλα τα σχολεία και σε όλους τους συναδέλφους την επισυναπτόμενη ανακοίνωση και αφίσα


ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ γιατί « ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ»!





Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Χ.Μοτσενίγος

Πάντως συνάδελφοι για να είμαστε και λίγο σοβαροί, διότι η πολύ επιείκια βλάπτει τελικά.
Δεν το δέχομαι ότι υπάρχουν Πληροφορικοί που δεν έχουν πάρει χαμπάρι την κατάσταση. Το έχουν γράψει οι εφημερίδες, το έχω δει στην τηλεόραση (την οποία παρακολουθώ σπάνια κιόλας) έχει βουίξει το Internet, τι άλλο πρέπει να γίνει δηλαδή;

Που ζουν αυτοί οι άνθρωποι που δεν το έχουν πάρει χαμπάρι; Στο Α του Κενταύρου; Δικαιολογίες δεν υπάρχουν σε αυτό το θέμα.  Πληροφορικοί χωρίς πληροφόρηση. Σαν σύντομο ανέκδοτο ακούγεται.   :D

Για ένα πράγμα λυπάμαι: που δεν θα μπορέσω να έρθω στη διαμαρτυρία γιατί πραγματικά θα ήθελα να γνωρίσω μερικούς από εδώ μέσα και προσωπικά.

skoud

#29
Η επίσημη ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:

http://olme-attik.att.sch.gr/files/annolme/pekap09022011.pdf


Επίσης:

Την Τρίτη, 15/02/2011, στις 10:00, συγκαλείται στο Υπουργείο Παιδείας η πρώτη συνεδρίαση του Συμβουλίου με θέμα ημερήσιας διάταξης «το Εθνικό Πρόγραμμα Διά Βίου Μάθησης», υπό την Προεδρεία της Αναπληρώτριας Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Φώφης Γεννηματά, παρουσία της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου.
Την έναρξη των εργασιών θα κηρύξει ο Πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου.


ΤΥΧΑΙΟ?
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...