Διαγωνίσματα για τη χρονιά 2018 - 2019

Ξεκίνησε από nikolasmer, 25 Νοε 2018, 01:38:38 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nikolasmer

Κεφάλαια 2ο, 7ο, 8ο.

Αν μου ξέφυγε τίποτα όποιος ενδιαφέρεται παρακαλώ ας ενημερώσει. ;)

Καλή Επιτυχία και καλή δύναμη σε όλους.
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

andreas_p

#1
Νίκο καλημέρα.
Συγχαρητήρια  !
Θέματα  ψαγμένα και  ... γήινα ! 
Με μια πρώτη ματιά  στο Α ..
Στο Α2.2

Χ <- ....
ΓΡΑΨΕ Χ


Α

Πέτρος Κ.


nikolasmer

Fail η τρίτη βουλιτσα από το ερώτημα Δ1β.
Δεν χρησιμοποιείται πουθενά. Ίσως ένα ερώτημα
Δ3ε. Από ποια κατηγορία οχημάτων υπήρχαν οι περισσότερες επιτυχίες στην παρούσα εξεταστική δοκιμασία.

Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

kyriakos208


J_Papajohn

Νίκο ευχαριστούμε και πάλι, πολύ δυνατή προσπάθεια.
Μιας και το ζήτησες, στα εισαγωγικά της 1ης σελίδας υπάρχει αναντιστοιχία του πλήθους των σελίδων (το ολογράφως με το αριθμητικό).
Έτσι για να δεις πόσο το μελετάω  :o.
Αυτό με την πρώτη ανάγνωση, αύριο που θα προσπαθήσω να το λύσω αν δω κάτι θα επανέλθω.
Και καλό μήνα.

Γιάννης

nikolasmer

Οι προτεινόμενες λύσεις του διαγωνίσματος . ;)
Για λάθη εγώ.
Ο Γιάννης έχει δίκαιο γιατί αντέγραψα το κείμενο από τις περυσινές εξετάσεις.
Στο θέμα 4ο έχω όπως είπα σε άλλο post, ένα ερώτημα που δεν χρησιμοποιείται πουθενά.
Στο θέμα Β1.2 εννοούσα να μετατραπεί ο κώδικας του ερωτήματος Β1.1 και όχι ο αρχικός.

Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

nikolasmer

Στο θέμα Γ και στο ερώτημα Γ1.γ πρέπει να γίνει αλλαγή στη λέξη "όνομα' και να αντικατασταθεί με τη λέξη "τύπος" γιατί το έκανα λάθος και μπέρδεψε πολλούς.
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

andreas_p


nikolasmer

Παράθεση από: andreas_p στις 02 Δεκ 2018, 11:04:13 ΜΜ
A2.2
X <- (X+3)*(-1)^(2-X MOD 2)
Υπέροχο Αντρέα. Και συν κάνα δυο άλλες λύσεις από μαθητές. Οι ιδέες τους είναι ανεξάντλητες και αυτό είναι το καταπληκτικό .
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

andreas_p

Νίκο το υπέροχο  είναι η ανιδιοτελής  συνεργασία  - επικοινωνία  !

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: andreas_p στις 02 Δεκ 2018, 11:04:13 ΜΜ
A2.2
X <- (X+3)*(-1)^(2-X MOD 2)
Υπέροχο Αντρέα. Και συν κάνα δυο άλλες λύσεις από μαθητές. Οι ιδέες τους είναι ανεξάντλητες και αυτό είναι το καταπληκτικό .

Πολύ καλή δουλειά Νίκο μπράβο ... όντως πολλές φορές οι μαθητές δίνουν ωραίες και πρωτότυπες λύσεις ..

επειδή δεν μπορώ αν ανοίξω το αρχείο με τις λύσεις ( σε γλωσσομάθεια είναι ?? δεν την έχω εγκαταστήσει ) για το α2 και δεν έχω δει λύσεις, εγώ θα έλεγα

Y<--(X+3)*(-1)^X

epsilonXi

στο β1, την τιμή 5 τη θέλουμε στο άθροισμα ή την εξαιρούμε;

nikolasmer

Παράθεση από: epsilonXi στις 03 Δεκ 2018, 12:24:58 ΜΜ
στο β1, την τιμή 5 τη θέλουμε στο άθροισμα ή την εξαιρούμε;
Καλή παρατήρηση.  Όχι δεν τη θέλουμε. Αν και θα πρέπει να διορθωθεί η εκφώνηση ώστε να διευκρινίζεται..
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

happiness

Με βοηθάτε με το Α3;
Επίσης nikolasmer, αυτές οι ασκήσεις είναι για διαγώνισμα 1 ώρας; μου φαίνονται πάρα πολλές.

nikolasmer

Παράθεση από: happiness στις 04 Δεκ 2018, 01:26:31 ΜΜ
Με βοηθάτε με το Α3;
Επίσης nikolasmer, αυτές οι ασκήσεις είναι για διαγώνισμα 1 ώρας; μου φαίνονται πάρα πολλές.
Θέλω να αντιστρεψω τις ροές. Όποτε;

Το διαγώνισμα είναι τρίωρο .
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

Λαμπράκης Μανώλης

Καλησπέρα σε όλους

Νίκο να ρωτήσω, στο διάγραμμα ροής, του Α3, υποθέτω η εκφώνηση θα ήταν "να διαβάζουμε έναν αριθμό και να εμφανίζει αν είναι μονοψήφιος" ??

στην περίπτωση αυτή, νομίζω

1) πως το όχι δεν χρειάζεται
2) χρειάζεται =

πχ στο διάγραμμα αν δώσεις 5, θα έχουμε 5>10 ψευδής, με το όχι αληθής, οπότε δεν εμφανίζει "μονοψήφιος" ενώ θα έπρεπε ..

στην ουσία η συνθήκη είναι " Αν Α<10 τότε " και την έχεις γράψει αντίθετα για να αλλάξεις τα αληθής- ψευδής στο διάγραμμα οπό
 
επίσης ίσως πρέπει να πεις πως είναι θετικός για να μην μπερδευτεί κάποιος με τους αρνητικούς ..

εκτός αν είχες κάτι άλλο κατά νου όταν το έγραψες ( αν λέω εγώ κάτι λάθος   :angel: >:D :laugh: :police:)

φιλικά, Μανώλης 

nikolasmer

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 04 Δεκ 2018, 09:54:14 ΜΜ
Καλησπέρα σε όλους

Νίκο να ρωτήσω, στο διάγραμμα ροής, του Α3, υποθέτω η εκφώνηση θα ήταν "να διαβάζουμε έναν αριθμό και να εμφανίζει αν είναι μονοψήφιος" ??

στην περίπτωση αυτή, νομίζω

1) πως το όχι δεν χρειάζεται
2) χρειάζεται =

πχ στο διάγραμμα αν δώσεις 5, θα έχουμε 5>10 ψευδής, με το όχι αληθής, οπότε δεν εμφανίζει "μονοψήφιος" ενώ θα έπρεπε ..

στην ουσία η συνθήκη είναι " Αν Α<10 τότε " και την έχεις γράψει αντίθετα για να αλλάξεις τα αληθής- ψευδής στο διάγραμμα οπό
 
επίσης ίσως πρέπει να πεις πως είναι θετικός για να μην μπερδευτεί κάποιος με τους αρνητικούς ..

εκτός αν είχες κάτι άλλο κατά νου όταν το έγραψες ( αν λέω εγώ κάτι λάθος   :angel: >:D :laugh: :police:)

φιλικά, Μανώλης 

Καλησπέρα καλησπέρα.
Πρακτικά το θέμα είναι στη συνθήκη. Ότι θέλει αντίστροφη. Επιπλέον όταν τίθεται μετατροπή διαγράμματος σε κώδικα , θα ήθελα τα παιδιά να μην ερευνούν αν αυτό στέκει ή όχι απλά να εφαρμόζουν κανόνες μετατροπών. Αυτό συνεπάγεται πως αν μου δώσουν διάγραμμα που μπορεί να έχει επανάληψη ΓΙΑ , δεν θα ήθελα να τη δω με ΓΙΑ στη λύση της αλλά με Όσο , το οποίο είναι το άμεσα λογικό.

Ευχαριστώ και πάλι Μανώλη για την παρατήρηση .
Καλό κουράγιο σε όλα τα παιδιά.
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

happiness

Παράθεση από: nikolasmer στις 04 Δεκ 2018, 02:54:42 ΜΜ
Θέλω να αντιστρεψω τις ροές. Όποτε;

Το διαγώνισμα είναι τρίωρο .
Α ναι, οκ, τώρα το κατάλαβα. Αν Α<=10 κτλ

Κωστας τζιαννης

#19
Παράθεση από: nikolasmer στις 25 Νοε 2018, 01:38:38 ΠΜ
Κεφάλαια 2ο, 7ο, 8ο.

Αν μου ξέφυγε τίποτα όποιος ενδιαφέρεται παρακαλώ ας ενημερώσει. ;)

Καλή Επιτυχία και καλή δύναμη σε όλους.

νικο στο Α3 στο διαγραμμα ειναι ΟΧΙ Α>=10  και επισης τα αληθης,ψευδης ειναι αναποδα για να ειμαστε τυπικα σωστοι.βεβαια το εβαλες για να δεις αν ξερουν να αντιστρεφουν μια ροη απλα το λεω για να εχει και νοημα σωστο ο αλγοριθμος

nikolasmer

Το δεύτερο Διαγώνισμα.

Περιλαμβάνει ύλη μέχρι και τους Μονοδιάστατους Πίνακες ενώ η θεωρία είναι από το 3ο , 9ο και 6ο.

Αν έχω κάνει καμία πατάτα .... εδώ είμαι.

Καλή επιτυχία και καλό κουράγιο σε όλους.


Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

epsilonXi

Αυτό το διαγώνισμα είναι για μας έτσι; Αν έχεις μαθητές που να το παλέψουνε, σε ζηλεύω!
Εγώ φέτος δυστυχώς δεν έχω κανέναν που να έπαιρνε πάνω από 40/100 σ'αυτό το διαγώνισμα


Α.1.5: λες Π[5], ενώ είναι Π[10]

Α.2.2: μα να το ξαναγράψουν όλο για μία γραμμή; ανελέητος

Α.4: γιατί το ονομάζεις «αύξουσα διάταξη»; θα έλεγα να μην το ονομάσεις κάπως

ορίστε και μια αρρωστημένη απάντηση, αφού τη ζητάς:

διάβασε Π[1]
προηγούμενο_κελί <-- 1
μεταβολή <-- 8
προσημο <-- 1
για χ από 2 μέχρι 9
  κελί <-- προηγούμενο_κελί + μεταβολή*πρόσημο
  αρχή_επανάληψης
    διάβασε Π[κελί]
  μέχρις_ότου Π[προηγούμενο_κελί] < Π[κελί]
  προηγούμενο_κελί <-- κελί
  μεταβολή <-- μεταβολή - 1
  πρόσημο <-- πρόσημο * (-1)
τέλος_επανάληψης


Δ.2.γ: Δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να σου δείξει κάποιος ότι μια οικογένεια έχει μόνο 1 παιδί...  δεν θα χρειαζόσουν κι έναν έξτρα πίνακα με κάτι σαν κωδικό οικογένειας ανά γέννα;

nikolasmer

Παράθεση από: epsilonXi στις 31 Ιαν 2019, 12:50:20 ΠΜ
Αυτό το διαγώνισμα είναι για μας έτσι; Αν έχεις μαθητές που να το παλέψουνε, σε ζηλεύω!
Εγώ φέτος δυστυχώς δεν έχω κανέναν που να έπαιρνε πάνω από 40/100 σ'αυτό το διαγώνισμα


Α.1.5: λες Π[5], ενώ είναι Π[10]

Α.2.2: μα να το ξαναγράψουν όλο για μία γραμμή; ανελέητος

Α.4: γιατί το ονομάζεις «αύξουσα διάταξη»; θα έλεγα να μην το ονομάσεις κάπως

ορίστε και μια αρρωστημένη απάντηση, αφού τη ζητάς:

διάβασε Π[1]
προηγούμενο_κελί <-- 1
μεταβολή <-- 8
προσημο <-- 1
για χ από 2 μέχρι 9
  κελί <-- προηγούμενο_κελί + μεταβολή*πρόσημο
  αρχή_επανάληψης
    διάβασε Π[κελί]
  μέχρις_ότου Π[προηγούμενο_κελί] < Π[κελί]
  προηγούμενο_κελί <-- κελί
  μεταβολή <-- μεταβολή - 1
  πρόσημο <-- πρόσημο * (-1)
τέλος_επανάληψης


Δ.2.γ: Δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να σου δείξει κάποιος ότι μια οικογένεια έχει μόνο 1 παιδί...  δεν θα χρειαζόσουν κι έναν έξτρα πίνακα με κάτι σαν κωδικό οικογένειας ανά γέννα;

Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις.
Όλα θα αλλαχτούν.
Σχετικά με Δ2γ σκεφτόμουν να μετρήσω πόσοι τοκετοί είναι 1 και από αυτούς να αφαιρέσω πόσοι είναι 2. . Η διαφορά που βγάζει έχω την εντύπωση πως μας δίνει ποσες οικογένειες έχουν 1 παιδί και πάει λέγοντας.

Η λύση σας  στο  Α 4 είναι απίστευτη . Συγχαρητήρια .

Τέλος έχετε δίκαιο. Βγήκε αρκετά δύσκολο. Θα βάλω κάτι άλλο στα παιδιά .
Ευχαριστώ ειλικρινά για τις παρατηρήσεις και που κάνατε τον κόπο και το κοιτάξετε.
Καλή συνέχεια .
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

epsilonXi

Για το Δ2γ λες:
«σκεφτόμουν να μετρήσω πόσοι τοκετοί είναι 1 και από αυτούς να αφαιρέσω πόσοι είναι 2. . Η διαφορά που βγάζει έχω την εντύπωση πως μας δίνει ποσες οικογένειες έχουν 1 παιδί και πάει λέγοντας.»

κάτι τέτοιο θα ψιλοέστεκε αν δεχόμασταν διάφορους περιορισμούς, πχ
ότι δεν υπάρχει άλλο μαιευτήριο  :o
ότι οι πελάτες κάνουν συμβόλαιο αποκλειστικότητας  :)
ότι δεν υπάρχουν παρένθετες μητέρες  :laugh:
ότι δε γεννιούνται δίδυμα  8)
ότι μία μητέρα δεν κάνει δεύτερη οικογένεια  >:D
...
οκ, φτάνει



και μια δεύτερη ιδέα για το Α4... :

διάβασε Π[1]
α <-- 56473829
κ <-- 1
για χ από 2 μέχρι 9
ψ <-- α mod 10
αρχη_επανάληψης
  διάβασε Π[ψ]
μέχρις_ότου Π[κ] < Π[ψ]
α <-- α div 10
κ <-- ψ
τέλος_επανάληψης

nikolasmer

Παράθεση από: epsilonXi στις 31 Ιαν 2019, 04:02:30 ΜΜ
Για το Δ2γ λες:
«σκεφτόμουν να μετρήσω πόσοι τοκετοί είναι 1 και από αυτούς να αφαιρέσω πόσοι είναι 2. . Η διαφορά που βγάζει έχω την εντύπωση πως μας δίνει ποσες οικογένειες έχουν 1 παιδί και πάει λέγοντας.»

κάτι τέτοιο θα ψιλοέστεκε αν δεχόμασταν διάφορους περιορισμούς, πχ
ότι δεν υπάρχει άλλο μαιευτήριο  :o
ότι οι πελάτες κάνουν συμβόλαιο αποκλειστικότητας  :)
ότι δεν υπάρχουν παρένθετες μητέρες  :laugh:
ότι δε γεννιούνται δίδυμα  8)
ότι μία μητέρα δεν κάνει δεύτερη οικογένεια  >:D
...
οκ, φτάνει



και μια δεύτερη ιδέα για το Α4... :

διάβασε Π[1]
α <-- 56473829
κ <-- 1
για χ από 2 μέχρι 9
ψ <-- α mod 10
αρχη_επανάληψης
  διάβασε Π[ψ]
μέχρις_ότου Π[κ] < Π[ψ]
α <-- α div 10
κ <-- ψ
τέλος_επανάληψης

Αυτή η σκέψη με τον αριθμό α στο Α4 είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Μπράβο και πάλι. Τον πρώτο τρόπο δεν μπορώ να τον πω στα παιδιά. Αυτή τη λύση όμως συνάδελφε θα την προωθήσω στα παιδιά λέγοντας με αγάπη από την Κρήτη.

Εξαιρετική λύση. Ευχαριστώ και πάλι. Καλό κουράγιο.
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

spyrmakr

A2.2

Y<- (-1) * (X+3) * ( x mod 2) + (x+3)*((x+1)mod2)

ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΛΥΣΗ...
~Information is power ~

nikolasmer

Το τελικό για φέτος. Πείτε τις πατάτες μου.

Καλή επιτυχία σε όλους σας.
Καλό κουράγιο και δύναμη.
8)
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

epsilonXi

Α1.2. θα το έλεγα ύπουλο... θεωρώ ότι η ερώτησή σου μπορεί να ερμηνευτεί με 2 τρόπους, οπότε μπορεί να είναι και σωστό και λάθος
Α1.4. really? είσαι αδίστακτος
Α3.1. εξαιρετικό
Α4. ανελέητος... μακάρι να είχα 1 μαθητή ικανό να το λύσει (πάντως θα το έλυνα χωρίς το Υ)
Β2. κάτι μού θυμίζει;
Γ2.c. σε τι ακριβώς διαφέρει από το Γ3;
Δ4.1. εννοείς να διαβάζει το όνομα της πόλης ενός καταστήματος

(2 γραμματικά λαθάκια στο Δ θέμα)



nikolasmer

Παράθεση από: epsilonXi στις 03 Ιουν 2019, 04:18:04 ΜΜ
Α1.2. θα το έλεγα ύπουλο... θεωρώ ότι η ερώτησή σου μπορεί να ερμηνευτεί με 2 τρόπους, οπότε μπορεί να είναι και σωστό και λάθος
Α1.4. really? είσαι αδίστακτος
Α3.1. εξαιρετικό
Α4. ανελέητος... μακάρι να είχα 1 μαθητή ικανό να το λύσει (πάντως θα το έλυνα χωρίς το Υ)
Β2. κάτι μού θυμίζει;
Γ2.c. σε τι ακριβώς διαφέρει από το Γ3;
Δ4.1. εννοείς να διαβάζει το όνομα της πόλης ενός καταστήματος

(2 γραμματικά λαθάκια στο Δ θέμα)



Σχετικά  με το Α1.2 ναι έπρεπε να είναι καλύτερη η εκφώνηση.
Στο Α1.3 ήθελα στη συνάρτηση να βάλω >. Πώς έβαλα το ανάποδο δε θυμάμαι ,χαχα.
Το Α3.1 έχει ηθικό αυτουργό και λέγεται Τσιωτακης Παναγιώτης.
Το Α4 έπρεπε να έχει και εναλλάξ προσημα.!! Επίσης από μαθηματικής πλευράς αν συνέχιζε και για άλλα κλάσματα ο διερμηνευτής δεν αλλάζει το αποτέλεσμα γιατί λογικά χωρίς να είμαι σίγουρος ο τύπος των πραγματικών μεταβλητών είναι float και όχι double.
Οι ηθικοί αυτουργοί του Β2 μάλλον θα είναι αρκετοι., Χαχα
Το θεμα Γ είναι μισή σελίδα και αρκετά fail τελικά. Το αφοριζω!!
Η παρατήρηση στο Δ4.1 είναι σωστοτατη και θα πρέπει να αλλαχθεί.

Ευχαριστώ πάρα πολύ τον συνάδελφο epsilonXi για τις σωστές παρατηρήσεις και για τον κόπο του να καταλάβει τι θέλω να πω.

Κάτι τελευταίο...ενώ σιχαίνομαι τη θεωρία κάποιοι κύριοι του ιεπ βάζουν και άλλη. Δεν είμαι ικανός να κρίνω αν είναι προς τη σωστή κατεύθυνση . Διαβάζω τις ζυμώσεις σε άλλο post και ότι πουν οι συνάδελφοι τελικά.
Και πάλι καλό κουράγιο σε ολους.
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

Λαμπράκης Μανώλης

Νίκο καλησπέρα .. πολύ καλή δουλειά ... στο Α4 μπορείς να μας πεις την σκέψη σου ?? έτσι στα γρήγορα που το είδα δεν μου έρχεται η έμπνεσυη για την δημιουργία των δυνάμεων (υποθέτω είναι το Υ ??), τα υπόλοιπα βγαίνουν στην ακολουθία ...

nikolasmer

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 03 Ιουν 2019, 07:00:35 ΜΜ
Νίκο καλησπέρα .. πολύ καλή δουλειά ... στο Α4 μπορείς να μας πεις την σκέψη σου ?? έτσι στα γρήγορα που το είδα δεν μου έρχεται η έμπνεσυη για την δημιουργία των δυνάμεων (υποθέτω είναι το Υ ??), τα υπόλοιπα βγαίνουν στην ακολουθία ...
Μανώλη καλησπέρα.
Ναι
Ι^((Ι-1)mod3)
Χωρίς παρενθέσεις ο διερμηνευτής το παίρνει ως δεκαδικό και δε δουλεύει το mod.
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

Λαμπράκης Μανώλης

Ωραία ευχαριστώ .. έκανα και εγώ διάφορους τέτοιους συνδιασμούς έτσι στα γρήγορα  αλλά δεν μου βγήκε .. χεχε ... καλή συνέχεια

nikolasmer

Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά αύριο.
Θέματα χωρίς ασάφειες και όλα καλά θα πάνε.
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός