Μάθημα επιλογής 2018-2019;

Ξεκίνησε από tp, 28 Ιουλ 2018, 07:54:17 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tp

Γνωρίζει κάποιος/κάποια να μας ενημερώσει 100% έγκυρα αν θα υπάρχει και φέτος το μάθημα επιλογής στο πρόγραμμμα;

ilias_s

Επίσημα, προς το παρόν, δεν έχει αναφερθεί πουθενά κατάργηση του μαθήματος επιλογής της Α' ΓΕΛ. Επίσης, οι αλλαγές, σύμφωνα με τα λεγόμενα του υπουργείου, αφορούν στις τάξεις Β' και Γ' λυκείου. Η Α' τάξη παραμένει ως έχει.

tp

Δε νομίζω. Στο νομοσχέδιο που συζειτείται τώρα στη βουλή, στο άρθρο 24 λέει:
¨Άρθρο 24
Ρυθμίσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1. Ο ν. 4186/2013 (Α΄ 193) τροποποιείται ως εξής:
α) Οι παρ. 1, 2, 3 και 4 του άρθρου 2, αντικαθίστανται ως εξής:
«1. Η Α΄ Τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου αποτελεί τάξη αποκλειστικά γενικής παιδείας, στην οποία εφαρμόζεται πρόγραμμα μαθημάτων τριάντα πέντε (35) συνολικά ωρών εβδομαδιαίως.
2. Στη Β΄ Τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου εφαρμόζεται πρόγραμμα μαθημάτων που περιλαμβάνει μαθήματα γενικής παιδείας τριάντα (30) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως και δύο (2) Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού, Ανθρωπιστικών και Θετικών Σπουδών, πέντε (5) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως έκαστη ομάδα, όπου οι μαθητές καλούνται να επιλέξουν τη μία.
3. α) Η Γ΄ τάξη Ημερήσιου Γενικού Ενιαίου Λυκείου και η Δ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Ενιαίου Λυκείου χωρίζονται σε τρεις Ομάδες Προσανατολισμού: Ομάδα Ανθρωπιστικών Σπουδών, Ομάδα Θετικών Σπουδών και Ομάδα Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής. Το πρόγραμμα διδασκαλίας της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και της Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου περιλαμβάνει μαθήματα Γενικής Παιδείας και Μαθήματα Προσανατολισμού. Οι μαθητές υποχρεούνται να παρακολουθούν τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού που επιλέγουν, καθώς και τα Μαθήματα Γενικής Παιδείας. Ειδικά οι μαθητές της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου παρακολουθούν και ένα (1) Μάθημα Επιλογής.»

Εδώ ρητά αναφέρει ότι μάθημα επιλογής έχει ΜΟΝΟ η γ λυκείου. Ή θα κάνει τις εφαρμογές πληροφορικής γενικής παιδείας ή θα το καταργήσει.

ntzios kostas

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

dion

«1. Η Α΄ Τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου αποτελεί τάξη αποκλειστικά γενικής παιδείας, στην οποία εφαρμόζεται πρόγραμμα μαθημάτων τριάντα πέντε (35) συνολικά ωρών εβδομαδιαίως.
Ακριβως την ιδια προταση (κατα λεξη) εγραφε και ο πρηγουμενος νομος 4186-2013 και οπως ξερουμε ολοι, υπηρχε μαθημα επιλογης.

tp

Παράθεση από: dion στις 02 Αυγ 2018, 05:39:46 ΜΜ
«1. Η Α΄ Τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου αποτελεί τάξη αποκλειστικά γενικής παιδείας, στην οποία εφαρμόζεται πρόγραμμα μαθημάτων τριάντα πέντε (35) συνολικά ωρών εβδομαδιαίως.
Ακριβως την ιδια προταση (κατα λεξη) εγραφε και ο πρηγουμενος νομος 4186-2013 και οπως ξερουμε ολοι, υπηρχε μαθημα επιλογης.
Με τη διαφορά ότι στο τωρινό νομοσχέδιο λέει ότι ΕΙΔΙΚΑ για τη γ λυκειου υπάρχει μάθημα επιλογής.

dion

Το "ΕΙΔΙΚΑ για τη γ λυκειου υπάρχει μάθημα επιλογής" ειναι copy paste απο το 4327, ΦΕΚ 50/τ. Α΄/14-5-2015 που προσθετει μαθημα επιλογης στην Γ Λυκειου που ο προηγουμενος νομος δεν εχει.
Δεν ειναι σε αντιπαραθεση με τα μαθηματα της Α λυκειου

tp

Παράθεση από: dion στις 02 Αυγ 2018, 11:34:56 ΜΜ
Το "ΕΙΔΙΚΑ για τη γ λυκειου υπάρχει μάθημα επιλογής" ειναι copy paste απο το 4327, ΦΕΚ 50/τ. Α΄/14-5-2015 που προσθετει μαθημα επιλογης στην Γ Λυκειου που ο προηγουμενος νομος δεν εχει.
Δεν ειναι σε αντιπαραθεση με τα μαθηματα της Α λυκειου
Μακάρι φίλε.

ilias_s

Κοντός ψαλμός αλληλούια... Σε ένα μήνα θα τα ξέρουμε!

Ειδικά από τη στιγμή που ο εκάστοτε υπουργός θα μπορεί να προσαφαιρεί μαθήματα στο λύκειο με μία Υ.Α, όλα αυτά που συζητάμε τώρα ανάγονται σε εικασίες χωρίς καμία πραγματική βάση ουσιαστικά.

stam12

Αν επιλέξουν το μάθημα πολλά παιδιά και πρέπει να σπάσει σε τμήματα τι γίνεται; Στο σχολείο μου προτάθηκε να πιεστούν κάποια παιδιά ν' αλλάξουν την επιλογή τους (έγινε και πέρσι), γιατί δε "βολεύει" το πρόγραμμα του σχολείου να σπάσει σε τμήματα το μάθημα! Γνωρίζει κανείς τι ισχύει σ' αυτή την περίπτωση - τι συμβαίνει και σε άλλα σχολεία κι αν υπάρχει σχετική νομική κάλυψη;
Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο και το να ρίχνεις το φταίξιμο στον υπολογιστή είναι ακόμη πιο ανθρώπινο.

dion

Παράθεση από: stam12 στις 06 Σεπ 2018, 11:03:51 ΠΜ
Αν επιλέξουν το μάθημα πολλά παιδιά και πρέπει να σπάσει σε τμήματα τι γίνεται; Στο σχολείο μου προτάθηκε να πιεστούν κάποια παιδιά ν' αλλάξουν την επιλογή τους (έγινε και πέρσι), γιατί δε "βολεύει" το πρόγραμμα του σχολείου να σπάσει σε τμήματα το μάθημα! Γνωρίζει κανείς τι ισχύει σ' αυτή την περίπτωση - τι συμβαίνει και σε άλλα σχολεία κι αν υπάρχει σχετική νομική κάλυψη;
Βολεύει πράγματι το πρόγραμμα διότι όλα τα μαθήματα επιλογής γίνονται σε ζώνη ( την ίδια ώρα) οπότε δεν θα μπορούσες την ίδια ώρα να κάνεις και το δεύτερο τμήμα πληροφορικής. Οι λύσεις είναι :
1) Τα τμήματα επιλογής να είναι και γενικής παιδείας οπότε  μέσα στο πρόγραμμα γινεται και το επιλογής. Δεν έχει νομική κάλυψη αλλά γίνεται σε κάποια σχολεία γιατι βολευει το πρόγραμμα.
2)Να γίνουν σε ζώνη όπως λεει  αυτός που βγάζει το πρόγραμμα, και να έρθει 2ος πληροφορικός για το άλλο τμήμα. Μειονέκτημα ότι δεν θα πάρεις εσύ τις ώρες και ότι θα πηγαίνετε εναλλάξ στο εργαστήριο αν δεν υπάρχει δεύτερο, αλλά: είναι το καλύτερο για τους μαθητές, αυτό λέει ο νόμος, δεν χάνονται ώρες και μαθητές πληροφορικής.
3)Να βρεις το τμήμα γενικής που έχει τα περισσότερα παιδια που διάλεξαν πληροφορική και να "πιεστούν" να αλλάξουν οι λίγοι που δεν διάλεξαν πληροφορική να πάρουν και αυτοί πληροφορική. ( η πίεση θα είναι η ίδια με το να αλλάξουν την πληροφορική οι άλλοι χαχα) Έτσι το τμήμα αυτό θα κάνει επιλογή οποιαδήποτε ώρα της εβδομάδας και τα υπόλοιπα τμήματα σε ζώνη όπου εσύ θα κάνεις το δεύτερο τμήμα πληροφορικής.
Η αποψή μου είναι ότι καλύτερη είναι η 3η (αυτή κανω και γω πολλά χρόνια), αν δεν γίνεται απαίτησε τη 2η που λέει ο νόμος, μη δεχτείς  την άποψη του προγραμματιστή γιατί χάνονται ώρες πληροφορικής.

ilias_s

Παράθεση από: stam12 στις 06 Σεπ 2018, 11:03:51 ΠΜ
Αν επιλέξουν το μάθημα πολλά παιδιά και πρέπει να σπάσει σε τμήματα τι γίνεται; Στο σχολείο μου προτάθηκε να πιεστούν κάποια παιδιά ν' αλλάξουν την επιλογή τους (έγινε και πέρσι), γιατί δε "βολεύει" το πρόγραμμα του σχολείου να σπάσει σε τμήματα το μάθημα! Γνωρίζει κανείς τι ισχύει σ' αυτή την περίπτωση - τι συμβαίνει και σε άλλα σχολεία κι αν υπάρχει σχετική νομική κάλυψη;

Το έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές. Ο νόμος λέει πως αν έχεις 28+ μαθητές, το τμήμα σπάει στα δύο (αν και μπορούν να σε πιέσουν να πάρεις +10%, δηλαδή 30 μαθητές, με απόφαση ΔΔΕ).

Πόσα διαφορετικά μαθήματα επιλογής γίνονται στο σχολείο σου και με πόσους μαθητές? Το ιδανικό (για εσένα) είναι όλοι οι μαθητές να επιλέξουν πληροφορική οπότε θα τους αναλάβεις όπως είναι τα τμήματα Γενικής και το πρόγραμμα βγαίνει κανονικά... αλλά δε νομίζω πως είναι αυτή η περίπτωση!

Στην πράξη :

1) Αν έχεις την πολυτέλεια των δύο λειτουργικών εργαστηρίων (πράγμα σπάνιο για τα περισσότερα ΓΕΛ) τότε θα μπορούσαν να διαθέσουν άλλον ένα συνάδελφο για να γίνονται παράλληλα.

2) Αν ο αριθμός το επιτρέπει, μπορούν να δημιουργηθούν τα τμήματα γενικής βάσει τις επιλογές. Ένα τμήμα γενικής με μαθητές αμιγώς της πληροφορικής και το δεύτερο μεικτό (πληροφορική + το άλλο μάθημα). Αν γίνει αυτό πάλι το πρόγραμμα βγαίνει μία χαρά!

Η εμπειρία μου λέει πως αν πεις σε μαθητές να αλλάξουν τμήμα γενικής (και να απομακρυνθούν από τους παλιούς συμμαθητές τους) για χάρη της επιλογής ... αλλάζουν μάθημα επιλογής και πηγαίνουν εκεί που είναι και οι υπόλοιποι!!!

3) Πίεση σε μαθητές για αλλαγή επιλογής, προσωπικά, δεν άσκησα ποτέ αλλά ούτε και ανέχθηκα να ασκείται από άλλους (όχι φυσικά πως δεν την ασκούν... αλλά πάντα στα μουλωχτά!!!). Δεν είναι σωστό, πρώτα και κύρια, για τους μαθητές! Στη δική μας περίπτωση έχω την αίσθηση πως ούτε χρειάζεται ούτε και αποβαίνει υπέρ μας, στην τελική. Τι κερδίζεις αν πιέζεις μαθητές που ουσιαστικά δεν έχουν το παραμικρό ενδιαφέρον για το μάθημα, να το επιλέξουν? Μπορώ να σου πω πως και αυτοί οι "συνάδελφοι" που ασκούν πιέσεις (ο καθένας με τον τρόπο του), σε βάθος χρόνου δεν βγαίνουν κερδισμένοι!


stam12

#12
Συμφωνώ με τις απόψεις και των δύο απαντήσεων και νομίζω πως το καλύτερο για τα παιδιά αλλά και για το μάθημα θα ήταν να μην επηρεάζονται για ν' αλλάξουν την επιλογή τους (απομακρυνόμενοι απ' το μάθημα εννοείται), αλλά να αναλάβει 2ος εκπαιδευτικός από γειτονικό σχολείο να κάνει το ένα 2ωρο. Αυτό βέβαια προϋποθέτει εκτός από το πρόβλημα του εργαστηρίου και την παρακολούθηση και τον καλό συντονισμό των τοποθετήσεων - διαθέσεων των εκπαιδευτικών Πληροφορικής από τους σχολικούς μας συμβούλους. 
Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο και το να ρίχνεις το φταίξιμο στον υπολογιστή είναι ακόμη πιο ανθρώπινο.

ilias_s

Αν και δε είναι άμεσα σχετικό με το thread, επειδή τυχαία έπεσα πάνω στο άρθρο, παραθέτω τα αριθμητικά στοιχεία (από το Υπουργείο παρακαλώ) για τους παρακολουθούντες των μαθημάτων επιλογής της Α' τάξης για το Σχολ. Έτος 2015-16.

Εφαρμογές Πληρ/κής : 37275
Καλλιτεχνική Παιδεία : 21685
Γεωλογία & Δ.Φ.Π. : 16803
Ελλ. & Ευρ. Πολιτισμός : 5038

Πηγή : http://www.alfavita.gr/arthron/poia-mathimata-epilogis-parakoloythoyn-oi-mathites-sto-lykeio

Απλά για να μη χαθούν και να βλέπουμε και τους αριθμούς που μιλάνε μόνοι τους. Έτσι, επειδή έχουν ακουστεί διάφορες απόψεις ότι η Πληρ/κή "φθήνει", δεν υπάρχει ενδιαφέρον και άλλα τέτοια. Τώρα και πάλι μπορεί να εμφανιστούν οι κλασσικοί "ξερόλες" που θα πουν για το μάθημα το μακρύ και το κοντό τους και το κλασσικό πως "οι μαθητές το επιλέγουν γιατί είναι εύκολο και δε γίνεται μάθημα!!!". Μόνο που στην περίπτωση των μαθημάτων επιλογής... όλα είναι εύκολα (και με τις ευλογίες και οδηγίες του υπουργείου). Αλλά δεν είναι τυχαίο που τα μαθήματα μέσα από τα οποία μπορεί να εκφραστεί η δημιουργικότητα είναι στις 2 πρώτες θέσεις με μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα.

Ο κόσμος ζητάει να μάθει για τις νέες τεχνολογίες και την Πληροφορική, μία ανάγκη που δεν καλύπτεται επαρκώς από το δημόσιο σχολείο σήμερα.


pgrontas

Παράθεση από: ilias_s στις 22 Σεπ 2018, 11:16:52 ΠΜ
Αλλά δεν είναι τυχαίο που τα μαθήματα μέσα από τα οποία μπορεί να εκφραστεί η δημιουργικότητα είναι στις 2 πρώτες θέσεις με μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα.
Πολυ σωστό. Αλλά στην Α Λυκείου 5 ώρες αρχαία είναι απαραίτητες... >:(
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

emilbaka

Καλησπέρα, Χρόνια Πολλά και καλή Χρονιά!

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:

Είμαι σε Γενικό Λύκειο στο οποίο έχουν δημιουργηθεί δύο τμήματα επιλογής Εφαρμογές Πληροφορικής.
Στο πρώτο τμήμα διδάσκω εγώ ενώ στο άλλο τμήμα δεν έχει τοποθετηθεί καθηγητής από τη ΔΔΕ και κατά συνέπεια δεν έχει κάνει καθόλου μάθημα.
Ο διευθυντής μου, μού πρότεινε, με εισήγηση από τη ΔΔΕ, να διακόψω τη διδασκαλία στο πρώτο τμήμα και να ξεκινήσω στο δεύτερο.
Ισχύει κάτι τέτοιο; Εάν ναι, μπορείτε να μου πείτε σε ποια εγκύκλιο αναφέρεται;
Να σημειώσω ότι πηγαίνω για δύο ώρες σε άλλο σχολείο για συμπλήρωση ωραρίου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

evry

Τι εννοείς εισήγηση από τη ΔΔΕ? Την έχεις δει γραπτώς? ή στο είπε .... προφορικά?
Να του ζητήσεις την εισήγηση της ΔΔΕ γραπτώς!
Επίσης να τον ρωτήσεις στο Myschool τι ακριβώς θα γράψει? ότι κάνεις και υπερωρίες? ή θα σου αλλάξει τμήμα στο myschool?
Μην δεχτείς σε καμία περίπτωση γιατί στα χαρτιά θα φαίνεται ότι κάνεις μάθημα στο 1ο τμήμα οπότε αν τυχόν την ώρα του "κενού" συμβεί κάτι ποιος έχει την ευθύνη?

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

emilbaka

Ευχαριστώ για την απάντηση!

Θα τα ρωτήσω επιστρέφοντας στο σχολείο.

ilias_s

Όχι κάτι τέτοιο είναι άτυπο.

Κανονικά θα έπρεπε να σου προτείνουν, ή και να σε υποχρεώσουν (καθώς έχουν το δικαίωμα), να κάνεις υπερωρίες και μάθημα κανονικά στο 2ο τμήμα. Εικάζω πως αυτό το πέταξαν έτσι ώστε να μη φανεί πως υπάρχει ακόμα κενό. Έτσι, τώρα που τελειώνει το τετράμηνο σου λένε "κάνε στους άλλους"... με τη λογική πως είναι μάθημα επιλογής και πως κανένας δεν ασχολείται.

Γραπτώς δε θα στο δώσει κανένας καθώς δεν προβλέπεται καν ανάθεση τμημάτων από το Δ/ντή Δ.Ε. ή το ΠΥΣΔΕ. Μόνο ο Σύλλογος Διδασκόντων έχει αρμοδιότητα στην ανάθεση μαθημάτων αλλά και πάλι δεν μπορεί να σου αλλάξει τμήμα καταμεσής της χρονιάς αν και θα είχε ενδιαφέρον πως θα γίνονταν η αιτιολόγηση (π.χ πολύ έκαναν μάθημα αυτοί, τώρα ας κάνουν και οι άλλοι!).

happiness

ilias_s δεν θέλω να στη "σπάσω", αλλά ένας από τους βασικούς λόγους που "επιλέγεται" το επιλογής της πληροφορικής είναι ότι οι ώρες των ΠΕ86 περισσεύουν, οπότε πολύ συχνά τα παιδιά έρχονται αντιμέτωπα με το τελεσίγραφο "ή επιλέγετε το  πληροφορικής, ή δεν πρόκειτα να έρθει καθηγητής για αυτό που ζητάτε". Εν ολίγης, συνήθως το μάθημα που γίνεται στα ΓΕΛ είναι αυτό για το οποίο υπάρχει ήδη καθηγητής διαθέσιμος ή η ΔΔΕ ξέρει πως θα περισσέψει σίγουρα από κοντινά σχολεία. Να πάρουν πχ αναπληρωτή για να καλυφθούν 1-2 μαθήματα επιλογής, δεν πρόκεται.
Παράθεση από: ilias_s στις 22 Σεπ 2018, 11:16:52 ΠΜ
Αν και δε είναι άμεσα σχετικό με το thread, επειδή τυχαία έπεσα πάνω στο άρθρο, παραθέτω τα αριθμητικά στοιχεία (από το Υπουργείο παρακαλώ) για τους παρακολουθούντες των μαθημάτων επιλογής της Α' τάξης για το Σχολ. Έτος 2015-16.

Εφαρμογές Πληρ/κής : 37275
Καλλιτεχνική Παιδεία : 21685
Γεωλογία & Δ.Φ.Π. : 16803
Ελλ. & Ευρ. Πολιτισμός : 5038

Πηγή : http://www.alfavita.gr/arthron/poia-mathimata-epilogis-parakoloythoyn-oi-mathites-sto-lykeio

Απλά για να μη χαθούν και να βλέπουμε και τους αριθμούς που μιλάνε μόνοι τους. Έτσι, επειδή έχουν ακουστεί διάφορες απόψεις ότι η Πληρ/κή "φθήνει", δεν υπάρχει ενδιαφέρον και άλλα τέτοια. Τώρα και πάλι μπορεί να εμφανιστούν οι κλασσικοί "ξερόλες" που θα πουν για το μάθημα το μακρύ και το κοντό τους και το κλασσικό πως "οι μαθητές το επιλέγουν γιατί είναι εύκολο και δε γίνεται μάθημα!!!". Μόνο που στην περίπτωση των μαθημάτων επιλογής... όλα είναι εύκολα (και με τις ευλογίες και οδηγίες του υπουργείου). Αλλά δεν είναι τυχαίο που τα μαθήματα μέσα από τα οποία μπορεί να εκφραστεί η δημιουργικότητα είναι στις 2 πρώτες θέσεις με μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα.

Ο κόσμος ζητάει να μάθει για τις νέες τεχνολογίες και την Πληροφορική, μία ανάγκη που δεν καλύπτεται επαρκώς από το δημόσιο σχολείο σήμερα.

ilias_s

Παράθεση από: happiness στις 24 Ιαν 2019, 12:40:11 ΜΜ
ilias_s δεν θέλω να στη "σπάσω", αλλά ένας από τους βασικούς λόγους που "επιλέγεται" το επιλογής της πληροφορικής είναι ότι οι ώρες των ΠΕ86 περισσεύουν, οπότε πολύ συχνά τα παιδιά έρχονται αντιμέτωπα με το τελεσίγραφο "ή επιλέγετε το  πληροφορικής, ή δεν πρόκειτα να έρθει καθηγητής για αυτό που ζητάτε". Εν ολίγης, συνήθως το μάθημα που γίνεται στα ΓΕΛ είναι αυτό για το οποίο υπάρχει ήδη καθηγητής διαθέσιμος ή η ΔΔΕ ξέρει πως θα περισσέψει σίγουρα από κοντινά σχολεία. Να πάρουν πχ αναπληρωτή για να καλυφθούν 1-2 μαθήματα επιλογής, δεν πρόκεται.

Μα αυτό που λες δεν αποτελεί τελεσίγραφο ή επιλογή αλλά τετελεσμένο (πας πληροφορική είτε σ'αρέσει είτε όχι).

Δε θα σου πω ότι δε συμβαίνει αλλά η εμπειρία μου λέει πως σίγουρα δεν είναι ο κανόνας ούτε και ιδιαίτερα συνηθισμένο (ειδικά τα τελυταία χρόνια). Στο σχολείο μου, τα τελευταία χρόνια, όσα τμήματα δεν έχουν δημιουργηθεί σε άλλα μαθήματα επιλογής είναι λόγω μη-εγκρισης ολιγομελών (με αριθμό <5). Άσε που αν δεις τις αναθέσεις του Ευρωπαικού Πολιτισμού θα καταλάβεις πως δεν παίζει να μην υπάρχει κάποιος που να ψάχνει ένα 2ωρο απ' όλους αυτούς τους κλάδους (ΠΕ02, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ33, ΠΕ41, ΠΕ78).