ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

astakos1010

Παράθεση από: odysseas στις 29 Σεπ 2016, 08:22:05 ΠΜ
Πόση εντύπωση μου κάνει κάθε φορά όταν διαβάζω στην ίδια πρόταση τις λέξεις πιστοποίηση και πληροφορική, σαν να είχαν σχέση η μία με την άλλη. Και ακόμα περισσότερη εντύπωση όταν η λέξη ισχυροποίηση συνδέεται με τις ώρες και όχι το διδακτικό αντικείμενο. Μιλάμε για όραμα, όχι αστεία.

Αποσπασματική κριτική με πολύ δόση ειρωνείας. Όπως και να έχει συνάδελφε, θα μπορούσε κάλλιστα η πιστοποίηση να είναι ένα κομμάτι του προγράμματος στο Γυμνάσιο (προαιρετικά κάτι σαν 7η ώρα, αφού τώρα έχουμε 6ωρα...αλλά ουσιαστικά με μεγάλη απήχηση στους μαθητές. Στο κάτω κάτω δε μπορείς κανέναν να τον υποχρεώσεις να πιστοποιηθεί ) και παράλληλα να τρέχει και ένα κομμάτι προγραμματισμού. Σώνει και καλά το αντικείμενο να συνδέεται μόνο με την πιστοποίηση!!! Ποιος είπε κάτι τέτοιο;; Εξήγησα και πάνω ότι ισχυροποίηση στο Λύκειο σημαίνει και σύνδεση βαθμού όλων των μαθημάτων(και Πληροφορικής) και εισαγωγής στα ΑΕΙ/ΑΤΕΙ. Τώρα αν το όραμα κάποιων για το δημόσιο σχολείο είναι Πληροφορική και στα διαλείμματα, λυπάμαι.

astakos1010

Παράθεση από: tasospap στις 29 Σεπ 2016, 10:50:03 ΜΜ
Ωραία τα είπες Λάκη Λαζόπουλε του forum.

Oτι γουστάρουμε θα ψηφίσουμε. Αμα λάχει θα ψηφίσουμε και Κούλη-Λοβέρδο. Ο Κυρ Αντρέας ήταν ο μόνος που έκανε σκουπίδι την Φιλένια και πήγε να αναδείξει την αξία την πληροφορικής στο Λύκειο.

Θα σου απαντήσω σαν Λάκης λοιπόν: "Ρώτα τις οροθετικές τη άποψη έχουν για τον κυρ Αντρέα και την ανάδειξη της πληροφορικής στο Λύκειο"

astakos1010


Παράθεση από: pgrontas στις 29 Σεπ 2016, 10:59:43 ΜΜ
Θεωρώ ότι αυτό είναι άμεση συνέπεια της πιστοποίησης που ανέφερες. Προσωπικά πιστοποίηση και CS δεν νομίζω να συμβαδίζουν.
Ανέφερα ότι κομμάτι του μαθήματος που θα αναβαθμιστεί με επιπλέον ώρες στο 4ετές γυμνάσιο θα ειναι και η προετοιμασία πιστοποίησης ή κάτι extra ως 7η ώρα με μεγάλη απήχηση

Παράθεση από: pgrontas στις 29 Σεπ 2016, 10:59:43 ΜΜ
Όσο προχωράει η επιστήμη πολλές έννοιες και αντικείμενα κατεβαίνουν εξάμηνα στα πανεπιστήμια και είναι φυσικό κάποια στιγμή να υπάρχει "underflow". Στην εποχή μας και στον κλάδο μας που η προόδος είναι εκθετική (και ακόμα διαμορφώνεται) είναι φυσικό αυτό να συμβαίνει πιο συχνά. Επιπλέον δεν έχει λογική να διδάσκουμε CS στο γυμνάσιο για να την εγκαταλείψουμε στο λύκειο.
Οπότε είναι απαραίτητο να υπάρχει επιστημονική και όχι πολιτική τεκμηρίωση για το ποιες έννοιες θα διδάσκονται τα παιδιά, με τον κατάλληλο μετασχηματισμό φυσικά. Αυτό σημαίνει ότι όποιοι είναι κοντά στις πολιτικές αποφάσεις δεν πρέπει να είναι yes men ούτε να λειτουργούν ως πωλητές σε μας τους υπόλοιπους, αλλά να επηρεάζουν με βάση επιστημονικά κριτήρια.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι το μάθημα πρέπει να λέγεται Πληροφορική και να ξεκινά από το Δημοτικό και να επεκτείνεται μέχρι το Λύκειο. Όπως τα Μαθηματικά είναι Μαθηματικά και απλά περιλαμβάνουν Γεωμετρία/Αλγεβρα, όπως η Φυσική, όπως τα Θρησκευτικά που απλά αλλάζει η μορφή του μαθήματος αλλά λέγεται Θρησκευτικά κάπως έτσι πρέπει να είναι και η Πληροφορική όπου θα διδάσκονται όλα τα διάσπαρτα επιμέρους αντικείμενα σε ένα ενιαίο μάθημα από το Δημοτικό μέχρι το Λύκειο. Το ποιες έννοιες θα διδάσκονται, συμφωνώ ότι απαιτεί επιστημονική τεκμηρίωση και μόνο. Το ότι κάποιοι είναι κοντά στις πολιτικές αποφάσεις θα σε πληροφορούσα ότι δεν τους κάνει defacto λαμογάκια όπως υπονοείς. Και επιστημονική συγκρότηση διαθέτουν και άποψη και το σημαντικότερο ίσως να βλέπουν πιο σφαιρικά το δημόσιο σχολείο και προπαντός όχι με συντεχνιακά γυαλιά.

Παράθεση από: pgrontas στις 29 Σεπ 2016, 10:59:43 ΜΜ
Επειδή στην πληροφορική τα πράγματα είναι λίγο συγκεχυμένα, να διευκρινίσω ότι δεν έννοω τη διδασκαλία εμπορικών προϊόντων αλλά θεμελιωδών εννοιών, οι οποίες όπως έχει αποδείξει το CS Unplugged μπορούν να πάνε πολύ μακριά (όχι όμως για πιστοποίηση, η οποία παρεπιπτόντως είναι έννοια της αγοράς εργασίας και άρα άσχετη με το δημόσιο σχολείο).
Όσον αφορά την πιστοποίηση να ξεκαθαρίσω τη θέση μου. Εγώ μεταφέρω πληροφορίες σε ένα φορουμ εκπαιδευτικών του κλάδου μου. Αυτές οι πληροφορίες δε σημαίνει ότι με βρίσκουν και 100% σύμφωνο. Πιστοποίηση όντως είναι έννοια άσχετη με το δημόσιο σχολείο που και εγώ οραματίζομαι. Ωστόσο 2 παράγοντες την έχουν φέρει στο προσκήνιο τα τελευταία χρόνια. 1ον η σκέψη να ελαφρυνθεί οικονομικά η μέση οικογένεια από το κόστος συμμετοχής σε αυτή τη φάμπρικα ιδιωτικών πιστοποιήσεων, 2ον η απαίτηση καλώς ή κακώς (κακώς για εμένα) της κοινωνίας προς αυτή τη κατεύθυνση. Η σημερινή κυβέρνηση (και ας γελάσουν ορισμένοι) έχει «αριστερό πρόσημο», τουτ έστιν θεωρεί ότι οι πιστοποιήσεις πληροφορικής (που τις θεωρώ μία φάμπρικα οικονομικής αφαίμαξης κυρίως των χαμηλών κοινωνικών στρωμάτων) δε πρέπει να συνεχίσουν να δίνονται  από ιδιωτικούς φορείς σε θολά νερά. Ή θα έπρεπε να καταργηθούν (και να θεωρείται πιστοποιημένος μαθητής με απολυτήριο Γυμνασίου...όπως θεωρώ εγώ ότι είναι το πρέπον) ή να δίνονται από δημόσιο φορέα και καλύτερα μετά το Γυμνάσιο (γιατί η πίεση την πλειοψηφίας του κόσμου, που γνωρίζει επιφανειακά το θέμα και έχει ήδη πιστοποιηθεί από ιδιωτικό φορέα, αυτό θέλει....η πίεση των ιδιωτών παρόχων αυτών των πιστοποιήσεων περνούσε σε άλλους, ταπεινή μου άποψη όχι στην σημερινή ηγεσία του υπουργείου)

evry

Από τη στιγμή που όλα τα τμήματα ΑΕΙ/ΤΕΙ δίνουν πιστοποιητικά χρήστης υπολογιστή αν πάρεις 4 μαθήματα σχετικά με Η/Υ ή πληροφορική η πιστοποίηση είναι άχρηστη.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tdrivas

Παράθεση από: tasospap στις 29 Σεπ 2016, 10:50:03 ΜΜ
Ωραία τα είπες Λάκη Λαζόπουλε του forum.

Oτι γουστάρουμε θα ψηφίσουμε. Αμα λάχει θα ψηφίσουμε και Κούλη-Λοβέρδο. Ο Κυρ Αντρέας ήταν ο μόνος που έκανε σκουπίδι την Φιλένια και πήγε να αναδείξει την αξία την πληροφορικής στο Λύκειο.

Ο λοβερδος μπορει να εκανε αυτο για την πληροφορικη αλλα αφενος το εκανε για πολιτικο κερδος αφετερου μη ξεχνας ποιος ειναι ο λοβερδος...να σου θυμισω τι ειχε κανει με τις ιεροδουλες.
Ελεος, δεν ειμαστε παρτακηδες, ανθρωποι πρεπει να ειμαστε και να βλεπουμε περα απο το συμφερον μας.Γιαυτο παει χαλια και ο κλαδος και η κοινωνια, διοτι καποιοι κοιτανε μονο την παρτη τους..

Υ.γ. δεν φταιει μονο η φιλενια. Ποσοι καθηγητες πληροφορικης εχουν κανει το μαθημα να ειναι η ωρα του παιδιου..υποκριτες και φαρισαιοι λοιπον...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

demodosm

"Ειρήνη ημίν"
:'( Δεν είμαστε εδώ για να κάνουμε εμφύλιο αλλά να να δούμε πως θα σταματήσουμε τον κατήφορο που οδηγούν τον κλάδο μας τα τελευταία
χρόνια.
Ανεξάρτητα από τις πολιτικές πεποιθήσεις  θα πρέπει να κινηθούμε ενωμένοι για τον κλάδο μας.
Χαρακτηρισμοί τύπου "Λαζόπουλε" νομίζω ότι είναι απρεπείς και τρολάρουν την συζήτηση.
Ο astakos δεν νομίζω ότι έκρυψε ότι βρίσκεται κοντά στην σημερινή πολιτική ηγεσία.
Και αντι να δούμε να δούμε πως θα αξιοποίσουμε τους ανθρώπους του κλάδου μας που βρίσκοντε
σε κάποια θέση επιρροής, εμείς θα καθήσουμε να αντάσουμε χαρακτηρισμούς ενώ έχει πάρει φωτιά το σπιτι μας  :-[

Επειδή κάποιοι ξεχνούν να σας θυμίσω ότι έχουμε πιάσει πάτο.

Πρίν τρία χρόνια στο Λύκειο που είμαι σήμερα είμαστε 2 Πληροφορικοί και συμπληρώναμε και οι
δυο ωράριο ( με εργαστήρια, project (κανονικά και στήριξη), μαθήματα επιλογής και τεχνολογικη κατευθυνση)
και μοιραζόμαστε όλο την δουλεία της γραφειοκρατίας του σχολείου (απίστευτη δουλειά).

Πριν δύο χρόνια με την κατάργηση της Τεχνολογικής και τις αλλαγές Αβανιτόπουλου  ο δεύτερος συνάδελφος
χρειάστηκε να πάει τις μισές ώρες και σε άλλο σχόλειο.  Στην ουσία το σχολείο είχε 1,5 Πληροφορικό.

Πέρυσι  έμεινα μόνο έγω και συμπλήρωνα ακριβως το ωραριό μου.  Ετσι  το σχολείο είχε 1 μόνο πληροφορικό.

Και ήρθε φέτος το τελειωτικό κτύπημα που έμεινα με 13 ώρες μετά τις αλλαγές του υπουργείου.  Δηλαδή φέτος το σχολείο
χρειάζεται 0,6 Πληροφορικό. Θρίαμβος.....

:police: Ζήτω !!!! Είμαστε ο καλύτερος κλάδος... μπορούμε τώρα να πλακωθούμε και μεταξύ μας να γελάει και η κάθε .... Φιλένια (να μην ξεχνάμε και το χθές).

Ναι θα πούμε μνημόμιο κλπ.... Και ερωτώ...
Ποιά άλλη ειδικότητα δεν μπορεί να έχει ένα καθηγητή με πλήρες ωράριο σε ένα Λύκειο με 12 τμήματα αλλά 0,6 όπως εμείς (και με ώρες project μέσα);

Η απάντηση ΚΑΜΙΑ .   
Μόνο εμείς οι σούπερ επιστήμονες που τα κάνουμε όλα και συμφερουμε (τεχνική υποστήριξη, myschool, χαλασε το fax, ο εκτυπωτης, αδειες, εκδρομές...)
δεν μπορούμε να έχουμε 1 καθηγητή με πλήρες ωράριο.

Για να δούμε τι κάνουν οι άλλες ειδικότητες :
- 1 Καθηγητής ΠΕ06- Αγγλικών με πλήρες και μένουν 4-6 ώρες και για δεύτερο
- 1 Καθηγητής ΠΕ09- Οικονομολόγος πλήρες και μένουν 2-3 ώρες και για δεύτερο
- 1 Καθηγητής  Κοινωνιολογίας-Κοινωνικών Επιστημών με επιλογή ποιά μαθήματ του άρεσουν και μενουν 1-2 ώρες
- 1 Γυμναστής πλήρες ωράριο
- 6 Φιλολόγοι πλήρες  και μένουν κάποιες ώρες ( Ιστορία Τέχνης επιλογής και Ιστορία Οικονομίας_πληροφορικής) που δεν τις πέρνει κανένας
- 3 Μαθημάτικοι πλήρες
- 4 Φυσικοί- Χημικοί-Βιολόγοι
και οι επιστήμονες 0,6  Πληροφορικής.

Αν δεν βλέπουμε την κατρακύλα .....  ας αποκαλούμε ο ένας τον άλλο ....  "Αρβι", "Φιλένια", "Λαζόπουλε", "άσχετε" κλπ.

Γιατι μετά το  2 -> 1,5 -> 1 -> 0,6  ακολουθεί το 0 και αυτό θα μας αξίζει.







pgrontas

Παράθεση από: demodosm στις 30 Σεπ 2016, 01:26:04 ΜΜ
και οι επιστήμονες 0,6  Πληροφορικής

Πόσο απέχει το 0,6 Πληροφορικής από το να κάνουμε πληροφορική και στα διαλείματα που λέει ο αστακός!

Να αναφέρω και το δικό μου παράδειγμα: στο παλιό μου σχολείο 8 φιλόλογοι σε σύνολο 26. Πληροφορικής τώρα έχουν ακριβώς 1, επειδή όσο ήμουν εκεί είχαμε διεκδικήσει και κερδίσει να γίνεται υποχρεωτικά Πληροφορική ως επιλογή στην Α Λυκείου, κάτι που παρέμεινε.

Σε κάθε περίπτωση και κλείνω με αυτό, αν εμείς δεν διεκδικήσουμε το καλύτερο για τον κλάδο μας, όχι από συντεχνιακή αντίληψη αλλά επειδή νομίζουμε πραγματικά ότι θα κάνει καλό στα παιδιά η πληροφορική, και αρχίζουμε και στρογγυλεύουμε τότε θα μας φάνε λάχανο, όπως ήδη έχει γίνει.

Τέλος προσωπικά δεν υπονόησα κανένα τέτοιο χαρακτηρισμό, απλά είπα τι δεν πρέπει να είναι όσοι είναι κοντά στα πράγματα.
Παράθεση από: astakos1010 στις 30 Σεπ 2016, 01:11:45 ΠΜ
Το ότι κάποιοι είναι κοντά στις πολιτικές αποφάσεις θα σε πληροφορούσα ότι δεν τους κάνει defacto λαμογάκια όπως υπονοείς.

Παράθεση από: pgrontas στις 29 Σεπ 2016, 10:59:43 ΜΜ
Αυτό σημαίνει ότι όποιοι είναι κοντά στις πολιτικές αποφάσεις δεν πρέπει να είναι yes men ούτε να λειτουργούν ως πωλητές σε μας τους υπόλοιπους

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

astakos1010

Λοιπόν, συνάδελφοι: Δε νομιζω οτι θέλει ιδιαίτερη προσπάθεια για να αντιληφθούμε ότι πολιτική απόφαση θα είναι σύντομα το 4ετες γυμνάσιο και το 2ετες Λύκειο. Επομένως ναι ίσως το 0.6 να γίνει και 0.4 για να διατηρήσω την ορολογία αναποφευκα, αλλά σοβαρό 0.4 όχι επιλογής και τρεχα γυρευε!  Αλλά θα αυξηθεί σημαντικά στο νέου τύπου Γυμνασιο και θα τρέξει παράλληλα και η πιστοποίηση ως ξεχωριστό κομμάτι. Στο Λύκειο η αντικατάσταση των πανελλαδικών με βαθμούς από τις 2 τάξεις του νέου τύπου Λυκείου επίσης δρομολογειται. Ή κυβέρνηση έχει ορίζοντα σίγουρα μέχρι το 2019 και απουσίας σοβαρής αντιπολίτευσης πιθανόν και το 2023. Το κατάργηση πανελλαδικών που σε μερικους ακούγεται αστείο και επιστημονική φαντασία θα έρθει πολύ πιο σύντομα από όσο το φανταζεστε. Η σημερινή εκπαιδευτική πολιτική δεν είναι παρένθεση αλλά ή νέα πραγματικότητα και καλό είναι να συνεισφερουμε στον εκπαιδευτικό διάλογο μέσα στο νέο πλαίσιο ακόμα και αν θέλουμε να το αντιπολιτευτουμε. Σαφώς και δε θέλω να φαγωθούμε αλλά 2 χρόνια τώρα και τι δεν διάβασα σε αυτό το thread.

astakos1010

Παράθεση από: evry στις 30 Σεπ 2016, 07:29:46 ΠΜ
Από τη στιγμή που όλα τα τμήματα ΑΕΙ/ΤΕΙ δίνουν πιστοποιητικά χρήστης υπολογιστή αν πάρεις 4 μαθήματα σχετικά με Η/Υ ή πληροφορική η πιστοποίηση είναι άχρηστη.

Με την ευκαιρία του πετυχημένου σχόλιου του συναδέλφου, να πω ότι υπάρχει εισήγηση να γίνει το ανάποδο συνάδελφε. Πιστοποίηση από εδώ και το εξής στο γυμνάσιο (    γενικά κρατικό πιστοποιητικό που μπορεί να συμμετεχουν και ενηλικες)και κατάργηση αυτού που αναφερεις στα ΑΕΙ ΑΤΕΙ. Μία απόφαση σωστή κατά την ταπεινή μου άποψη.

pthomop

Παράθεση από: astakos1010 στις 30 Σεπ 2016, 05:58:15 ΜΜ
Ή κυβέρνηση έχει ορίζοντα σίγουρα μέχρι το 2019 και απουσίας σοβαρής αντιπολίτευσης πιθανόν και το 2023. .

Φίλε astakos2010. Πριν λίγο καιρό μίλαγα με φίλη μου φιλόλογο αποσπασμένη στο γραφείο του Φίλη, με αφορμή φυσικά την υποβάθμιση και τον παραγκωνισμό της ειδικότητας. Η απάντηση της ήταν ότι στο υπουργείο συζητούν ΟΛΟΙ για μας και μας έχουν υπόψη τους για να βρεθεί μια λύση για τις ώρες που χάνονται. Την επόμενη μέρα βγήκε η απόφαση για την κατάργηση της υποστήριξης των Projects. η ΚΟΡΟΙΔΙΑ  στο μεγαλείο της.
Όντως η κυβέρνηση έχει και ορίζοντα και όραμα. Να μας δώσει στο πιάτο των απολύσεων του Κούλη που έρχεται καβάλα στο άλογο.

astakos1010

Παράθεση από: pthomop στις 30 Σεπ 2016, 07:42:46 ΜΜ
Φίλε astakos2010. Πριν λίγο καιρό μίλαγα με φίλη μου φιλόλογο αποσπασμένη στο γραφείο του Φίλη, με αφορμή φυσικά την υποβάθμιση και τον παραγκωνισμό της ειδικότητας. Η απάντηση της ήταν ότι στο υπουργείο συζητούν ΟΛΟΙ για μας και μας έχουν υπόψη τους για να βρεθεί μια λύση για τις ώρες που χάνονται. Την επόμενη μέρα βγήκε η απόφαση για την κατάργηση της υποστήριξης των Projects. η ΚΟΡΟΙΔΙΑ  στο μεγαλείο της.
Όντως η κυβέρνηση έχει και ορίζοντα και όραμα. Να μας δώσει στο πιάτο των απολύσεων του Κούλη που έρχεται καβάλα στο άλογο.

Μα καλά υπάρχει σώφρων άνθρωπος που πιστεύει ότι ο "Κούλης έρχεται καβάλα στο άλογο". Ρε παιδιά επιστήμονες άνθρωποι είστε και μάλιστα τεχνοκράτες και σας πείθουν οι πέτσινες δημοσκοπήσεις που δίνουν σήμερα  προβάδισμα 7-8-12 μονάδες στην αντιπολίτευση. ΕΛΕΟΣ! Για ρίχτε μια ματιά σε πραγματικές δημοσκοπήσεις από εταιρίες που έπεσαν μέσα στις 3 τελευταίες αναμετρήσεις (+ δημοψήφισμα) και μετά το συζητάμε. Θα είμαστε εδώ το 2019 και θα ξανακάνουμε τη συζήτηση για το πόσο η σημερινή κυβέρνηση θα μας δώσει στο πιάτο! Σα κλασικοί ελληναράδες κάνετε κάποιοι...."Αποκατάσταση Πληροφορικών θέλω, τώρα την θέλω". Υπάρχει ένας προγραμματισμός ευτυχώς (μετά την υπουργεία Κουράκη/Μπαλτά) από τεχνοκράτες αριστερούς που κάπου ελπίζω και εγώ να οδηγήσει θετικά και για εμάς. Δες πιο πάνω το post που έκανα για τη συνάντηση ΟΛΜΕ και Γ.Γ. Υπουργείου Παιδείας για να πάρεις μια γεύση.

Katsadouros_Dhm

Προς το παρόν η γεύση που έχουμε πάρει τον τελευταίο καιρό είναι:
Η "ανακάλυψη" των διδασκόμενων -αλλά όχι εξεταζόμενων πανελλαδικά - μαθημάτων κατεύθυνσης που στην ουσία έχει απαξιώσει εντελώς και την ΑΕΠΠ στη θετική κατεύθυνση.
Η "ανακάλυψη" κατεύθυνσης "Οικονομίας-πληροφορικής", αλλά χωρίς όλα τα τμήματα πληροφορικής, ο αποκλεισμός παιδιών από επιλογές που θα έπρεπε να έχουν και  που τελικά η προχειρότητα φάνηκε στις τελευταίες πανελλαδικές εξετάσεις και την πλήρωσαν οι μαθητές.
H εξαφάνιση επιλεγόμενου μαθήματος πληροφορικής στη Γ' Λυκείου.
Η κατάργηση του 3ωρου των Εργαστηρίων.
Η κατάργηση της εποπτείας των project.
Η διαίρεση των μαθημάτων του Γυμνασίου σε πρωτεύοντα, δευτερεύοντα και τριτεύοντα (εδώ είναι η Πληροφορική!)
Το γεγονός ότι σε Λύκεια 250+ μαθητών με το ζόρι συμπληρώνει ωράριο ένας πληροφορικός.

Σε παρακαλώ συνάδελφε astakos1010 μην απαντήσεις στα παραπάνω,δεν τα γράφω με καμιά διάθεση αντιπαράθεσης, εξάλλου όλα τα παραπάνω είναι γεγονότα που έχουν ήδη γίνει, δεν είμαι κομματικό όργανο κανενός, ούτε θα γίνω, όπως πιστεύω και οι περισσότεροι εδώ μέσα.

tasospap

Απορώ γιατί αραδιάζει ένα σωρό πολιτικά σχόλια. Δεν μπορεί να καταλάβει οτι δεν μας ενδιαφέρει τι και ποιος θα κυβερνάει; Δεν μας νοιάζει αν η "ελπίδα έρχεται"  ;D ;D ;D

Ο κλάδος μας ενδιαφέρει σε αυστηρά τεχνοκρατικά πλαίσια.

nikolasmer

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 30 Σεπ 2016, 10:29:20 ΜΜ
Προς το παρόν η γεύση που έχουμε πάρει τον τελευταίο καιρό είναι:
Η "ανακάλυψη" των διδασκόμενων -αλλά όχι εξεταζόμενων πανελλαδικά - μαθημάτων κατεύθυνσης που στην ουσία έχει απαξιώσει εντελώς και την ΑΕΠΠ στη θετική κατεύθυνση.
Η "ανακάλυψη" κατεύθυνσης "Οικονομίας-πληροφορικής", αλλά χωρίς όλα τα τμήματα πληροφορικής, ο αποκλεισμός παιδιών από επιλογές που θα έπρεπε να έχουν και  που τελικά η προχειρότητα φάνηκε στις τελευταίες πανελλαδικές εξετάσεις και την πλήρωσαν οι μαθητές.
H εξαφάνιση επιλεγόμενου μαθήματος πληροφορικής στη Γ' Λυκείου.
Η κατάργηση του 3ωρου των Εργαστηρίων.
Η κατάργηση της εποπτείας των project.
Η διαίρεση των μαθημάτων του Γυμνασίου σε πρωτεύοντα, δευτερεύοντα και τριτεύοντα (εδώ είναι η Πληροφορική!)
Το γεγονός ότι σε Λύκεια 250+ μαθητών με το ζόρι συμπληρώνει ωράριο ένας πληροφορικός.

Σε παρακαλώ συνάδελφε astakos1010 μην απαντήσεις στα παραπάνω,δεν τα γράφω με καμιά διάθεση αντιπαράθεσης, εξάλλου όλα τα παραπάνω είναι γεγονότα που έχουν ήδη γίνει, δεν είμαι κομματικό όργανο κανενός, ούτε θα γίνω, όπως πιστεύω και οι περισσότεροι εδώ μέσα.

+1
Είναι προφανές ότι κάτι έχει γίνει λάθος σε όλη αυτή την ιστορία.
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

astakos1010

Οκ συνάδελφοι εσείς ότι πείτε! Κάποιοι κάνουν την επιλογή να είναι απολιτίκ και δικαίωμα τους, να ασκουν το επάγγελμα τους "αναπόσπαστοι" από τον υπόλοιπο κόσμο. Ωστόσο, εμάς τους άλλους που με ρίσκα και κόστος στη ζωή μας (και την εργασιακή-εκπαιδευτική) θεωρούμε ότι μόνο με πολιτική επιλογή θα δούμε ένα καλύτερο δημόσιο σχολείο και ένα καλύτερο περιβάλλον και για το κλάδο μας.....ε μη μας χαρακτηρίζετε και κομματικά όργανα!!!
Το πολιτικό σχόλιο ήταν απάντηση σε άλλο πολιτικό σχόλιο που έγινε πιο πάνω από άλλο συνάδελφο. Όχι συνάδελφε, νοσταλγέ του κυρ Αντρέα, δεν μας ενδιαφέρει και δε θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει μόνο ο κλάδος μας. Αυτός ο συντεχνιασμός μας έφαγε και μάλιστα επειδή από μεριάς ΠΕΚΑΠ αυτός ο συντεχνιασμός θριάμβευσε επί εποχής κυρ Αντρέα, γι' αυτό μας βλέπουν σήμερα με μισό μάτι και κάποιοι αγωνιζόμαστε από μέσα να το αλλάξουμε αυτό.

Αυτά και δε θα κάνω κανένα άλλο σχόλιο. Ευχαριστώ για την υπομονή σας, αλλά κάποια πράγματα έπρεπε να ειπωθούν στο Στεκι και ειδικά σε αυτό το thread.