κάποιος μου είπε πως στο υπουργείο οι συμβουλάτορες των δυο υπουργών (φυσικοι και μαθηματικοί και όχι χημικοί) λένε στους υπουργούς ότι η Πληροφορική δεν είναι επιστήμη αλλά εφαρμογές..Να μην σας φαίνεται παράξενο δηλαδή πως έγινε το νέο σύστημα πρόσβασης..
Διάφοροι σύμβουλοι, από μέσα και απ' έξω, γνωστοί και παλιοί φίλοι, ευτραφείς κυρίες, καθηγητές και δάσκαλοι της Πρωτοβάθμιας, διαφόρων ειδικοτήτων φαίνεται ότι συνέβαλαν στη διαμόρφωση του νέου αισχρού και καταστρεπτικού εξεταστικού.
Και όλοι αυτοί έπρεπε να ικανοποιηθούν.
Το αποτέλεσμα ήταν η εφαρμογή του παραλογισμού που πάει να γίνει και οι επιπτώσεις του, ιδίως απέναντι στα νέα παιδιά θύματα και στον κλάδο των Πληροφορικών (αλλά και άλλων κλάδων).
Το σίγουρο είναι ότι όλοι αυτοί ήταν άσχετοι και όχι οι αρμόδιοι γι αυτά που έπρεπε να γίνουν.
Και κάτι άλλο:
Υπουργός, Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος, Θεωρητικός Φυσικός, 72 ετών
Αναπληρωτής, Γιατρός Γενετιστής, Παιδίατρος, 67 ετών
Γενικός Γραμματέας, Μαθηματικός, 66 ετών
Γενικός Γραμματέας 2ος, Φυσικός, 66 ετών
Πιστεύετε ότι είναι χάσμα ειδικοτήτων ή χάσμα γενεών και άγνοιας όλος αυτός ο πόλεμος που έγινε και συνεχίζεται απέναντι στην επιστήμη της Πληροφορικής;
Οι Μαθηματικοί και οι Φυσικοί της Δευτεροβάθμιας κέρδισαν ή έχασαν με το νέο εξεταστικό;
Οι Μαθηματικοί που πολύ πιθανό να συνέβαλαν στο να φτιαχτεί αυτό το αίσχος αντιπροσώπευσαν τους συναδέλφους τους των Μαθηματικών τμημάτων που απάντησαν στην ΑΔΙΠ ότι θέλουν εξέταση στην Πληροφορική;
Αντιπροσώπευσαν και όλα τα άλλα Πολυτεχνικά και Πανεπιστημιακά τμήματα που διάλεξαν την Πληροφορική για εξεταζόμενο και τους συναδέλφους τους καθηγητές που αποφάσισαν;
Όλοι αυτοί αντιπροσωπεύουν σήμερα τις νέες γενιές που θα σπουδάσουν σε αυτά τα τμήματα; Αντιπροσωπεύουν τον νέο Μαθηματικό ή Φυσικό ή Μηχανικό Η/Υ;
Και το τελευταίο:
Καθηγητές Μαθηματικοί (ή Φυσικοί) που διδάσκουν Πληροφορική στον ιδιωτικό τομέα και άλλοι έχουν Μεταπτυχιακά στην Πληροφορική, άλλοι τα κάνουν τώρα, άλλοι δεν έχουν τίποτα(ή έκαναν τις 600 ώρες σεμινάρια), αλλά αγαπούν αυτήν την επιστήμη, έχουν κάνει πολύ προσωπική δουλειά και κόπο και κρίνονται συνεχώς για το αποτέλεσμα που προσφέρουν εδώ και πολλά χρόνια.
Καθηγητές που θα μπορούσαν να διοριστούν ως καθηγητές Πληροφορικής κάποτε αλλά δεν το θεώρησαν σωστό (ξέρετε υπάρχουν και τέτοιοι) αλλά από αγάπη και ενδιαφέρον στο αντικείμενο ασχολήθηκαν, το ανάδειξαν, συνεχίζουν να εξελίσσονται και πέρα από τη διδασκαλία, βοήθησαν όταν υπήρχε ανάγκη και κάλυψαν κενά στον ιδιωτικό τομέα βοηθώντας έτσι και τη δουλειά και τον κόπο των διορισμένων και ώθησαν παιδιά να σπουδάσουν την Πληροφορική γιατί έκριναν ότι τους ταίριαζε και γιατί έβλεπαν μακριά.
Πάρα πολλοί από αυτούς δε μπορούν να αντιπροσωπευτούν ούτε από την ΠΕΚΑΠ ούτε από την ΕΠΕ, αλλά ούτε και το επιδιώκουν.
Το ερώτημα είναι:
Ποιοι από αυτούς είναι αποδεκτοί στον αγώνα που πρέπει να γίνει για την ανατροπή των πραγμάτων, ή είναι καλύτερα να κάτσουν στην άκρη γιατί δεν τους πέφτει λόγος;
Σε μία συνάντηση και συζήτηση που πιθανόν γίνει μπορούν να συμμετέχουν, είναι αποδεκτοί ή όχι;
Μπορούν να συνεισφέρουν με τη δουλειά που έχουν κάνει;
Οι άνθρωποι αυτοί είναι αποδεκτοί από το στέκι;
ΥΓ: Στην πρόταση για μία και μόνη ένωση Πληροφορικών 10
1000+