Ως μαθητής της 3ης λυκείου πέρυσι είχα ασχοληθεί εκτεταμένα και λύσει όλα τα διαγωνίσματα του Στεκιού. Φέτος σπουδάζω στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής του ΠΑΔΑ και παρατηρώ ότι αναρτάτε ο καθένας τα δικά του διαγωνίσματα.
Προτείνω να γίνει ανασυγκρότηση/δημιουργία της ομάδας διαγωνισμάτων, ώστε να "βγαίνει" εν τέλη ένα πιο εμπλουτισμένο διαγώνισμα, δημιουργημένο από τις ιδέες και τις απόψεις όλων. Εγώ θέλω σίγουρα να συμμετάσχω σε αυτό, όποιος θέλει να ακολουθήσει, ας το δηλώσει στο θέμα.
Είναι κάτι που γινότανε και ατόνησε σιγά σιγά με τα χρόνια. Δηλώνω παρών στους εθελοντές.
Όταν το μάθημα μπήκε στο πεδίο οικονομίας και πληροφορικής (και χάσαμε τα γνήσια θετικά μυαλά) θεωρήσαμε ότι δεν υπήρχε λόγος για ώθηση του μαθήματος προς τα πάνω μια που χάσαμε το φυσικό μας κοινό. Για ποιους να φτιάξεις δύσκολα θέματα;
Βέβαια εμφανίστηκε ένα νέο "είδος" υποψηφίου που θέλει να μπει σε πανεπιστημιακές σχολές πληροφορικής μέσα από το επιστημονικό πεδίο οικονομίας-πληροφορικής. Ίσως έχει νόημα. Ας το συζητήσουμε από τη νέα σχολική χρονιά.
Το βασικό είναι να υπάρχει λόγος για ώθηση του μαθήματος προς τα πάνω.
Καλησπέρα και εγώ πιστεύω θα μπορούσαμε, και μάλιστα σε φάσεις.
Μια Α φάση =~ Νοέμβρη με θέματα μέχρι και όλες τια δομές επανάληψης και ίσως μια σειρά από διαγωνίσματα προσομοίωσης.
Σε κάθε περίπτωση θα χαρώ να βοηθήσω, αν αναλάβει κάποιος διαχειριστικής την αρχική επικοινωνία/οργανωση.
Θεωρώ δεδομένο πως αν το μάθημα εξεταζόταν για την είσοδο στις θετικές σχολές (μαθηματικό, φυσικό, πολυτεχνείο, πληροφορική) η ομάδα θα έφτιαχνε πάλι τα διαγωνίσματά της, προσαρμοσμένα στη νέα ύλη.
Αναρωτιέμαι αν οι οργανώσεις μας πρέπει να κάνουν κάτι ώστε να τεθεί το θέμα στο νέο υπουργό παιδείας. Πληροφορικός είναι (Πληροφορική ΟΠΑ έχει τελειώσει) και σίγουρα καταλαβαίνει τη στρέβώση που υπάρχει με το να εξετάζονται στη χημεία και όχι στην ΑΕΠΠ όσοι έχουν πρόσβαση σε όλες τις σχολές πληροφορικής.
Η πληροφορική κερδίζει συνεχώς έδαφος τον τελευταίο καιρό. Νομίζω ότι οι συνθήκες έχουν ωριμάσει για μια τέτοια διεκδίκηση.