No more network devices

Ξεκίνησε από Γιάννης Γαϊδαρτζής, 17 Ιαν 2014, 09:33:25 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Γαϊδαρτζής

Καλημέρα,
Παρόμοια περίπτωση με το προηγούμενο post του igial. Εγκατέστησα το 12.04 σε laptop ακολουθώντας τις οδηγίες για να το δοκιμάσω σε σχολεία. Στα γραφείο έχουμε cisco. Προσπάθησα να συνδεθώ αλλά μου εμφανίζει   No more network devices. Εγκατέστησα το pxe loader πάλι τα ίδια. Έπαιξα με  IP στατική, δυναμική δεν άλλαξε τίποτα. Έχω την εντύπωση πως δεν τρέχει κάποιο service. Πως να το ελέγξω;
Πρώην ΚΕΠΛΗΝΕΤ

alkisg

Το no more network devices είναι γενικό μήνυμα αποτυχίας. Πιο πριν πρέπει να δεις αν προσπαθεί ή όχι.
Αν δεν προσπαθεί, τότε το ipxe δεν βλέπει την κάρτα.
Αν προσπαθεί για κάποια δευτερόλεπτα και τελικά δεν παίρνει ip, τότε φταίει ο server.

Αν φταίει ο server, δώσε τα παρακάτω για να δούμε το configuration του:
Κώδικας: Bash
ip -oneline -4 addr show
grep ^dhcp-range /etc/dnsmasq.d/ltsp-server-dnsmasq.conf 
ls -lha /var/lib/tftpboot/ltsp/i386/vmlinuz*
sudo netstat -nap4 | grep dnsmasq

Γιάννης Γαϊδαρτζής

Προσπαθεί αλλά δεν συνδέεται.
Πρώην ΚΕΠΛΗΝΕΤ

alkisg

Απ' ότι βλέπω o server είναι του ΚΕΠΛΗΝΕΤ και είναι εντός του range της Β/θμας, μήπως έχουν τελειώσει τα IP leases του router σας και δεν δίνει πια IP σε νέους clients, και θέλει ένα reset;
Το παθαίναμε πολύ συχνά εδώ στα Γιάννενα μέχρι που μικρύναμε το lease time του cisco router μας από 30 μέρες σε 7 μέρες.

Αν δεν σου είναι εύκολο το reset του router, δοκίμασε να αλλάξεις τη στατική IP του server σε 192.168.67.1, γιατί εκεί δίνει IP ο ίδιος ο LTSP server. Απλά για δοκιμή, να δεις αν θα ξεκινήσει ο client.

Υ.Γ. για άλλη φορά, το copy/paste του κειμένου είναι καλύτερο από το screenshot, γιατί τρώει λιγότερο χώρο στο στέκι... :)

Γιάννης Γαϊδαρτζής

Τελικά έπαιξε με την 192.168.67.1. Συγνώμη για το screenshot δεν θα ξαναγίνει. Ελπίζω να τα πούμε το Μάρτιο στην Κρήτη.

Ευχαριστώ.   
Πρώην ΚΕΠΛΗΝΕΤ

igial

Καλησπέρα, στο πρόβλημα που είχα και γω, έπαιξε μια χαρά με την στατικη 10.x.y.1  χωρίς να ξέρω γιατί, αλλά τουλάχιστον το πρόβλημα λύθηκε.
Σας ευχαριστώ πολύ.