Ερώτηση για Σ Λ

Ξεκίνησε από thg, 29 Μαρ 2021, 07:46:08 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

George Eco

#15
Παράθεση από: petrosp13 στις 30 Μαρ 2021, 02:08:51 ΠΜ
....
Επίσης, υπάρχουν πολλά θέματα εξετάσεων σε ΓΛΩΣΣΑ γραμμένα με μικρά
Το πιο πρόσφατο είναι το Β2 του 2017

Το βιβλίο είναι κακογραμμένο. Λείπουν σύμβολα από το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ, τι συζητάμε εδώ; Πιο συγκεκριμένα το : και τα [ ]

Στο βιβλίο λέει πως κατά την ανάθεση τιμής σε μεταβλητή, η μεταβλητή κι η παράσταση πρέπει να είναι του ιδίου τύπου. Δηλαδή με άλλα λόγια, με αυτό τίθεται ερώτημα αν μπορώ να αναθέσω σε πραγματική μεταβλητή ακέραια τιμή.
Δηλαδή τι; Να κάνουμε κάτι σαν πραγ <- 10 * 1.0 για να είμαστε καλυμμένοι;

ΥΓ: Μην ακυρώνεις συνάδελφε το thread σου, όλα τα threads είναι πολύτιμα.

Τα πεζά - κεφαλαία είναι το τελευταίο που μας νοιάζει. Αλλά μπορείτε να προτείνετε στα παιδιά κεφαλαία τις εντολές για πιο ευανάγνωστο κώδικα για αυτά, ως καλή πρακτική. Καλό θα ήταν. Αν πάμε με το τυπολατρικό, θα συμφωνήσω με τον Πέτρο, με μόνη την αιώνια διαφωνία που έχω στα θέματα.

Ποτέ δεν υπήρξε προγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ με πεζά στις Πανελλήνιες με ρητή αναφορά ως πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ. Ήδη ακούγεται γραφικό από μεριάς μου αυτό, ναι οκ το ξέρω, αλλά τσεκάρετέ το. Το Β2 του 2017 αποκαλείται πρόγραμμα. Όχι σε ΓΛΩΣΣΑ απαραίτητα.  Τα έχουμε χιλιοπεί όμως αυτά.

Αντεπιχείρημα τρανό είναι το εξής: Αν αυτό δεν είναι ΓΛΩΣΣΑ, τότε τι είναι; Η απάντηση θα μπορούσε να είναι η θολή "μια ομοιάζουσα με τη ΓΛΩΣΣΑ, δίχως απαίτηση συντακτικής αυστηρότητας". Το Β θεωρητικό θέμα είναι άλλωστε. Αλλά προφανώς εδώ φαίνεται το αστείο της συζήτησης.

Και ξαναλέω, αν ρωτούσατε εμένα, θα έλεγα το εξής: Τι καθόμαστε και συζητάμε;
Αλλά δε θα διορθώσω εγώ τα γραπτά Πανελληνίων. Συνάδελφοι θα το κάνουν. Και το μόναδικό μου επιχείρημα είναι το εξής πάντοτε:
Αν κάποιο δικό μου παιδί, τύχει να εξεταστεί από κανέναν όχι τόσο σχετικό με το μάθημα κι απαιτεί κεφαλαία;
Και μη μου πει κανείς πάλι πως αυτά είναι ανήκουστα πράγματα...

Παράθεση από: thg στις 29 Μαρ 2021, 11:37:23 ΜΜ
Είναι απορίες τους πάνω σε Σ Λ..εγώ τα έδωσα Λάθος ενώ άλλος καθηγητής σωστά...

Λέει αλήθεια!!! Κι αυτό είναι το πιο ΑΠΛΟ που έχουμε να αντιμετωπίζουμε. Αν ο "άλλος" γίνει εξεταστής;;;

Γι' αυτό συνάδελφε, εγώ λέω στα  παιδία μου, good practice κι εκ του ασφαλούς με κεφαλαία. ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΟΨΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΜΟΡΙΟ ΣΤΑ ΕΚΑΤΟ ΛΟΓΩ ΠΕΖΩΝ! Διότι πιστεύω πως Τα 20 μόρια μιας άσκησης Δ αφορούν τα όσα ζητά το θέμα κι όχι τα κεφαλαία και πεζά.

Στη κρίση σας το αφήνω εγώ, ξαναεξέφρασα τη γνώμη μου, Πέτρο γι' αυτό επέμενα κι εγώ στα άλλα νήματα τόσο πολύ. Υπάρχουν άνθρωποι σε Λύκεια που διδάσκουν το μάθημα κι ΑΠΑΙΤΟΥΝ κεφαλαία. Ξέρω περιπτώσεις που κάνουν πρόγραμμα σε γλώσσα και ψευδογλώσσα αχταρμά κι έρχονται τα παιδιά μου στις τάξεις έξαλλα. Κάθε φορά όμως που πρέπει να λύσω τέτοιο θέμα, δίχως να θίξω κανέναν, είναι δύσκολο, κουραστικό και με κάνει να ντρέπομαι.



Στο δια ταύτα:

1- Οι διαγραμματικες τεχνικές υλοποιούνται με συμβολα
Δε καταλαβαίνω τι εννοεί; "Οι διαγραμματικες τεχνικές αναπαράστασης αλγορίθμων"; Η ερώτηση είναι εντελώς ακατάλληλη για Σ/Λ Πανελληνίων. Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες.

2- Μια διαδικασία μπορεί να καλέσει συνάρτηση και το ανάποδο.
Λάθος. Η Συνάρτηση δε μπορεί να καλέσει Διαδικασία, έχει ξεκαθαριστεί αυτό από το Υπουργείο.


3- Στην Γλώσσα προγραμματισμού Γλώσσα οι εντολές γράφονται μονο με  Κεφαλαία.
Μπορώ να τρολάρω για μία φορά; Μιλά για τη "Γλώσσα", όχι για τη ΓΛΩΣΣΑ. Μάλλον αναφέρετε στη γλώσσα προγραμματισμου του Β2/2017 οπότε απαντώ ΛΑΘΟΣ.  ;D ;D ;D :angel:
Αυτή η ερώτηση Σ/Λ συνάδελφε, ΤΙ ακριβώς εξετάζει; Αυτό σκέψου. Γιατί να πάρει ή να χάσει μόρια μαθητής εξ αιτίας της. Εγώ τη θεωρώ ακατάλληλη. Έχουμε 100 μονάδες για να εξετάσουμε όλη την ύλη σε 4 θέματα. Γιατί να σπαταλήσουμε εκεί μονάδες;


andreas_p

 good practice κι εκ του ασφαλούs.

Καλή πρακτική είναι :  Ν΄ανάψεις τη φωτιά κι  όχι να γεμίσεις το κεφάλι του μαθητή με γνώσεις και μάλιστα τυποποιημένες ! Μην ασχολείστε με small /CAPITAL ...

George Eco

Παράθεση από: andreas_p στις 04 Απρ 2021, 10:23:29 ΠΜ
good practice κι εκ του ασφαλούs.

Καλή πρακτική είναι :  Ν΄ανάψεις τη φωτιά κι  όχι να γεμίσεις το κεφάλι του μαθητή με γνώσεις και μάλιστα τυποποιημένες ! Μην ασχολείστε με small /CAPITAL ...

Δε διαφωνώ. Αλλά μέχρι να εξαλειφθούν αυτά τα θλιβερά φαινόμενα, το νιώθω σα χρέος  να το προτείνω. Κι άς αφήσουμε λίγο στην άκρη το "ασφαλές".
Νομίζω πως βοηθά στην ανάγνωση του κώδικα, το να έχουμε σταθερή τυποποίηση κεφαλαίων δεσμευμένων λέξεων, όπως κι οι σωστές εσοχές. Δίχως εσοχές δεν είναι λάθος, με εσοχές όμως βοηθάμε τον εαυτό μας και τον εξεταστή. Έτσι το βλέπω και το κεφαλαία - πεζά.
Άλλοι βγάζουν Σ/Λ γι' αυτό. 

andreas_p

Εσοχές.
Σ' έναν μακροσκελή κώδικα με εμφωλεύσεις  είναι επιβεβλημένες !

P.Tsiotakis

Παράθεση από: George Eco στις 04 Απρ 2021, 05:08:13 ΠΜ
Ποτέ δεν υπήρξε προγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ με πεζά στις Πανελλήνιες με ρητή αναφορά ως πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ. Ήδη ακούγεται γραφικό από μεριάς μου αυτό, ναι οκ το ξέρω, αλλά τσεκάρετέ το. Το Β2 του 2017 αποκαλείται πρόγραμμα. Όχι σε ΓΛΩΣΣΑ απαραίτητα.  Τα έχουμε χιλιοπεί όμως αυτά.

https://kathigitis-aepp.gr/wp-content/uploads/2019/03/2005-imerisio-maios-themata.pdf
Θέμα 2, 2005
Πρόγραμμα/Συνάρτηση με πεζά γράμματα

George Eco

Ακόμα μία φορά. Θέμα 2ο "∆ίνεται το παρακάτω τμήμα προγράμματος και μια συνάρτηση:". Ξαναλέω, δεν είπε πουθενά σε ΓΛΩΣΣΑ. Μακάρι να το έλεγε έτσι κε Τσιωτάκη, να μην είχαμε αυτά τα φαινόμενα. Επίσης είναι τελείως θεωρητική ερώτηση, δε ζητά να αλλάξουμε κάτι ή να συμπληρώσουμε κάτι στο κώδικα. Πίνακα τιμών θέλει.

Εκείνη την εποχή, ήταν εντός ύλης το να γνωρίζουν τα παιδιά τι είναι και τι κάνουν οι COBOL, LISP, FORTRAN, PASCAL, JAVA, γεγονός που με βρίσκει σύμφωνο, αλλά δεν εξετάζεται στο σήμερα.

Επίσης, το 2005, 15 - 16 χρόνια πίσω, έβαζαν θεωρητικά θεματα που λύνονταν ΜΟΝΟ σε ψευδογλώσσα. Το θέμα 3 ΔΕ λύνεται σε ΓΛΩΣΣΑ. Γιατί ο πίνακας Α[Ν] δεν είναι δυναμική δομή στα πλαίσια του μαθήματος, οπότε και το Ν δε δύναται να ορίζεται μετά την ΑΡΧΗ. Δε νομίζω τα θέματα του 2005 να πρέπει γενικά να τα αναφέρουμε για οτιδήποτε ως επιχείρημα.

Εκείνη την εποχή το μάθημα νομίζω ήταν ακόμα στα σπάργανα (2000 έδωσαν πρώτη φορά τα παιδιά άλλωστε) κι έψαχνε ταυτότητα ακόμα, που έμελλε να κατασταλλάξει στη παρούσα μορφή του.

Κι επίσης να πω και κάτι ακόμα. Το επιχείρημα, αφου το βιβλίο λέει κεφαλαία, τότε να βάζουμε και χρώματα, δεν είναι και τόσο ορθό ως επιχείρημα. Σε case sensitive γλώσσες, τα πεζά-κεφαλαία ΕΧΟΥΝ σημασία, το χρώμα δίνεται από τον editor, ενώ ο editor δεν επεμβαίνει στην αλλαγή των χαρακτήρων πεζών-κεφαλαίων λόγω case sensitivity της γλώσσας.

Το πεζά - κεφαλαία είναι ανούσιο να το συζητάμε, αλλά ας παραθέτουμε το πραγματικό λόγο. Είναι ΑΔΙΚΟ να κόψεις μονάδες από παιδί που έγραψε τις εντολές με πεζά. Έγραψε με πεζά το πρόγραμμα και χωρίς στοίχιση; Πρόβλημά του, θα το διαβάζει και θα το διορθώνει δυσκολότερα, παίζει και να χάσει και χρόνο εκεί. ΔΕΝ εξετάζεται αυτό στις Πανελλήνιες. Υπάρχουν 100 μονάδες που εξετάζουν εφ όλης της ύλης το μάθημα. ΟΥΤΕ ΜΙΑ δε πρέπει να σπαταληθεί σε πεζά-κεφαλαία θέματα. Απλά δε το ξέρουν όλοι, και γι' αυτό πάντα σπεύδω να αναφέρω το φαινόμενο, μπας και πέσει κάτι στην υπόληψή τους κι εξαλειφθεί το φαινόμενο.

Στο παρελθόν, σε άλλο thread, είπε κάποιος συνάδελφος, πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου, πως αν κάποιος σήμερα κόβει για πεζά - κεφαλαία, είναι θλιβερό. Ε μαντέψτε. Όλο θλίψη είμαι, σε πολλές περιοχές της ΑΤΤΙΚΗΣ που διδάσκω, ακούω θλιβερά πράγματα.
Ελπίζω σε ένα εκ των δύο:

  • Αλλαγή του μαθήματος προς το καλύτερο, σε πραγματική γλώσσα προγραμματισμού
  • Εξάλειψη ασαφειών στη τρέχουσα μορφή, αλλά και θλιβερών φαινομένων.

Θεωρώ απαράδεκτο πάντως, πως δείτε που έχουμε φτάσει κε Τσιωτάκη:
Ερώτηση Σ/Λ για πεζά κεφαλαία.
ΤΙ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ;;;
Είναι σα να ασχολείται κάποιος με το case sensitive θέμα, σε μία επί χάρτου κακώς διατυπωμένη, θεωρητική γλώσσα.
Είδατε όμως. Κάποιος την έγραψε, κάποιος τη διδάσκει, και την απαντά και λάθος!!! Να κλάψω ή να γελάσω; (πεζά - κεφαλαία δεν έχουν σημασία)
Με ξέρετε, με πάθος υποστηρίζω πως υπάρχουν κίνδυνοι, αλλά κι εγώ ο ίδιος ΚΟΥΡΑΖΟΜΑΙ να φοβάμαι με αυτή τη τροχοπέδη στη γνώση, που λέγεται τυπολατρεία.  Αν είναι να ακολουθούμε κατά γράμμα το βιβλίο, τότε δε μπορούμε να αναθέσουμε ακέραια τιμή σε πραγματική μεταβλητή.


P.Tsiotakis

Το 2005 οι μαθητές δεν μπορούσαν να κωδικοποιήσουν παρά μόνο σε ψευδογλώσσα είτε σε ΓΛΩΣΣΑ (στην COBOL Και στην ψευδογλώσσα δεν υπάρχει δεσμευμένη λέξη "Συνάρτηση"). Προφανώς και η επιτροπή έγραψε πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ με πεζά για να μην χρειάζεται 16 χρόνια μετά να γράφουμε ακόμη ότι έχει νόημα η απαίτηση συγγραφής κεφαλαίων...

Προφανώς μιλάμε διαφορετική γλώσσα. Και ακόμη και αν την αλλάξουμε, πάλι διαφορετική θα είναι. Μακάρι να ήταν αλλιώς...

Νίκος Αδαμόπουλος

Τα ίδια και τα ίδια...

George Eco

#23
Παράθεση από: P.Tsiotakis στις 05 Απρ 2021, 03:18:48 ΜΜ
Το 2005 οι μαθητές δεν μπορούσαν να κωδικοποιήσουν παρά μόνο σε ψευδογλώσσα είτε σε ΓΛΩΣΣΑ (στην COBOL Και στην ψευδογλώσσα δεν υπάρχει δεσμευμένη λέξη "Συνάρτηση")

Προφανώς μιλάμε διαφορετική γλώσσα. Και ακόμη και αν την αλλάξουμε, πάλι διαφορετική θα είναι. Μακάρι να ήταν αλλιώς...

Μπερδευτήκαμε λίγο εδώ, εννοούσα πως αν δείτε τα θέματα, καμία σχέση με τα σημερινα. Η COBOL αναφέρθηκε για να σχολιάσω το πόσο διαφορετικά ήταν τα θεωρητικά θέματα τότε με του σήμερα. Δεν υπονόησα πως πρέπει να διδάσκονται ΣΥΝΤΑΞΗ, παρέμεινα πως καλό είνια να τις έχουν ακουστά. Σήμερα κάνουν ψευδογλώσσα-γλώσσα κι αν πεις JAVA, COBOL, FORTRAN σε κοιτάνε καλά καλά. Ούτε καν νύξη ΤΙ ΕΙΝΑΙ.

Παράθεση από: P.Tsiotakis στις 05 Απρ 2021, 03:18:48 ΜΜ
Προφανώς και η επιτροπή έγραψε πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ με πεζά για να μην χρειάζεται 16 χρόνια μετά να γράφουμε ακόμη ότι έχει νόημα η απαίτηση συγγραφής κεφαλαίων...
Εμ έλα όμως που δεν ανέφερε πουθενά το ΓΛΩΣΣΑ και κάποιος που δε βλέπει το προφανές, το κάνει να μην είναι προφανές και δεν είναι μόνο ένας. Κι αν αυτοί γίνουνται εξεταστές τι κάνουμε εμείς; Δεν είναι απλό το θέμα, είναι σοβαρότατο και θλιβερό κε Τσιωτάκη. Διότι έχετε κάθε δίκιο με το μέρος σας να ισχυρίζεστε πως είναι ΓΛΩΣΣΑ το θέμα. Αλλά έλα που ΔΕ το λέει πουθενά.

Πάντως τα τελευταία χρόνια γράφουν θέματα σε κεφαλαία και ούτε γάτα ούτε ζημιά.


Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 05 Απρ 2021, 03:25:33 ΜΜ
Τα ίδια και τα ίδια...

Συμφωνώ. Βλέπετε όμως; Δεν είχα άδικο όταν τα έθιγα. Μπροστά μας τα βλέπουμε.
ΞΑΝΑΛΕΩ, για να μη παρεξηγηθώ τουλάχιστο στο εξής και με περάσετε για αυτούς που διδάσκουν πως κεφαλαία είναι "το σωστό".
ΠΕΖΑ -ΚΕΦΑΛΑΙΑ είναι απαράδεκτο να έχουν σημασία και να ασχολούμαστε.
Αλλά άλλοι ασχολούνται και δυστυχώς διδάσκουν κιόλας έτσι το μάθημα.
Δε τα είχα βγάλει από τη κούτρα μου τότε κε Αδαμόπουλε, ούτε ήθελα να είμαι ο γραφικός. Άλλοι είναι γραφικόι κι έρχονται παιδιά με άγχος και μας ρωτάνε τέτοια ΣΛ...

Συμφωνώ 100% πως η Συνάρτηση δεν ανήκει σε ψευδογλώσσα, δε νομίζω να είπα ή να υπονόησα κάτι τέτοιο και το ότι κάτι δεν είναι ΓΛΩΣΣΑ δε συνεπάγεται πως είναι ψευδοκώδικας.

Για ποια διαφορετική γλώσσα μιλάμε δηλαδή; Μήπως με παρεξηγήσατε; Γιατί αν διαφωνούσα μαζί σας, να πω οκ, το καταλαβαίνω το σχόλιο, αλλά και στη συμφωνία;  :)



Συμπλήρωση:
Και για του λόγου το αληθές, μου αρέσει σαν ιδέα ως καλή πρακτική τα κεφαλαία, μαζί με τη σωστή στοίχιση, επειδή ακριβώς δεν έχεις την επιλογή των διαφορετικών χρωμάτων. Σε βοηθήματα που χρησιμοποιώ, τα προγράμματα είναι με πεζά μεν, χρωματισμένα δε, για να είναι ευανάγνωστα. Ακριβώς επειδή χρώμα ΔΕ παίζει, ούτε στα θέματα, αλλά ούτε και στο γραπτό, ενώ πεζά-κεφαλαία παίζουν ως δυνατή βελτιστοποίηση ΕΙΚΟΝΑΣ γραπτού, το προτείνω, ΔΕ ΤΟ ΑΠΑΙΤΩ. Κι εξηγώ πάντα στα παιδιά πως όποιος απαιτεί κεφαλαία κάνει λάθος.

petrosp13

Αν δεν είναι ΓΛΩΣΣΑ, τότε τι είναι;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Νίκος Αδαμόπουλος


Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: George Eco στις 05 Απρ 2021, 03:29:39 ΜΜ
Συμφωνώ. Βλέπετε όμως; Δεν είχα άδικο όταν τα έθιγα. Μπροστά μας τα βλέπουμε.
ΞΑΝΑΛΕΩ, για να μη παρεξηγηθώ τουλάχιστο στο εξής και με περάσετε για αυτούς που διδάσκουν πως κεφαλαία είναι "το σωστό".
ΠΕΖΑ -ΚΕΦΑΛΑΙΑ είναι απαράδεκτο να έχουν σημασία και να ασχολούμαστε.
Αλλά άλλοι ασχολούνται και δυστυχώς διδάσκουν κιόλας έτσι το μάθημα.
Δε τα είχα βγάλει από τη κούτρα μου τότε κε Αδαμόπουλε, ούτε ήθελα να είμαι ο γραφικός. Άλλοι είναι γραφικόι κι έρχονται παιδιά με άγχος και μας ρωτάνε τέτοια ΣΛ...

Απορώ πού βρίσκεις τον χρόνο και την όρεξη...

George Eco

#27
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 05 Απρ 2021, 05:51:55 ΜΜ
Απορώ πού βρίσκεις τον χρόνο και την όρεξη...

Επαναληπτικές 2020: Πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ με κεφαλαία. Όχι ότι το θεωρώ επιχείρημα αυτό, αλλά ορίστε τι μπορεί κανείς να παραθέσει.
https://drive.google.com/file/d/1Yab2bFn06rd5aUz3r4xUgd0StuWgGB76/view


Κε Αδαμόπουλε να σας πω, που βρίσκω χρόνο κι όρεξη.  Δεν ήθελα, γιατί πολλές φορές ντρέπομαι και μόνο που τα σκέπτομαι, αλλά αναγκάζομαι να σας πω:

Αν έχω να αντιμετωπίζω καθημερινά κι επί χρόνια καταστάσεις τύπου:
ψευδογλώσσα = ΓΛΩΣΣΑ σε σύνταξη (εμφάνισε, εκτύπωσε σε ΓΛΩΣΣΑ δηλαδή) από εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Γ Λυκείου το μάθημα αυτή τη στιγμή (αν θέλετε το πιστεύετε)
κι επίσης καταστάσεις όπως α div β με α να λαμβάνει αργότερα στον αλγόριθμο σε ψευδογλώσσα πραγματική τιμή
κι ένα βιβλίο που έχει λάθος υλοποιήσεις σε αλγορίθμους μέσα του, ενώ σε άλλα σημεία έχει θεωρηρτική υλοποίηση ασύμβατη με τη στατική δομή πίνακα σε ΓΛΩΣΣΑ,
κι όταν ύπαρχει πιθανότητα διάφορη του μηδενός, τέτοιοι να διορθώσουν ένα γραπτό δικού μου παιδιού....
ε, ναι χρόνο βρίσκω,  γιατί θέλω να ακούγονται οι προβληματισμοί μου.
Δε θέλω να θίξω κανένα και γενικά θέλω να είμαι η θετική φωνή, αλλά μην απορείτε απαξιωτικά με τις απαντήσεις μου. Είναι βασισμένες σε αληθινά γεγονότα κι αυτό το thread πολύ απλά αποδεικνύει του λόγου το αληθές και με δικαιώνει.
Σας έχω πει στο παρελθόν, ΧΑΙΡΟΜΑΙ που αντιδράτε έτσι σε τέτοια θέματα, συμμερίζομαι τη γνώμη σας. Αλλά δείτε τι κάνει κάποιος εκεί έξω:
Κάποιος απαιτεί τα παιδιά να γράφουν με κεφαλαία μόνο πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ και θα κόψει από ΣΛ που εκείνος έφτιαξε, ειδικά για να τιμωρήσει όποιο παιδί γράφει πεζά. Κι αυτός θα διορθώσει εν δυνάμει γραπτά;

Εκτός κι αν η ΣΛ προέρχεται από φροντιστήριο.
@Ste διδάσκετε σε Λύκειο ή σε Φροντιστήριο;

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: George Eco στις 05 Απρ 2021, 08:02:08 ΜΜ
Δε θέλω να θίξω κανένα και γενικά θέλω να είμαι η θετική φωνή, αλλά μην απορείτε απαξιωτικά με τις απαντήσεις μου. Είναι βασισμένες σε αληθινά γεγονότα κι αυτό το thread πολύ απλά αποδεικνύει του λόγου το αληθές και με δικαιώνει.
Σας έχω πει στο παρελθόν, ΧΑΙΡΟΜΑΙ που αντιδράτε έτσι σε τέτοια θέματα, συμμερίζομαι τη γνώμη σας. Αλλά δείτε τι κάνει κάποιος εκεί έξω:
Κάποιος απαιτεί τα παιδιά να γράφουν με κεφαλαία μόνο πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ και θα κόψει από ΣΛ που εκείνος έφτιαξε, ειδικά για να τιμωρήσει όποιο παιδί γράφει πεζά. Κι αυτός θα διορθώσει εν δυνάμει γραπτά;

Αυτό που λέω εγώ είναι ότι λέμε και ξαναλέμε τα ίδια σε έναν ατέρμονα βρόχο χωρίς να προκύπτει κάποιο χειροπιαστό κέρδος. Θα περίμενε δηλαδή κάποιος να γίνουν όλες οι τοποθετήσεις από τους συνομιλητές, να εκφραστούν οι όποιες διαφωνίες, να γίνουν δευτερολογίες, κλπ, αλλά κάπου να καταλήγει. Για να προχωράει ένας διάλογος θα πρέπει σε κάθε φάση της εξέλιξής του να προστίθεται κάτι καινούργιο, μια νέα παράμετρος, μια άλλη ιδέα, κάποια μετακίνηση θέσεων. Αν δεν συμβαίνει τίποτα τέτοιο και κανένας συνομιλητής δεν φαίνεται αλλάζει την άποψή του, τότε δεν βλέπω για ποιο λόγο να γίνεται. Εδώ πλέον η συζήτηση γίνεται με copy paste προηγούμενων κειμένων.

Και σίγουρα δεν μου αρέσει αν μέσω μιας τέτοιας διαδικασίας γίνεται (ακούσια ή εκούσια δεν έχει σημασία) τεχνητή μετατόπιση του κέντρου βάρους των διατυπωμένων απόψεων. Δηλαδή, για να το κάνω και πιο λιανά, δεν θεωρώ δίκαιο και αντιπροσωπευτικό της κυρίαρχης άποψης στα μέλη του Στεκιού, αν το 1% των μελών μόνο πιστεύει ότι παίζουν ρόλο τα κεφαλαία/πεζά, αλλά παρόλα αυτά αυτό αντιστοιχεί στο 10% του αριθμού των μηνυμάτων και, ακόμα χειρότερα, στο 50% του πλήθους των χαρακτήρων στα μηνύματα συνολικά. Δηλαδή προβάλλεται έτσι μια πλασματική εικόνα, η οποία θα παραπλανήσει κάποιους περιστασιακούς επισκέπτες του Στεκιού και θα οδηγήσει μελλοντικά σε ακόμα μεγαλύτερα ποσοστά!

Υ.Γ.

Copy-Paste κι εγώ: Δεν θα πέσει ποτέ Σ/Λ για τα κεφαλαία-πεζά και αν κάποιος γραφικός κόψει κατά τη βαθμολόγηση για τα πεζά να είσαι σίγουρος ότι θα έχει κόψει και για πολλά άλλα, άρα θα τον έχουν εντοπίσει στο βαθμολογικό κέντρο και θα έχει πάρει πόδι.

George Eco

#29
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 05 Απρ 2021, 09:48:31 ΜΜ
Υ.Γ.
Copy-Paste κι εγώ: Δεν θα πέσει ποτέ Σ/Λ για τα κεφαλαία-πεζά και αν κάποιος γραφικός κόψει κατά τη βαθμολόγηση για τα πεζά να είσαι σίγουρος ότι θα έχει κόψει και για πολλά άλλα, άρα θα τον έχουν εντοπίσει στο βαθμολογικό κέντρο και θα έχει πάρει πόδι.

Υπάρχει δικλείδα προστασίας με άλλα λόγια; Είναι 100% σίγουρο αυτό; Αν ναι, ειλικρινά θα με ηρεμήσει αφάνταστα συνάδελφε. Επειδή διδάσκω ακόμα μόνο σε φροντιστήρια, δε ξέρω πως ΑΚΡΙΒΩΣ γίνεται η διόρθωση, εξού κι εμμονή κι ο φόβος μου. Αν απαλλαγώ από το φόβο του γραφικού τυπά, και μου εγγυάσαι πως είναι μηδενική η πιθανότητα να MH τον εντοπίσουν ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ άτομα στο εξεταστικό κέντρο, τότε για εμένα είναι λήξαν το θέμα. Εγώ ρε παιδιά ανησυχώ, γιατί δεν είναι 10% οι γραφικοί, αλλά υπάρχουν ΠΑΝΤΟΥ. Εδώ έχω έναν που έχει μπει ΑΠΡΙΛΗΣ και διδάσκει σε ψευδογλώσσα ακόμα. Δε κάνω πλάκα. Ειλικρινά τώρα τα πεζά-κεφαλαία είναι το ΛΙΓΟΤΕΡΟ μέλημά μου, φτάνει να μην έχει αντίκτυπο στις Πανελλήνιες.  :)

ΥΓ: Αν το Σ/Λ προέρχεται από φροντιστήριο... false alarm... απλά το αγνοούμε. Έχω δει τρελά πράγματα σε φροντιστήρια σε σημείο να λέω στα παιδιά μου, ΣΤΟΠ, τίποτα από ιντερνετ. Μόνο από εμένα. Κι ιδιαίτερα απαντήσεις θεμάτων Πανελληνίων.

"Copy-Paste κι εγώ: Δεν θα πέσει ποτέ Σ/Λ για τα κεφαλαία-πεζά"
Καλά αυτό είναι αυτονόητο πιστεύω.