Είμαι νέος καθηγητής.Τι θεωρούν σωστό στις πανελλήνιες;

Ξεκίνησε από agelos, 29 Νοε 2006, 06:44:47 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

agelos

Καλησπέρα σε όλους.Είμαι νέος καθηγητής στο μάθημα ΑΕΠΠ.Έχω διάφορα βοηθήματα που χρησιμοποιώ αλλά έχω μεγάλη εμπειρία σε προγραμματισμό με C++.E λοιπόν τα έχω χάσει και παρακαλώ να με βοηθήσετε.Όλα τα θέματα όπως όλοι ξέρουμε μπορούν να λυθούν με διάφορους τρόπους.Καλύτερος κατά τη γνώμη μου είναι ο τρόπος όπου χρησιμοποιούνται οι λιγότερες εντολές (εφόσον έχουμε τον ίδιο αριθμό μεταβλητών και πινάκων σε όλους τους τρόπους).σε όλα λοιπόν τα βοηθήματα και στις πανελλήνιες στις λύσεις παρατηρώ ότι αλλού αυτό τηρείται και αλλού όχι.Πχ αν έχω 1ο ερώτημα να διαβάσω έναν δισδιάστατο πίνακα και σε επόμενο ερώτημα να βρώ ένα άθροισμα γραμμών μπορώ να πώ                               για ι απο 1 μέχρι ν
                                                         γραμμή[ι]<-0
                                                         για κ από 1 μεχρι μ
                                                               διαβασε α [ι,κ]
και κατ ευθείαν εδώ να βάλω                     γραμμή[ι]<-γραμμή[ι]+α[ι,κ]
αντί να κάνω 2 ξεχωριστούς διπλούς βρόχους,έναν για το διάβασε και έναν για τον γραμμή.Έτσι γλιτώνω τους περιτούς βρόχους οι οποίοι είναι έξτρα εντολές μεταβολής του ι,κ.
Στις πανελλήνιες όμως κάνουν 2 ξεχωριστούς.Στα βοηθήματα αλλού κάνουν έτσι και αλλού αλλιώς.Τι να πώς στους μαθητές να κάνουν;;;;;;;;;;;;;;;;Το καλύτερο ή αυτό που θέλουν στις πανελλήνιες;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.

Laertis

Καλησπέρα agele,

στις Πανελλήνιες δε ζητείται η καλύτερη λύση. Εσύ (κι εγώ και όλοι μας) ως προγραμματιστές προφανώς ασχολούμαστε με το βέλτιστο τρόπο επίλυσης προβλημάτων, αλλά αυτό δεν έχει ζητηθεί απο κάνενα θέμα Πανελληνίων, κι ούτε υπάρχει "αρνητική" βαθμολόγηση σε κάποιο γραπτό που τυχόν υλοποιεί περιττές εντολές ή επαναλήψεις.