Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2010-2011 απο το Στέκι

Ξεκίνησε από Laertis, 14 Απρ 2011, 12:22:39 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

τρίτεκνος <- αληθής
ηλικία_min_τέκνου <- 7   ! ηλικία σε μήνες
Όσο τρίτεκνος = αληθής και ηλικία_min_τέκνου <= 12 επανάλαβε
    Εμφάνισε "Σιγά μην κάνεις μπάνιο χαλαρός"
    ηλικία_min_τέκνου <- ηλικία_min_τέκνου + 1/30
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε "του χρόνου ίσως"

Sergio

Μικρές προσθήκες για λόγους πληρότητας..

τρίτεκνος <- αληθής
άντε_πάλι <- ψευδής
μέρα <- 0

ηλικία_min_τέκνου <- 7   ! ηλικία σε μήνες
Όσο τρίτεκνος = αληθής και ηλικία_min_τέκνου <= 12 επανάλαβε
    Εμφάνισε "Σιγά μην κάνεις μπάνιο χαλαρός"
    ηλικία_min_τέκνου <- ηλικία_min_τέκνου + 1/30
    μέρα <- μέρα + 1
    Αν όχι αντε_πάλι τότε
        άντε_πάλι <- πάμε_γι_άλλο(μέρα)
    Τέλος_αν

Τέλος_επανάληψης

Αν αντε_πάλι τότε
    Εμφάνισε "του χρόνου αποκλείεται"
αλλιώς

    Εμφάνισε "του χρόνου ίσως"
Τέλος_αν
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Ganian88

Παράθεση από: Sergio στις 25 Μαΐου 2011, 12:30:52 ΜΜ
Απόλυτα σωστό.. μπορείς όμως να σκεφτείς κάποιο παράδειγμα στο οποίο (με βάση την προηγούμενη πρόταση) είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα ;
Όχι, δε μπορώ. Ο πίνακας μας λύνει τα χέρια προκειμένου να μη χρησιμοποιήσουμε πολλές διαφορετικές μεταβλητές.
Όπως και να έχει, και για να μείνω στο συγκεκριμένο ερώτημα, η λέξη "απαραίτητο" σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει με άλλο τρόπο. Άρα θεωρώ ότι η απάντηση θα πρέπει να είναι όχι.

Sergio

Παράθεση από: Ganian88 στις 25 Μαΐου 2011, 01:43:13 ΜΜ
.. Ο πίνακας μας λύνει τα χέρια προκειμένου να μη χρησιμοποιήσουμε πολλές διαφορετικές μεταβλητές..
..η λέξη "απαραίτητο" σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει με άλλο τρόπο. Άρα θεωρώ ότι η απάντηση θα πρέπει να είναι όχι.

επομένως, θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε τον 4ο διδακτικο στόχο του κεφαλαίου 9 .. άστοχο;

ΠαράθεσηΝα είναι σε θέση ο μαθητής να αποφασίζει αν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Ganian88

Παράθεση από: Sergio στις 25 Μαΐου 2011, 03:38:05 ΜΜ
επομένως, θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε τον 4ο διδακτικο στόχο του κεφαλαίου 9 .. άστοχο;
Όχι βέβαια, διότι η λύση με πίνακα είναι απείρως προτιμότερη και ο μαθητής θα πρέπει να το καταλαβαίνει.

Και είναι προτιμότερη όχι γιατί θα χρειαστούμε τις τιμές και μετά τον υπολογισμό του μέσου όρου,όπως αναφέρεται στις ενδεικτικές λύσεις, αλλά απλώς γιατί χωρίς πίνακα θα χρειαστεί διάβασμα 320 μεταβλητών και 160 δομές επιλογής.

Η ένστασή μου αφορά το εξής: Αν κάποιος μαθητής απαντούσε (όπως μου απάντησε εμένα ένας δικός μου μαθητής) : "'Οχι, δεν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα, αλλά σαφώς είναι η καλύτερη λύση για την αποθήκευση των δεδομένων", θεωρείτε ότι έχει απαντήσει λάθος;

Sergio

Παράθεση από: Ganian88 στις 25 Μαΐου 2011, 07:22:16 ΜΜ
.. Αν κάποιος μαθητής απαντούσε (όπως μου απάντησε εμένα ένας δικός μου μαθητής) : "'Οχι, δεν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα, αλλά σαφώς είναι η καλύτερη λύση για την αποθήκευση των δεδομένων", θεωρείτε ότι έχει απαντήσει λάθος;

Θεωρώ πως έχει απαντήσει σωστά στο σκέλος "..'Οχι, δεν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα.." και υποκειμενικά (δηλαδή σηκώνει συζήτηση) στο σκέλος "..είναι η καλύτερη λύση για την αποθήκευση των δεδομένων.."

Το πόσο σωστά έχει απαντήσει συνολικά.. εξαρτάται.  Ανάλογα με τη διατύπωση του ερωτήματος η απάντηση μπορεί να είναι από το ΝΑΙ μέχρι το ΟΧΙ
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

antoniom

Παιδιά καλησπέρα,

Απευθυνόμενος στην ομάδα των ατόμων που δημιουργούν τα διαγωνίσματα, θα ήθελα να ζητήσω την άδεια να δημοσιεύσω το φετινό διαγώνισμα (όπως και των περασμένων ετών) στην ιστοσελίδα μου (http://www.aepp.edu.gr/)

Με εκτίμηση,
Αντώνης Μπαλασάς

gpapargi

Καλημέρα Αντώνη

Το θέμα συζητήθηκε εντός της ομάδας και μεταφέρω την άποψη.
Όποιος θέλει μπορεί να χρησιμοποιήσει στη σελίδα του το διαγώνισμα αρκεί να αναφέρει ρητά την πηγή (που είναι το στέκι των πληροφορικών) και να βάλει και το link.

Να προσθέσω επίσης ότι τα διαγωνίσματα φτιάχτηκαν ακριβώς για να χρησιμοποιηθούν από όλους ελεύθερα. Συνειδητά η ομάδα διαγωνισμάτων δεν αναφέρει τα ονόματα των μελών της γιατί ενδιαφέρεται κυρίως για την αναβάθμιση του μαθήματος. Κάποιες φορές στο παρελθόν είχαμε δει φαινόμενα όπου κάποιος έπαιρνε το διαγώνισμα και έβαζε το όνομά του από κάτω και το πλάσαρε ως δικό του, ή το έβαζε στη σελίδα του χωρίς να αναφέρει την πηγή (και εμμέσως έπαιρνε το credit αφού ήταν δική του η σελίδα). Δηλαδή ενώ η ίδια η ομάδα διαγωνισμάτων δεν ενδιαφερόταν για να προβληθούν τα μέλη της... κάποιοι άλλοι προσπαθούσαν να προβληθούν μέσω του ξένου διαγωνίσματος. Αυτό είναι κάτι που το καταδικάζουμε όλοι.
Η άποψη της ομάδας είναι λοιπόν ότι το διαγώνισμα χρησιμοποιείται ελεύθερα με μόνο περιορισμό να αναφέρεται ρητά η πηγή και το link. Και φυσικά η ομάδα είναι ανοικτή σε όλους για συμμετοχή.

antoniom

Βέβαια είμαι σύμφωνος για την αναφορά στην πηγή.

Άλλωστε σε τέτοιου είδους έργα, το μόνο που εισπράττει ο δημιουργός τους είναι η ηθική αμοιβή και αναγνώριση. Συνεπώς, βεβαίως και θα αναφέρω την πηγή, αλλά επίσης θα πρότεινα οι δουλειές της ομάδας να προστατεύονται με άδεια creative commons (http://www.creativecommons.gr/).

Αντώνης

gpapargi

Το έχουν προτείνει αρκετοί. Μάλλον δε βρήκαμε το χρόνο να το τρέξουμε. Υπήρχαν βέβαια και κάποια αντεπιχειρήματα (πχ από εμένα) αλλά όσο πάει οι φωνές για το creative commons αυξάνονται. Οπότε μάλλον πάμε προς τα εκεί. Λογικά μόλις μαζευτούμε από  το καλοκαίρι και πριν αρχίσει η κατασκευή του νέου διαγωνίσματος (γύρω στο Δεκέμβρη) θα έχουμε το χρόνο να το κουβεντιάσουμε.

petroszoul

Αγαπητοι συναδελφοι θα ηθελα να παρατηρησω κατι στις ενδεικτικες λυσεις που δωσατε για το διαγωνισμα. Καταρχην ηταν πολυ καλο και δυσκολο και συγνωμη κιολας για την παρατηρηση μου, η οποια περσι που το βγαλατε μου ειχε ξεφυγει και μενα εντελως αλλα φετος που ετοιμαζα ενα διαγωνισμα χρησιμοποιωντας και την ασκηση Α5 απο το διαγωνισμα σας βρηκα καποιο λαθος.
Αν η i1 ειναι κατα ενα μικροτερη απο τη i2 (δλδ i1=i2-1) τοτε η τριτη Για δεν ειναι επιτρεπτη γιατι θα δωσει λαθος αποτελεσματα. Οποτε θα ηταν προτιμοτερο νομιζω να υπηρχε  μια εμφωλευμενη Αν με συνθηκη (i1<i2-1) μεσα στο Αλλιως και πριν απο την τελευταια Για. Συγνωμη και παλι για την διορθωση μου.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: petroszoul στις 08 Μαρ 2012, 05:55:32 ΠΜ
...
Αν η i1 ειναι κατα ενα μικροτερη απο τη i2 (δλδ i1=i2-1) τοτε η τριτη Για δεν ειναι επιτρεπτη γιατι θα δωσει λαθος αποτελεσματα.
...

3η Για εννοείς την:

ΓΙΑ i ΑΠΟ i1+1 ΜΕΧΡΙ i2-1

; ; ;

Αν ναι, τότε στην περίπτωση που αναφέρεις αυτή η Για δεν θα κάνει καμία επανάληψη. Οπότε;

accordionman

Γειά σας παιδιά. Με αφορμή  το γεγονός οτι δίνω πανελλήνιες σε λίγο καιρό αποφάσισα να ασχοληθώ με τα επαναληπτικά θεματα του Στεκίου. Ετσι , λοιπόν στο θέμα 3 μου καρφώθηκε ιδέα να το λύσω με πίνακες αν και δεν ζητείται κατι τετοιο. Το έλυσα λοιπόν με πίνακες. Το θέμα ειναι όμως  , είναι επιτρέπτη η χρήση πίνακα σ' αυτή την άσκηση?? Ειδα τις λυσεις και δεν χρησιμοποιούνται πίνακες. Θα ήθελα την γνώμη σας.

kats8

Καλησπέρα!
Τυγχάνει μήπως κάποιος να έχει χρόνο να ελέγξει αν η παρακατω λυση για το   Γ2 απο το 3ο θεμα
ειναι σωστή;   ::)

http://postimg.org/image/6iiirdoyd/

Συγχωρέστε μου τα λάθη, δεν είμαι καθηγήτρια!

Αποστολάτος Άκης

Παράθεση από: kats8 στις 23 Απρ 2014, 09:49:35 ΜΜ
Καλησπέρα!
Τυγχάνει μήπως κάποιος να έχει χρόνο να ελέγξει αν η παρακατω λυση για το   Γ2 απο το 3ο θεμα
ειναι σωστή;   ::)

http://postimg.org/image/6iiirdoyd/

Συγχωρέστε μου τα λάθη, δεν είμαι καθηγήτρια!
Καλησπέρα. Η λύση που δίνεις είναι μια καλή πρωτη προσπάθεια αλλά έχει αρκετά κενα.
1. Στην εκφωνηση λέει να διαβάζεις εναλλάξ τα πέναλτι της ομάδας(ενω εσύ τα διαβάζεις κ τα δυο μαζί)
2. Το διαβασε των ονοματων πρέπει να γίνει μια φορά κ οχι πολλές φορές
3. Η συνθηκη τερματισμού που δίνεις δεν είναι η σωστή.