Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Δεν ενδιαφέρονται ΚΑΝ να κρατήσουν ΜΙΣΟ πληροφορικό στο γενικό λύκειο με 6-8 ώρες ακόμη!
Εβαλαν ένα μάθημα επιλογής για εμπαιγμό.
ξηλώνουν την παρουσία μας στο τεχνικό (άλλο το ένα και άλλο το άλλο)

Η γνώμη μου ειναι πως μαθηματικοί και φυσικοί παίρουν την ρεβανς ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΜΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ που παντα θεωρουσαν δικο τους
από το 1999 το ήθελαν, βρηκαν την ευκαιρια στον συνταξιουχο Γκλαβά εντός των εξωτερικών συνθηκών που όλοι ξέρουμε

δεν μας θέλουν στο λύκειο, είναι πολύ απλό
Και με άλλο υπουργό πάλι το ίδιο θα προσπαθήσουν...

Αυτη ειναι η γνώμη μου και θα με διαψεύσουν (αν) τα γεγονότα
Και δεν ειναι καθόλου η πίκρα που μιλάει

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 02 Αυγ 2013, 12:00:40 ΜΜ
Δεν ενδιαφέρονται ΚΑΝ να κρατήσουν ΜΙΣΟ πληροφορικό στο γενικό λύκειο με 6-8 ώρες ακόμη!
Εβαλαν ένα μάθημα επιλογής για εμπαιγμό.
ξηλώνουν την παρουσία μας στο τεχνικό (άλλο το ένα και άλλο το άλλο)

Η γνώμη μου ειναι πως μαθηματικοί και φυσικοί παίρουν την ρεβανς ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΜΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ που παντα θεωρουσαν δικο τους
από το 1999 το ήθελαν, βρηκαν την ευκαιρια στον συνταξιουχο Γκλαβά εντός των εξωτερικών συνθηκών που όλοι ξέρουμε

δεν μας θέλουν στο λύκειο, είναι πολύ απλό
Και με άλλο υπουργό πάλι το ίδιο θα προσπαθήσουν...

Αυτη ειναι η γνώμη μου και θα με διαψεύσουν (αν) τα γεγονότα
Και δεν ειναι καθόλου η πίκρα που μιλάει

Παναγιώτη για να το λες κάτι ξέρεις παραπάνω.... (Προσωπικά θεωρώ ότι είναι θέμα συγκεκριμένων ανθρώπων, παρά ολόκληρων ειδικοτήτων)

Πιστεύεις ότι θα κερδίσουμε κάτι πηγαίνοντας στη κόντρα με άλλες ειδικότητες;

P.Tsiotakis

Όχι, έχεις δίκιο, αλλα δεν προτείνω αυτο
Αν δεν γίνει αλλαγή σε 2 έτη δε θα ειμαστε στο Λυκειο!
Ας μάθουν να ζουν χωρίς εμάς τα σχολεία

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 02 Αυγ 2013, 12:08:52 ΜΜ
Όχι, έχεις δίκιο, αλλα δεν προτείνω αυτο
Αν δεν γίνει αλλαγή σε 2 έτη δε θα ειμαστε στο Λυκειο!
Ας μάθουν να ζουν χωρίς εμάς τα σχολεία


Δεν ξέρω κατά πόσο , το επιχείρημα παρουσίας ενός πληροφορικού για διεκπαιρέωση όλων αυτών των τεχνικών καθημερινών θεμάτων, είναι κάτι που πρέπει να προβάλλεται σαν βασικό επιχείρημα..Εγώ, όσο και σημαντικό και να είναι (παρόλο που δεν το καταλαβαίνουν) νομίζω ότι υποτιμά το ρόλο που θέλουμε να διαδραματίσουμε σαν εκπαιδευτικοί , άσε που μπορει να το γυρίσουν και σαν μπούμεραγνκ...

P.Tsiotakis

Εννοείται, αυτο θέμα εχει αναλυθεί και δε χρειάζεται πισωγύρισμα σε αυτο
Παρόλα αυτα ρεαλιστικα  ειναι μια παράμετρος του προβλήματος
Οπως το VBI κεί η εύρυθμη λειτουργία του για παράδειγμα
Δεν αναφέρομαι στο email αυτο το κάνουν όλοι

Αναφέρομαι κυριωσ σε καινοτομία που εισαγαμε στο σχολείο: ιστοσελίδα, πλατφόρμα elearning, αυτοματισμους λειτουργιών κλπ

Ανδρέας Φαρμακόρης

Νομίζω πρέπει να προσπαθήσουμε (αν δεν μπορούμε εμέις ποιος μπορεί;) να γεμίσουμε το διαδίκτυο (sites, blogs, social media) με την είδηση πως καταργείται η πληροφορική από τα λύκεια.  Οι πολίτες δεν γνωρίζουν τίποτε.  Αν μάθουν (και συμφωνούν μαζί μας εννοείται) μπορεί να υπάρξουν τριβές στην κυβέρνηση.  Προφανώς οι συζητήσεις μεταξύ μας (και εδώ και στο facebook) είναι επικοδομητικές αλλά δεν οδηγούν πουθενά παρά μονο στην ψυχολογική καταράκωση μας.
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

dg69

Το ερώτημα παραμένει: Γιατί έβγαλαν το μάθημα από το Λύκειο και στο Νέο Γυμνάσιο (όπως και στο Δημοτικό) το μάθημα ονομάζεται ΤΠΕ;
Είναι δεδομένο πλέον ότι το μάθημα το βλέπουν ως δεξιότητα. Πάνω εκεί ακριβώς στηρίζονται και θεωρούν ότι δεν πρέπει να υπάρχει το μάθημα στο Λύκειο.
Έχουν ταυτίσει την Πληροφορική με το Facebook. Αγνοούν τη σημασία της αλγοριθμικής σκέψης, δεν ενδιαφέρονται τα παιδιά μας να μάθουν έννοιες όπως δίκτυα, Βάσεις Δεδομένων κλπ.
Υπάρχει και κάτι άλλο. Έχουν δει ότι σαν ειδικότητα είμαστε πολλοί. Αφαιρώντας το μάθημα από το Λύκειο εμφανίζονται ακόμη περισσότεροι υπεράριθμοι.
Επομένως έχουν ένα σύνολο δημοσίων υπαλλήλων έτοιμων για τη δεξαμενή της απόλυσης (εεεε... της διαθεσιμότητας ήθελα να πω).
Βέβαια υπάρχει και το Δημοτικό... Όμως δεν είναι περίεργο που δεν έχουν αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών στο Δημοτικό; Πως θα δημιουργηθούν οργανικές θέσεις στο Δημοτικό χωρίς νέο πρόγραμμα σπουδών. Μέχρι τώρα τα Δημοτικά που έχουν το αναμορφωμένο πρόγραμμα χρηματοδοτούνται από τα ΕΣΠΑ. Αν σταματήσει η χρηματοδότηση, τι θα γίνει; Θα καταργηθούν και οι οργανικές;
Το σκεπτικό τους επομένως είναι δυϊκό.
1. Δεξιότητα, όχι επιστήμη.
2. Υπεράριθμοι άρα διαθεσιμότητα
Σε αυτά τα δύο χτυπάμε: Είναι επιστήμη η Πληροφορική και δεν είμαστε υπεράριθμοι: (Στη Λάρισα τα τελευταία χρόνια βγαίνουμε ένα σωρό υπεράριθμοι και στη διάθεση αλλά έχουμε ΟΛΟΙ σχολείο!)

Τι κάνουμε;

Αυτό που κάνουμε πάντα. ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ τον κόσμο. Ολους: Βουλευτές, κοινή γνώμη, συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, Τμήματα Πληροφορικής που τελειώσαμε, Περιφερειακούς Διευθυντές, ΟΛΟΥΣ. Όπως έγινε και πριν 2 χρόνια επί Διαμαντοπούλου. Δεν θέλω ηττοπάθεια. Έχουμε δίκιο και θα το βρούμε.

Γιακοβής Δημήτρης (ΠΕ19): Ξεκινά ο 7ος χρόνος στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ

Keep Growing

Είναι κανένας σύμβουλός μας, που μας "παρακολουθεί";
Πρόσφατα ο σύλλογός τους είχε συνάντηση με τον υφυπουργό, τι έγινε εκεί, αναφέρθηκε το θέμα της Πληροφορικής στα Λύκεια;
Είδαμε μια σχετική δημοσίευση για τη συνάντηση, στο esos, αλλά αυτή δε μας λέει τίποτα.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

noone

Καλησπέρα σε όλους.Φέτος τελείωσα το Λύκειο ,ήμουνα Τεχνολογική κατεύθυνση και συγκεκριμένα στον κύκλο πληροφορικής και υπηρεσιών οπότε έκανα σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς το μάθημα ΑΕΠΠ.Αύτο που έχω να πω σχετικά με το μάθημα είναι ότι με βοήθησε αρκετά στο να υιοθετήσω ένα νέο τρόπο σκέψης (αλγοριθμική σκέψη) .Eπιπλέον μέσω του μαθήματος κατάλαβα τι ήταν αυτό που θέλω να σπουδάσω (Πληροφορική).Συγκεκριμένα σε μία εποχή που σχεδόν τα πάντα γύρω μας εξάρτουνται από τους υπολογιστές μου φαίνεται εξωφρενικά παράλογο να αποδύναμωνουν (εξαφανίζουν) την Πληροφορική από το Λύκειο.Πολλοί υποστηρίζουν ότι τα παιδιά σήμερα ξέρουν να χειρίζονται τους  υπολογιστές από το δημοτικό κιόλας.Από πότε όμως το να ξέρει κάποιος να φτιάχνει account στο facebook και να παίζει call of duty σημαίνει ότι ξέρει να χειρίζεται τους υπολογιστές.Αυτό που δεν έχουν καταλάβει οι κύριοι που σχεδιάζουν τα προγράμματα σπουδών  είναι πως στη σημερίνη επόχη το ζητούμενο δεν είναι τα παίδια να μαθαίνουν και να αποστηθίζουν μέγαλες ποσότητες πληροφοριών.Το σχολείο λοιπόν σε μία εποχή που όλες οι πληροφορίες βρίσκονται στο internet θα έπρεπε να μάθει στον μαθήτη να ψάχνει και να επέξεργάζεται τις πληροφορίες και η Πληροφορική είναι η κατεξοχήν επιστήμη που θα μπορούσε να βοηθήσει σε αυτό.Ακόμη σε μία εποχή που η ανεργία μαστίζει την κοινωνία θα πρέπει να ληφθούν υπόψην στοιχεία σαν και αυτά http://www.bls.gov/ooh/Computer-and-Information-Technology/Software-developers.htm#tab-6 .Τέλος ακόμα και αν κάποιος μαθητής δεν επιλέξει να ασχοληθεί επαγγελματικά με την επιστήμη της Πληροφορικής είναι απαραίτητο να μάθει πως να γράφει κώδικα γιατί έτσι θα μάθει να σκέφτεται,θα γίνει πιο δημιουργικός και δεν θα είναι θύμα των επιλογών άλλων ανθρώπων σε μία εποχή το software αγγίζει σχέδον όλες τις πλευρές της ζωής μας.

Υ.Γ Ευτυχώς που όσο ήμουν στο Λύκειο υπήρχε το ΑΕΠΠ καθώς το συγκεκρίμενο μαθημα με βοήθησε πραγματικά και πάνω από όλα ευχαριστώ τον καθηγητή μου και συνάδελφο σας που με εισήγαγε στον υπέροχο κόσμο του προγραμματισμού.

petrosp13

Παράθεση από: noone στις 02 Αυγ 2013, 01:59:26 ΜΜ

Υ.Γ Ευτυχώς που όσο ήμουν στο Λύκειο υπήρχε το ΑΕΠΠ καθώς το συγκεκρίμενο μαθημα με βοήθησε πραγματικά και πάνω από όλα ευχαριστώ τον καθηγητή μου και συνάδελφο σας που με εισήγαγε στον υπέροχο κόσμο του προγραμματισμού.


Σαν ελάχιστη ανταπόδοση μπορείς να κοινοποιήσεις κι εσύ το διαφαινόμενο έγκλημα που πάει να γίνει, να ενημερώσεις κι εσύ όποιον και όπως μπορείς από τους κοντινούς σου
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

ξέρει κανείς αν ισχύει η συνάντηση της ΠΕΚΑΠ σήμερα και αν ναι, τι ώρα θα γίνει?
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

vtsakan

Η αύξηση των ωρων του μαθηματος απο 1 σε 2 εγινε για να εχει ο υπουργός ως επιχείρημα το οτι : ναι, βγάλαμε την πληροφορική απο το λυκειο, αλλα  διπλασιασαμε τις ωρες στο γυμνάσιο.  ....

Αντιο λυκειο
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

dim

Pekap.gr
Το Δ.Σ. της ΠΕΚΑΠ παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις σε σχέση με τα προγράμματα σπουδών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Καθώς φαίνεται ότι στο επόμενο διάστημα θα τεθούν προς διαβούλευση τα σχέδια νόμου για τους 2 τύπους Λυκείου, το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ θα έχει συνάντηση εργασίας με τους Υφυπουργούς Παιδείας Γκιουλέκα Κώστα και Κεδίκογλου Συμεών την Παρασκευή 2/8.
Από ΔΣ ΠΕΚΑΠ το μήνυμα.

ftsak

και εδώ θέλει πολύ προσοχή, μπορεί να πήγαμε στις 2 ώρες αλλά αν το τμήμα δεν σπάει κάναμε μια τρύπα στο νερό και είμαστε ακόμα σε χειρότερη θέση.
Πρέπει η ΠΕΚΑΠ να πιέσει ώστε ή το τμήμα να σπάει ή να μπαίνουν 2 πάνω από 22 μαθητές. Αυτό είναι κομβικό σημείο για πολλούς συναδέλφους σε Γυμνάσια.

ΥΓ. Τελικά στα ΕΠΑΛ υπάρχει τομέας πληροφορικής ή καταργήθηκε?

Παράθεση από: vtsakan στις 02 Αυγ 2013, 03:12:57 ΜΜ
Η αύξηση των ωρων του μαθηματος απο 1 σε 2 εγινε για να εχει ο υπουργός ως επιχείρημα το οτι : ναι, βγάλαμε την πληροφορική απο το λυκειο, αλλα  διπλασιασαμε τις ωρες στο γυμνάσιο.  ....

Αντιο λυκειο

melina

Γιατί να θέλουν τους καθηγητές Πληροφορικής στα σχολεία τους οι υπόλοιπες ειδικότητες;
Οι περισσότεροι έχουν όρεξη για δουλειά και αυξημένα προσόντα (μεταπτυχιακά), και έχουν αρχίσει να κάνουν αισθητή την παρουσία τους σε διάφορες διοικητικές θέσεις.
Τους στέλνουμε στα ΙΕΚ και στα δημοτικά και ξεμπερδεύουμε...