Πάντως για να λέμε την αλήθεια, πέρα από τον αποκλεισμό της πληροφορικής από το λύκειο η πρόταση για το νέο λύκειο έχει αρκετά θετικά, π.χ.
1)Αύξηση των ωρών διδασκαλίας των βασικών μαθημάτων της κατεύθυνσης, ώστε να μειωθούν τα φροντιστήρια, διότι η ύλη δε νομίζω να αλλάξει και πολύ.
Δηλαδή θεωρείς ότι οι 8 ώρες μαθηματικών και οι 6 φυσικής θα καλυφθούν με τα υπάρχοντα βιβλία;
Σε άλλο φόρουμ, διαβάζω τους Βιολόγους έκπληκτους να αναρωτιούνται πώς θα βγουν αυτές οι 8 ώρες
Αναβάθμιση μαθημάτων, αναβάθμιση βιβλίων, αναβάθμιση ύλης, αναβάθμιση θεμάτων (εδώ γελάμε, ειδικά Μαθηματικά και Φυσική)
Επίσης, θεωρείς ότι οι 20 ώρες κατεύθυνσης στο σχολείο, θα μεταφραστούν σε λιγότερες στα φροντιστήρια;
Σήμερα τα παιδιά κάνουν οριακά 15 ώρες φροντιστήριο. Θα έρχονται για 25 ώρες μάθημα για 4 μαθήματα!!!
Με συγχωρείς, αλλά δεν μπορώ να βρω ούτε ένα θετικό στοιχείο στο νέο σύστημα, ανεξάρτητα από την Πληροφορική ή όχι
Το σύστημα του Αρσένη ήταν μάλλον αρκετά καλύτερο ως προς την παροχή γενικών γνώσεων
Το νέο σύστημα ευαγγελίζεται την αποδέσμευση του Λυκείου από τις πανελλαδικές, αλλά οι 26 ώρες της Γ' αναλώνονται σε 4 μαθήματα, δηλαδή η χειρότερη μορφή εξειδίκευσης
Πόσες επιστήμες υπάρχουν σήμερα και βάζουνε τα παιδιά να εξετάζονται σε 3;;