http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=53274
Καταρχήν η πρώτη βόμβα. Η εφεδρεία στους εκπαιδευτικούς
δεν θα γίνει με ηλικιακά κριτίρια. Με τι κριτήρια άραγε;
Και η δεύτερη βόμβα, τέσσερα ώς πέντε μαθήματα στις πανελλήνιες!
Πάει δηλαδή η πληροφορική, τα οικονομικά, η βιολογία. Στο πυρ το εξώτερο τα μοντέρνα και πρακτικά αντικείμενα που θα μπορούσαν
να διδαχτούν και να εξεταστούν οι μαθητές, για να αποκτήσουν ανάλογη παιδεία και να γίνει κάποια στιγμή ανταγωνιστική η οικονομία μας.
Για μια ακόμα φορά το λόμπυ των μαθηματικο-φυσικο-φιλολογων και των υπόλοιπων υπερ-θεωρητικών υπερίσχυσε.
Προβλέπω λοιπόν
πληροφορική bye bye στις πανελλήνιες! Φάτε το χάπι, και μετατραπείτε σε word-excel expetrs στο γυμνάσιο
για να εξετάζετε σε πιστοποίησεις. Και οι αφελείς γονείς, να μην καταλαβαίνουν το παράλογο του επιχείρηματος της υπουργού,
ότι αν ΟΛΑ τα παιδία έχουν πιστοποίηση στο γυμνάσιο, τότε ΔΕΝ έχει νόημα η πιστοποίηση, οπότε οι εμπορικές πιστοποιήσεις (επαυξημένες ή περισσότερο
εξειδικευμένες)
φυσικά και δεν θα σταματήσουν. Δηλαδή κυρία υπουργέ, το ότι περνάει ένα παιδί το μάθημα της πληροφορικής, δεν είναι πιστοποίηση;
Οι ενώσεις μας από την άλλη να κοιμούνται ακόμα τον ύπνο του δικαίου. Και εμείς, ενώ μαθηματικοί και φυσικοί διδάσκουν πληροφορική,
ούτε δεύτερη ανάθεση να μην έχουμε τα μαθηματικά ή την φυσική! Αν τολμάνε οι μαθηματικο-φυσικοί ας μας αφήσουν
να δώσουμε εξετάσεις ΑΣΕΠ μαθηματικά και φυσική, ίδια θέματα με τα δικά τους, να δούμε ποιός είναι ο καλύτερος.