Οδηγίες ΥΠΔΒΜ για ΑΕΠΠ, **ΕΠΕΙΓΟΝ**

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 21 Απρ 2010, 12:51:56 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

το Επίλεξε α
Περίπτωση < 5
....
Περίπτωση < 10
...
...

διερευνά το διάστημα [5, 10) αλλά δεν χρησιμοποιεί λογικό τελεστή
που δεν επιτρέπεται κι όλας  :-X

ntzios kostas

Άρα από εδώ και πέρα όταν λέμε συνθήκη θα εννούμε μία έκφραση μόνο με συγκριτικούς τελεστές.



Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 22 Απρ 2010, 05:43:25 ΜΜ
το Επίλεξε α
Περίπτωση < 5
....
Περίπτωση < 10
...
...

διερευνά το διάστημα [5, 10) αλλά δεν χρησιμοποιεί λογικό τελεστή
που δεν επιτρέπεται κι όλας  :-X

διερευνά τη διπλή συνθήκη 5 <= α < 10
ή αλλιώς α >= 5 και α < 10

που περιέχει και λογικό τελεστή

P.Tsiotakis

επιπρόσθετα το
Επίλεξε α
Περίπτωση 1, 3, 5
....
Περίπτωση αλλιώς
...
...

διερευνά το α = 1 ή α = 3 ή α = 5

που επίσης περιέχει λογικό τελεστή

ntzios kostas

Δηλαδή έτσι όπως τα λες, αν έχουμε το παρακάτω τμήμα

αν χ<0 τότε
γράψε χ
αλλιώς_αν χ<100 τότε
γράψε 2+χ
αλλιώς
γράψε 3*χ
τέλος_αν

και ρωτήσουν να αναφέρεται τους λογικούς τελεστές αν υπάρχουν, θα πρέπει να πούμε ότι περιέχει τον λογικό τελεστή και;


Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 22 Απρ 2010, 05:43:25 ΜΜ
το Επίλεξε α
Περίπτωση < 5
....
Περίπτωση < 10
...
...

διερευνά το διάστημα [5, 10) αλλά δεν χρησιμοποιεί λογικό τελεστή
που δεν επιτρέπεται κι όλας  :-X
Παναγιώτη συμφωνώ με αυτόν τον τρόπο που δείχνεις, αλλα βοηθάει όταν οι περιοχές τιμών (από εως) που πρέπει να ελεγχθούν είναι συνεχόμενες.
Τα πράγματα μπερδεύονται λίγο όταν οι περιοχές τιμών δεν είναι συνεχόμενες πχ  10-20 50-100 130-150 και θέλουμε για κάθε μια περιοχή τιμών να εκτελεστούν κάποιες ενέργειες.

..........Αν, και κάτι σκέφτηκα με αφορμή το παράδειγμα που έδωσες(λίγο παράλογο)

P.Tsiotakis

Και γιατί πρέπει η Επίλεξε να μπορεί να τα κάνει όλα;;;
Δεν υπάρχει η περίπτωση να έχει πιο περιορισμένο ρόλο;

ntzios kostas

Σύμφωνα με το σχολικό και την διευκρίνιση που αναφέρουν συνθήκη η επίλεξε μπορεί να λύση αυτό που λέει ο Γιώργος. Αφού δώσανε που δώσανε διευκρίνιση δεν θα βάζανε ότι απαγορεύονται οι λογικοί τελεστές; 
Από εκεί και πέρα νομίζω ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να τους βγάλουμε, αφού δεν χαλάνε καθόλου την αλγοριθμική λογική μας. Ίσως να είναι μία συντακτική παρατυπία. Ε και;
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Εγώ έχω καταλάβει ότι γενικά δε χρησιμοποιούμε λογικούς τελεστές στην επίλεξε, γι' αυτό έγραψα σχετικά λίγο πιο πάνω. Η επίλεξε θεωρώ ότι μπήκε για μια απλή εναλλακτική δομή επιλογής. Σίγουρα το σχολ. βιβλίο, αλλά και οι διευκρινήσεις, όφειλαν να είναι περισσότερο σαφείς στο θέμα αυτό.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Νίκος Αδαμόπουλος

Το πρόβλημα ξεκινάει επειδή χρησιμοποιείται ο όρος "συνθήκη" για κάτι σαν κι αυτό: ">20". Προφανώς αυτό δεν είναι συνθήκη με την κανονική σημασία ... οπότε ...

Με την ευκαιρία, Άλκη στο pdf του βιβλίου μαθητή που έχεις φτιάξει (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1436.0), στη σελ. 37 λείπει η σημείωση για την εντολή Επίλεξε!!!

Γιάννης Σ.

Με τέτοια σύγχυση που επικρατεί γύρω από την επίλεξε, το θεωρώ ανόητο να μπει κάποιο θέμα που να καλύπτει τέτοια 'σκοτεινή' περίπτωση...

evry

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος που θέλει να χρησιμοποιήσει συνθήκη στη δομή επιλογής (χ>10, x>90 και  y<30) θα χρησιμοποιήσει την Επίλεξε και όχι μια απλή δομή επιλογής Αν...Τότε
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ntzios kostas

Εννοείται ότι δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιεί ένας μαθητής τη δομή επίλεξε ιδίως σε τέτοιες περιπτώσεις , αλλά πρέπει να λυθεί το θέμα για το τι δεχόμαστε σωστό και τι λάθος, γιατί και θέμα μπορεί να είναι στις εξετάσεις (αν και το θεωρώ δύσκολο, μετά από αυτά που ειπώθηκαν στα θέματα του 2008), αλλά και μία απάντηση ενός μαθητή στις εξετάσεις δεν μπορεί να αποκλειστεί.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: ntzios kostas στις 23 Απρ 2010, 09:52:49 ΠΜ
Σύμφωνα με το σχολικό και την διευκρίνιση που αναφέρουν συνθήκη η επίλεξε μπορεί να λύση αυτό που λέει ο Γιώργος. Αφού δώσανε που δώσανε διευκρίνιση δεν θα βάζανε ότι απαγορεύονται οι λογικοί τελεστές; 
Από εκεί και πέρα νομίζω ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να τους βγάλουμε, αφού δεν χαλάνε καθόλου την αλγοριθμική λογική μας. Ίσως να είναι μία συντακτική παρατυπία. Ε και;
Αν και έχει ξανασυζητηθεί το θέμα,
αυτό που με προβληματίζει  Κώστα ,για το εάν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τους λογικούς τελεστές είναι ότι το λογικό τελεστή Η δεν τον χρησιμοποιεί και το μετατρέπει σε κόμμα.
Άρα τι γίνεται με το ΚΑΙ.
Γι' αυτό έχω τις επιφυλάξεις μου και όπου υπάρχουν "σκοτεινά σημεία" χρησιμοποιούμε εναλλακτικό τρόπο, την εντολή "Αλλιώς-αν"

panosz

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 22 Απρ 2010, 05:43:25 ΜΜ
το Επίλεξε α
Περίπτωση < 5
....
Περίπτωση < 10
...
...

διερευνά το διάστημα [5, 10) αλλά δεν χρησιμοποιεί λογικό τελεστή
που δεν επιτρέπεται κι όλας  :-X

Καλημέρα,

Για α=-4, δεν θα μπει στην πρώτη περίπτωση ?
Panos