Στην αρχή της χρονιάς που μας πέρασε με πλησίασε ένας μαθητής και σαστισμένα, για να μην πω με φόβο, με ρώτησε κατά πόσο η εξέταση στο μάθημα απαιτεί έμπνευση και δημιουργικότητα. Τότε του απάντησα καταφατικά ότι ένα μικρό μέρος των θεμάτων έχει και τέτοιες απαιτήσεις. Ο μαθητής κόμπιασε και απομακρύνθηκε σκεφτικός. Τώρα γνωρίζω πως να απαντώ σε τέτοιες ερωτήσεις. Δε συντρέχει λόγος ανησυχίας, ...
Μήπως θα μπορούσαμε να έχουμε μια εικόνα σχετικά με τις οδηγίες που δόθηκαν επίσημα από το ΥΠΕΠΘ ή τους επόπτες για τη βαθμολόγηση των γραπτών ανά θέμα?
xthao δεν το πιάσαμε το υπονοούμενο για ξεκαθάρισέ το.
Ελένη το οδηγίες πήρες απο το βαθμολογικό σου;
Δεν υπάρχει κανένα υπονοούμενο. Οι εξετάσεις είναι ό,τι είναι και επομένως όλοι μας (μαθητές, γονείς, καθηγητές, φροντιστές, κυβέρνηση) μπορούμε αφού τελειώσει και το μέτρημα με τις μεζούρες (και πάλι δεν υπάρχει κανένα υπονοούμενο) να απολαύσουμε τις παραλίες.
Καλό καλοκαίρι!
Δεν βαθμολογώ γραπτά Βαγγέλη. Δουλεύω σε φροντιστήριο. Απλά θέλω να μάθω τη φιλοσοφία της βαθμολόγησης και να δω κατά πόσο ταιριάζει στον τρόπο που βαθμολογώ εγώ (διαγωνίσματα, τεστ κλπ).