Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10
21
Γενικά / Απ: Νέα προγράμματα σπουδών
« Τελευταίο μήνυμα από George Eco στις 24 Νοε 2021, 11:05:56 μμ »
Για να είμαι ειλικρινής για την ακρίβεια δεν είναι βήμα αλλά ..... άλμα.

Και άλμα Τεντόγλου μη σου πω. Ας ελπίσουμε πως θα βγει όμως έγκυρο.
Διότι θα έχουμε μεγάλη ύλη να καλύψουμε στα παιδιά κι ας ελπίσουμε πως θα έχει ουσία ότι εξετάζεται στη Γ Λυκείου.
22
Αν δεν συζητάς το ΕΚΠΑ, τότε σίγουρα, Πανεπιστήμιο Κρήτης!!!
23
Τεχνική υποστήριξη / Εξαγωγή διαγωνισμάτων σε xls
« Τελευταίο μήνυμα από Γεώργιος Θεοδώρου στις 24 Νοε 2021, 06:23:54 μμ »
Προστέθηκε:

Ο Διαχειριστής μπορεί πατώντας το κουμπί [Εξαγωγή]

να εξάγει τα διαγωνίσματα που βλέπει στον προγραμματιστή διαγωνισμάτων σε αρχείο xls.

 8)
24
Γενικά / Απ: Νέα προγράμματα σπουδών
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις 24 Νοε 2021, 02:44:36 μμ »
@akalest0s

Δεν διαφωνούμε σε κάτι ουσιαστικό. Το βασικό πρόβλημα θα είναι η εφαρμογή και η υποδοχή που θα έχει από τους καθηγητές.
Σίγουρα θα χρειαστεί πολύ διάβασμα ακόμα και από όσους είναι γνώστες της νέας ύλης και θα είναι πολύ δύσκολο για τους μαθητές.
Δεν συμφωνώ και εγώ με όλα , αλλά νομίζω ότι σε σχέση με αυτό που έχουμε τώρα είναι σίγουρα ένα βήμα προς τα εμπρός.
Για να είμαι ειλικρινής για την ακρίβεια δεν είναι βήμα αλλά ..... άλμα.
Θα δούμε, μακάρι να πάνε όλα καλά.

Το θετικό είναι ότι θα τρέξει πιλοτικά τα επόμενα δυο χρόνια σε πρότυπα και πειραματικά σχολεία και θα εκεί θα έχουμε κάποια πρώτα αποτελέσματα.

Ευρυπίδη, από την πολλή φόρα που πήρες, έκανες τις δισκέτες 5 1/2!  :P
Χαχα, σωστό, άρα είσαι έτοιμοας για τρίτη δόση...

25
Κρήτη
26
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Απ: Υποδικτύωση
« Τελευταίο μήνυμα από mikezante στις 24 Νοε 2021, 01:34:48 μμ »
Ωραίο θέμα Δ. Μια πρόχειρη λύση:

1. 216-2 - 2004 = 63530 διευθύνσεις

2. Για 2004 hosts απαιτούνται τουλάχιστον 11 ψηφία στο host ID, αφού 211 = 2048. Άρα 5 ψηφία παραχορούνται στο Net ID, οπότε το αρχικό δίκτυο μπορεί να χωριστεί σε 25= 32 υποδίκτυα.

3. Εφαρμόζοντας τη μάσκα 255.255.248.0 στο αρχικό δίκτυο έχουμε διαδοχικά τα πέντε πρώτα δίκτυα:
177.208.0.0
177.208.8.0
177.208.16.0
177.208.24.0
177.208.32.0 , όπου είναι και το ζητούμενο υποδίκτυο.
Ο χιλιοστός υπολογιστής θα έχει διεύθυνση: 177.208.35.232

4. 120 < 128 = 27, άρα διαιρείται σε υποδίκτυα των 29-2 = 510 υπολογιστών. Συνεπώς η εταιρία θα χρειαστεί Ν = 4 τέτοια δίκτυα.

5. Εφαρμόζοντας τη νέα μασκα 255.255.254.0 στο αρχικό δίκτυο, τα πρώτα 4 νέα υποδίκτυα θα είναι τα:
177.208.0.0
177.208.2.0
177.208.4.0
177.208.6.0
Οι πρώτοι 510 υπολογιστές θα ανήκουν στο 1ο, άρα ο ζητούμενος θα είναι ο 490ος του 2ου δικτύου: 177.208.3.234

27
Κρήτη !
28
Γενικά / Απ: Νέα προγράμματα σπουδών
« Τελευταίο μήνυμα από akalest0s στις 24 Νοε 2021, 01:30:58 πμ »
Ευρυπίδη, από την πολλή φόρα που πήρες, έκανες τις δισκέτες 5 1/2!  :P
Υπάρχουν κάποια στάνταρ, που δεν θα έπρεπε καν να τα συζητάμε. Κάθε ευσυνείδητος καθηγητής θέλει το μάθημα να "κατέβει προς τα κάτω" σε τάξεις. Μίζερη η σημερινή κατάσταση, παρανοϊκή.
Να συνδεθεί επιτέλους σε αλυσίδες το μάθημα (Α Γυμνασίου ως Γ Λυκείου). Και εφόσον γίνει αυτό, ας εμπλουτιστεί και η ύλη πάλι και πάλι. Με αυτή την προϋπόθεση, δεν το φοβάμαι.
Να αυξηθεί και η δυσκολία, θα είναι απλά φυσικό επακόλουθο.
(Αν και το θέμα που λες για τις τυποποιήσεις, δεν είναι τόσο απλό. Η αύξηση ύλης/δυσκολίας δεν αρκούν για να το αποφύγεις, αλλά συμφωνώ ότι βοηθούν να περιοριστεί το φαινόμενο.)

Δεν διαφωνώ σε τίποτα από αυτά, τα έχουμε ξαναπεί άλλωστε.
Εκεί που χωλαίνει το πράγμα, είναι ότι ΔΕΝ με ΠΕΙΘΕΙ τίποτα αυτή τη στιγμή, ότι πάμε προς αυτή τη κατεύθυνση, πράγματι. Είναι εύκολο να πετάξεις ένα σκασμό στόχους σε ένα νέο ΠΣ. Η εμπειρία δείχνει πως, για τον οποιοδήποτε λόγο, η σύνδεση αυτών των θεωρητικών, αφηρημένων προσεγγίσεων, με την πραγματικότητα των σχολείων, δεν επιτυγχάνεται.
Μακάρι να είμαι λάθος, για το καλό όλων μας, αλλά θα περιμένω να δω γειωμένες λύσεις, παρά παχειά λόγια σε ένα ΠΣ. Νομίζω μέχρι τώρα, το μόνο πραγματικά σημαντικό milestone που έχουμε είναι η αύξηση ωρών στις τάξεις Λυκείου, πράγμα καθόλου ασήμαντο.

Επειδή δεν μου αρέσει το ΠΣ, δεν σημαίνει ότι δεν θέλω τις αλλαγές που λες για το μάθημα, παρότι θα έχει βαρύ προσωπικό κόστος μια τέτοια αλλαγή. Μην βγάζεις το συμπέρασμα πως δεν θέλω μια αναβάθμιση, το ακριβώς αντίθετο.
Το πρόβλημα αν θες, κρύβεται σε αυτή την κουβέντα σου:
"Μακάρι να εφαρμοστεί όπως είναι και να μην αρχίσουν οι εκπτώσεις." Για μένα, κουβέντες όπως αυτό το ΠΣ είναι wishful thinking. Θα χαιρόμουν και θα ήλπιζα πολύ περισσότερο, αν έβλεπα σταδιακές, πιο ρεαλιστικές (και άρα πιο πιθανές), αλλαγές, που σε βάθος χρόνου θα έφερναν τελικά ανάλογα αποτελέσματα.
Από αυτά που είπες από μόνος σου, είναι προφανές πόσο δύσκολο είναι να εφαρμοστούν όλες αυτές οι αλλαγές σε επίπεδο που όντως να αναβαθμιστεί το μάθημα τελικά και να μην μας αφήσει ξεκρέμαστους σε αλλαγές που δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ, αλλά κάνανε τα πράγματα μάλλον χειρότερα.
Μην πάμε απότομα για τα πολλά και χάσουμε και τα λίγα, αυτό φοβάμαι.
29
ειμαι μαθητης της γ λυκειου φετος και εχω ηδη αρχισει να σκεφτομαι σχετικα με την επιλογη σχολης.Στο μυαλο μου εχω Πληροφορικη Κρητης ΑΠΘ ΠΑΜΑΚ αλλα δεν με ενδιαφερει τοσο η πολη που θα περασω αρκει η σχολη να ειναι η καλυτερη δυνατη με τα μορια που θα γραψω.Μπορει κανεις να μου προτεινει επιλογες ή να μου πει την γνωμη του σχετικα με το ποια ειναι τα καλυτερα πανεπ.πληροφορικης(σε οποιαδηποτε πολη)? Υπενθυμιζω πως ειμαι 4ο επιστημονικο πεδιο οποτε καθε σχολη πολυτεχνειου ειναι off  :-\
30
Γενικά / Απ: Νέα προγράμματα σπουδών
« Τελευταίο μήνυμα από P.Tsiotakis στις 23 Νοε 2021, 04:08:30 μμ »
Προφανώς η παραδοχή ότι η έκταση της ύλης μειώνει την τυποποίηση είναι ορθή, αλλά η σύνδεση του πλήθους των τευχών και της έκτασης των βοηθημάτων με την τυποποίηση είναι αυθαίρετη. Η τυποποίηση υπάρχει μάλλον περισσότερο στα φροντιστηριακά φυλλάδια (όλων των μαθημάτων) παρά στα βοηθήματα, σίγουρα όχι σε όλα τα βοηθήματα.
Προσωπικά είχα δουλέψει και τα 6 τεύχη του βοηθήματος Φυσικής του Δημόπουλου. Δε θα ισχυριζόμουν ότι στις Δέσμες δεν υπήρχε τυποποίηση των ασκήσεων και των μεθοδολογιών.

Το αν θα είναι η κλιμακωτή χρέωση θέμα πανελληνίων σε 3 έτη θα το κρίνουν οι μελλοντικές επιτροπές των εξετάσεων. Όπως έχει φανεί στο παρελθόν, υπήρχαν εμπνευσμένες τέτοιες, διεκπεραιωτικές τέτοιες και τέτοιες που παρολίγο να διαλύσουν το μάθημα. Και αντίστοιχα, ηγήτορες.
Μία άλλη λογική παραδοχή είναι ότι και στο μέλλον θα υπάρξουν τέτοιοι και των 3 ειδών.

Η εκπαιδευτική κοινότητα της πληροφορικής της δευτεροβάθμιας έχει πάρα πολύ μεγάλη πρόκληση εμπρός της. Καλή επιτυχία.
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10