Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

noname

Το καλό με το νέο λύκειο είναι ότι θα βοηθήσει στις συμμετοχές μαθητών στους διεθνείς διαγωνισμούς πληροφορικής.
:)

vistrian

Παράθεση από: itt στις 07 Αυγ 2013, 09:39:15 ΜΜ
Eσύ τι λες να είναι ; Έτσι λέγεται η επιστήμη σου, το informatics είναι ευρωπαϊκή καιντομία. Όχι ότι έχει και καμμια διαφορά , αλλά έλεος.

itt δεν το λέω για εμένα (εμάς). Είναι η απάντηση στον Παναγιώτη που λέει τι δεν καταλαβαίνεις προς όλους τους άλλους. ΕΛΕΟΣ είπαμε κιόλας... μας έχει χτυπήσει και η ζέστη..
VR in Computing

NiColas1957

"Έλεος" .....  χαχα  :)    Ψυχρεμία παιδιά :)

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Το σχεδιο Διαμαντοπουλου γιατι ρε παιδεια χαθηκε ηταν δαπανηρο αραγε;
και γιατι γυρησαμε στις  δεσμες και δεν πηγαμε σε ενα συστημα πιο παλαιο της δεκατιας του 50;
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

stpdt

#589
Παράθεση από: kostasalgo στις 08 Αυγ 2013, 12:54:44 ΠΜ
Το σχεδιο Διαμαντοπουλου γιατι ρε παιδεια χαθηκε ηταν δαπανηρο αραγε;
και γιατι γυρησαμε στις  δεσμες και δεν πηγαμε σε ενα συστημα πιο παλαιο της δεκατιας του 50;

Πάλι καλά να λές. Το λόμπι των μαθηματικών, θέλει να μας γυρίσει πίσω στην εποχή του Αρχιμήδη! Δεν καταλαβαίνουν οι δεινόσαυροι από σύγχρονα εργαλεία, αλγοριθμική και αριθμητική ανάλυση. Θέλουν να συνεχίσουν να διδάσκουν με σχήματα στην άμμο. Μη μου τους κύκλους τάραττε!

Δυστυχώς αυτό το λόμπι των μαθηματικών (μαζί με τις υπόλοιπες ψευτοσχολές και τους θεολόγους-πληροφορικούς) κυβερνά και τον κλάδο μας.  Από αυτούς έχουν ξεπηδήσει και οι παρασκηνιακοί που μας έφτασαν εδώ που φτάσαμε. Γιαυτούς το δημοτικό είναι σωτηρία, για να μην φανεί η γνωστική γύμνια και ανεπάρκειά τους. Και δεν βάλλω γενικώς κατά των μαθηματικών, των ψευτοσχολών ή των θεολόγων πληροφορικών, τους οποιους εξακολουθώ να θεωρώ συναδέλφους πληροφορικής εφόσον κατέληξαν να είναι ικανοί και επαρκείς σε αυτό που κάνουν. Τα βέλη μου είναι προς τα βαρίδια από όπου και αν αυτά προέρχονται και όπως και αν αυτά προέκυψαν, τα οποία λόγω της γνωστικής ανεπάρκειάς τους και του φόβου τους προς την επιστήμη μας, μας παρασύρουν όλους μαζί στον πάτο της εκπαίδευσης.

Χαρακτηριστικό του πως λειτουργούν τα λόμπι στο υπουργείο παιδείας είναι και η περίπτωση του εξοβελισμού των αγγλικών από το λύκειο. Δεν είναι τυχαίο ότι οι μισοί αποσπασμένοι στο υπουργείο, είναι καθηγητές γαλλικής. Ο υπουργός γνωρίζει πολύ καλά ότι δεν πρέπει να τα βάλει με τους πραιτωριανούς του, που αυτό το καιρό τυγχάνει να είναι οι περισσότεροι καθηγητές γαλλικής. Γιαυτό και τους κάνει αυτό το δώρο, προσωρινό βέβαια, μιας και αυτοί, στην επόμενη αντι-μεταρύθμιση, θα ακολουθήσουν την μοίρα όλων μας.

Μέσα σε αυτό τον ορυμαγδό των φασιστικών λόμπι που λιμαίνονται το υπουργείο, είναι ευθύνη της ΠΕΚΑΠ πρώτιστα, αλλά και των διαχειριστών του στεκιού δευτερευόντως (ως de facto συντονιστές της κοινότητάς μας) που όλα αυτά τα χρόνια, με τις πράξεις τους και τις παραλείψεις τους, δεν βοήθησαν στο να φτιαχτεί και το δικό μας, δημοκρατικό λόμπι πίεσης.

Και όταν λέω δημοκρατικό λόμπι πίεσης, εννοω ένα λόμπι στο οποίο οι αντιπρόσωποι θα διατάζονται από την βάση των μελών για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουν, και δεν θα κάνουν ποτέ και σε καμιά περίπτωση του κεφαλιού τους. Αυτό είναι που πραγματικά χρειαζόμαστε ως κλάδος, και μόνο μια τέτοια δομή θα μας βοηθήσει να ξεφύγουμε από το τέλμα.

P.Tsiotakis

Αν είχαμε λόμπι εξουσίας, δε θα ειμαστε παρασκήνια και κρυπτο-φασιστες;

Πάντως στην ανάλυσή σου σχετικά με το Δημοτικο πιστεύω πεφτεις πολυ έξω
Καθώς και σε άλλες παραδοχές της ανάλυσης σου το ίδιο

stpdt

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 08 Αυγ 2013, 08:01:47 ΠΜ
Αν είχαμε λόμπι εξουσίας, δε θα ειμαστε παρασκήνια και κρυπτο-φασιστες;

Αν οι αντιπρόσωποι του λόμπι με μεθοδευμένο και μετρήσιμο τρόπο διατάζονται αποκλειστικά από την βάση, τότε είναι δημοκρατικό λόμπι. Αυτός ο μετρήσιμος τρόπος των διαταγών της βάσης προς τους αντιπροσώπους (η ψηφοφορία δηλαδή) αναγκαστικά καθιστά το λόμπι αυτό μη παρασκηνιακό.

Αν οι αντιπρόσωποι του λόμπι κάνουν του κεφαλιού τους, κοροϊδεύουν και υπνωτίζουν την βάση, δεν υπακούουν σε όλες ανεξαιρέτως τις διαταγές της, και κλείνουν το μάτι στον υπουργο υπηρετώντας κατά βάση την άρχουσα ολιγαρχία, τότε μιλάμε για κρυπτο-φασιστικό λόμπι. Αυτό το λόμπι εκ φύσεως ζει και τρέφεται από το σκοτάδι και το παρασκήνιο.




Keep Growing

Από Τα Νέα:

http://www.trelokouneli.gr/neo-lukeio-osa-allazoun-apo-ton-septembrio/

ps. παρουσιάζεται μια προσθήκη στο 3ο πεδίο: βιολογία ή μαθηματικά, φαίνεται "ακούσαν" τον itt ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

lxart

 :(Πρώτα απ' όλα θλίβομαι για την τροπή της συζήτησης, τι στιγμή μάλιστα που (αν δεν το καταλάβατε) σήμερα έχει ανακοινωθεί σε όλες τις εφημερίδες το σχέδιο για το ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Παρατήρηση ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ:
Η ΠΕΚΑΠ ΜΠΟΡΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΠΙΕΣΕΙ ΓΙΑ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ
1. Όπως στο 1ο και 4ο πεδίο υπάρχουν εναλλακτικά δυο ή τρία μαθήματα είναι ΔΙΚΑΙΟ και ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ στο πεδίο 2 (Θετικές και ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ επιστήμες) να υπάρχει δυνατότητα να επιλέξει ο μαθητής μεταξύ ΑΕΠΠ και ΧΗΜΕΙΑΣ. Τίποτα λιγότερο-τίποτα περισσότερο.
2. Στη Β τάξη (και πάλι έστω εναλλακτικά αντί Φιλοσοφίας ή Πολιτικής Παιδείας) να μπει το (περίφημο) μάθημα ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ της επιτροπής Κουλαϊδή (Διαμαντοπούλου).

Αν υπάρχει κάποιος από την ΠΕΚΑΠ ας απαντήσει αν έχει κλειστεί ραντεβού και πότε. Αν ναι, νομίζω για το ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ εκεί πρέπει να επικεντρωθεί η πίεση μας. Ούτε παράλογα είναι αυτά που ζητάμε, ούτε επηρεάζουν τον αριθμό των ωρών και τη ¨φιλοσοφία" του σχεδίου.
Λυπάμαι για τα τελευταία που διαβάζω στο στέκι ("των οικιών ημών εμπιπραμένων υμείς άδετε")

Katsadouros_Dhm

lxart: Συμφωνώ για τις αλλαγές που έγραψες.
Σύμφωνα με τα ΝΕΑ και με την επιλογή Βιολογία ή Μαθηματικά, αν κάποιος επιλέξει Μαθηματικά, τι διαφορά θα έχει το 2ο με το 3ο πεδίο; (Τα μαθήματα θα είναι ακριβώς τα ίδια). Μου φαίνεται ότι κάποιοι έχουν στην κυριολεξια κολλήσει σε 2-3 ειδικότητες και κάνουν - υποτίθεται- αλλαγές εναλλάσσοντας τα ίδια!
Τι άλλο θα δούμε... έλεος, όπως ειπώθηκε -σωστά - παραπάνω...

tdrivas

Αντιπροσωπεία του ΠΑ.ΣΟ.Κ. θα συναντηθεί σημερα στις 11.30 π.μ. με την πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας, με θέμα το νέο Νόμο για το Τεχνικό Λύκειο. (www.pasok.gr)

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Katsadouros_Dhm

Δηλαδή, το σχέδιο για το γενικό οριστικοποιήθηκε;

billdnet


tdrivas

Αυτό είχε ειπωθεί άλλωστε,δηλαδή πως οριστικοποιήθηκε. Όμως, δεν το γνωρίζουμε επίσημα..Επίσης, τίποτα οριστικό μέχρι να το δούμε σε δημόσια διαβούλευση,συνεπώς...ΑΓΩΝΑΣ!!Επικοινωνήστε κυρίως μέσω κοινωνικών δικτύων με Πρυτάνεις και Πανεπιστημιακούς καθηγητές..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas