Νέες τεχνολογίες στα ιταλικά σχολεία, κατά της "κοπάνα

Ξεκίνησε από za√‘ag, 22 Ιαν 2010, 10:13:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

za√‘ag

Παραθέτω το παρακάτω δημοσίευμα από το site της ΕΡΤ. Τα σχόλια δικά σας...

Με σκοπό να αποθαρρύνει τους μαθητές να κάνουν τη γνωστή "κοπάνα", ο Ιταλός υπουργός Δημόσιας Διοίκησης Ρενάτο Μπρουνέτα αποφάσισε να εκμεταλλευθεί τις ευκαιρίες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες. Έτσι σε λίγες ημέρες, σε πεντακόσια σχολεία της Ιταλίας, ξεκινά η πειραματική εφαρμογή της "ανοικτής επικοινωνίας με τις οικογένειες", μέσω sms κινητών τηλεφώνων. Οι απουσίες, θα καταγράφονται πλέον με υπολογιστή, από τους καθηγητές και το βοηθητικό προσωπικό. Έτσι, μέσα σε λίγα λεπτά, οι γονείς κάθε μαθητή, θα γνωρίζουν, μέσω μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο, αν το παιδί τους βρίσκεται στο σχολείο ή αν έπεσε στον πειρασμό του "σκασιαρχείου".
"Η περίοδος των απλών δικαιολογητικών με πλαστογραφημένες υπογραφές της μαμάς ή του μπαμπά, έχει παρέλθει οριστικά", γράφει ο ιταλικός Τύπος. "Λυπάμαι για τους μαθητές, αλλά η μέθοδος αυτή είναι χρήσιμη και αποτελεσματική", δηλώνει ο Ρενάτο Μπρουνέτα. Παράλληλα, εισάγεται και μια άλλη καινοτομία: στο κλασικό λύκειο της Ρώμης "Aristofane", δόθηκε σε 1.100 μαθητές μαγνητική κάρτα, την οποία θα πρέπει να χρησιμοποιούν για να εισέρχονται, καθημερινά, στο σχολικό οίκημα.
Σε περίπτωση καθυστερημένης "άφιξης" των πιο ράθυμων, μόλις η κάρτα θα αποκωδικοποιείται από το ειδικό μηχάνημα με οπτικές ίνες, θα τυπώνεται και βεβαίωση που θα αναφέρει το όνομα του μαθητή και πόσες φορές έφτασε αργοπορημένος, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Έτσι, οι καθηγητές, θα μπορούν να ξέρουν, με μια γρήγορη ανακεφαλαίωση, αν η συγκεκριμένη κακή συνήθεια τείνει να γίνει κανόνας, ή αν πρόκειται, απλώς, για σποραδικό φαινόμενο.
Σε ό,τι αφορά τους μαθητές, είναι μάλλον διχασμένοι. Κάποιοι, έξω από το λύκειο "Aristofane", κάνουν λόγο για "υπερβολικά αυστηρές μεθόδους που θυμίζουν εργάτες περασμένων εποχών". Δεν λείπουν, όμως, και εκείνοι, που κρίνουν θετικά τις τεχνολογικές αλλαγές του Ρενάτο Μπρουνέτα και τονίζουν ότι "το σχολείο, σε τελευταία ανάλυση, δεν πρέπει να προσφέρει μόνο γνώσεις, αλλά και να διαμορφώνει την προσωπικότητα υπευθύνων πολιτών".
ΠΗΓΕΣ: ΑΠΕ-ΜΠΕ-ΝΕΤ
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

zwoula

μηπως να αναρωτηθουν γιατι οι μαθητες κανουν κοπανες αντι να αναζητουν μεθοδους ωστε να αναγκαζουν τους μαθητες να πηγαινουν σχολειο??? π.χ. στην τριτη λυκειου συνειδητοποιησα οτι το να καθομαι στο σπιτι και να διαβαζω για το φροντιστηριο ηταν πιο αποδοτικο απο το να πηγαινω στο σχολειο. θα επρεπε να το λεω αυτο??
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

evry


  Εγώ πιστεύω ότι αν δεν πήγαινες ούτε φροντιστήριο και καθόσουν σπίτι να διαβάσεις θα ήταν ακόμα πιο αποδοτικό.
Αλλά έχω και την άλλη απορία, η ύλη που κάνει το σχολείο και το φροντιστήριο δεν είναι η ίδια? γιατί όλοι προτιμούν το φροντιστήριο?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

toufeki

...το μεγαλύτερο καρκίνωμα του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

..όσο για το ερώτημα που θέτεις, αυτό έχει μεταλλαχθεί πλέον σε φιλοσοφικό ερώτημα.
Είναι υπεύθυνοι να το απαντήσουν οι φιλόσοφοι.

Εύγε Ευριπίδη :)

zwoula

Η ιδια ειναι αλλα ο αριθμος τον παιδιων δεν ειναι ο ιδιος.στο φροντιστηριο ειμαστε 2-5 παιδια και στο σχολειο 30 παιδια το καθε τμημα! οταν ρωτησα τον καθηγητη του σχολειου μου σχετικα με μια απορια μου απαντησε με αυστηρο υφος 'σε παρακαλω,προηγουνται αυτοι που δεν πανε φροντιστηριο.' ... αφου προηγουνται αυτοι γιατι να πηγαινω σχολειο???
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..