e-learning και ΟΛΜΕ

Ξεκίνησε από sensible, 20 Μαρ 2020, 01:20:27 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

rafoc

#15
Παράθεση από: sensible στις 21 Μαρ 2020, 04:32:42 ΜΜ
Έχω την εντύπωση ότι διαφωνείς με την εκλογή αντιπροσώπων μέσω εκλογών στις ενώσεις εκπαιδευτικών; Μήπως και γενικότερα θα ήθελες να μην έχουμε εκλογή αντιπροσώπων. Όπως και να έχει καλό θα ήταν να πας στις Γενικές Συνελεύσεις της ΕΛΜΕ σου και να μεταφέρεις τις απόψεις σου, αν θες να σε λαμβάνουν υπόψη.

Δηλαδή μου λες να πάω στην σφηκοφωλιά των αντιπροσώπων, και να φωνάξω "κάτω οι αντιπρόσωποι !!!" ;;;
Δεν έχεις καταλάβει ότι οι εντεταλμένοι αντιπρόσωποι στηρίζονται πολιτικά και οικονομικά από τον κοινοβουλευτισμό;;; Δεν έχεις καταλάβει ότι και 0% συμμετοχή να έχει ο κόσμος στις διαδικασίες τους (δεν απέχει και πολύ αυτό το 0% από την πραγματικότητα), αυτοί θα συνεχίσουν να λαμβάνουν τους μισθούς τους ως αιρετοί, και τις επιχορηγήσεις τους ως σωματεία;

Όσο το πολίτευμα είναι η αντιπροσωπευτική πρωθυπουργοκεντρική μοναρχία (κοινοβουλευτισμός), οποιαδήποτε μορφή αμεσοδημοκρατικού συνδικαλισμού θα απαγορεύεται και θα παραμένει εκτός νόμου (όσον αφορά τις αποφάσεις που λαμβάνονται αμεσοδημοκρατικά) και φυσικά και εκτός χρηματοδότησης (για να μην ξεχνάμε τους μισθούς και τα προνόμια που λαμβάνουν όσοι αιρετοί εντάσσονται στο σύστημα και γλύφουν τον κοινοβουλευτισμό).

Η μόνη λύση είναι να γυρίσουμε την πλάτη στους δεινοσαύρους της ΟΛΜΕ, και να φτιαχτεί μια NEA_ΟΛΜΕ με άλλο καταστατικό, το οποίο να είναι αμεσοδημοκρατικό. Εννοείται βέβαια ότι δεν θα την αναγνωρίσει το καθεστώς, αφού η ΝΕΑ_ΟΛΜΕ θα είναι ενάντια στο υπάρχον σύνταγμα της πρωθυπουργοκεντρικής μοναρχίας.

https://youtu.be/O0gEG2Fx8do?t=123

Φυσικά υπάρχει και μια εναλλακτική λύση που δεν έρχεται σε κατευθείαν αντιπαράθεση με τους κοινοβουλευτικούς φεουδάρχες αλλά παραμένει στα όρια της κοινοβουλευτικής νομιμότητας. Αυτή η λύση προϋποθέτει να βρεθεί κάποιος αντιπρόσωπος που να έχει τα @@ να ψηφίζει ακριβώς ότι τον εντέλλει ένα διαδικτυακό αμεσοδημοκρατικό εκλογικό σώμα. Αν βρεθούν πολλοί τέτοιοι αμεσοδημοκρατικοί δούρειοι ίπποι, ο κοινοβουλευτισμός και η αντιπροσώπευση θα καταρρεύσουν εκ των έσω.

Και εκεί είναι ο ρόλος μας , αφού μόνο εμείς ως πληροφορικοί μπορούμε να οργανώσουμε ένα διαδικτυακό αμεσοδημοκρατικό εκλογικό σώμα.

ilias_s

#16
Παράθεση από: evry στις 20 Μαρ 2020, 03:23:51 ΜΜ
Ας μην τα μηδενίζουμε, όλα.
Αν είναι έτσι να  τα καταργήσουμε όλα και να πάμε με την αρχαιότητα, όπως ..... στο στρατό
Τα διδακτορικά ακόμα νομίζω ότι στην πλειοψηφία τους έχουν αποκτηθεί αξιοκρατικά.
Άλλωστε αν ένα διδακτορικό είναι απάτη είναι πολύ εύκολο να το ανακαλύψεις. Φαίνεται από τις δημοσιεύσεις που έχει κάποιος, δεν μπορεί να κρυφτεί. Τρόποι αξιολόγησης υπάρχουν. Το θέμα είναι να έχουμε διάθεση για κάτι τέτοιο.
Δυστυχώς υπάρχει η λογική που λέει ότι επειδή κάποιοι έχουν αποκτήσει fake διδακτορικά/μεταπτυχιακά δεν θα πρέπει να μετράει κανένα.

...

ΥΓ. Για να μην υπάρχει παρεξήγηση δεν αναφέρομαι σε αξιολόγηση εκπαιδευτικού ή εκπαιδευτικού έργου αλλά σε κριτήρα στέλεχωσης των πειραματικών σχολείων. Δηλαδή από τη στιγμή που θα πρέπει να κάνεις έρευνα θα πρέπει να έχεις μια καλή σχέση με τη μεθοδολογία της έρευνας, να έχεις δημοσιεύσεις κλπ. Για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού μέσα στην τάξη έχω άλλες απόψεις.

[ΑΤΤΕΝΤΙΟΝ] *** WALL OF TEXT *** [ATTENTION]

Evry μου (αν μου επιτρέπεις το "μου" ως ένδειξη απλής e-κοιότητας μέσα από ένα forum  ;) ) δεν είπα τίποτα για να μειώσω την αξία ενός διδακτορικού διπλώματος ούτε για να θίξω τους άξιους κατόχους του. Ευτυχώς στο επίπεδο των διδακτορικών τα "μούφα" είναι (ακόμα) ένα πολύ μικρό ποσοστό από αυτά που αποκτήθηκαν με πραγματική αξία. Όσο το "χαρτί" χαμηλώνει σε επίπεδο προσόντος όμως, το ποσοστό της "μούφας" ανεβαίνει. Βλέπε π.χ επιμορφώσεις και όλη αυτή τη "φάμπρικα" προσόντων που έχει στηθεί και βλέπω πως είναι "το μέλλον"...

Θα αναφέρω πως, πριν λίγα χρόνια στις κρίσεις δ/ντών στη μικρή ΔΔΕ που υπηρετώ, μου έκανε εντύπωση ότι ανάμεσα στους υποψηφίους πιο συχνά εμφανίζονταν ο τίτλος του μεταπτυχιακού παρά το επίπεδο Β2 σε οποιαδήποτε ξένη γλώσσα (δηλ. τα μεταπτυχιακά ήταν περισσότερα από τα "lower" έστω στα αγγλικά ή όποια άλλη γλώσσα... ). Τι σημαίνει τώρα αυτό; Πολλά και τίποτα ίσως!

Με το ταπεινό μου μυαλό, μου φαίνεται σχεδόν αδιανόητο κάποιος να κάνει ένα μεταπτυχιακό έστω και στο πιο κλασσικό αντικείμενο (π.χ τον Όμηρο) και να μη χρειαστεί έστω μία φορά να αξιοποιήσει ξένη βιβλιογραφία. Μου φαίνεται αδιανόητο γιατί αυτό μου είχε ζητηθεί ακόμα όταν ήμουν πρωτοετής φοιτητής σε ένα ΤΕΙ πληροφορικής. Ίσως φταίει η ειδικότητά μας, ίσως φταίει που προσωπικά δεν γνωρίζω κανένα κάτοχο μεταπτυχιακού που να μη ξέρει έστω μία ξένη γλώσσα. Είναι λίγο περίεργο δείγμα "φιλομάθειας" όμως να έχεις πάρει με τη μία μεταπτυχιακό και να μην έχεις ασχοληθεί με ένα χαρτί μίας έστω γλώσσας. Και μιλάμε για την κατηγορία ανθρώπων (υποψήφιοι για δ/ντές) που σε γενικές γραμμές τα χαρτιά δεν τους είναι αδιάφορα! Αλλά ΟΚ, ας πούμε ότι εγώ είμαι ένας "καχύπτοπτος χωριάτης" και πάμε αρακάτω... στην ουσία! (καθαρά προσωπική άποψη)

Δεν πιστεύω πως επειδή ένας κατάφερε και απόκτησε έναν τίτλο με αναξιοκρατικό τρόπο δεν πρέπει να μετράει το προσόν κανενός. Είπα και πριν, αν το πρόσεξες, πως το οποιδήποτε χαρτί από μόνο του δεν θα πρέπει de facto να είναι το Α και το Ω. Συμφωνώ σε όσα έχεις γράψεις παραπάνω 100%. Είπες ότι υπάρχουν τρόποι να διαπιστωθεί ο "μούφα" τίτλος και πως υπάρχουν τρόποι αξιολόγησης των προσόντων. Ναι! Απλά η γενικότερη νοοτροπία της Ελλάδας είναι να μην ασχολείται κανένας με την ουσία και, προς το παρόν, δε βλέπω να υπάρχει καμία διάθεση να αλλάξει αυτό. Ίσα ίσα που με την "φάμπρικα" που ανέφερα πιο πάνω όλο και λιγοτέρο ασχολούμαστε με την ουσία... ίσως γιατί το διακύβευμα είναι μεγάλο (aka ...τα λεφτά είναι πολλά Άρη!).

Και φυσικά ούτε εγώ αναφέρομαι στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Άλλο πράγμα καλός εκπαιδευτικός και άλλο τα τυπικά προσόντα. Το ένα δε συνεπάγεται το άλλο (διπλή συνεπαγωγή). Κλείνοντας θα καταθέσω και το εξής πραγματικό προσωπικό παράδειγμα...

Πριν λίγες μέρες, όταν ξεκίνησε όλη η ιστορία με την τηλεκπαίδευση, εγώ που ήμουν στην "υποστήριξη" δεν είχα λάβει καμία σχετική ειδοποίηση στο mail μου ακόμα και 2 ώρες πριν την προγραμματισμένη ενημερωτική τηλεδιάσκεψη. ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ κινήθηκα και άρχισα τα τηλέφωνα για να διαπιστώσω τελικά ότι αμφότεροι, Δ/ντής Σχολείου ΚΑΙ Δ/ντής Δ.Ε, έκαναν λάθος το e-mail μου που έστειλαν στο υπουργείο! Μιλάμε για 2/2 λάθη (λάθος πάνω στο λάθος δηλαδή) από ανθρώπους με Πιστοποίηση ΤΠΕ, 2 πτυχία ο καθένας, μεταπτυχιακά κτλ... Ξέρω πως για κάθε ένα παράδειγμά μου μπορείτε να βρείτε άλλα 10 παρόμοια...

Εκεί όμως που καταλήγω είναι στο ότι αυτοί οι άνθρωποι όχι απλά έχουν, ουσιαστικά κατέχουν τις θέσεις! Αύριο να γίνουν κρίσεις, πάλι οι ίδιοι θα πάρουν τις θέσεις αυτές λόγω τυπικών προσόντων. Έτσι, όχι μόνο παίρνει ο κάθε Evry μέρος της "ρετσινίας" για κάφε "μούφα" χαρτί που κυκλοφορεί... όχι μόνο υποβαθμίζονται θέσμοί και θέσεις στις οποίες υπηρετούν άξιοι άνθρωποι (βλ. Άλκης ΠΛΗΝΕΤ) επειδή κάποιοι λίγοι ΥΠΛΗΝΕΤ κατάφεραν να είναι "ανύπαρκτοι"... αλλά στην τελική και ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ, τρέχουμε όλοι οι άλλοι και στον ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟ ΕΥΘΥΝΩΝ με ένα μαγικό τρόπο αυτοί δε φαίνονται ποτέ και πουθενά ως υπεύθυνοι!!! Δε λέω πως εγώ θα ήμουν καλύτερος αλλά τουλάχιστον ούτε έχω και ούτε κυνηγάω θέσεις! (καθαρά προσωπική άποψη)

Εκεί έχουμε φτάσει με το κοιτάμε τα χαρτιά περισσότερο από την ουσία, με τα συντεχνιακά συμφέροντα, την αναξιοκρατία, το ζαμανφουτισμό μας και όλα τα υπόλοιπα που βαριέμαι πλέον και να τα γράψω.

evry

Ανακοίνωση της ΟΛΜΕ 30 Απριλίου

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/320582_olme-epideiktiki-agnoisi-ton-ekpaideytikon-kai-kamia-apantisi-sta?amp

όπου λέει:

Όσον αφορά στην ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων, επισημάναμε την ανυπαρξία κατάλληλου εξοπλισμού στα σχολεία, την έλλειψη σύνδεσης στο διαδίκτυο στις αίθουσες διδασκαλίας και ζητήματα προσωπικών δεδομένων. Η απάντηση ήταν ότι έχουν δοθεί δωρεάν δεδομένα από εταιρείες τηλεπικοινωνιών και ότι υπάρχουν ιδιωτικές δωρεές για τάμπλετ. Είναι προφανές ότι αυτά δεν καλύπτουν τις τεχνικές ανάγκες, και ζητήσαμε άμεσα κονδύλια από το ΥΠΑΙΘ. 

πάλι καλά που υπάρχουν και κάποια .... ζητηματάκια προσωπικών δεδομένων..

Σήμερα η υπουργός δήλωσε και ένα κινητό αρκεί
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/320720_kai-ena-kinito-arkei-gia-ti-zontani-metadosi-toy-mathimatos

Εδώ μάλλον ταιριάζει το ... Ουδέν σχόλιον
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Φρέσκια ανακοίνωση ΟΛΜΕ για το θέμα που βάζει τα πράγματα στη θέση του και μιλάει ξεκάθαρα για θέματα συνταγματικότητας

https://www.olme.gr/2020/05/03/03-05-2020-%cf%83%cf%87%ce%b5%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b1-%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%af-%ce%b6%cf%89%ce%bd%cf%84%ce%b1%ce%bd%ce%ae%cf%82-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%bc%ce%b5%cf%84%ce%ac/
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ilias_s

Παράθεση από: evry στις 03 Μαΐου 2020, 03:02:23 ΜΜ

Εδώ μάλλον ταιριάζει το ... Ουδέν σχόλιον

Εκεί ακριβώς βρίσκεται το πρόβλημα όταν ορισμένα θέματα τα αφήνουμε σε ανθρώπους που ΔΕΝ γνωρίζουν. Είτε αυτά είναι η συζήτηση π.χ για τα πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα των κοινωνικών δικτύων ή της τεχνολογίας γενικά από έναν φιλόλογο 60 ετών είτε είναι τα δικαιώματά μαθητών και εκπ/κών σε μία ΟΛΜΕ που απαρτίζεται από ανθρώπους που δε γνωρίζουν και έχουν, ενδεχομένως, ως κίνητρο κυρίως την πολιτική αντιπαράθεση!

Δηλαδή αν είχαμε αίθουσες με κατάλληλο εξοπλισμό και υποδομές δεν θα είχαμε ζήτημα να καταγράψουμε τόσο τη φάτσα και τη φωνή μας, αλλά κυρίως τις φάτσες και τις φωνές 15 ανηλίκων και να τις μεταδόσουμε live στο internet με δέκτες μέλη της μαθητικής κοινότητας (ή και όχι) που βρίσκονται σε άλλους χώρους και έχουν στη διάθεσή τους ικανότατες συσκευές καταγραφής και επεξεργασίας εικόνας/ήχου... και μάλιστα χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση γονέα και παρόλο που αυτό απαγορεύεται ρητά από το νόμο (ο οποίος τυγχάνει να είναι πάνω από την υπουργό!)!!!

Και επειδή ξέρω πως στο σχολείο μου έχουμε σίγουρα παιδιά που δεν θα έρθουν επειδή πραγματικά ανηκούν σε ευπαθείς ομάδες... περιμένω τον πρώτο "φωστήρα" που θα έρθει σε μένα, ως βασικό μέλος της Ομ. Υποστήριξης εξΑΕ του σχολείου, να τον βοηθήσω στη live Μετάδοση του μαθήματός του..!  >:D >:D >:D

pgrontas

Μου κάνει μεγάλη εντύπωση πάντως που συζητάμε για την αντίδραση της ΟΛΜΕ και όχι για την πρόταση της υπουργού που ως νομικός όφειλε να γνωρίζει καλύτερα...
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

ilias_s

Για την υπουργό τι μπορεί να πει κανείς;

Δεν έχει την παραμικρή ιδέα για το πως λειτουργεί ένα σχολείο και ειδικά ένα δημόσιο σχολείο (αφού δε φοίτησε και ποτέ της σε αυτά). Είναι νομικός αλλά αμφιβάλλω αν έχει ασκήσει το επάγγελμα σοβαρά ποτέ της. Είναι επαγγελματίας πολιτικός και κάνει το κομμάτι της! Αν και τους πρώτους μήνες ήταν παντελώς "απούσα" και το μόνο έργο "προ-κορωνοϊού" ήταν η κατάργηση της αργίας των Τριών Ιεραρχών, αποδεικνύεται ως μία από τους πλέον επικίνδυνους υπ. Παιδείας! Είναι ανίδεη αλλά φαίνεται πως έχει τη θέληση να "γράψει ιστορία"... Αυτό είναι ο χειρότερος συνδυασμός!!!

Η Κεραμέως προωθεί μία πολιτική και κάποια συμφέροντα, χτίζει ένα προφίλ και, επικοινωνιακά, προς το παρόν πείθει χιλιάδες άσχετους με τη βοήθεια των ΜΜΕ χωρίς να φαίνεται η έλλειψη σχεδιασμού & επαφής με την πραγματικότητα.

Όμως η ΟΛΜΕ, που ασκεί αντίλογο, δεν είναι ένας άνθρωπος ώστε να δικαιολογηθεί η όποια άγνοια σε κάποιο ζήτημα. Είναι ένα εκλεγμένο συνδικαλιστικό όργανο! Και το σημαντικότερο... το συνδικαλιστικό όργανο που καλείται να προστατεύσει τους εκπ/κούς και πολύ συχνά και τα συμφέροντα των μαθητών και των οικογενειών τους απέναντι σε σχεδιάσμους τύπου Κεραμέως! Πως να μας προστατεύσει όταν δε γνωρίζει επαρκώς τα προβλήματα...

Δεν επιτρέπεται, όταν επί 2-3 μέρες είναι γνωστή η (προφορική) οδηγία της υπουργού για βιντεοσκόπηση, το τελευταίο ζήτημα που εγείρεται από την ΟΛΜΕ να είναι τα προσωπικά δεδομένα...

evry

Νομικός δεν είμαι όμως στην τελευταία ΠΝΠ γράφει:

Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υγείας και των κατά περίπτωση συναρμόδιων Υπουργών μπορεί να λαμβάνεται, μετά από την άρση της προσωρινής απαγόρευσης λειτουργίας σχολικής μονάδας ή πάσης φύσεως εκπαιδευτικής δομής, φορέα ή ιδρύματος, δημόσιων ή ιδιωτικών, κάθε τύπου και βαθμού, ειδικώς για το χρονικό διάστημα έως την 31η Δεκεμβρίου 2020, και κατά παρέκκλιση κάθε άλλης κείμενης σχετικής διάταξης, κάθε αναγκαίο μέτρο, ώστε ...

Φυσικά τίθεται θέμα συνταγματικότητας.

Πάντως το υπουργείο έχει νομικό τμήμα το οποίο συμβουλεύεται πριν εκδώσει νέο νόμο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ilias_s

Παράθεση από: evry στις 04 Μαΐου 2020, 02:53:34 ΜΜ
...

Φυσικά τίθεται θέμα συνταγματικότητας.

Πάντως το υπουργείο έχει νομικό τμήμα το οποίο συμβουλεύεται πριν εκδώσει νέο νόμο.

Δε νομίζω ότι μπορεί μία ΠΝΠ μπορεί να αντιβαίνει σε ένα νόμο... πόσο μάλλον στο Σύνταγμα. Η ιδιωτικότητα απ' ότι θυμάμαι προστατεύεται από το Σύνταγμα (για να μη μιλήσουμε για νόμους, GDPR κτλ). Παραθέτω το παρακάτω από άρθρο νομικής εφημερίδας :

"...ο συντακτικός νομοθέτης, θέλοντας να αποτρέψει τυχόν αυθαιρεσίες της διοίκησης μέσω της παροχής προς αυτήν υπερεξουσιών, αναφέρει ότι ο εκδιδόμενος κανόνας δικαίου έχει τη μορφή της πράξεως νομοθετικού περιεχομένου, δηλαδή περιέχει μεν νομοθετικές ρυθμίσεις (ρυθμίσεις που εισάγουν, «θέτουν», κανόνες δικαίου), αλλά αυτές δεν παύουν να εντάσσονται στις κανονιστικές πράξεις της διοίκησης, κατηγορία κανόνων δικαίου που ιεραρχικά έπεται των (τυπικών) νόμων."

Και δε το βλέπω καθόλου παράλογο με τις λίγες γνώσεις που έχω! Δεν είναι το ίδιο αν κατα παρέκκλιση απασχολήσει την καθαρίστρια 6ωρο (με ανάλογη αμοιβή φυσικά) ή δεν διεξάγει λόγω εκτάκτων συνθηκών τις προαγωγικές εξετάσεις και άλλο να κάνει εκπτώσεις σε ζητήματα προσωπικής ελεύθερίας & ασφάλειας ενός συνόλου για να παρακολουθήσει κάποιος ένα μάθημα, ειδικά όταν αυτές οι εκπτώσεις μπορεί να έχουν συνέπειες και να βλάψουν τα διακιώματα του ατόμου σε βάθος χρόνου ακόμα και όταν... η ΠΝΠ δε θα είναι σε ισχύ!

pgrontas

Επέστρεψε το στέκι στην κατάλληλη στιγμή...

Παράθεση από: pgrontas στις 04 Μαΐου 2020, 08:55:33 ΠΜ
Μου κάνει μεγάλη εντύπωση πάντως που συζητάμε για την αντίδραση της ΟΛΜΕ και όχι για την πρόταση της υπουργού που ως νομικός όφειλε να γνωρίζει καλύτερα...

Τελικά έκανα λάθος: ξέρει η υπουργός - αν κάτι είναι παράνομο περνάμε μια τροπολογία και το κάνουμε νόμιμο.
https://www.esos.gr/arthra/67506/tropologia-sti-voyli-gia-live-streaming-mathimata-apo-tis-aithoyses-ton-sholeion-kai-me

Για την αντισυνταγματικότητα προφανώς πατάει στο ότι είναι ειδικές οι συνθήκες (πανδημία) και γι' αυτό έδωσε την έγκριση η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
Είμαι σίγουρος ότι θα χρησιμοποιηθεί το επιχείρημα να μην αδικηθούν οι μαθητές που μένουν σπίτι, όμως δεν την είδα να νοιάζεται αν αυτοί έχουν εξοπλισμό να παρακολουθήσουν. το live μάθημα.
Και όπως λένε βέβαια - ο δρόμος προς την κόλαση, είναι στρωμένος με αγνές προθέσεις.

ΥΓ:
Φυσικά, συζητάμε πάλι στον αέρα, καθώς δεν υπάρχουν οι υποδομές να γίνει κάτι τέτοιο από όλους.
Αλλά και να γινόταν και να ήταν όλα εντάξει (νόμιμα και ηθικά):
Είναι δυνατόν να διδάσκουμε κοιτώντας ταυτόχρονα και τους φυσικούς μαθητές και μια οθόνη;
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

sensible

Αν ο κλάδος των εκπαιδευτικών υποκύψει σε αυτό...θα είμαστε ξεφτίλες!
Εναλλακτικές υπάρχουν. Τους στέλνεις ασύγχρονα τι έκανες και τις ασκήσεις που έβαλες στη φυσική τάξη. Περιμένεις να τις έχουν έτοιμες όπως και οι υπόλοιποι φυσικοί παρόντες. Επίσης απαντάς σε τυχόν απορίες.

Άλλο πράγμα να μην έρχεται κανένας μαθητής και να κάνουμε μάθημα από τη σχολικοί αίθουσα...μόνοι...και άλλο πράγμα να καταγράφονται οι μαθητές (γιατί πρέπει να μιλήσουν...να σηκωθούν ενδεχομένως στο πίνακα κτλ). Άλλο πράγμα η οικειοθελής έκθεση μας στο Webex (γιατί έτσι γουστάραμε εμείς ή όχι μερικοί) και άλλο η υποχρεωτικότητα έκθεσης των προσωπικών μας δεδομένων (+ των μαθητών) θες δε θες!

ilias_s

Παράθεση από: pgrontas στις 08 Μαΐου 2020, 08:26:06 ΜΜ
...
Για την αντισυνταγματικότητα προφανώς πατάει στο ότι είναι ειδικές οι συνθήκες (πανδημία) και γι' αυτό έδωσε την έγκριση η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
...

ΥΓ:
Φυσικά, συζητάμε πάλι στον αέρα, καθώς δεν υπάρχουν οι υποδομές να γίνει κάτι τέτοιο από όλους.
Αλλά και να γινόταν και να ήταν όλα εντάξει (νόμιμα και ηθικά):
Είναι δυνατόν να διδάσκουμε κοιτώντας ταυτόχρονα και τους φυσικούς μαθητές και μια οθόνη;

Δες το Άρθρο 9Α του Συντάγματος.

Αν και δεν είμαι νομικός δεν νομίζω πως μία τροπολογία μπορεί να αλλάξει το Σύνταγμα μίας χώρας ειδικά όταν από την καταγραφή και μετάδοση ενός μαθήματος δεν παίζονται ζωές, εθνική ασφάλεια κτλ κορώνα-γράμματα. Ούτε καν είναι καθοριστικής σημασίας για την έκβαση την "ιδιαίτερης κατάστασης" για την οποία ενεργοποιείται. Μη σου πω ότι οι διδακτικές ανθρωποώρες που χάνονται κάθε χρόνο από έλλειψη αναπληρωτών λόγω κωλυσιεργείας του ίδιου του υπουργείου είναι περισσότερες από τις ώρες που μπορεί να χάσει κάποιος λόγω ευπαθούς ομάδας...!

Και δε θεωρώ ότι συζητάμε στον αέρα γιατί οι όποιες τεχνικές δυσκολίες αργά η γρήγορα θα αρθούν στις περισσότερες περιπτώσεις. Ο νόμος κάλλιστα μπορεί να ισχύει μέχρι τότε κανονικά (ή και να είναι "ενισχυμένος").

ApoAntonis

Το Σύνταγμα είναι εκεί ... για να δέχεται ερμηνείες, με τα άρθρα του να μην είναι σαφή ώστε να υπάρχει περιθώριο ελιγμών.
Οι νόμοι οφείλουν να ακολουθούν το Σύνταγμα και αν αυτό δεν συμβαίνει -κάποια στιγμή- αποφασίζεται από το αρμόδιο δικαστήριο.
Εσύ, όταν ένας νόμος υπάρχει, τον ακολουθείς και τον σέβεσαι. Αν δεν ακολουθήσεις τον νόμο έχεις συνέπειες.
Ο υπουργός (και το κοινοβούλιο από όπου περνάει ο νόμος) αν αυτός δεν συμμορφώνεται στο Σύνταγμα...
δεν έχει συνέπειες. Σε λα βι (σε άπταιστα Γαλλικά)

Το μόνο που καθορίζεται σαφώς -μέχρι εκεί που έχω διαβάσει- είναι ότι απαγορεύεται η μετάφραση στην δημοτική των Ευαγγελίων. Κάτι άλλα, καταφανώς ήσσονος σημασίας θέματα όπως ποιός είναι πολίτης της Ελλάδας, αφήνονται στην φαντασία.

Απορία. Αυτοί που αδυνατούν να παρεβρεθούν στο σχολικό περιβάλλον, πως θα κάνουν επικύρωση της αίτησης συμμετοχής στις Πανελλαδικές;

ilias_s

Ωραία... πάμε ένα βήμα παρακάτω τότε!

Στην τροπολογία η Παρ. 2 του άρθρου για τη μετάδοση αναφέρει :

Παράθεση"...δεν επιτρέπεται η καταγραφή και αποθήκευση του παραδιδόμενου μαθήματος, παρά μόνον η ζωντανή μετάδοση ήχου ή/και εικόνας σε πραγματικό χρόνο για τον ανωτέρω συγκεκριμένο σκοπό."

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι, όσο και να "απαγορευτεί" η καταγραφή-αποθήκευση και ό,τι μέτρα και να πάρουν από το υπουργείο (όπως αναφέρεται στην παρ. 3 της τροπολογίας), η καταγραφή στην πλευρά του δέκτη δεν μπορεί να καταστεί αδύνατη με τρόπο αξιόπιστο. Ούτε καν να ελεγχθεί αν έχει γίνει στις περισσότερες περιπτώσεις!

Από το παραπάνω γεγονός και μόνο, το οποίο εύκολα μπορεί να αποδειχθεί αφού και ο πλέον άσχετος μπορεί να καταγράψει την εικόνα & τον ήχο του Η/Υ του με ένα κινητό, ο εκπ/κός μπορεί μέχρι και να αρνηθεί την εκτέλεση της εντολής αφού (απ' όσο μπορώ να κρίνω) είναι προδήλως παράνομη (αντιβαίνει στην παρ. 2 της ίδια της τροπολογίας) και προδήλως αντισυνταγματική (αντιβαίνει στο Αρ. 9Α του Συντάγματος).

Ευχαρίστως κάνω επίδειξη σε οποιονδήποτε δ/ντή πως καταγράφω-αποθηκεύω μία δοκιμαστική live εκπομπή και με πολλούς τρόπους!

Σε κάθε περίπτωση όμως η ύπαρξη και μόνο αυτού του άρθρου είναι ντροπή και πρέπει να αποσυρθεί.

sensible

Είναι πλέον φανερό ότι με πρόσχημα τις έκτακτες συνθήκες, πάνε να καταλύσουν και την κοινή λογική. Με απανωτές ΠΝΠ βαράνε στο ψαχνό!
Η έπαρση και η αμετροέπεια της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου (και όχι μόνο!) έχει χτυπήσει κόκκινο. Δεν ήθελα ποτέ να εκφραστώ τόσο έντονα αλλά εδώ θίγονται θεμελιώδη δικαιώματα μας. Μη προσπαθείτε συνάδελφοι να βρείτε δικαιολογίες  και παραθυράκια. Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Επιστροφή πριν το 2015 ευαγγελίστηκαν και όντως επιστρέφουμε σε εποχές Αρβανιτόπουλου. Τότε (2013) είχαμε τις ανήθικες και παράνομες Μετατάξεις και Διαθεσιμότητες, τώρα έχουμε κάτι ακόμα χειρότερο που αγγίζει την ίδια την εκπαιδευτική πράξη και τη σχέση εμπιστοσύνης εκπαιδευτικών και μαθητών. Τότε ο Αρβανιτόπουλος ήξερε ότι έκανε κάτι παράνομο, αλλά τον κάλυπτε ο αισχρός νόμος περί ευθύνης υπουργών. Σήμερα η Κεραμέως κάνει ακριβώς το ίδιο!

Στο τέλος θα δείτε που θα μας ζητήσουν και τα ρέστα σε στυλ Ινδαρέ: «Αφού δεν κρύβει κάτι, γιατί δεν αφήνει την αστυνομία να μπει χωρίς ένταλμα;». Σε εμάς θα έχει αυτή τη μορφή: «Αφού κάνουν καλά τη δουλειά τους οι εκπαιδευτικοί, γιατί δεν θέλουν να μαγνητοσκοπηθούν;»

Και απορούσα πως θα ξεμπλέξουμε από αυτή τη κατάσταση. Μου την έδωσε την απάντηση η τροπολογία. Η έπαρση και η αμετροέπεια....συνάδελφοι!
Επιμένω ότι αν δεν επικαλεστούμε ότι αυτό είναι προδήλως παράνομο και αντισυνταγματικό...είμαστε για μετάθεση στη Βόρεια Κορέα.