Απορία για ακέραιο μέρος

Ξεκίνησε από theoni, 05 Μαΐου 2016, 05:08:21 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

theoni

Καλησπέρα και χρόνια πολλά!!!!έχει συζήτηθει και παλαιότερα το θέμα και ει είχαμε πως το ακέραιο μέρος ενός θετικού αριθμού είναι ο ίδιος ο αριθμός ενώ ενος αρνητικού π.χ του -3.4 είναι το -4 σωστά?????στους μαθήτες που δίνουν με το παλιό σύστημα τι ισχύει???

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: theoni στις 05 Μαΐου 2016, 05:08:21 ΜΜ
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!!!!έχει συζήτηθει και παλαιότερα το θέμα και ει είχαμε πως το ακέραιο μέρος ενός θετικού αριθμού είναι ο ίδιος ο αριθμός ενώ ενος αρνητικού π.χ του -3.4 είναι το -4 σωστά?????στους μαθήτες που δίνουν με το παλιό σύστημα τι ισχύει???

Νομίζω ότι όλες αυτές οι διευκρινήσεις ισχύουν γενικά

Milspil

Τι ακριβως εννοείται;δεν κατάλαβα...Επειδή ψάχνω και δεν βρίσκω παλιότερο ίδιο θέμα,μπορεί κάποιος να μ εξηγήσει τι συμβαίνει με τους αρνητικούς ακέραιους;(ποιο είναι το ακέραιο μέρος τους με ένα π.χ.)

iomil

Απ' το υπουργείο ήρθε διευκρίνιση που λέει ότι το Α_Μ ορίζεται όπως στα μαθηματικά. Το ακέραιο μέρος λοιπόν ενός αριθμού είναι ίσο με τον αμέσως μικρότερο ακέραιο από τον ίδιο τον αριθμό.
π.χ.
Α_Μ(4.3) = 4
Α_Μ(4.9) = 4
Α_Μ(-4.3) = -5
Α_Μ(-4.9) = -5


Milspil

Παράθεση από: iomil στις 08 Μαΐου 2016, 07:41:30 ΜΜ
Απ' το υπουργείο ήρθε διευκρίνιση που λέει ότι το Α_Μ ορίζεται όπως στα μαθηματικά. Το ακέραιο μέρος λοιπόν ενός αριθμού είναι ίσο με τον αμέσως μικρότερο ακέραιο από τον ίδιο τον αριθμό.
π.χ.
Α_Μ(4.3) = 4
Α_Μ(4.9) = 4
Α_Μ(-4.3) = -5
Α_Μ(-4.9) = -5

Ευχαριστώ πάρα πολύ δεν το γνώριζα!

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Milspil στις 08 Μαΐου 2016, 08:25:43 ΜΜ
Ευχαριστώ πάρα πολύ δεν το γνώριζα!

Για την ακρίβεια, ισούται με τον πλησιέστερο ακέραιο που δεν είναι μεγαλύτερος του αριθμού..

iomil

Έχει δίκιο ο Γιάννης, για να μην υποθέσουμε ότι Α_Μ(3)=2.

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους

δεν ανοίγω άλλο θέμα, θα ήθελα να συγκεντρώσω τις νέες πληροφορίες που μάθαμε από τις οδηγίες, να μου πείτε αν συμφωνείτε ή θα προσθέτατε κάποιες

1) το ακέραιο μέρος όπως τα μαθηματικά, δηλαδή ΑΜ(4,3)=4, ΑΜ(-4,3)=5

2) θα διδάξουμα ασκήσεις μόνο σε στοίβα, όχι ουρά

3) ταξινόμηση νέα μόνο σε επιλογή, όχι με εισαγωγή

4) το ΓΙΑ με βήμα 0 κάνιε πάντα άπειρες επαναλήψεις, δίχως να μας ενδιαφέρει αρχική/τελική τιμή

5) πλέον υπάρχει προταιρεότητα και στους λογικούς τελεστές, --> πρώτα όχι, μετά και, τέλος ή

6) Μία συνάρτηση ΔΕΝ μπορεί να καλέσει μία διαδικασία ... έστω και αν δεν έχει γράψε - διάβασε ???

αυτά έχω συγκεντρώσει εγώ σαν "καινούρια" πληροφορία, συμφωνείτε όλοι ??

και μία απορία ... επειδή συχνά βλέπω στοίβα χρόνου εκτέλεσης .. στην διαδικασία αποθηκεύουμε την επόμενη εντολή .. στην συνάρτηση την επόμενη ή την ίδια ?? καθώς η συνάρτηση μπορεί να έχει "υπόλοιπα" στην ίδια γραμμή της κλήσης, πχ

κ<-- φ(λ)+5, πρέπει να επιστρέψει στην ίδια γραμμή να κάνει και την πράξη ,..
έχει γίνει συζήτηση και στο παρελθόν  νομίζω

τι λέτε για όλα αυτά ??
ευχαριστώ

Λαμπράκης Μανώλης

Το αμ(-4,3)=-5, από ταχύτητα έγραψα 5,μη μπερδευτεί κάποιος..περιμένω τις απόψεις σας
ευχαριστώ

Λάμπρος Παπαδόπουλος

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 09 Μαΐου 2016, 11:33:45 ΠΜ
και μία απορία ... επειδή συχνά βλέπω στοίβα χρόνου εκτέλεσης .. στην διαδικασία αποθηκεύουμε την επόμενη εντολή .. στην συνάρτηση την επόμενη ή την ίδια ?? καθώς η συνάρτηση μπορεί να έχει "υπόλοιπα" στην ίδια γραμμή της κλήσης, πχ

κ<-- φ(λ)+5, πρέπει να επιστρέψει στην ίδια γραμμή να κάνει και την πράξη ,..
έχει γίνει συζήτηση και στο παρελθόν  νομίζω

Στη στοίβα χρόνου εκτέλεσης αποθηκεύονται διευθύνσεις μνήμης και όχι εντολές του προγράμματος που γράφουμε σε γλώσσα υψηλού επιπέδου.  Πάντα είχα την απορία γιατί υπάρχει στην ύλη αυτό το ένθετο. Δεν διδάσκουμε ούτε μεταγλωττιστές ούτε αρχιτεκτονική υπολογιστών... Οπότε τέτοια θέματα δεν θα έπρεπε να μας απασχολούν στο μάθημα.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Εγώ νομίζω οτι πρέπει να γίνει γενικά μια συζήτηση για την ύλη του μαθήματος

θεωρώ ας πουμε θέματα όπως η GOTO, η στοίβα χρόνου εκτέλεσης, η εξέταση της θεωριας σε ερωτήσεις ανάπτυξης ειναι θέματα που πρέπει να θιχτούν και να εξαφανιστούν σταδιακά....

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 09 Μαΐου 2016, 11:33:45 ΠΜ
Καλημέρα σε όλους

δεν ανοίγω άλλο θέμα, θα ήθελα να συγκεντρώσω τις νέες πληροφορίες που μάθαμε από τις οδηγίες, να μου πείτε αν συμφωνείτε ή θα προσθέτατε κάποιες

1) το ακέραιο μέρος όπως τα μαθηματικά, δηλαδή ΑΜ(4,3)=4, ΑΜ(-4,3)=5

2) θα διδάξουμα ασκήσεις μόνο σε στοίβα, όχι ουρά

3) ταξινόμηση νέα μόνο σε επιλογή, όχι με εισαγωγή

4) το ΓΙΑ με βήμα 0 κάνιε πάντα άπειρες επαναλήψεις, δίχως να μας ενδιαφέρει αρχική/τελική τιμή

5) πλέον υπάρχει προταιρεότητα και στους λογικούς τελεστές, --> πρώτα όχι, μετά και, τέλος ή

6) Μία συνάρτηση ΔΕΝ μπορεί να καλέσει μία διαδικασία ... έστω και αν δεν έχει γράψε - διάβασε ???

αυτά έχω συγκεντρώσει εγώ σαν "καινούρια" πληροφορία, συμφωνείτε όλοι ??

και μία απορία ... επειδή συχνά βλέπω στοίβα χρόνου εκτέλεσης .. στην διαδικασία αποθηκεύουμε την επόμενη εντολή .. στην συνάρτηση την επόμενη ή την ίδια ?? καθώς η συνάρτηση μπορεί να έχει "υπόλοιπα" στην ίδια γραμμή της κλήσης, πχ

κ<-- φ(λ)+5, πρέπει να επιστρέψει στην ίδια γραμμή να κάνει και την πράξη ,..
έχει γίνει συζήτηση και στο παρελθόν  νομίζω

τι λέτε για όλα αυτά ??
ευχαριστώ

καλημέρα σε όλους ..

ναι συνάδελφε την επόμενη διεύθυνση, λίγο "πρακτικά" το είπα ... σχετικά με τα νέα κομμάτια παραπάνω έχει κάποιος άποψη ?? συμφωνείτε με τις διευκρινήσεις που έχεουν σταλεί ??

dg69

TO 5 από που προκύπτει? Δεν το έχω βρει κάπου. (Μιλώ για την προτεραιότητα λογικών τελεστών)

Λαμπράκης Μανώλης

Συνάδελφε στις οδηγίες κάπου το έλεγε αν δεν κάνω λάθος, αλλά δεν τις έχω μπροστά μου να σου πω που ακριβώς .. γιαυτό θέλω να τα τσεκάρω, μήπως δεν κατάλαβα εγώ καλά κάτι ... για τα υπόλοιπα τι λέτε ??

Diotima

Το 5) είναι στη σελίδα 7 των οδηγιών στην αρχή και γράφει:

"Στο βιβλίο της Β' ΓΕΛ (ΕΑΕΗΥ σελ 35 στο πλαίσιο για τις Εκφράσεις, δίνεται ιεραρχία των λογικών πράξεων (1. όχι , 2. και 3. ή). Στο Βιβλίο της Γ' δεν αναφέρεται η ιεραρχία των λογικών πράξεων. Είναι δεκτή η ιεραρχία των λογικών πράξεων, όπως αναφέρεται στο βιβλίο της Β' και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ασκήσεις. Προτείνεται να διδαχθεί η καλή τακτική της χρήσης  παρενθέσεων."

Όσον αφορά την απορία σου Μανώλη για τη στοίβα χρόνου εκτέλεσης, η άποψη μου είναι ότι όταν γίνεται επιστροφή από κλήση συνάρτησης π.χ. κ<-- φ(λ)+5 θα πρέπει να έχει αποθηκεύσει στη στοίβα τη διεύθυνση αυτής της εντολής και όχι της επόμενης, γιατί μετά την εκτέλεση της συνάρτησης θα πρέπει να επιστρέψει σε αυτήν την εντολή για να την εκτελέσει και μετά θα εκτελέσει την επόμενη εντολή.

Πιστεύω κι εγώ ότι πρέπει να συζητηθεί το θέμα της θεωρίας της ΑΕΠΠ και όσον αφορά συγκεκριμένα κομμάτια ύλης, αλλά και γενικότερα ως προς τον τρόπο εξέτασης.