Θέματα και Ενδεικτικές Λύσεις Πανελλαδικών 2023

Ξεκίνησε από NIKOS_KALYVAS, 10 Ιουν 2023, 11:19:15 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

NIKOS_KALYVAS

ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ86)

nikolasmer

Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

kLee

Πιο δύσκολα από πέρσυ, το Γ νομίζω πρώτη φορά εμφωλευμένο βρόχο αλα δισδιάστατοι πίνακες του ΓΕΛ (που δε μπορούν όμως να χρησιμοποιήσουν και γίνεται πιο δύσκολη, δεν έχουν συνηθίσει σε τέτοια θέματα).

Και το Δ5 αρκετά δυνατό.

Επίσης το Β3 το πήγαν φέτος 1-2 βήματα παρακάτω.

Ωραία θέματα, το ΕΠΑΛ έχει γίνει πολύ πιο ενδιαφέρων κι ευχάριστο από τα ΓΕΛ...
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

evry

Μόλις θυμήθηκα την εξής στιχομυθεία όταν γράφαμε το βιβλίο της Python:
(Ε: Εγώ,  Χ: άγνωστος Χ)

Ε: Μην βάλουμε κεφάλαιο με αρχεία. Δεν έχει νόημα
Χ: Όχι , χρειάζονται είναι σημαντικά και στις εργαστηριακές ασκήσεις
Ε: Μα αλγοριθμικά δεν έχει νόημα. Άσε που μπορεί να τα βάλει κανείς στις εξετάσεις και να χρειαστεί τα παιδιά να μαθαίνουν απέξω ανούσιες εντολές read, write και τις παραμέτρους τους
Χ: Όχι ρε , αποκλείεται ποιος θα βάλει αρχεία στις εξετάσεις? Θα τους ζητήσεις να γράψουν κώδικα για αρχεία στο χαρτί?
Ε: Το αποκλείεις? Εγώ όχι
Χ: Αποκλείεται, φαίνεται από το βιβλίο ότι δεν έχουμε αυτή τη φιλοσοφία. Άλλωστε είναι χαζό, τι εξετάζεις έτσι;

The rest as they say it's history...
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

kLee

Παράθεση από: evry στις 10 Ιουν 2023, 11:40:36 ΠΜΜόλις θυμήθηκα την εξής στιχομυθεία όταν γράφαμε το βιβλίο της Python:
(Ε: Εγώ,  Χ: άγνωστος Χ)

Ε: Μην βάλουμε κεφάλαιο με αρχεία. Δεν έχει νόημα
Χ: Όχι , χρειάζονται είναι σημαντικά και στις εργαστηριακές ασκήσεις
Ε: Μα αλγοριθμικά δεν έχει νόημα. Άσε που μπορεί να τα βάλει κανείς στις εξετάσεις και να χρειαστεί τα παιδιά να μαθαίνουν απέξω ανούσιες εντολές read, write και τις παραμέτρους τους
Χ: Όχι ρε , αποκλείεται ποιος θα βάλει αρχεία στις εξετάσεις? Θα τους ζητήσεις να γράψουν κώδικα για αρχεία στο χαρτί?
Ε: Το αποκλείεις? Εγώ όχι
Χ: Αποκλείεται, φαίνεται από το βιβλίο ότι δεν έχουμε αυτή τη φιλοσοφία. Άλλωστε είναι χαζό, τι εξετάζεις έτσι;

The rest as they say it's history...
lol epic

Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

Άρης Κεσογλίδης

Παράθεση από: NIKOS_KALYVAS στις 10 Ιουν 2023, 11:19:15 ΠΜΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

https://drive.google.com/file/d/1D18C6YNdE9yOyZ118xfBqITcanKkxXbg/view?usp=sharing


Συνάδελφε, ευχαριστούμε.
Ένα τυπογραφικό έχεις μόνο, στο Θέμα Γ, που άνοιξες το αρχείο για ανάγνωση.
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

NIKOS_KALYVAS

Παράθεση από: Άρης Κεσογλίδης στις 10 Ιουν 2023, 11:46:33 ΠΜΣυνάδελφε, ευχαριστούμε.
Ένα τυπογραφικό έχεις μόνο, στο Θέμα Γ, που άνοιξες το αρχείο για ανάγνωση.
Όταν βιάζεσαι ....
Διορθώθηκε!!
ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ86)

polikarpos

Παράθεση από: NIKOS_KALYVAS στις 10 Ιουν 2023, 11:49:06 ΠΜΌταν βιάζεσαι ....
Διορθώθηκε!!
Πολύ ωραία Ευχαριστούμε πολύ. επιτρέπεις να το ανεβάσω στο Moodle;
www.sepchiou.gr
moodle.sepchiou.gr
museum.sepchiou.gr

Άρης Κεσογλίδης

Εδώ είναι οι δικές μου λύσεις.
(Άχρωμες, όπως θα έγραφε ο μαθητής στο χαρτί... :)  )

Στο Θέμα Γ χρησιμοποίησα λίστες, και ασχολήθηκα με το αρχείο στο τέλος.

https://drive.google.com/file/d/1pW3d899pbuoXsS89sOi8uCuXvGL_MjrP/view?usp=sharing
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

NIKOS_KALYVAS

Παράθεση από: polikarpos στις 10 Ιουν 2023, 11:58:05 ΠΜΠολύ ωραία Ευχαριστούμε πολύ. επιτρέπεις να το ανεβάσω στο Moodle;

Πολύκαρπε και βέβαια. Με τιμάς.
ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ86)

moge

Σχετικα με το Β2. το να "εμφανισετε το ονομα του στιγμιοτυπου", το θεωρω άστοχο και ασαφες. Αν εγραφε το "εμφανισετε το ονομα του σπουδαστη" ή έστω το "εμφανισετε το onoma του στιγμιοτυπου", θα ηταν οκ. Μαθητες εμφανισαν το string Student1 η Student2 ως ονοματα στιγμιοτυπου και οχι το Student1.onoma .