Λαμβάνοντας υπόψιν τα εξής:
1. Τους "υπεράριθμους" πληροφορικούς στα σχολεία
2. Την υποχρεωτική μετάταξη πολλών σε δημοτικά
3. Την απαγόρευση προσλήψεων
Θεωρείτε ότι βγαίνουν οι αριθμοί; Δηλαδή, θα μείνουν Πληροφορικοί ώστε να διδάξουν σε Λύκειο; Γιατί αν δεν μένουν, τότε δεν έχει νόημα να μιλάμε για μαθήματα Πληροφορικής
Αυτή είναι η κατακλείδα της συζήτησή σας μας.
Σιγά μην δεν καταλαβαίνουν την ανάγκη της διδασκαλίας της Πληροφορικής στους εφήβους. Είναι καθαρά οικονομικό το θέμα.
Έχω λεφτά, βάζω νέες ειδικότητες και φέρνω τα παιδιά πιο κοντά στην εποχή που ζούν.
Δεν έχω λεφτά, ας μάθουν τα παιδιά ανάγνωση, γραφή και 10 βασικά πράγματα, και όποιος έχει, ας προχωρήσει.
Έχω κολλήσει στα σχολεία μου με μαθηματικούς, φυσικούς (και άρα και χημικούς) και φιλολόγους;
Ας κάνει το παιδί πανεπιστημιακή ύλη (εμβάνθυση) σε αυτούς τους τομείς για να γεμίσω το ωρολόγιο πρόγραμμα, και εάν θέλει να μάθει αλγοριθμική, να πάει να πληρώσει.
Αυού ήμασται ο ποιο αίξιπνως κε αλάνθαστως λαώς!
Καλημέρα σας!