Πιστοποίηση μαθητών στις ΤΠΕ

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 12 Αυγ 2013, 09:21:39 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

«Πιστοποίηση μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις ΤΠΕ»
του Επιχειρησιακού Προγράμματος
«Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013).



http://kpp.cti.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

Αυτό που αναφέρεις  Παναγιώτη, είναι η υλοποίηση της λεγόμενης "πιστοποίησης μετά τη Γ Γυμνασίου" ή είναι κάτι διαφορετικό;

Επίσης στο κείμενο αναφέρει για "πρώιμη πιλοτική διενέργεια πιστοποίησης σε μικρό αριθμό μαθητών εντός του 2011-2012)". Πραγματοποιήθηκε κάτι τέτοιο;


P.Tsiotakis

Δεν ξέρω κάτι περισσότερο, το ΙΤΥΕ ξέρει

lef

Δημιουργία Μητρώου Κέντρων Πιστοποίησης 

Δημοσιεύθηκε Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος που αφορά στη δημιουργία Μητρώου Κέντρων Πιστοποίησης για τις ανάγκες υλοποίησης της πράξης «Πιστοποίηση των Μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις ΤΠΕ» η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΚΤ) και από Εθνικούς Πόρους.

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων  είναι η Παρασκευή 27/03/2015  ενώ το Πληροφοριακό Σύστημα του έργου θα δέχεται τα αιτήματα από τη Δευτέρα 02/03/2015.

http://com2cert.cti.gr/images/pdf/prosklisiKEPIS_175_20150225.pdf



Καλή κίνηση για αρχή, με δύο παρατηρήσεις:
-Οι προδιαγραφές των Εργαστηρίων είναι απαγορευτικές για τη μεγάλη πλειοψηφία των σχολικων  εργαστηρίων...εδώ μιλάμε για thin client και οι προδιαγραφές ζητούν core2duo και όχι μόνο
-Δεν μπορεί να αμοίβεις τον τεχνικό που θα κάνει όλη τη δουλειά και έχει όλη την ευθύνη της καλής λειτουργίας με 70€ και τον επιτηρητή με 50€ τη στιγμή μάλιστα που σε άλλα πτυχία οι επιτηρητές παίρνουν πολύ λιγότερα.


alkisg

Τους έστειλα μήνυμα ως Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ιωαννίνων, ότι έχουμε μεν πρόβλημα με τις προδιαγραφές των εργαστηρίων που ζητάνε, αλλά το κυριότερο από τα προβλήματα είναι το ότι δεν έχουμε μαθητές που να έχουν επιμορφωθεί σε Windows 7/Microsoft Office 2007, τουλάχιστον σε εμάς η πλειοψηφία επιμορφώνεται σε Ubuntu/LibreOffice. Οπότε θα δημιουργηθεί τεράστιο πρόβλημα κατά την πιστοποίησή τους.
Σε αναμονή απάντησης...

thana$i$

Έχω μεγάλη περιέργεια να δω πόσα ΣΕΠΕΗΥ θα μπορούσαν να πιστοποιηθούν ως ΚΕΠΙΣ αν ζητούσαν και τις άδειες χρήσης του λογισμικού το οποίο θέτουν ως ελάχιστη προϋπόθεση.
Δεν θα πόνταρα ότι ο αριθμός σε όλη την Ελλάδα είναι τριψήφιος.

fupat2

Απλή η λύση.
Βρίσκουμε ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ που έγραψε τις προδιαγραφές.
Και κινούμαστε συλλογικά μέσω των συνδικαλιστικών μας οργάνων, ζητώντας να αλλάξουν οι προδιαγραφές που έβαλαν.

Σε πρώτη φάση αυτός που υπογράφει τις προδιαγραφές είναι αυτός.
Έχει σχέση με τον γνωστό πολιτικό;
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

fupat2

α και να μην ξεχάσω να το πω και αυτό.

όποιος πιστοποηθεί σε Microsoft, να ξέρει ότι η εφορία και το gsis δεν παίζει με Internet explorer!!!

Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

odysseas

Παράθεση από: alkisg στις 02 Μαρ 2015, 11:03:13 ΠΜ
Τους έστειλα μήνυμα ως Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ιωαννίνων, ότι έχουμε μεν πρόβλημα με τις προδιαγραφές των εργαστηρίων που ζητάνε, αλλά το κυριότερο από τα προβλήματα είναι το ότι δεν έχουμε μαθητές που να έχουν επιμορφωθεί σε Windows 7/Microsoft Office 2007, τουλάχιστον σε εμάς η πλειοψηφία επιμορφώνεται σε Ubuntu/LibreOffice. Οπότε θα δημιουργηθεί τεράστιο πρόβλημα κατά την πιστοποίησή τους.
Σε αναμονή απάντησης...

Ένα θέμα βέβαια είναι κατά πόσον οι μαθητές προβλέπεται να επιμορφώνονται για την πιστοποίηση αυτή εντός του (δημόσιου) σχολείου και του υπάρχοντος ωρολογίου προγράμματος.

Άλκη, υπάρχει κάποια λίστα ή άλλος τρόπος επικοινωνίας μεταξύ των ΚΕΠΛΗΝΕΤ ανά την Ελλάδα, μήπως και γίνει κάποια συντονισμένη κίνηση και διαμαρτυρηθούν και οι υπόλοιποι; Έχω μπουχτίσει πάντως κάθε φορά με αυτές τις ιστορίες...  >:(

fupat2

Παράθεση από: odysseas στις 02 Μαρ 2015, 09:18:34 ΜΜ
Έχω μπουχτίσει πάντως κάθε φορά με αυτές τις ιστορίες...  >:(

Εμείς μπουχτίζουμε, ο λαός πεινάει,  το ελληνικό κράτος καταρρέει από τα χρέη, κάποιοι πολιτικοί και κάποιοι καθηγητάδες πανεπιστημιων γλύφουν τα ξεροκόκκαλα που τους πετάνε τα αφεντικά τους που τους διόρισαν, και κάποιοι άλλοι πλουτίζουν.

http://www.kathimerini.gr/805654/article/oikonomia/die8nhs-oikonomia/forbes-ploysioteros-an8rwpos-ston-kosmo-o-mpil-gkeits

Πρώτος ο γκέιτς. Τυχαίο; δεν νομίζω!
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

dpa2006

Ένα σχολικό ECDL δηλαδή...;
Ενδιαφέρον ακούγεται
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

alkisg

Απάντηση:
Παράθεση
Καλημέρα σας

Κατανοούμε και γνωρίζουμε τα προβλήματα υποδομών στα σχολεία και στο σκεπτικό μας δεν είναι να αποκλείσουμε μια λύση (ελεύθερο λογισμικό) έναντι άλλης (εμπορικό λογισμικό).

Από την άλλη μπορεί μεν εντός του σχολικού εργαστηρίου να διδάσκονται σε περιβάλλον Ubuntu και LibreOffice οι μαθητές αλλά δεν είναι σίγουρο ότι το ίδιο συμβαίνει και στους υπολογιστές που χρησιμοποιούν εκτός σχολικού περιβάλλοντος.

Έχει διαπιστωθεί ότι δεν είναι εφικτό να φτιαχτεί ενιαίο υλικό πιστοποίησης που να είναι διαλειτουργικό και ανεξάρτητο πλατφόρμας (Ubuntu/Windows, LibreOffice/MS Office) ειδικά αν είναι επιθυμητό να υπάρχουν ερωτήματα ανοιχτού τύπου που αξιοποιούν scripting για τον έλεγχο ορθότητας της απάντησης την ώρα που ο εξεταζόμενος ενεργεί.

Το τρέχον διαθέσιμο υλικό πιστοποίησης έχει αναπτυχθεί και ελεγχθεί προς το παρόν στις αναφερόμενες στην πρόσκληση πλατφόρμες.

Πρόθεση μας είναι το υλικό αυτό να ελεγχθεί και προσαρμοστεί ώστε να εξυπηρετήσει εξετάσεις και για LibreOffice.

Σε κάθε περίπτωση η συγκεκριμένη πράξη δεν αποσκοπεί στην επιβολή κατευθύνσεων με σκοπό την προμήθεια κάποιων προϊόντων απλά διεξάγεται η πρώτη φάση της και εφόσον δοθεί η δυνατότητα εξέλιξης της θα επεκταθεί και σε λύσεις που θα καλύψουν ευρύτερες επιλογές.

Παρακαλούμε για την ενημέρωση σας




-----------------------------------------
Είμαστε στη διάθεσή σας,

Η Ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης

Στοιχεία Αιτήματος
===================
Κωδικός Αιτήματος: STZ-xxx
Κατάσταση Αιτήματος: Open

Παράθεση από: odysseas στις 02 Μαρ 2015, 09:18:34 ΜΜ
Άλκη, υπάρχει κάποια λίστα ή άλλος τρόπος επικοινωνίας μεταξύ των ΚΕΠΛΗΝΕΤ ανά την Ελλάδα, μήπως και γίνει κάποια συντονισμένη κίνηση και διαμαρτυρηθούν και οι υπόλοιποι; Έχω μπουχτίσει πάντως κάθε φορά με αυτές τις ιστορίες...  >:(

Έχουμε εδώ στο στέκι έναν κρυφό πίνακα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, αλλά νομίζω ότι οποιοσδήποτε μπορεί να πάει στο http://com2cert.cti.gr/kppCertMis/support και να το αναφέρει απευθείας εκεί, και οι συνάδελφοι στα σχολεία επηρεάζονται άμεσα, δεν είναι απαραίτητο να μεσολαβήσει το ΚΕΠΛΗΝΕΤ τους... και ίσως όσοι περισσότεροι το αναφέρουν άμεσα, τόσο καλύτερα θα είναι;

fupat2

#12
ΠαράθεσηΈχει διαπιστωθεί ότι δεν είναι εφικτό να φτιαχτεί ενιαίο υλικό πιστοποίησης που να είναι διαλειτουργικό και ανεξάρτητο πλατφόρμας (Ubuntu/Windows, LibreOffice/MS Office) ειδικά αν είναι επιθυμητό να υπάρχουν ερωτήματα ανοιχτού τύπου που αξιοποιούν scripting για τον έλεγχο ορθότητας της απάντησης την ώρα που ο εξεταζόμενος ενεργεί.

Το τρέχον διαθέσιμο υλικό πιστοποίησης έχει αναπτυχθεί και ελεγχθεί προς το παρόν στις αναφερόμενες στην πρόσκληση πλατφόρμες.

Πρόθεση μας είναι το υλικό αυτό να ελεγχθεί και προσαρμοστεί ώστε να εξυπηρετήσει εξετάσεις και για LibreOffice.

Μα τι λέει !!! Τι λέει!!!;;;;;;;;;;

Η πιστοποίηση στις ΤΠΕ σημαίνει να μπορεί κάποιος να προσαρμόζεται με το συγκεκριμένο πρόγρσμμα που φτιάξανε αυτοί;;;;;;
Από που και ως που;;; Οι τύποι είναι οι ορισμός της παροιμίας : "Αφού δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό πάει το βουνό στο Μωάμεθ!!"

Εγώ φαντάζομαι ως πιστοποίηση στα ΤΠΕ να δίνουν ένα ζητούμενο κείμενο, και ο καθένας να το γράφει με όποιο εργαλείο θέλει. Να δίνουν μια εικόνα, και πως θέλουν να επεξεργαστεί, και ο καθένας να φτάνει στο αποτέλεσμα της εξεξεργασίας όπως θέλει και με όποιο εργαλείο θέλει. Να δίνουν μια αναζήτηση στο διαδίκτυο, και ο καθένας να το βρίσκει όπως θέλει και με όποιον browser θέλει.

Τι πάνε να κάνουν οι άνθρωποι στους μαθητές μας;;; Μαϊμούδες της μικρομαλακής πάνε να τους κάνουν;;;;

Όσον αφορά τα εργαστήρια, το εργαστήριο με τις χαμηλότερες προδιαγραφές που καταφέρει να κάνει αυτό που θα ορίζουν τα cases και τα σενάρια των εξετάσεων πιστοποίησης στις ΤΠΕ, βραβείο πρέπει να του δίνουν και όχι να το αποκλείουν!!!!

Εγώ θέλω να έχω εργαστήριο με Tiny SliTaz. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

thana$i$

Προς:      info@ellak.gr ; pekap@pekap.gr; epy@epy.gr ; kourakis@parliament.gr ; info.cti@cti.grinfo@stauroulaxoulidou.gr , g.mavrotas@parliament.grcomm-rep-athens@ec.europa.eu

Θέμα:      Πιστοποίηση των Μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις ΤΠΕ
Αγαπητοί κύριοι/κυρίες,
Δημοσιεύθηκε η Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος που αφορά στη δημιουργία Μητρώου Κέντρων Πιστοποίησης για τις ανάγκες υλοποίησης της πράξης «Πιστοποίηση των Μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις ΤΠΕ» η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΚΤ) και από Εθνικούς Πόρους.
http://com2cert.cti.gr/images/pdf/prosklisiKEPIS_175_20150225.pdf
Όπως μπορείτε να δείτε στο κείμενο της πρόσκλησης, στις απαιτήσεις που πρέπει να πληρεί ένα Εργαστήριο Πληροφορικής για να πιστοποιηθεί ως ΚΕΠΙΣ είναι απαραίτητη η ύπαρξη ιδιόκτητων κλειστών λειτουργικών συστημάτων και οι αντίστοιχες εφαρμογές γραφείου συγκεκριμένης εταιρείας.
Ως δημόσιος λειτουργός και καθηγητής πληροφορικής θεωρώ απαράδεκτο τον αποκλεισμό των εργαστηρίων που λειτουργούν νόμιμα με Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα
http://ts.sch.gr/wiki/Linux/LTSP/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%87%CF%89%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B1/%CE%A7%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%82
και θεωρώ ότι αυτό συνιστά προώθηση μονοπωλιακών πρακτικών, γεγονός ασύμβατο με την Δημόσια Εκπαίδευση.
Για αυτό σας καλώ να προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες ώστε ο φορέας υλοποίησης του έργου (ΙΤΥE Διόφαντος) να υποχρεωθεί να αλλάξει τόσο τις απαιτήσεις σε ότι αφορά το απαραίτητο λογισμικό, ώστε να περιλαμβάνεται λογισμικό ΕΛ/ΛΑΚ ( GNU Linux/ Libre Office) αλλά και να ελέγχεται η νόμιμη χρήση ιδιόκτητου λογισμικού με την συμπερίληψη στα δικαιολογητικά πιστοποίησης αντιγράφων των νόμιμων αδειών χρήσης, όσο και τις ελάχιστες απαιτήσεις στο υλικό των υπολογιστών, μια και τα περισσότερα εργαστήρια λόγω παλαιότητας δεν ικανοποιούν τις ελάχιστες απαιτήσεις όπως αυτές περιγράφονται στην πρόσκληση.

Με σεβασμό,


Αυτό είναι το e-mail που έστειλα στους πρώτους φορείς που μου ήρθαν στο μυαλό. Νομίζω ότι όπως αποδείχτηκε και στο πρόσφατο παρελθόν όσο περισσότερα τέτοια e-mail λάβουν τόσο το καλύτερο.

fupat2

#14
Καλό είναι να γραφτεί ένα κείμενο template, το οποίο να το υπογράφει από κάτω ο καθένας που θέλει και να το στέλνει στους αρμόδιους.

Κάποια βασικά στοιχεία επιχειρηματολογίας είναι:

1) Να τονιστεί ότι οι εξετάσεις πιστοποίησης στα ΤΠΕ είναι μια πολύ θετική εξέλιξη στα πλαίσια του πληροφορικού αλφαβητισμού.
2) Να μην υπάρχει όμως συμπεριφοριστική εξέταση που να ελέγχει κινήσεις των μαθητών, αλλά να εξετάζονται οι μαθητές εκ του αποτελέσματος, με σενάρια cases (π.χ. θέλουμε το τάδε κείμενο με τις τάδε προδιαγραφές, φτιάχτε το όπως θέλετε και με όποιο εργαλείο νομίζετε)
3) Να τονιστεί το οικονομικό κόστος για τον κρατικό προϋπολογισμό και την ελληνική οικονομία που συνεπάγεται η επιλογή μιας συγκεκριμένης εταιρίας, τόσο το βραχυπρόθεσμο όσο κυρίως το μακροπρόθεσμο, όταν θα φτάσουμε να έχουμε εκπαιδευμένη μια ελληνική γενιά σε προϊόντα μιας και μόνο εταιρίας.
4) να εμφανιστεί ο χάρτης με τα σχολεία που τρέχουν ανοικτό λογισμικό.
5) στις προϋποθέσεις ένταξης των εργαστηρίων να είναι να κατατεθούν οι αγορασμένες άδειες λογισμικού.
6) να γνωστοποιηθούν τα ονοματεπώνυμα όσων έτρεξαν το συγκεκριμένο πρόγραμμα ευνοόντας μια συγκεκριμένη εταιρία και να μην είναι ανώνυμοι σαν τον fupat2.
7) να ενημερωθούν ότι το gsis δεν τρέχει με Microsoft οπότε οι πιστοποιημένοι σε ΤΠΕ δεν θα μπορούν να κάνουν την φορολογική τους δήλωση!!!

8).......κάτι άλλο;

Μπορεί κάποιος να το γράψει με ωραία λόγια, γιατί αν το γράψω εγώ μπορεί να μην είναι και τόσο ευγενικό...
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

evry

Κάθε φοιτητής σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ μπορεί να πάρει 4 μαθήματα σχετικά με την πληροφορική και η γραμματεία του δίνει ένα χαρτί το οποίο δεν έχει ημερομηνία λήξης και είναι >= του ECDL.
Αυτό είναι καλό να το ξέρουν όλοι ώστε να μην έχουν ψύχωση με κάτι τέτοια πιστοποιητικά
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

fupat2

Παράθεση από: evry στις 03 Μαρ 2015, 12:31:52 ΜΜ
8. Κάθε φοιτητής σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ μπορεί να πάρει 4 μαθήματα σχετικά με την πληροφορική και η γραμματεία του δίνει ένα χαρτί το οποίο δεν έχει ημερομηνία λήξης και είναι >= του ECDL.
Αυτό είναι καλό να το ξέρουν όλοι ώστε να μην έχουν ψύχωση με κάτι τέτοια πιστοποιητικά

ωραίο και το 8 επιχείρημα. πάμε και στο ένατο:

9)Έχει διαπιστωθεί ότι είναι εφικτό να φτιαχτεί ενιαίο υλικό πιστοποίησης που να είναι διαλειτουργικό και ανεξάρτητο πλατφόρμας ακόμα και αν είναι επιθυμητό να υπάρχουν ερωτήματα ανοιχτού τύπου που αξιοποιούν scripting για τον έλεγχο ορθότητας της απάντησης την ώρα που ο εξεταζόμενος ενεργεί. π.χ. autokey, autohotkey, mouse recorder pro, ironAHK κλπ κλπ
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Εγώ θα συμφωνήσω με την κίνηση του Άλκη.
Δε μπορώ όμως να καταλάβω την απάντηση του έστειλαν. Πιστοποίηση σε ubuntu/libre office δεν έχει ισχύ & νόημα, επειδή οι μαθητές στο σπίτι τους έχουν σπασμένα ή αγορασμένα windows+office?
Θα ήταν μια καλή ευκαιρία για το κράτος να προωθήσει το ελεύθερο λογισμικό. Πλέον, είναι πολλά τα παιδιά που τουλάχιστο στα σχολεία τους έχουν ΜΟΝΟ ubuntu.

Γενικά η ιδέα της πιστοποίησης μου φαίνεται καλή.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

odysseas

Παράθεση από: alkisg στις 03 Μαρ 2015, 08:43:04 ΠΜ
Έχουμε εδώ στο στέκι έναν κρυφό πίνακα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, αλλά νομίζω ότι οποιοσδήποτε μπορεί να πάει στο http://com2cert.cti.gr/kppCertMis/support και να το αναφέρει απευθείας εκεί, και οι συνάδελφοι στα σχολεία επηρεάζονται άμεσα, δεν είναι απαραίτητο να μεσολαβήσει το ΚΕΠΛΗΝΕΤ τους... και ίσως όσοι περισσότεροι το αναφέρουν άμεσα, τόσο καλύτερα θα είναι;

Σκεφτόμουν ότι τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ έχουν μεγαλύτερο βάρος, αλλά από εκεί και πέρα έχεις δίκιο. Yπέβαλλα λοιπόν κι εγώ ερώτημα εκεί που παραπέμπεις και θα στείλω και μια παράγραφο στους παραλήπτες που απευθύνθηκε ο thana$i$ (πλην ΠΕΚΑΠ, απ' όσο ξέρω το pekap.gr δεν υφίσταται πλέον...)

odysseas

Από την εταιρεία ΕΛΛΑΚ απάντησαν ότι ετοιμάζουν επιστολή και θα την στείλουν άμεσα. Απ' ότι κατάλαβα ένα μεγάλο μέρος στηρίζεται στο mail του thana$i$... ;)

odysseas

Η απάντηση από το helpdesk του cti:

Παράθεση
Καλησπέρα σας

Η ύλη πιστοποίησης (ή syllabus αν θέλετε) προσδιορίζεται από τις δεξιότητες που πρέπει να έχει ο μαθητής ή εν γένει ο αξιολογούμενος. Επομένως υπό αυτή την έννοια μπορούμε να αναφερόμαστε σε δεξιότητες επεξεργασίας κειμένου και σε ικανότητες επίλυσης καθημερινών προβλημάτων και αναγκών, αξιοποιώντας τις αποκτηθείσες δεξιότητες, χωρίς εξάρτηση από λογισμικά.
Όταν έρχεται η ώρα της αξιολόγησης-εξέτασης-πιστοποίησης τότε θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί αντίστοιχο λογισμικό (π.χ. για την επεξεργασία κειμένου) προκειμένου μέσω των δυνατοτήτων που παρέχει να μπορεί να αξιολογηθεί το υπαρκτό των δεξιοτήτων. Αν μάλιστα είναι επιθυμητό η αξιολόγηση να γίνεται με τρόπο που να εξασφαλίζει τον έλεγχο της δεξιότητας του αξιολογούμενου κατά την εξέταση τότε μπαίνει μια επιπλέον απαίτηση που βελτιώνει μεν την διαδικασία αξιολόγησης σημαντικά αλλά περιορίζει τις επιλογές λογισμικού.
Επομένως ένα σύστημα αξιολόγησης μεταξύ άλλων απαιτείται να έχει υλικό πιστοποίησης και κατάλληλο λογισμικό εξέτασης (test player) προκειμένου να μπορεί να λειτουργήσει η διαδικασία αξιολόγησης.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο δεν μπορεί να αποφευxθεί η εξάρτηση από πλατφόρμες.
Στην καλύτερη των περιπτώσεων θα έπρεπε να αναπτυχθούν δύο διαφορετικές εκδόσεις υλικού και λογισμικού εξέτασης (όπως ήδη επισημάνατε).
Ομως το έργο αυτό αποτελεί μια πρώτη φάση υλοποίησης και δεν ήταν δυνατόν να χωρέσει σε αυτό κάθε δυνατή πρόνοια και πρόβλεψη.
Εφόσον αποφασιστεί η ευρύτερη εφαρμογή του, σκοπός μας είναι να επεκταθούμε και στην πλατφόρμα Ubuntu/LibreOffice.
Η δυσκολία μέχρι τώρα δεν εντοπίζεται τόσο στο υλικό αλλά στην ωριμότητα που έχει το προσφερόμενο API του LibreOffice προκειμένου να εξασφαλίζει τη δυνατότητα της βαθμολόγησης των απαντήσεων τη στιγμή που γίνεται η ενέργεια από το χρήστη (φαίνεται να είναι υποσχόμενο το SDK 4.3 το οποίο μένει να επιβεβαιωθεί αλλά και να αποκτήσει την αναμενόμενη τεκμηρίωση που έχει σταματήσει στο OpenOffice 3.0).

Ευχαριστούμε για τις εν γένει εποικοδομητικές υποδείξεις και σας πληροφορούμε επίσης ότι έχουμε πραγματοποιήσει μια πρώτη υλοποίηση για test player που μπορεί να λειτουργεί σε περιβάλλον τύπου Linux και για υλικό πιστοποίησης με ερωτήματα κλειστού τύπου, και η προσπάθεια μας θα συνεχιστεί.

Αν από την πλευρά σας υπάρχει κάποια επιπλέον πληροφορία που θα μας δώσει πρόσβαση σε πηγές για να βοηθηθούμε να εξελίξουμε την τεχνογνωσία μας στο συγκεκριμένο ζήτημα, θα παρακαλούσαμε να μας τις διαθέσετε.

Με εκτίμηση
-----------------------------------------
Είμαστε στη διάθεσή σας,

Η Ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης

Στοιχεία Αιτήματος
===================
Κωδικός Αιτήματος: CYA-606996
Κατάσταση Αιτήματος: Closed

amichail

Ο Σύλλογος Καθηγητών Πληροφορικής Ανατολική Κρήτης συνέταξε την παρακάτω επιστολή την οποία μπορείτε να προωθήσετε ελεύθερα:
https://db.tt/wbFUEo6q
Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

fof

Γιατί γκρινιάζουμε; Οι άνθρωποι απάντησαν ... είναι στην πρόθεση τους να εντάξουν ελεύθερο λογισμικό , η δημιουργία του λογισμικού εξέτασης για την πιστοποίηση  δεν είναι ανεξάρτητο πλατφόρμας. Χρειάζεται αρκετή δουλειά θεωρώ,  από την απάντηση τους φαίνεται να είναι πολύ θετικοί και πρόθυμοι να το κάνουν ...
Το όλο θέμα της πιστοποίησης είναι μια καλή κίνηση, μη γκρινιάζουμε και τρωγόμαστε συνεχώς, υπάρχουν θέματα πολύ σοβαρότερα κατά την γνώμη μου .   

apoldem

Σωστά γκρινιάζουμε. Οι δεξιότητες της ψηφιακής επεξεργασίας μπορούν και πρέπει να είναι ανεξάρτητες από την εφαρμογή που χρησιμοποιείται. Πριν από 10-15 χρόνια η microsoft ήταν μονόδρομος αλλά όχι πια. Μπορούν να γράψουν  το λογισμικό της εξέτασης έτσι ώστε να έχει κανείς στην διάθεση του τις πιο δημοφιλής εφαρμογές (ακόμη και πέρα από Ms ή open/libre office) και να λύνει τα προβλήματα που του ζητάνε με όποια εφαρμογή τον βολεύει. Το ποιο λειτουργικό θα τρέχει από κάτω είναι άσχετο. Το ζήτημα είναι πια εφαρμογή καλείται να μάθει ο υποψήφιος (και να εξοικειωθεί μαζί του). Αν δεν μπορούν να το κάνουν, τότε ας το αφήσουν για αργότερα, όταν θα μπορούν. Αυτή η αηδία με τις δεξιότητες πάνω στα προγράμματα της microsoft πρέπει κάποτε να σταματήσει και αν δεν σταματήσει από κάποιον δημόσιο φορέα δεν βλέπω πως αλλιώς.
Το 99% των απλών ανθρώπων πιστεύει ότι πληροφορική είναι η επιστήμη που μελετά τις εφαρμογές της microsoft. Εμείς συνεχίζουμε να ενισχύουμε αυτήν την αντίληψη.

Υ.Γ. όχι δεν είμαι ούτε αναρχικός, ούτε κομουνιστής, ούτε καν αριστερός, ούτε φανατικός λινουξάς, ούτε μισώ τις επιχειρήσεις και τον δυτικό πολιτισμό. Απλώς αηδίασα.

fupat2

#24
Παράθεση από: apoldem στις 09 Μαρ 2015, 07:29:41 ΜΜ
Μπορούν να γράψουν  το λογισμικό της εξέτασης έτσι ώστε να έχει κανείς στην διάθεση του τις πιο δημοφιλής εφαρμογές (ακόμη και πέρα από Ms ή open/libre office) και να λύνει τα προβλήματα που του ζητάνε με όποια εφαρμογή τον βολεύει.

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω καν γιατί θα πρέπει να γραφτεί λογισμικό εξέτασης!!!

Θεωρώ ότι απλά πρέπει να πουν στον εξεταζόμενο τι θέλουν να κάνει, και αυτός να το κάνει με όποιο τρόπο του αρέσει, και μετά να υπογράψει το αρχείο (ή το βίντεο που θα παραξεί ο ίδιος καταγράφοντας τις κινήσεις του στον υπολογιστή) με μια ψηφιακή υπογραφή παρουσία του επιτηρητή. Το πως θα κάνει ο εξεταζόμενος αυτό που του ζητάνε , είναι δικό του πρόβλημα!

Ας έχει ο εξεταζόμενος στον υπολογιστή του εξεταστικού κέντρου όλα τα δυνατά εργαλεία διαθέσιμα. 'Οχι μόνο αυτό, ας δικαιούται πριν ξεκινήσει η εξέταση να εγκαταστήσει με φλασάκι και τα δικά του εργαλεία, αν κάποιο του χρειάζεται και δεν το έχει ο υπολογιστής του εξεταστικού κέντρου.

Σημασία πρέπει να έχει το αποτέλεσμα που θα παράξει ο εξεταζόμενος, και όχι ο τρόπος και ο δρόμος που θα ακολουθήσει!!!

Τόσο απλα. Έλεος δηλαδή, έχει χαθεί η κοινή λογική με αυτές τις πιστοποιήσεις!!!
Προσπαθούν να κάνουν τους μαθητές να μαϊμουδίζουν την λογική του κάθε πικραμένου κατασκευαστή προγραμμάτων.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

batos

Οι προβληματισμοί σχετικά με το λογισμικό Microsoft-Άλλο ΛΣ, είναι λογικοί και κάποια στιγμή στα Σχολεία πρέπει να τελειώνουμε με το αγορασμένο λογισμικό. Παρόμοιο ζήτημα, τέθηκε και με τον διαγωνισμό PISA και το σχολείο μου, επιλέχθηκε αλλά δεν είχε τις προδιαγραφές....

Όμως, δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχει μια πιστοποίηση ΤΠΕ στην γενική εκπαίδευση.
Ποιον εξυπηρετεί; Αν εισάγουμε μια τέτοια πιστοποίηση στο Σχολείο, δεν ακυρώνουμε τις ίδιες τις δικές μας υπάρχουσες διαδικασίες; Δεν ακυρώνουμε τον ίδιο τον σκοπό της εκπαίδευσης;

Συνάδελφοι, βλέπετε το δέντρο και χάνετε το δάσος....

Δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης μια τέτοια πιστοποίηση ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Αυτά τα χαρτάκια, είναι για να δουλεύουν τα κέντρα εκμάθησης υπολογιστών (έξω από το σχολείο). Στο τέλος θα πιεζόμαστε να κάνουμε στα μαθήματά μας, αυτά που θα πέφτουν σαν θέματα στις εξετάσεις πιστοποίησης ΤΠΕ και όχι ο,τι προβλέπεται από τα Αναλυτικά Προγράμματα.

Ο κλάδος μας δεν πρέπει να δεχθεί κάτι τέτοιο.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Εγώ βλέπω θετικά την όλη κίνηση.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

fupat2

Παράθεση από: batos στις 10 Μαρ 2015, 12:30:10 ΠΜ
Οι προβληματισμοί σχετικά με το λογισμικό Microsoft-Άλλο ΛΣ, είναι λογικοί και κάποια στιγμή στα Σχολεία πρέπει να τελειώνουμε με το αγορασμένο λογισμικό. Παρόμοιο ζήτημα, τέθηκε και με τον διαγωνισμό PISA και το σχολείο μου, επιλέχθηκε αλλά δεν είχε τις προδιαγραφές....

Όμως, δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχει μια πιστοποίηση ΤΠΕ στην γενική εκπαίδευση.
Ποιον εξυπηρετεί; Αν εισάγουμε μια τέτοια πιστοποίηση στο Σχολείο, δεν ακυρώνουμε τις ίδιες τις δικές μας υπάρχουσες διαδικασίες; Δεν ακυρώνουμε τον ίδιο τον σκοπό της εκπαίδευσης;

Συνάδελφοι, βλέπετε το δέντρο και χάνετε το δάσος....

Δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης μια τέτοια πιστοποίηση ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Αυτά τα χαρτάκια, είναι για να δουλεύουν τα κέντρα εκμάθησης υπολογιστών (έξω από το σχολείο). Στο τέλος θα πιεζόμαστε να κάνουμε στα μαθήματά μας, αυτά που θα πέφτουν σαν θέματα στις εξετάσεις πιστοποίησης ΤΠΕ και όχι ο,τι προβλέπεται από τα Αναλυτικά Προγράμματα.

Ο κλάδος μας δεν πρέπει να δεχθεί κάτι τέτοιο.

Αν υποθέσουμε ότι δεχόμαστε τις εξετάσεις πιστοποίησης, σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να προσαρμόσουμε το μάθημά μας σε αυτές. Το αντίθετο, πρέπει αυτές να προσαρμοστούν στο μάθημά μας. Kαι όπως δείχνουν τα πράγματα, όσοι ακολουθούν τον αρτηριοσκληρωτικό δρόμο της παπαγαλίας συγκεκριμένων λογισμικών, μάλλον δύσκολα θα καταφέρουν να ανταποκριθούν στην ποικιλία και στον πλουραλισμό που επικρατεί στην πληροφορική και κατ επέκταση και στην ουσιαστική εκπαιδευσή των μαθητών πάνω σε αυτή.

Με έπεισες τελικά, έχεις δίκιο σε αυτά που λες. Δεν είναι τόσο αθώες αυτές οι εξετάσεις πιστοποίησης, και στο όνομα του ψηφιακού αλφαβητισμού προκαλούν περισσότερα προβλήματα από αυτά που λύνουν. Με κυριότερο και καταστροφικότερο το ότι οδηγούν τους μαθητές σε συγκεκριμένες λύσεις φασόν, κάτι που καταστρέφει την φαντασία τους και την ευρηματικότητά τους που είναι απαραίτητα συστατικά για να πετύχει κάποιος στον σύγχρονό κόσμο της πληροφορικής.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

apoldem

Η θέσπιση πιστοποίησης από μόνο του είναι θετικό βήμα. Οι περισσότεροι νομίζω είναι υπέρ. Μπορεί να δώσει μια θετική δυναμική στο μάθημα του γυμνασίου και είναι γενικά προς το συμφέρον του κλάδου.

Στις λεπτομέρειες όμως κρύβεται ο διάβολος και απ' ότι καταλαβαίνω από τις δύο απαντήσεις του cti, οι άνθρωποι είναι κολλημένοι με έναν συγκεκριμένο τρόπο εξέτασης (πιστή αντιγραφή των ήδη γνωστών πιστοποιήσεων). Οπότε όσοι διδάσκεται σε γυμνάσιο ψάξτε να βρείτε το word και excel, σπασμένα στην τελευταία τους έκδοση, και ξεκινήστε διάβασμα για την κάθε μικρή ή μεγάλη λεπτομέρεια που περιλαμβάνουν. Αλλιώς αν δεν θυμάστε ακριβώς την σειρά των σωστών κλικ σε κάποια ερώτηση θα θεωρηθείτε καθηγητές μειωμένων προσόντων, ή με απλά λόγια, δεν ξέρει word είναι τζούφιος πληροφορικός.

odysseas

Στις τελευταίες τοποθετήσεις συνοψίζονται όλα τα ζητήματα που σχετίζονται με το θέμα της πιστοποίησης. Η πλατφόρμα υλοποίησης, το είδος των δεξιοτήτων που εξετάζονται, η σχέση της πιστοποίησης με το μάθημά μας και, για κάποιους, ακόμα και η ίδια η έννοια της πιστοποίησης, οδηγούν σε απόλυτα βάσιμους προβληματισμούς και δεν μπορούν να απορριφθούν καθόλου εύκολα ως εκδήλωση μιζέριας.

Αυτό που είναι πολύ στενάχωρο είναι ότι προβληματιζόμαστε και διαμαρτυρόμαστε (και γι' αυτό το θέμα) αλλά στο πίσω μέρος του μυαλού μας λίγο-πολύ υποψιαζόμαστε ότι κι αυτό είναι μια αρπαχτή που δεν θα έχει συνέχεια.

Εν τω μεταξύ, ένα άλλο πράγμα που με κάνει να αναρωτιέμαι διάφορα είναι το εξής: γιατί δεν θεσπίζεται ένα κρατικό πιστοποιητικό δεξιοτήτων χρήσης Η/Υ; Γιατί πρέπει αυτό το πρόγραμμα να αφορά μαθητές δευτεροβάθμιας και όχι οποιονδήποτε πολίτη θέλει να πιστοποιηθεί;

bg

Νομίζω ότι αν πέσουμε στην παγίδα να δεσμεύσουμε το μάθημα στο γυμνάσιο με τη διδασκαλία ΤΠΕ, θα είναι σα να ζητάμε την υποβάθμισή του. Όλοι μιλάνε ή θα έπρεπε να μιλάνε για ένα μάθημα που προάγει τη κριτική σκέψη και τη δημιουργικότητα των μαθητών απαραίτητο σε ένα πρόγραμμα σπουδών. Τουλάχιστον τώρα έχουμε τη δυνατότητα να διαχειριστούμε το χρόνο μας στην τάξη επιλέγοντας ενδιαφέρουσα ύλη. Αν επιλέξουμε τη διδασκαλία χειρισμού εργαλείων και πως να πάρουν άλλο ένα χαρτί τα παιδιά παπαγαλίζοντας τεχνικές, αυτό και αν είναι υποβάθμιση. Ας έχουμε εμείς τουλάχιστον ανοιχτό μυαλό για να προτείνουμε πραγματικές λύσεις που θα κάνουν το μάθημα πιο ενδιαφέρον και όχι πιο βαρετό.

Δημήτρης Γκίνης

Αυτό που πραγματικά δεν καταλαβαίνω είναι γιατί πρέπει ντε και καλά οι μαθητές να πιστοποιηθούν ότι γνωρίζουν να ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΕΠΑΡΚΩΣ ΚΑΛΑ ΤΟ ΤΑΔΕ Ή ΤΟ ΔΕΙΝΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (ανοιχτό ή κλειστό).
Και εξηγούμαι:
Το γεγονός: το πιστοποιητικό θα έχει αξία αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αποδείξει στον εργοδότη ότι ο υποψήφιος εργαζόμενος (κυρίως) κατέχει κάποιες γνώσεις-δεξιότητες στη χρήση του ΗΥ.
Το πρόβλημα: οι μαθητές του Γυμνασίου θα έχουν λάβει αυτό το πιστοποιητικό θα το χρειαστούν μετά από >5 χρόνια (με μέσο όρο τα 7 κατά την προσωπική μου εκτίμηση). Ένα τέτοιο πιστοποιητικό δηλ. θα πιστοποιεί ότι ο κάτοχός του πριν από πχ 7 χρόνια ήταν καλός στην επεξεργασία κειμένου. ΠΡΙΝ ΑΠΟ 7 ΧΡΟΝΙΑ . Με το ηλιγγιώδη ρυθμό που τρέχουν οι εξελίξεις στο χώρο μας καταλαβαίνετε ποια θα είναι η πρακτική του αξία. Στο κάτω-κάτω σε πόσους από τους μαθητές που είχαν σπεύσει να τα προηγούμενα χρόνια να πιστοποιηθούν στο ECDL τους φάνηκε χρήσιμο στη ζωή τους ως ενήλικες;;
Το ερώτημα: θα πρέπει το σχολείο να εξελιχθεί σε χώρο προετοιμασίας-προπόνησης των παιδιών για διαφόρων ειδών πιστοποιητικά όπως ΚΠΓ, ΤΠΕ κλπ;
Το να θεωρούμε ότι με τέτοιου είδους πιστοποιήσεις εξασφαλιζόμαστε επαγγελματικά-συντεχνιακά είναι  - κατά τη γνώμη μου πάντα - ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ.
Προσωπικά σε όσους γονείς (με τη λογική του να "μαζέψει" το παιδί όσα χαρτιά-πιστοποιητικά μπορεί που έχουν οι περισσότεροι) με έχουν ρωτήσει τη γνώμη μου για την πιστοποίηση αυτή τους έχω παραθέσει τα παραπάνω επιχειρήματα αντιπροτείνοντάς τους .....ένα ποδήλατο.

Για να μη παραξηγηθώ: φυσικά και συμφωνώ να χρησιμοποιηθεί ανοιχτό λογισμικό στις εξετάσεις αυτές. Ας γίνουν κέντρα πιστοποίησης όπως και για το ΚΠΓ.

elinater

#32
Αγαπητοί συνάδελφοι, καλημέρα.
Διαβάζοντας τα προαναφερθέντα μηνύματά σας διαπίστωσα ότι έχετε κάνει πολλές ενέργειες για να ενημερώσετε τους αρμόδιους για το άτοπο του εγχειρήματος.
Πράγματι οι απαντήσεις του cti  που διάβασα, ούτε πειστικές είναι ως προς την ποιότητα της πιστοποίησης, ούτε καθησυχαστικές είναι για το μέλλον της πληροφορικής στο Γυμνάσιο.
Πιστεύω ότι αυτοί που αποφασίζουν για την εκπαίδευση δεν έχουν διδάξει ποτέ σε σχολείο και ειδικά σε Γυμνάσιο,
με 1 ώρα διδασκαλίας την εβδομάδα.
Στην καλύτερη των περιπτώσεων μπορεί να διδάξεις σε 22 ώρες όλο τον χρόνο!
Πως είναι δυνατό να αποκτήσουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για την πιστοποίησή τους, όταν στα κέντρα εκμάθησης υπολογιστών διδάσκονται 6 ώρες την εβδομάδα;
Πέρα από όλα αυτά, το πρόβλημα επιλογής λογισμικού γιατί μας περιορίζει;
Την εποχή του web2 εμείς είμαστε κολλημένοι στα windows και συγκεκριμένα σε ποια έκδοση των windows και του office; Έχει νόημα να ακολουθούμε τις εκδόσεις που μας πλασσάρει η Microsoft;
Εγω προτείνω, (αν τελικά υλοποιηθεί η πιστοποίηση) να εξετάζονται στις αντίστοιχες εφαρμογές γραφείου google , googledocs, googlecalc, κ.λ.π, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από κάθε λειτουργικό σύστημα και υπολογιστή - ίσως μπορεί να υλοποιηθεί κάτι αντίστοιχο από το sch.
Ακόμη, πιστεύω πως πρέπει να συντάξουμε ένα κείμενο (σαν τα προαναφερθέντα thana$i$....) και να συλλέξουμε τις υπογραφές των καθηγητών που συμφωνούν (όπως κάναμε για το ΑΕΠΠ) και φυσικά να συντονιστούμε με την ΠΕΚΑΠ για την προώθησή του.

 


elinater

Παράθεση από: elinater στις 01 Απρ 2015, 11:57:29 ΠΜ
Αγαπητοί συνάδελφοι, καλημέρα.
Διαβάζοντας τα προαναφερθέντα μηνύματά σας διαπίστωσα ότι έχετε κάνει πολλές ενέργειες για να ενημερώσετε τους αρμόδιους για το άτοπο του εγχειρήματος.
Πράγματι οι απαντήσεις του cti  που διάβασα, ούτε πειστικές είναι ως προς την ποιότητα της πιστοποίησης, ούτε καθησυχαστικές είναι για το μέλλον της πληροφορικής στο Γυμνάσιο.
Πιστεύω ότι αυτοί που αποφασίζουν για την εκπαίδευση δεν έχουν διδάξει ποτέ σε σχολείο και ειδικά σε Γυμνάσιο,
με 1 ώρα διδασκαλίας την εβδομάδα.
Στην καλύτερη των περιπτώσεων μπορεί να διδάξεις σε 22 ώρες όλο τον χρόνο!
Πως είναι δυνατό να αποκτήσουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για την πιστοποίησή τους, όταν στα κέντρα εκμάθησης υπολογιστών διδάσκονται 6 ώρες την εβδομάδα;
Πέρα από όλα αυτά, το πρόβλημα επιλογής λογισμικού γιατί μας περιορίζει;
Την εποχή του web2 εμείς είμαστε κολλημένοι στα windows και συγκεκριμένα σε ποια έκδοση των windows και του office; Έχει νόημα να ακολουθούμε τις εκδόσεις που μας πλασσάρει η Microsoft;
Εγω προτείνω, (αν τελικά υλοποιηθεί η πιστοποίηση) να εξετάζονται στις αντίστοιχες εφαρμογές γραφείου google , googledocs, googlecalc, κ.λ.π, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από κάθε λειτουργικό σύστημα και υπολογιστή - ίσως μπορεί να υλοποιηθεί κάτι αντίστοιχο από το sch.
Ακόμη, πιστεύω πως πρέπει να συντάξουμε ένα κείμενο  και να συλλέξουμε τις υπογραφές των καθηγητών που συμφωνούν  και φυσικά να συντονιστούμε με την ΠΕΚΑΠ για την προώθησή του.



Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: Δημήτρης Γκίνης στις 11 Μαρ 2015, 11:17:33 ΜΜ
Το πρόβλημα: οι μαθητές του Γυμνασίου θα έχουν λάβει αυτό το πιστοποιητικό θα το χρειαστούν μετά από >5 χρόνια (με μέσο όρο τα 7 κατά την προσωπική μου εκτίμηση). Ένα τέτοιο πιστοποιητικό δηλ. θα πιστοποιεί ότι ο κάτοχός του πριν από πχ 7 χρόνια ήταν καλός στην επεξεργασία κειμένου. ΠΡΙΝ ΑΠΟ 7 ΧΡΟΝΙΑ . Με το ηλιγγιώδη ρυθμό που τρέχουν οι εξελίξεις στο χώρο μας καταλαβαίνετε ποια θα είναι η πρακτική του αξία. Στο κάτω-κάτω σε πόσους από τους μαθητές που είχαν σπεύσει να τα προηγούμενα χρόνια να πιστοποιηθούν στο ECDL τους φάνηκε χρήσιμο στη ζωή τους ως ενήλικες;;

Προφανώς η κίνηση της πιστοποίοησης χωλαίνει (και) σε αυτό το σημείο. Εκτός αν σκέπτονται μια μορφή επικαιροποίησης κάθε π.χ. 3-4 χρόνια.

Παράθεση από: Δημήτρης Γκίνης στις 11 Μαρ 2015, 11:17:33 ΜΜ
Το ερώτημα: θα πρέπει το σχολείο να εξελιχθεί σε χώρο προετοιμασίας-προπόνησης των παιδιών για διαφόρων ειδών πιστοποιητικά όπως ΚΠΓ, ΤΠΕ κλπ;
Το να θεωρούμε ότι με τέτοιου είδους πιστοποιήσεις εξασφαλιζόμαστε επαγγελματικά-συντεχνιακά είναι  - κατά τη γνώμη μου πάντα - ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ.

Νομίζω Δημήτρη ότι σίγουρα ΔΕΝ θα πρέπει να αποτελεί κύριο προσανατολισμό στο Γυμνάσιο. Γιατί όμως να μην αποτελεί μια παράπλευρη δραστηριότητα, ίσως εκτός ωρών διδασκαλίας; Αυτό νομίζω ότι δεν είναι κακό...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Νίκος Αδαμόπουλος

Ενημέρωση για τη διεξαγωγή 2ης περιόδου εξετάσεων πιστοποίησης μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις ΤΠΕ

Η διεξαγωγή εξετάσεων για τη 2η περίοδο πιστοποίησης στις ΤΠΕ  ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας στο πλαίσιο της Πράξης «Πιστοποίηση των Μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις ΤΠΕ».

Οι εξετάσεις προσφέρονται σε δύο επίπεδα και συγκεκριμένα: α) επίπεδο Γυμνασίου και β) επίπεδο Λυκείου.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον κόμβο ενημέρωσης: http://com2cert.cti.gr/

Όσοι μαθητές επιθυμούν να συμμετάσχουν θα πρέπει να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους, αφού αποκτήσουν κωδικούς πρόσβασης εδώ.

Δείτε την εγκύκλιο ενημέρωσης εδώ.

ΠαράθεσηΟι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν σε ελεγχόμενη γεωγραφικά κλίμακα στα τέλη Οκτωβρίου και θα μπορούν να εξυπηρετηθούν 5.000 περίπου μαθητές. Θα πραγματοποιηθούν σε εργαστήρια πληροφορικής σχολικών μονάδων που εκδήλωσαν ενδιαφέρον σε ανοιχτή πρόσκληση που απεύθυνε το ΙΤΥΕ-«ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγκεκριμένα στις πρωτεύουσες (ή / και πόλεις) των ακόλουθων νομών της χώρας:
Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ, Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, Ν. ΑΧΑΪΑΣ, Ν. ΛΑΡΙΣΗΣ, Ν. ΣΕΡΡΩΝ,ΚΡΗΤΗ (Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, Ν. ΡΕΘΥΜΝΗΣ)

Λάμπρος Μπουκουβάλας

#36
Καλησπέρα.
Γνωρίζει κανείς αν έχουν βγει τα αποτελέσματα των αιτήσεων (δηλ. ποια παιδιά τελικά θα εξεταστούν);
Αν ναι, πού είναι διαθέσιμα; Όσο κι αν έψαξα, δε βρήκα κάτι...

UPDATE: βγήκαν. Ο μαθητής τα βρίσκει εδώ http://com2cert.cti.gr/kppCertMis/home και πατά είσοδο μαθητή. Βάζει τα στοιχεία του. Πατά "αίτηση πιστοποίησης-γυμνάσιο" και θα δει.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...