Θέμα Δ

Ξεκίνησε από evry, 07 Ιουν 2023, 09:05:59 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Συμφωνώ για "τις λεξούλες" και το ότι ήταν σαφές το θέμα. Αναμφισβήτητα σαφές. Το γράφω άλλωστε ότι δεν θεωρώ ότι μπερδεύτηκε από αυτό ο μαθητής και είδες γράφω "ψύλλος στα άχυρα", οκ. Αλλά λέω ότι είναι καλό να τις προσέχουμε, γιατί κάποιος στο άγχος του μπορεί να ψάχνει, μήπως διαφορετική λέξη είναι και κάτι διαφορετικό ως ζητούμενο.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

#31
Παράθεση από: evry στις 10 Ιουν 2023, 10:02:45 ΠΜΧωρίς να γνωρίζω τι έχει γίνει θα κάνω μια υπόθεση με βάση τα δεδομένα που έχουμε. Στις αρχικές ενδεικτικές λύσεις της ΚΕΕ που έστειλαν είχαν 2-3 λαθάκια. Ένα από αυτά ήταν η εντολή υπολογισμού των αθροισμάτων κατά γραμμή. Αντί για
Σ[ι] <- Σ[ι] + ΕΠ[ι,ξ]
είχαν την εντολή:
Σ[ι, ξ] <- Σ[ι, ξ] + ΕΠ[ι,ξ]

Δηλαδή είχαν πίνακα μετρητών/αθροιστών δυο διαστάσεων ο οποίος ξέμεινε από κάποια άλλη λύση ή από κάποιο copy και paste
Κατά τη γνώμη μου, μαλλον θα υπήρχε αρχικά και κάποιο ερώτημα, που θα ζητούσε κατι σαν  συνολικους επισκέπτες μεχρι και κάθε  μηνα, σε καποιον πινακα Σ[10,12] καιι ίσως μετά ζητούσε κάποια ταξινόμηση στα δεδομένα, με βάση το συνολικό μάχρι κάποιο μήνα. Και μάλλον για αυτό, στο ένα ερώτημα συναντάμε τη λέξη ετήσιο ενω στο αλλο τη λέξη συνολικό. Ισως λοιπόν κάτι τέτοιο, να ειχε κάποια ασάφεια στη διατυπωση  και να βγήκε. Σε αυτή την περίπτωση, θα μιλάγαμε για κάποιο δυνατο 4ο θεμα.

Υγ: κάτι τέτοιο βέβαια, θα είχε λίγο διαφορετική εντολή για τη λύση. Για κάθε ξενοδοχείο αρχικοποίηση η πρώτη στήλη του πίνακα Σ να είναι ίση με την πρώτη στήλη του πίνακα ΕΠ και μετά για κάθε ξενοδοχείο και για κάθε στήλη από τη δεύτερη και πέρα
Σ[ι,ξ]<-Σ[ι,ξ-1]+ΕΠ[ι.ξ].
Εντάξει παιδιά,  κουβεντα να γίνεται. Υποθέσεις κάνουμε. Ποιος ξέρει; Απλα το σκέφτηκα και είπα να το μοιραστω. Κάτι τέτοιο θα ήτανε δυσκολο...
(Θα ξαναπώ πάντως, πέρα από τη συζήτηση που κάνουμε για τη μη ύπαρξη δυνατού ερωτήματος στο θέμα Δ, ότι μου άρεσε που οι εκφωνήσεις ήταν σαφείς. Οι εκφωνήσεις που έχουν ένα σωρό γραμμές για να διαβάσεις αυτές και να μην καταλαβαίνεις τι ζητάνε, δεν μου άρεσουν.)
Καλημέρα και καλη συνέχεια.

Sergio

#32
Πάντως το συγκεκριμένο ερώτημα (Δ3) θυμίζει έντονα το αντίστοιχο του 2005 (τους αριθμους των ερωτησεων με τον μεγαλυτερο βαθμο δυσκολιας, δηλαδη το μικροτερο πληθος σωστων απαντήσεων) που τότε έπαιρνε 10 από τις 20 μονάδες. Αν θυμάμαι καλά ήταν η πρώτη φορά που κάποιο ερώτημα εξέταζε την αναλυτική σκέψη των μαθητών και θεωρηθηκε, για πολλα χρονια, το ερωτημα που "εστρεψε" την εξεταση του μαθηματος στη σωστη κατευθυνση ( εξεταση της αναλυτικης σκεψης). Το οτι εχει δουκευτει πολυ απο τοτε σε αιθουσες σχολειων και φροντιστηριων δεν υποβαθμιζει την αξια του.... Βέβαια τότε ήταν 2005.. αλλά από την άλλη τότε απευθυνόμασταν σε μαθητές Τεχνολογικής..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)