Γενικό Λύκειο > Εισαγωγή στοιχείων, εμφάνιση και υπολογισμοί

(ψηφοφορία) Τιμές πίνακα χαρακτήρων και εισαγωγικά

(1/8) > >>

gbougioukas:
Θεωρείτε ότι υπάρχει πρόβλημα είτε λόγω της χρήσης εισαγωγικών (απάντηση 2), είτε λόγω της μη-χρήσης (απάντηση 1);

petrosp13:
Θεωρώ πιο σωστό το δεύτερο

Λάμπρος Παπαδόπουλος:
Σωστή θεωρώ την απάντηση 1
Η εντολή Γράψε Χ[1] θα εμφανίσει στην οθόνη την τιμή της Χ[1] δηλαδή ΜΑΡΙΑ
Ο τύπος των δεδομένων που μπορεί να δεχτεί ο πίνακας Χ καθορίζεται στο τμήμα δήλωσης
μεταβλητών και όχι με τα εισαγωγικά.
Όταν θέλουμε να αναφερθούμε στον πηγαίο κώδικα σε μια αλφαριθμητική τιμή τότε την
περικλείουμε με εισαγωγικά για να την διακρίνουμε από το όνομα κάποιας μεταβλητής.
Άλλωστε στη ΓΛΩΣΣΑ δεν νομίζω οτι μπορούμε να γράψουμε τη τιμή "ΜΑΡΙΑ" αφού δεν
υπάρχουν χαρακτήρες διαφυγής.
Δυσκολεύομαι όμως να κόψω μονάδες αν κάποιος μαθητής απαντούσε διαφορετικά.
Η απόφαση θα ήταν ακόμα πιο δύσκολη αν υπήρχαν οι εκχωρήσεις
Α <- 'ΑΛΗΘΗΣ'
Β <- ΑΛΗΘΗΣ
Τότε ένας μαθητής δεν θα ήθελε να τονίσει με εισαγωγικά την διαφορά στον τύπο της μεταβλητής;
Δεν θα ήθελα να δω κάτι τέτοια στις εξετάσεις

pgrontas:

--- Παράθεση από: Λάμπρος Παπαδόπουλος στις 21 Ιαν 2019, 01:31:15 πμ ---
Όταν θέλουμε να αναφερθούμε στον πηγαίο κώδικα σε μια αλφαριθμητική τιμή τότε την
περικλείουμε με εισαγωγικά για να την διακρίνουμε από το όνομα κάποιας μεταβλητής.


--- Τέλος παράθεσης ---

Σωστή είναι η απάντηση 1, χωρίς εισαγωγικά. Προσωπικά θα έκοβα μονάδες από την απάντηση 2 (τις ελάχιστες επιτρεπόμενες), διότι ο μαθητής δεν έχει κατανοήσει αυτό που αναφέρθηκε. ότι βάζουμε τα εισαγωγικά μόνο στον πηγαίο κώδικα για να διαχωρίσουμε αλφαριθμητική τιμή από όνομα μεταβλητής. Αν δεν κοπούν θα αδικηθούν αυτοί που το έχουν κατανοήσει.
Στην περίπτωση των λογικών μεταβλητών είναι διαφορετικά αφού οι μεταβλητές έχουν διαφορετικό τύπο, οπότε ο μαθητής πρέπει να ξέρει ότι το Α και το Β είναι διαφορετικά (εγώ τους λέω ότι το κουτάκι έχει διαφορετικό σχήμα πχ. κύκλος).

gbougioukas:

--- Παράθεση από: pgrontas στις 21 Ιαν 2019, 09:52:06 πμ ---..διότι ο μαθητής δεν έχει κατανοήσει αυτό που αναφέρθηκε. ότι βάζουμε τα εισαγωγικά μόνο στον πηγαίο κώδικα για να διαχωρίσουμε αλφαριθμητική τιμή από όνομα μεταβλητής.

--- Τέλος παράθεσης ---
Αυτό που το γράφει;;;

Παρατηρώ ότι υπάρχει σύγχυση μιας τέτοιας άσκησης με την εντολή ΓΡΑΨΕ. Δεν βλέπω την σχέση, διότι αν είναι έτσι ποια είναι η εντολή που τυπώνει και τις γραμμές του πίνακα;

Τα εισαγωγικά είναι μέρος της ταυτότητας μιας σταθεράς τύπου δεδομένων χαρακτήρων, επομένως, όπου αναφέρεται σταθερά τύπου χαρακτήρων (είτε στον πηγαίο είτε οπουδήποτε αλλού) πρέπει να χρησιμοποιούνται. Αλλιώς γιατί να μην θεωρήσει κάποιος ότι όποιος δεν τα χρησιμοποιεί δεν έχει κατανοήσει τι σημαίνει σταθερά τύπου χαρακτήρων; Θα λέγαμε ότι η τιμή του στοιχείου Χ[1] είναι ΜΑΡΙΑ και όχι "ΜΑΡΙΑ", και θα κόβαμε μάλιστα και μονάδες για το δεύτερο;

Στο παρακάτω παράδειγμα γιατί να μην θεωρήσω ότι η απάντηση 1 μου βάζει ακέραιους σε πίνακα χαρακτήρων, συνεπώς ότι αυτός που τη δίνει δεν έχει κατανοήσει βασικά πράγματα;

Χ[1] <- "1"
Χ[2] <- "2"
Χ[3] <- "3"

Απάντηση 1:
1   2   3

Απάντηση 2:
"1"     "2"      "3"

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση