Γενικό Λύκειο > Ταξινόμηση

Απορία βαθμολόγησης στην ταξινόμηση

<< < (8/8)

evry:
Ο λόγος που θα μπορούσε να κόψει κάποιος δεν είναι ότι η λύση του ενός μαθητή είναι πιο κομψή, αλλά ότι ο άλλος μαθητής δείχνει ότι δεν έχει καταλάβει στοιχειώδη πράγματα και χρησιμοποιεί αυτά που του έμαθαν ως συνταγή για όλες τις ασκήσεις. Δεν είναι δυνατόν ενώ χρειάζεται ένα απλό ημιάθροισμα να χρησιμοποιεί επανάληψη και αθροιστή. Η αδυναμία κατανόησης σε αυτό το ζήτημα κατά τη γνώμη μου είναι σε παρόμοιο επίπεδο με τη σύνταξη 100 εντολών αντί για δομή επανάληψης. Μόνο που ο μαθητής που γράφει τις 100 εντολές καταλαβαίνει πολύ καλά τι κάνει ενώ ο άλλος που γράφει το Για j από 2 μέχρι 2 απλά εφαρμόζει συνταγές.

Άρα για να καταλήξω για την περίπτωση των 100 εντολών αντί για δομή επανάληψης προφανώς και υπάρχει πρόβλημα κατανόησης από τον μαθητή όμως αν και θα ήθελα να κόψω δεν δικαιούμαι να κόψω.
Δηλαδή δεν υπάρχει λίγο λάθος και πολύ λάθος ή είναι λάθος ή σωστό. Δεν μπορούμε να βαθμολογούμε την ποιότητα της λύσης όσο χάλια και να είναι αυτή γιατί δεν υπάρχει αυστηρό πλαίσιο που θα ορίζει συγκεκριμένα τι και πότε κόβουμε σε κάθε περίπτωση. Όπως ακριβώς είπε και ο itt, το πλαίσιο αυτό μπορεί να είναι μόνο η ανάλυση πολυπλοκότητας και τίποτα άλλο. Είναι όπως στα μαθηματικά , μια απόδειξη μιας γραμμής με αυτή μιας σελίδας πρέπει να πάρει τον ίδιο βαθμό ακόμα και αν ο βαθμολογητής δεν θέλει να τον δώσει.

ΥΓ. Επειδή είδα ότι χαλαρώσαμε είπα να επανεκκινήσω τη συζήτηση >:D

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση