Γενικό Λύκειο > Μονοδιάστατοι πίνακες

Πίνακες

(1/1)

Vagelis:
Συζήτηση για τους πίνακες.

pfan:
Ποια είναι η γνώμη σας για την συγχώνευση πινάκων.
Πολλοί καθηγητές δεν αναφέρουν καθόλου το παράδειγμα της συγχώνευσης. Επίσης τα παιδιά δυσκολεύονται να το κατανοήσουν. Άλλοι λένε ότι είναι εκτός ύλης. Υπάρχουν προτάσεις ή σκέψεις για το θέμα αυτό?

Laertis:
Η γνώμη μου είναι ότι η συγχώνευση είναι εντός ύλης αφού αναφέρεται σα βασική επεξεργασία που αφορά τους πίνακες και δίνεται σα παράδειγμα στο τετράδιο το μαθητή στο 9ο Κεφάλαιο. Προσωπικά, δε διδάσκω το παράδειγμα του τετραδίου στο 9ο Κεφάλαιο, αλλά προτρέπω τα παιδία να χρησιμοποιήσουν απλή συνένωση πινάκων και στη συνέχεια ταξινόμηση του τελικού πίνακα (κάτι αρκετά πιό απλό για τα παιδιά). Είναι που είναι φορτωμένη η ύλη φέτος με τα υποπρογράμματα, δε πιστεύω ότι είναι χρήσιμο να μαθαίνουν έναν αρκετά δύσκολο αλγόριθμο

P.Tsiotakis:
Υπάρχει απορία αν η συγχώνευση πινάκων είναι εντός ύλης ??
Σελίδα 200 σχολικού : Η συγχώνευση πινάκων είναι βασική λειτουργία σε πίνακα. 2 ή περισσότεροι ταξινομημένοι πίνακες ενώνονται σε επίσης ταξινομημένο πίνακα"

Παρουσίασα στους μαθητές μου την λύση αλλά τους διευκρίνησα οτι απλή συγχώνευση και ταξινόμηση του τελικού πίνακα, όπως προτείνει και ο φίλος μου ο Γιώργος (γιατί δεν έχει ψευδώνυμο genic?), είναι αποδεκτή λύση και μάλισατ εύκολη στην υλοποίηση

http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_theory/ch3/aepp_theory3ct.htm
και
http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_ask/ch3/p3_1/aepp_ask3_1_2.htm#ask2

Πιστεύω οτι οι λειτουργίες των δομών δεδομένων με εφαρμογή στους πίνακες είναι ωραία θεματάκια και ουσιαστικά κρίσεως !!

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση